Ätmin iltapala

ätminelämää

Rainbow maksalaatikko kylmänä

77

562

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämmitä se.

    • MunaÄtmi

      Täällä vedetään raakoja kananmunia mukista vähän sekoitettuna kurkusta alas NAM!!!

      • lihansyöjät

        pekoni tämä hk;n on myös aivan hyvää vetää raakana vain syödä paketista...


      • lihansyöjät kirjoitti:

        pekoni tämä hk;n on myös aivan hyvää vetää raakana vain syödä paketista...

        Sianliha suositellaan kypsennettäväksi trikiinivaaran takia.

        Riski kai on aika teoreettinen, mutta en ottaisi tuon suhteen mitään riskejä.


      • ÄtmiToteaa
        Palstamäki kirjoitti:

        Sianliha suositellaan kypsennettäväksi trikiinivaaran takia.

        Riski kai on aika teoreettinen, mutta en ottaisi tuon suhteen mitään riskejä.

        Tunnettu tubettaja Viheraho vetää lihapakettien maustemarinadi kastikkeita raakana suoraan pakkauksesta, vaikka marinadiliemessä on ollut raakoja kanankoipia ja sianlihaa.
        Varmana saa vielä salmonellatartunnan, kun kanankoivethan pitää kypsentää ja raaka liha myöskin.
        Naudan jauhelihaa voi syödä raakana.


    • ätminelämää

      Ei ruokaa kannata lämmittää. Sähköä kuluu ja rahaa menee. Ruokaa voi hyvin syödä kylmänä.

    • JossainMuualla

      Annan sinulle ohjeen maksalaatikon lämmittämiseksi.

      1. Ota maksalaatikko paistinpannulle.
      2. Kuumenna, kunnes maksalaatikko savuaa.
      3. Kaada maksalaatikko tehosekoittimeen yhdessa naulojen kanssa
      4. Laita päähäsi suojalasit
      4. Käynnistä tehosekoitin
      5. Heitä tehosekoittimen jäänteet, naulat ja palanut maksalaatikko roskapyttyyn
      6. Hanki jotain oikeaa syötävää

      Näillä mennään.

    • Mä vihaan sanaa "iltapala". Jotenki niin vtun lapsellinen käsite.

      Mun iltapala on A.Le Coq olut.

      • Miten Saku? Meneekö alas?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Miten Saku? Meneekö alas?

        Menee varmaan kaikki oluet mutta olen tykästynyt erityisesti alecoqiin (III). Toisaalta jos olut on vahvempaa, 8-8,5%, silloin merkillä ei ole minusta mitään väliä.


      • MJTMH kirjoitti:

        Menee varmaan kaikki oluet mutta olen tykästynyt erityisesti alecoqiin (III). Toisaalta jos olut on vahvempaa, 8-8,5%, silloin merkillä ei ole minusta mitään väliä.

        Oluet on ookoo jos ne tarjoillaan hivenen totuttua lämpimämpinä. Pidän oluesta about 15 asteisena, silloin niiden maku avautuu.


    • Köyhän.elämää

      Minä haistelin tänään naapurihuoneistosta tulevaa ranskanperunoiden ja lihapullien tuoksua. Sieluni silmillä näin kuinka hän lisäsi vielä sipulia pellille, ja tämä tuoksujen sinfonia sai silmäni sulkeutumaan nautinnosta.

    • Voisit laittaa vaikka munan siihen päälle.

      Pannulta, se lämmittäisi koko laatikon.

      • Maksalaatikko munalla..

        Sekö maistuisi?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Maksalaatikko munalla..

        Sekö maistuisi?

        Ei todellakaan maistuisi :D

        Parempaa sais olla..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei todellakaan maistuisi :D

        Parempaa sais olla..

        Ajattelinkin että paljastuiko sinusta pieni kulinaristi.

        Maksalaatikko on kyllä minusta ihan ok pari kertaa vuodessa, mutta puolukoiden kanssa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ajattelinkin että paljastuiko sinusta pieni kulinaristi.

