Suhde päättyi.. avautuminen

Aikaisemmat mieheni: narsisteja. Olin ollut kaksi vuotta sinkkuna ja meni kauan päästä yli edellisestä.
Vihdoin olin valmis antamaan mahdollisuuden jollekkin ja rakastuin.. en uskonut sen koskaan enää olevan mahdollista.

Kerkesimme seurustella pari kuukautta lähinnä viikonloppuisin nähtiin ja joka päivä kirjoiteltiin...
Sitten.. Mokasin.
Viime viikonloppuna juotiin tosi paljon ja monen asian summa niin aloin tappelemaan yhden toisen ihmisen kanssa ja tönäsin tätä ihmistä tämän miehen syliin ja heittelin tavaroita/huusin ja raivosin.
Mies lähti pois ja tilanne oli jo rauhoittunut.. seuraavana päivänä laitoin anteeksipyyntö viestin ja yritin selitellä asiaa. En kaikkea muista ja että ei ole tietysti mikään puolustus että oli juonut niin paljon.

Ei vastannut mitään. Olin hiljaa pari päivää ja laitoin uuden viestin että oikeasti olen pahoillani ja mitä voin tehdä asialle muuta kuin pyytää anteeksi ja koitin soittaa.. Ei vastausta.
Meni viikko ja tuli uus viikonloppu .. kaverien painostuksesta saivat minut vielä soittamaan hänelle.. ei vastannut.. Ei mitään kontaktia, lukee viestit mutta ei vastaa.

Mietin kauan odotan, että otan suhteen pois somesta... Odotin vielä pari päivää ja laitoin viestiä että eikö voitais selvittää tää asia...
Taas luki, ei vastausta seuraavana päivänä hän oli itse poistanut suhteen...

Ymmärsin että kyllä tämä nyt tässä oli. Vihaan itseäni niin paljon, kaikista pahinta kun ei vastannut mitään..
Tietenkään en enää itse ota yhteyttä mitenkään. En voi muuta tehdä, en viestein, en puheluin saa takaisin. Työntäisin vaan entistä kauemmas, jos alkaisin piinaamaan.

Asumme aika lähekkäin kyllä, että on mahdotonta olla joskus törmäämättä. Pieni paikka ja pienet piirit. Samat kapakat ja kantapaikat.. kaikki.

Halusin vaan avautua.

Oon miettinyt ja miettinyt.. kerrankin elämässäni kadun jotain ... koska nyt taisin oikeesti menettää jotain.. jotain mikä pitkästä aikaa sai mutkin elämään tätä elämää kahdella jalalla ja pystyssä päin..
Jotain mikä sai mut vähentämään juomista ja muita päihteitä.. Jotain mikä sai mut joka aamu hymyilemään.. jotain mikä sai mut taas uskomaan ihmisiin ja luottamaan johonkin.. jotain jonka takia mun monen monen vuoden takainen masennus/ahdistus tila alkoi olla ohitse ... ja jotain jonka takia katsoa kirja loppuun saakka.

Mutta nyt ei ole enää sitä. Kaikki romahti, kaikki tuli takaisin... Hymy katosi, alkoholi palasi.. ei kiinnosta aamulla nousta.. ei jaksa nähdä ihmisiä.. masentaa vaan ja ahdistaa.. Enkä tiedä kauan tätä jaksaa..

1

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huepe

Anna toiselle aikaa miettiä. Käytöksesi ja viestisi tuskin häntä kiinnostaa tai tavoittaa. Olet mokannut pahasti hyvin pahasti mistä hän voi olla varma ettet vielä joskus noin toimi?? Siitäkö että vakuuttelee kymmenillä viesteillä että "tämä ei toistu jne,,,"

Hae apua itsellesi ja tee se itsesi takia,,
      Se on mitä sinä tarvitset!

Yksikin kerta on liikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe