Maijalakin näkyy heränneen siihen, että vaalit aika lähellä. Ei ole emännästä kulunut juuri hiiskaustakaan eikä ole pahemmin näkynyt turuilla eikä toreilla, mutta nyt päivittäin ilmaisee lehdissä kannanottojaan. Äänestäköön sitä ken tahtoo, minä en noin näkymättömälle ainoatani anna!
Johan heräsi
7
202
Vastaukset
- joo.kiitos.ei
kaksilla rattailla... ajelee päin puuta
- exkittilä
Onhan tuo antanut tukensa Kittilän keskustan toiminalle....sai vissiin siitä 10 000 euroa....metsälappalaisten tukea
- enäänestämaijalaa
ei helevetti kyllä mikä tyyppi. ei järki päätä pakota. ei kyllä ole mittään saanu aikaseksi. niin ärsyttävä äänikin. haluaa vaan lissää kaivoksia joka nurkkaan.
- akentaton
Onkhaa tuolla mithän akenttaa vai luuleeko hää että nuin vaan pääsee.
- koommariElivIHERÄ
vihiriä nimitys ei lievitä kommarinimimeä.
koommari mikä kommari - KaikenNähnyt
No mikä siinä pahotti seriffin mielen kun piti poistaa rehellinen viesti.Sodankylän kepulaisethan on patavanhoillisia ja rauhanyhdistyksen jäseniä (=vanha lestadiolaisia) laiasta lukien.Miksipä Maijala olis poikkeus,sanoppa se,kiitos
- SSkörtit
Jos joku uskovainen vaipuu uskonnollisiin harhoihinsa ja alkaa nähdä sinut riivattuna syntisenä ,niin ole tosi tarkkana! Uskovaiset lähtee herkästi ristiretkelle ja vähät välittää Suomen Laista. Heidän mielestään syntiset ovat lainsuojattomia ja vailla oikeuksia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191