        Maksalaatikko on kyllä minusta ihan ok pari kertaa vuodessa, mutta puolukoiden kanssa.

        Ei sentäs noin kova kulinaristi.

        Puolukoilla voi peitellä uskomattoman paljon.
        Mutta pinaattivelliä ei hämää mikään.

        En kyllä tajunnut tuota aloittajaakaan, että miksi se laatikko pitää vetää kylmänä?
        Ei niin mitään tolkkua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei sentäs noin kova kulinaristi.

        Puolukoilla voi peitellä uskomattoman paljon.
        Mutta pinaattivelliä ei hämää mikään.

        En kyllä tajunnut tuota aloittajaakaan, että miksi se laatikko pitää vetää kylmänä?
        Ei niin mitään tolkkua.

        Kai tämän aloituksen tarkoitus on maalata ätmin elämästä mahdollisimman ankea kuva.

        Minun mielestäni olisi voinut maalailla vaikka tilanteen jossa aapee juo 16 vuotiasta lagavulinia ilman sikaria. Tuo voisi jo sattua.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kai tämän aloituksen tarkoitus on maalata ätmin elämästä mahdollisimman ankea kuva.

        Minun mielestäni olisi voinut maalailla vaikka tilanteen jossa aapee juo 16 vuotiasta lagavulinia ilman sikaria. Tuo voisi jo sattua.

        No sehän tuo. Palstan parhain 'kylmä iltapala'. Ehkä vain octomore voi mennä ohi..

        Tässä tapauksessa muuta 16-vuotiasta ei varmastikaan ole kuin itse aloittaja. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No sehän tuo. Palstan parhain 'kylmä iltapala'. Ehkä vain octomore voi mennä ohi..

        Tässä tapauksessa muuta 16-vuotiasta ei varmastikaan ole kuin itse aloittaja. :)

        No voi juupeli, tämäkin vielä. Octomoren kohdalla mulla on aukko viskisivistyksessä, tuo on jossakin kohtaa paikattava.

        Onko kokemusta?


      • Palstamäki kirjoitti:

        No voi juupeli, tämäkin vielä. Octomoren kohdalla mulla on aukko viskisivistyksessä, tuo on jossakin kohtaa paikattava.

        Onko kokemusta?

        Sehän sinun on hankittava käsiisi. Luulen, että se keskustelisi kanssasi hyvin. Mikäli en omiani horise tai viskiniekkoja ole väärin ymmärtänyt, niin siinä on meriiteiltään maailman savuisin tapaus.

        Kyllä vaan.

        On kokemusta -aika gaboom, luulet vähintäänkin olevasi eräsavuilla huonosti vetävässä kodassa ja ehkä silmiäkin kirveltää ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sehän sinun on hankittava käsiisi. Luulen, että se keskustelisi kanssasi hyvin. Mikäli en omiani horise tai viskiniekkoja ole väärin ymmärtänyt, niin siinä on meriiteiltään maailman savuisin tapaus.

        Kyllä vaan.

        On kokemusta -aika gaboom, luulet vähintäänkin olevasi eräsavuilla huonosti vetävässä kodassa ja ehkä silmiäkin kirveltää ; )

        Minä luulen että hommaan sen jossakin vaiheessa ja otan työn alle. Alkoi jo vähän suu napsaamaan...

        Jos ottaisin siitä siivut ilman sikaria niin voisin tehdä aloituksen ketmin ankeasta iltapalasta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä luulen että hommaan sen jossakin vaiheessa ja otan työn alle. Alkoi jo vähän suu napsaamaan...

        Jos ottaisin siitä siivut ilman sikaria niin voisin tehdä aloituksen ketmin ankeasta iltapalasta.

        Arviota odottaen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Arviota odottaen.

        Katsotaan missä vaiheessa me (minä ja octomore) tapaamme. Kerron kyllä sitten arvioni viskistä.


