Seksin puutteeseen naisille kelpaa taxikuski

Pillujen--asiantuntija

20

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinnanvapaus_

Ennemmin hyvä taxikuski, kuin huono ätmi.

• Mutta ei kiltti ja kunnollinen. Taksikuskeistakin valtaosa alkaa olemaan tummia, sekä isolla karvaisella perseellä nousevia ja laskevia liikkeitä tekeviä murjaaneja.

• Kurppa-nainen

Mieshuora on pahinta saastaa mitä voi olla

• 9p4jowesdfvgrdfwge

Nythän ätmienkin olisi helpompi alkaa vaikka ajamaa uberia, siinä voisi joskus joltain känniseltä muijalta saada.

• Mä olen toiminut taksiyrittäjänä nyt muutaman kuukauden ja voin kyllä allekirjoittaa ton jutun. Oikeastaan alunperinkin JyystaXin keskeinen idea oli monipuoliset ja vaihtoehtoiset maksutavat :)))))))

• Mullakin tuli heti tosta jutusta mieleen, että onkohan kyseinen taksikuski ollut kenties Turussa toimivan JyysTaxin palkkalistoilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Varissuolla

Älä nyt dark kuvittele että mielikuvitushahmosi saisi seksiä kun itsekkään et ole koskaan saanut.

• Naisasialooser11

Nainen ei saa baarista seksiä ja sitten epätoivoisena yrittää saada taksikuskilta.

• Naiselle ei kelpaa baarissa olleet kiltit ja kunnolliset, tämän tietävät lähes kaikki isolla karvaisella perseellä olevat murjaanit. Joten iso karvainen murjaaniperse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä taksin takapenkillä.

• Tarkennus
        modelli kirjoitti:

Naiselle ei kelpaa baarissa olleet kiltit ja kunnolliset, tämän tietävät lähes kaikki isolla karvaisella perseellä olevat murjaanit. Joten iso karvainen murjaaniperse tekee nousevaa ja laskevaa liikettä taksin takapenkillä.

Ari on salskea 190cm normaali mies.

• Tarkennus kirjoitti:

Ari on salskea 190cm normaali mies.

Juntti se on, jos ei ole ottanut niiltä naisilta maksua.

• Tarkennus
        modelli kirjoitti:

Juntti se on, jos ei ole ottanut niiltä naisilta maksua.

Lue juttu.

• Tarkennus kirjoitti:

Lue juttu.

Ei jaksa! Lue itse...homo!

• njhgbn
        modelli kirjoitti:

Ei jaksa! Lue itse...homo!

No kerrotaan sitten sinulle, että se nimenomaan otti niiltä naisilta maksun.

(Suoraan sanottuna on melko lapsellista kommentoida juttua, jota ei ole viitsinyt edes lukea.)

• njhgbn kirjoitti:

No kerrotaan sitten sinulle, että se nimenomaan otti niiltä naisilta maksun.

(Suoraan sanottuna on melko lapsellista kommentoida juttua, jota ei ole viitsinyt edes lukea.)

Kuule, suoraan sanottuna mua ei kiinnosta pätkääkään sun kommenti. En lukenut sitäkään!

• Semmostase

Naiset ei koskaan selvinpäin vonkaa. Tuossa on se vaara että mies joutuu syytteeseen kun kännisiä huoria panee.

• älkääruikuttako

”Aria ei harmita, että hän on jäänyt lapsettomaksi poikamieheksi. Häneltä ei heru kovasti myötätuntoa miehille, jotka valittavat parisuhteen solmimisen olevan vaikeaa.

– Totta kai naiset saavat enemmän vastauksia deitti-ilmoituksiinsa. En ymmärrä, miksi miehet kitisevät siitä. Ei se ihmetytä tai häiritse ainakaan minua.”

Palstaätmit huom!

• hienoahienoa

Ari on valkoritari, Ari ei tajua mitään tasa-arvosta. Onneksi ätmit eivät ole valkoritareita.

• palstatotuus
        hienoahienoa kirjoitti:

Ari on valkoritari, Ari ei tajua mitään tasa-arvosta. Onneksi ätmit eivät ole valkoritareita.

Mutta valkoritarit saa naisia. Ätmit ei.

• ahdistaa

Naisille nyt kelpaa vaikka postilaatikko jos se vaan on komea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      196
      5816
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2768
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1999
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1365
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1197
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe