https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/21aabe37-518b-4ca1-a841-fe7b8e28b353_rk.shtml
Onnekas mies ari on
Seksin puutteeseen naisille kelpaa taxikuski
20
352
Vastaukset
- valinnanvapaus_
Ennemmin hyvä taxikuski, kuin huono ätmi.
Mutta ei kiltti ja kunnollinen. Taksikuskeistakin valtaosa alkaa olemaan tummia, sekä isolla karvaisella perseellä nousevia ja laskevia liikkeitä tekeviä murjaaneja.
- Kurppa-nainen
Mieshuora on pahinta saastaa mitä voi olla
- 9p4jowesdfvgrdfwge
Nythän ätmienkin olisi helpompi alkaa vaikka ajamaa uberia, siinä voisi joskus joltain känniseltä muijalta saada.
Mä olen toiminut taksiyrittäjänä nyt muutaman kuukauden ja voin kyllä allekirjoittaa ton jutun. Oikeastaan alunperinkin JyystaXin keskeinen idea oli monipuoliset ja vaihtoehtoiset maksutavat :)))))))
Mullakin tuli heti tosta jutusta mieleen, että onkohan kyseinen taksikuski ollut kenties Turussa toimivan JyysTaxin palkkalistoilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Varissuolla
Älä nyt dark kuvittele että mielikuvitushahmosi saisi seksiä kun itsekkään et ole koskaan saanut.
- Naisasialooser11
Nainen ei saa baarista seksiä ja sitten epätoivoisena yrittää saada taksikuskilta.
Naiselle ei kelpaa baarissa olleet kiltit ja kunnolliset, tämän tietävät lähes kaikki isolla karvaisella perseellä olevat murjaanit. Joten iso karvainen murjaaniperse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä taksin takapenkillä.
- Tarkennus
modelli kirjoitti:
Naiselle ei kelpaa baarissa olleet kiltit ja kunnolliset, tämän tietävät lähes kaikki isolla karvaisella perseellä olevat murjaanit. Joten iso karvainen murjaaniperse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä taksin takapenkillä.
Ari on salskea 190cm normaali mies.
Tarkennus kirjoitti:
Ari on salskea 190cm normaali mies.
Juntti se on, jos ei ole ottanut niiltä naisilta maksua.
- Tarkennus
modelli kirjoitti:
Juntti se on, jos ei ole ottanut niiltä naisilta maksua.
Lue juttu.
- njhgbn
modelli kirjoitti:
Ei jaksa! Lue itse...homo!
No kerrotaan sitten sinulle, että se nimenomaan otti niiltä naisilta maksun.
(Suoraan sanottuna on melko lapsellista kommentoida juttua, jota ei ole viitsinyt edes lukea.) njhgbn kirjoitti:
No kerrotaan sitten sinulle, että se nimenomaan otti niiltä naisilta maksun.
(Suoraan sanottuna on melko lapsellista kommentoida juttua, jota ei ole viitsinyt edes lukea.)Kuule, suoraan sanottuna mua ei kiinnosta pätkääkään sun kommenti. En lukenut sitäkään!
- Semmostase
Naiset ei koskaan selvinpäin vonkaa. Tuossa on se vaara että mies joutuu syytteeseen kun kännisiä huoria panee.
- älkääruikuttako
”Aria ei harmita, että hän on jäänyt lapsettomaksi poikamieheksi. Häneltä ei heru kovasti myötätuntoa miehille, jotka valittavat parisuhteen solmimisen olevan vaikeaa.
– Totta kai naiset saavat enemmän vastauksia deitti-ilmoituksiinsa. En ymmärrä, miksi miehet kitisevät siitä. Ei se ihmetytä tai häiritse ainakaan minua.”
Palstaätmit huom!- hienoahienoa
Ari on valkoritari, Ari ei tajua mitään tasa-arvosta. Onneksi ätmit eivät ole valkoritareita.
- palstatotuus
hienoahienoa kirjoitti:
Ari on valkoritari, Ari ei tajua mitään tasa-arvosta. Onneksi ätmit eivät ole valkoritareita.
Mutta valkoritarit saa naisia. Ätmit ei.
- ahdistaa
Naisille nyt kelpaa vaikka postilaatikko jos se vaan on komea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821