      • ÄtmiToteaa
        Palstamäki kirjoitti:

        Ajattelinkin että paljastuiko sinusta pieni kulinaristi.

        Maksalaatikko on kyllä minusta ihan ok pari kertaa vuodessa, mutta puolukoiden kanssa.

        Laitapa maksalaatikon päälle siivu voita ja makeaa puolukkahilloa, niin johan on herkkua.


      • ÄtmiToteaa kirjoitti:

        Laitapa maksalaatikon päälle siivu voita ja makeaa puolukkahilloa, niin johan on herkkua.

        Tiedän kikan, se todellakin toimii.


    • Ap.lla on reipas ja ennakkoluuloton asenne tämän eineksen suhteen.
      Tuo on kyllä sellainen kattaus, etten itse saisi siitä muruakaan alas. Sorry, itse en ole maksalaatikon ystävä.

      • Makuasioita. Minä pidän lämpimästä maksalaatikosta, menee alas ilman kossua.


      • Miten paljon onkaan E:tä?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Makuasioita. Minä pidän lämpimästä maksalaatikosta, menee alas ilman kossua.

        Minkä kanssa sitten kossu tulee jo mukaan?

        "Ajattelinkin että paljastuiko sinusta pieni kulinaristi."

        (naurua)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Makuasioita. Minä pidän lämpimästä maksalaatikosta, menee alas ilman kossua.

        Toki. Makuasioista pitää saada kiistellä. Itsellä ei menisi alas edes sen kossun kanssa.
        Kun tarkemmin funtsii, siinä vasta makuyhdistelmä. Tuskin tulen koskaan kokeilemaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miten paljon onkaan E:tä?

        Nyt en tajunnut. Mitä E:tä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minkä kanssa sitten kossu tulee jo mukaan?

        "Ajattelinkin että paljastuiko sinusta pieni kulinaristi."

        (naurua)

        Kun nyt kerta jo hieman tunnetaan, niin voin avautua sen verran että olen aika rahvaanomainen ihminen loppujen lopuksi.

        Viimeksi ostin absolut-vodkaa, mutta yleensä ostan väkevistä jaloviinaa jossa on mielestäni hyvä bukee (bouquet).

        Nuorempana olen juonut oikeastikin kossua. Se meni kalakukon kanssa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Toki. Makuasioista pitää saada kiistellä. Itsellä ei menisi alas edes sen kossun kanssa.
        Kun tarkemmin funtsii, siinä vasta makuyhdistelmä. Tuskin tulen koskaan kokeilemaan.

        Kylmä kossusnapsi on ihan ok, se ei maistu edes pahalta (ei oikeastaan miltään). Se vain virkistää.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Nyt en tajunnut. Mitä E:tä?

        E-koodia.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kylmä kossusnapsi on ihan ok, se ei maistu edes pahalta (ei oikeastaan miltään). Se vain virkistää.

        Olen kuullut sanottavan, että snapsit ns. "potkasee", eli piristää. Itse mielelläni siirtäisin tarjotun snapsin vaikka naapurille ja keskittyisin lasilliseen viiniä.
        Nuo kirkkat eivät kuulu mun juomalistalle.
        Toki, suotakoon ne niille, joille ne maistuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        E-koodia.

        Ok. Kiitos selvennyksestä. Ei ole mitään tietoa maksalaatikon E-koodeista. Ainoa asia, minkä tiedän maksalaatikosta on, etten pidä siitä. En rusinoilla, enkä ilman.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Olen kuullut sanottavan, että snapsit ns. "potkasee", eli piristää. Itse mielelläni siirtäisin tarjotun snapsin vaikka naapurille ja keskittyisin lasilliseen viiniä.
        Nuo kirkkat eivät kuulu mun juomalistalle.
        Toki, suotakoon ne niille, joille ne maistuu.

        Viinipuolelle se mullakin useimmiten kallistuu, mutta olen kyllä ns. kaikkiruokainen (-juomainen).

