Seksin puutteeseen naisille kelpaa taxikuski

Pillujen--asiantuntija

20

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinnanvapaus_

Ennemmin hyvä taxikuski, kuin huono ätmi.

• Mutta ei kiltti ja kunnollinen. Taksikuskeistakin valtaosa alkaa olemaan tummia, sekä isolla karvaisella perseellä nousevia ja laskevia liikkeitä tekeviä murjaaneja.

• Kurppa-nainen

Mieshuora on pahinta saastaa mitä voi olla

• 9p4jowesdfvgrdfwge

Nythän ätmienkin olisi helpompi alkaa vaikka ajamaa uberia, siinä voisi joskus joltain känniseltä muijalta saada.

• Mä olen toiminut taksiyrittäjänä nyt muutaman kuukauden ja voin kyllä allekirjoittaa ton jutun. Oikeastaan alunperinkin JyystaXin keskeinen idea oli monipuoliset ja vaihtoehtoiset maksutavat :)))))))

• Mullakin tuli heti tosta jutusta mieleen, että onkohan kyseinen taksikuski ollut kenties Turussa toimivan JyysTaxin palkkalistoilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Varissuolla

Älä nyt dark kuvittele että mielikuvitushahmosi saisi seksiä kun itsekkään et ole koskaan saanut.

• Naisasialooser11

Nainen ei saa baarista seksiä ja sitten epätoivoisena yrittää saada taksikuskilta.

• Naiselle ei kelpaa baarissa olleet kiltit ja kunnolliset, tämän tietävät lähes kaikki isolla karvaisella perseellä olevat murjaanit. Joten iso karvainen murjaaniperse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä taksin takapenkillä.

• Tarkennus
        modelli kirjoitti:

Naiselle ei kelpaa baarissa olleet kiltit ja kunnolliset, tämän tietävät lähes kaikki isolla karvaisella perseellä olevat murjaanit. Joten iso karvainen murjaaniperse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä taksin takapenkillä.

Ari on salskea 190cm normaali mies.

• Tarkennus kirjoitti:

Ari on salskea 190cm normaali mies.

Juntti se on, jos ei ole ottanut niiltä naisilta maksua.

• Tarkennus
        modelli kirjoitti:

Juntti se on, jos ei ole ottanut niiltä naisilta maksua.

Lue juttu.

• Tarkennus kirjoitti:

Lue juttu.

Ei jaksa! Lue itse...homo!

• njhgbn
        modelli kirjoitti:

Ei jaksa! Lue itse...homo!

No kerrotaan sitten sinulle, että se nimenomaan otti niiltä naisilta maksun.

(Suoraan sanottuna on melko lapsellista kommentoida juttua, jota ei ole viitsinyt edes lukea.)

• njhgbn kirjoitti:

No kerrotaan sitten sinulle, että se nimenomaan otti niiltä naisilta maksun.

(Suoraan sanottuna on melko lapsellista kommentoida juttua, jota ei ole viitsinyt edes lukea.)

Kuule, suoraan sanottuna mua ei kiinnosta pätkääkään sun kommenti. En lukenut sitäkään!

• Semmostase

Naiset ei koskaan selvinpäin vonkaa. Tuossa on se vaara että mies joutuu syytteeseen kun kännisiä huoria panee.

• älkääruikuttako

”Aria ei harmita, että hän on jäänyt lapsettomaksi poikamieheksi. Häneltä ei heru kovasti myötätuntoa miehille, jotka valittavat parisuhteen solmimisen olevan vaikeaa.

– Totta kai naiset saavat enemmän vastauksia deitti-ilmoituksiinsa. En ymmärrä, miksi miehet kitisevät siitä. Ei se ihmetytä tai häiritse ainakaan minua.”

Palstaätmit huom!

• hienoahienoa

Ari on valkoritari, Ari ei tajua mitään tasa-arvosta. Onneksi ätmit eivät ole valkoritareita.

• palstatotuus
        hienoahienoa kirjoitti:

Ari on valkoritari, Ari ei tajua mitään tasa-arvosta. Onneksi ätmit eivät ole valkoritareita.

Mutta valkoritarit saa naisia. Ätmit ei.

• ahdistaa

Naisille nyt kelpaa vaikka postilaatikko jos se vaan on komea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40