        Joskus tapaan itseni juomasta oluttakin, mutta sen pitää olla vähän lämpöisempää mitä se meillä Suomessa yleensä tarjoillaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kun nyt kerta jo hieman tunnetaan, niin voin avautua sen verran että olen aika rahvaanomainen ihminen loppujen lopuksi.

        Viimeksi ostin absolut-vodkaa, mutta yleensä ostan väkevistä jaloviinaa jossa on mielestäni hyvä bukee (bouquet).

        Nuorempana olen juonut oikeastikin kossua. Se meni kalakukon kanssa.

        Hahah, vai että kalakukon...ai sii ai sii

        https://www.youtube.com/watch?v=1QTXqTCcoNI

        Hyvä bukee ja 'musee'. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ok. Kiitos selvennyksestä. Ei ole mitään tietoa maksalaatikon E-koodeista. Ainoa asia, minkä tiedän maksalaatikosta on, etten pidä siitä. En rusinoilla, enkä ilman.

        Samma här. Ei glögeihinkään rusinoita ja sitä valkeaa silppua, thsyi. Myös pullat ilman rusinaa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Olen kuullut sanottavan, että snapsit ns. "potkasee", eli piristää. Itse mielelläni siirtäisin tarjotun snapsin vaikka naapurille ja keskittyisin lasilliseen viiniä.
        Nuo kirkkat eivät kuulu mun juomalistalle.
        Toki, suotakoon ne niille, joille ne maistuu.

        Itse mielelläni siirtäisin ravut hittoon ja ottaisin pihvin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahah, vai että kalakukon...ai sii ai sii

        https://www.youtube.com/watch?v=1QTXqTCcoNI

        Hyvä bukee ja 'musee'. :)

        Hyvä ruoka ja hyvä juoma...tai hyvän ruuan kanssa menee vaatimattomampikin juoma.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kylmä kossusnapsi on ihan ok, se ei maistu edes pahalta (ei oikeastaan miltään). Se vain virkistää.

        ..ja vie tajun. Molemmat samassa lauseessa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Hyvä ruoka ja hyvä juoma...tai hyvän ruuan kanssa menee vaatimattomampikin juoma.

        Joo, juomassa voidaan tinkiä, mutta seurassa ei :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ..ja vie tajun. Molemmat samassa lauseessa.

        Jostakin syystä snapseilla on naisiin tyrmäävä vaikutus.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Samma här. Ei glögeihinkään rusinoita ja sitä valkeaa silppua, thsyi. Myös pullat ilman rusinaa.

        Tykkään kyllä viinirypäleistä, mutta rusinat ei vaan nappaa. En muutenkaan pidä makean ja suolaisen sekoittamisesta keskenään. Varsinkin inhoan sitä (joka paikassa tarjottavaa) porkkanaraastetta, johon on lätkitty rusinoita sekaan. Rusinoiden käyttöä pitäisi muutenkin ehdottomasti rajoittaa!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, juomassa voidaan tinkiä, mutta seurassa ei :D

        Noinhan se menee, seura on tärkeintä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Viinipuolelle se mullakin useimmiten kallistuu, mutta olen kyllä ns. kaikkiruokainen (-juomainen).

        Joskus tapaan itseni juomasta oluttakin, mutta sen pitää olla vähän lämpöisempää mitä se meillä Suomessa yleensä tarjoillaan.

        Mielelläni siirrän myös oluet naapurille juotavaksi, en koske kaljaan. Olen hyvin huomaavainen seuralainen. :)


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jostakin syystä snapseilla on naisiin tyrmäävä vaikutus.

        Myös monella partavedellä ettei ehdi edes snapsiin. Tosin mä en todellakaan kestä mitään pitkin iltaa jatkuvia helan går-ripsutteluja. Paras melkein mennä piimällä.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Samma här. Ei glögeihinkään rusinoita ja sitä valkeaa silppua, thsyi. Myös pullat ilman rusinaa.

        Glögi rusinoiden ja mantelilastujen kanssa on ihan must, tytöt olisivat hajalla jos noita ei olisi jouluna.

        Itse en kyllä käytä glögiä juurikaan.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Mielelläni siirrän myös oluet naapurille juotavaksi, en koske kaljaan. Olen hyvin huomaavainen seuralainen. :)

        Pitäydyt tiukasti viinissä?

        Punkkua vai valkkaria?



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Myös monella partavedellä ettei ehdi edes snapsiin. Tosin mä en todellakaan kestä mitään pitkin iltaa jatkuvia helan går-ripsutteluja. Paras melkein mennä piimällä.

        (naurua)

        Täytyypä tutkiskella partavesitarjontaa kun seuraavan kerran käyn alan liikkeessä...

        Tulipa mieleeni että kerroit joskus jostakin teidän suvussa kulkevasta viini(kilju?)reseptistä?

        Eikös siinä ollut reippaanlaisesti potkua?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Pitäydyt tiukasti viinissä?

        Punkkua vai valkkaria?

        Kumpikin käy, tilanteen ja fiiliksen mukaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Glögi rusinoiden ja mantelilastujen kanssa on ihan must, tytöt olisivat hajalla jos noita ei olisi jouluna.

        Itse en kyllä käytä glögiä juurikaan.

        Se on tosi makeaa ja mausteista...mulle liian..
        Jos vedellä jatkais ja sais viileänä.

        Ai niin se oli siis mantelilastu nimeltään. Mutta kun se semmonen juuttuu esim. kyläillessä kitalakeen ja koko ilta menee kakoessa sitä silppua irti kitapurjeista. Lopuksi saa vielä kanelitangosta nokkaansa.

        Liikaa tavaraa yhdessä lasissa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on tosi makeaa ja mausteista...mulle liian..
        Jos vedellä jatkais ja sais viileänä.

        Ai niin se oli siis mantelilastu nimeltään. Mutta kun se semmonen juuttuu esim. kyläillessä kitalakeen ja koko ilta menee kakoessa sitä silppua irti kitapurjeista. Lopuksi saa vielä kanelitangosta nokkaansa.

        Liikaa tavaraa yhdessä lasissa.

        Tuo on sellainen traditio, ja mielestäni sellaisena vaalimisen arvoinen. Kaksi lasillista vuodessa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Täytyypä tutkiskella partavesitarjontaa kun seuraavan kerran käyn alan liikkeessä...

        Tulipa mieleeni että kerroit joskus jostakin teidän suvussa kulkevasta viini(kilju?)reseptistä?

        Eikös siinä ollut reippaanlaisesti potkua?

        Joo. Se on olemassa, se on kotikaljaresepti. Järkyttävää, miten voi saada itsensä huppeliin sivistyneissä juhlissa.

        Se tuppaa aina jotenkin käymään liikaa. Sitten kun vedät sitä ja karjalanpaistia, niin tietäähän sen.

        Yhdetkin suvun häät, niin kyllä hävettää vieläkin, oltiin eräällä vaaralla Karjalan mailla. En oo ikinä ollu semmosessa kunnossa kun siellä meni vahingossa. En nähnyt edes vihkimistä.

        Voi kuulostaa hauskalta ja tragikoomiselta, mutta tämä tapaus on 100 % totta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tuo on sellainen traditio, ja mielestäni sellaisena vaalimisen arvoinen. Kaksi lasillista vuodessa.

        Kaksi vielä kestää.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Tykkään kyllä viinirypäleistä, mutta rusinat ei vaan nappaa. En muutenkaan pidä makean ja suolaisen sekoittamisesta keskenään. Varsinkin inhoan sitä (joka paikassa tarjottavaa) porkkanaraastetta, johon on lätkitty rusinoita sekaan. Rusinoiden käyttöä pitäisi muutenkin ehdottomasti rajoittaa!

        "porkkanaraastetta, johon on lätkitty rusinoita sekaan."

        Joo, toinen kamaluus. Tästä samaa mieltä.
        Jos rusinat syödään, ne syödään alkuperäisestä pakkauslaatikosta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo. Se on olemassa, se on kotikaljaresepti. Järkyttävää, miten voi saada itsensä huppeliin sivistyneissä juhlissa.

        Se tuppaa aina jotenkin käymään liikaa. Sitten kun vedät sitä ja karjalanpaistia, niin tietäähän sen.

        Yhdetkin suvun häät, niin kyllä hävettää vieläkin, oltiin eräällä vaaralla Karjalan mailla. En oo ikinä ollu semmosessa kunnossa kun siellä meni vahingossa. En nähnyt edes vihkimistä.

        Voi kuulostaa hauskalta ja tragikoomiselta, mutta tämä tapaus on 100 % totta.

        Kuulostaapa petolliselta juomalta, sen kanssa lienee parasta olla varuillaan.

        Olisiko syytä kirjata ylös jokainen lasillinen niin osaa hahmottaa milloin lyödä hanat kiinni?

        "Pönttiksellä on nyt 6. lasillinen menossa, sen jälkeen on kahden tunnin tauko juomatarjoilussa". Noin voisi juomanlaskija ilmoittaa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hyvää yötä palsta ja kaikki yökukkujat. Nukku-Masa kutsuu.
        Kauniita unia.

        ~ Beethoven' s Silence - ERNESTO CORTAZAR ~
        https://www.youtube.com/watch?v=UMGn__JFBO8


        öitä :)

        Öitä sinnekin, ja kiitos kauniista kappaleesta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kuulostaapa petolliselta juomalta, sen kanssa lienee parasta olla varuillaan.

        Olisiko syytä kirjata ylös jokainen lasillinen niin osaa hahmottaa milloin lyödä hanat kiinni?

        "Pönttiksellä on nyt 6. lasillinen menossa, sen jälkeen on kahden tunnin tauko juomatarjoilussa". Noin voisi juomanlaskija ilmoittaa.

        Kosta tästä on tullut lapsuuden perheen kanssa ikuinen, sisäinen naurunaihe (joka nostetaan aina juhlapyhinä kiusallisesti esille), olen pidättäytynyt kokonaan vaikka se tätiä loukkaisikin.



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää yötä sinullekin, vaihtarilla

        https://www.youtube.com/watch?v=a5rBi_2l8Z8

        Syysyö..bellissima

        :)

        Oo. Miten hienosti maksalaatikko-ketju onkaan elänyt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kosta tästä on tullut lapsuuden perheen kanssa ikuinen, sisäinen naurunaihe (joka nostetaan aina juhlapyhinä kiusallisesti esille), olen pidättäytynyt kokonaan vaikka se tätiä loukkaisikin.

        Siinä on ilmeisesti ihan reippaasti potkua.

        Mullekin sattui nuoruudessani virhearvio viinin kanssa, se oli siis enaimmäinen viinikänni.

        Olin noihin aikoihin tottunut juomaan väkeviä, ja joskus olin parin ystäväni kanssa jatkoilla parin daamin luona. Siinä tuli läträttyä alkoholin kanssa ja bileet jatkuivat aamuyöhön.

        Heräsin siihen kun daamit tekivät lähtöä töihin, ja siinä tehdessämme tilannekatsausta asunnon kunnon osalta, lupauduin siivoamaan asunnon ennen lähtöämme. Sovittiin että saamme ottaa viiniä työpalkaksi.

        En tiedä montako oluttuopillista olin juonut viiniä siivotessani, mutta muisti kyllä lähti touhutessa. Tuskin minusta oli suurtakaan apua siivouksessa, mutta kaverit olivat tehneet hyvän työn.

        Heräsin itse sohvalta kun daamit tulivat töistä, ja sitten jatkoimme siitä tissuttelua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oo. Miten hienosti maksalaatikko-ketju onkaan elänyt.

        Maksalaatikko on sittenkin hyvää?

        Aika hiljaista palstalla, oli oikeastaan koko illan. Taidetaan olla kaksin enää täällä.

        Tuntuu että jengi on vähän horroksessa



      • jailoista

        On kyllä kaunista musiikkia. Itsekin melkein hypähtelee.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Siinä on ilmeisesti ihan reippaasti potkua.

        Mullekin sattui nuoruudessani virhearvio viinin kanssa, se oli siis enaimmäinen viinikänni.

        Olin noihin aikoihin tottunut juomaan väkeviä, ja joskus olin parin ystäväni kanssa jatkoilla parin daamin luona. Siinä tuli läträttyä alkoholin kanssa ja bileet jatkuivat aamuyöhön.

        Heräsin siihen kun daamit tekivät lähtöä töihin, ja siinä tehdessämme tilannekatsausta asunnon kunnon osalta, lupauduin siivoamaan asunnon ennen lähtöämme. Sovittiin että saamme ottaa viiniä työpalkaksi.

        En tiedä montako oluttuopillista olin juonut viiniä siivotessani, mutta muisti kyllä lähti touhutessa. Tuskin minusta oli suurtakaan apua siivouksessa, mutta kaverit olivat tehneet hyvän työn.

        Heräsin itse sohvalta kun daamit tulivat töistä, ja sitten jatkoimme siitä tissuttelua.

        Phähäh, sinäkin mennyt sitten vanhanaikaiseen...viinien kanssa sama asia ku vastasyntyneellä varsalla jalkojensa; niin sitä niihin luottaa :)

        Ei mutta kyllä nyt täytyy taas hiipiä nukkumaan, tuleva päivä on topakan vastuullinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=dGlOUoS5zMs

        Laitetaan minultakin vielä tuohon "lokakuu" lopuksi soimaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kaunista tuokin.

        https://youtu.be/mmCnQDUSO4I

        Taisin laittaa tämän sulle joskus puskista.

        Niinpäs muuten taisit, tuttu hieno sävelhän siinä ; )


      • Palstamäki kirjoitti:

        Maksalaatikko on sittenkin hyvää?

        Aika hiljaista palstalla, oli oikeastaan koko illan. Taidetaan olla kaksin enää täällä.

        Tuntuu että jengi on vähän horroksessa

        Väki lepäilee perjantain koitoksia varten. Mennäänkö mekin nukkumaan?

        Kauniita unia Ananias (ja jos siellä joku muukin on hereillä, niin hänellekin) :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Phähäh, sinäkin mennyt sitten vanhanaikaiseen...viinien kanssa sama asia ku vastasyntyneellä varsalla jalkojensa; niin sitä niihin luottaa :)

        Ei mutta kyllä nyt täytyy taas hiipiä nukkumaan, tuleva päivä on topakan vastuullinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=dGlOUoS5zMs

        Laitetaan minultakin vielä tuohon "lokakuu" lopuksi soimaan.

        Kaunista musiikkia.

        https://youtu.be/rRbyZ3eD-9M

        Ennio Morricone. Hyvät yöt sinnekin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Väki lepäilee perjantain koitoksia varten. Mennäänkö mekin nukkumaan?

        Kauniita unia Ananias (ja jos siellä joku muukin on hereillä, niin hänellekin) :)

        Mennään mennään, kyllähän tästä joutaa. Kauniita unia sullekin.


    • Kaisanoasaa

      Meikän iltapala kirjolohikiusaus. Sitä samaa söin kyllä aamullakin.

      • Mitä te nyt ankeilette? Laittaisitte edes kepsuttia.


      • siitäselähteepikin

        lohikäärmekiusaus kuuluu kyllä lempiruokiini, kuten itse veitselläni teurastettu karhu, jonka veret juon ja teurastan itse metsässä veitsellä :D


    • Semmostase

      Eilen illalla kävin ekaa kertaa vuosiin grillillä ja ostin pari lihapiirakkaa salaatilla. En muistanut kuinka hyvää lihikset ovat ja olen katsellut sitä grillit huurussa ohjelmaa niin sitten piti lähteä grillille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe