Kepittikö konnakettu ainanorsun?

Näinkökävi

Mystisesti katosivat kumpikin palstalta. Hmmmmm.......

73

1030

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En seurannut noiden jutustelujen sisältöä, mutta paljonhan ne taisivat kirjoitella keskenään.

      Saattoivat siirtyä kirjoittelemaan privaatisti.

      • Hahhaa...olisiko tuo ainanorsu ihan viaton?

        Jos päätyi tapaamaan Ketun, niin tiesi varmasti mitä on tarjolla.


    • mazy

      Jos ne söi saippuaa ja halkes!?

      • Maltahanvähän

        No älä nyt kehtaa olla mustasukkainen. Antaa se kettu sullekin kun vuorosi tulee ;-)


      • mazy
        Maltahanvähän kirjoitti:

        No älä nyt kehtaa olla mustasukkainen. Antaa se kettu sullekin kun vuorosi tulee ;-)

        Mustasukkainen??? Minä???? Noup. Emmä ole konnaan retkahtanut, ookko sä?


      • Aikasituleevielä
        mazy kirjoitti:

        Mustasukkainen??? Minä???? Noup. Emmä ole konnaan retkahtanut, ookko sä?

        Et ehkä ole varsinaisesti retkahtanut mutta seksiä sä silti olet häneltä vailla. Kun kutkuttaa niin se kutkuttaa ;-)


      • mazy
        Aikasituleevielä kirjoitti:

        Et ehkä ole varsinaisesti retkahtanut mutta seksiä sä silti olet häneltä vailla. Kun kutkuttaa niin se kutkuttaa ;-)

        Pöh, en ole seksiäkään vailla. Mulla on oma kutkutin täällä kotona. Isällisesti antaa ohjeita tuolla känääville mukuloilleen...

        Osaatko kenties trollata vähän rafaavammin, ei nyt hetkauta?🤔

        Boring...


      • Eitrolli
        mazy kirjoitti:

        Pöh, en ole seksiäkään vailla. Mulla on oma kutkutin täällä kotona. Isällisesti antaa ohjeita tuolla känääville mukuloilleen...

        Osaatko kenties trollata vähän rafaavammin, ei nyt hetkauta?🤔

        Boring...

        Enkä mä mitään trollaa, vaan yhdistelen asioita kontekstiin sun juttuja pitkään lukeneena.
        Sitä paitsi onhan kyrvänhimo ajanut sinut ennenkin vieraisiin sänkyihin ;-)


      • mazy
        Eitrolli kirjoitti:

        Enkä mä mitään trollaa, vaan yhdistelen asioita kontekstiin sun juttuja pitkään lukeneena.
        Sitä paitsi onhan kyrvänhimo ajanut sinut ennenkin vieraisiin sänkyihin ;-)

        Boring edelleen, huonosti on lahjoja provota. Omaa kyrvänhimoas yrität mulle projisoida. Reppana.😌


      • Ihanrauhassa
        mazy kirjoitti:

        Boring edelleen, huonosti on lahjoja provota. Omaa kyrvänhimoas yrität mulle projisoida. Reppana.😌

        Ei kannata hermostua. Eikä siinä vieraan kyrvän himossa mitään pahaa ole, sehän vain todistaa sinunkin tapauksessa että on vielä virkeä ja halut tallella oleva mummi ;-)


      • mazy kirjoitti:

        Boring edelleen, huonosti on lahjoja provota. Omaa kyrvänhimoas yrität mulle projisoida. Reppana.😌

        Sinkkuna olisitko mun mä olisinko sun?
        Suutelisitko suukkoja suloisella suullas?
        Saisinko povees painaa pään
        vierees jos ikuisesti jään?

        :-)


      • mazy
        Ihanrauhassa kirjoitti:

        Ei kannata hermostua. Eikä siinä vieraan kyrvän himossa mitään pahaa ole, sehän vain todistaa sinunkin tapauksessa että on vielä virkeä ja halut tallella oleva mummi ;-)

        Läpä läpä...aiheet vissiin vähissä, kun mua koitat härniä....😰


      • mazy
        super-ytm kirjoitti:

        Sinkkuna olisitko mun mä olisinko sun?
        Suutelisitko suukkoja suloisella suullas?
        Saisinko povees painaa pään
        vierees jos ikuisesti jään?

        :-)

        Heh, paha sanoa kun en ole sinkku. 😃

        Muuten mukavasti riimitelty!👍



      • mazy
        super-ytm kirjoitti:

        Irly

        https://youtu.be/qV5lzRHrGeg

        :-)

        No jopas on, mitäs tuohon nyt pitäisi vastata?!🤔

        Emminä tiiä, heh mutta J. Karjalaista kuiteskin pistän tulemaan...

        https://youtu.be/SuDutTj0RvQ



      • mazy


      • mazy


      • mazy
        super-ytm kirjoitti:

        Riisu vaatteet

        https://youtu.be/HxJVymKbbA4

        ;-)

        Juu kohta pitäs maatekin mennä, muutama vaatekin tulee riisuttua, mutta yömekko korvaa puuttuvat.😬😛

        Tässä keikistelijää kun sitä selvästi vailla, hyvät yöt samaan syssyyn. Pitää jaksaa aamulla heräillä, niin aikasin. 😒

        https://youtu.be/JA1LylibGss

        Imany...bye!!🤗


      • mazy kirjoitti:

        Juu kohta pitäs maatekin mennä, muutama vaatekin tulee riisuttua, mutta yömekko korvaa puuttuvat.😬😛

        Tässä keikistelijää kun sitä selvästi vailla, hyvät yöt samaan syssyyn. Pitää jaksaa aamulla heräillä, niin aikasin. 😒

        https://youtu.be/JA1LylibGss

        Imany...bye!!🤗

        Öitä

        :-P'''


    • treffipalstallanähty

      Ainanorsu näkyi tehneen treffipalstalle profiilin.
      Lähestyin häntä, mutta tylynä oli. Ei kelvannut tasokas mies, eli samanlainen tollukka kuin muutkin naiset, vaikka täällä väitti ettei kenellekkään kelpaa. Pelkkää paskanjauhantaa.

      • Saatan olla tyly, mutta riippuu mitä toiselta puolelta tulee. :P


      • hienoahienoa

        Ärsyttävää tosiaan, jos hakee ensin palstalla huomiota, ettei kelpaa kenellekään ja sitten itse lemppaa kaikki miehet kohottaakseen huonoa itsetuntoaan. Peukku alas sellaisille naisille!


    • Pillujen--asiantuntija

      Ei norsulle kelpaa muu kuin top 10 mies

    • heikuule

      Eikö nyt mitään muuta selitystä tule mieleen. Kaikki ei elä elämäänsä täällä palstalla, vaan ovat voineet vaikka löytää seuraa ihan muualta tai tekevät ihan muita juttuja.

    • Kaikki palstan naiset vuorollaan on joutuneet jännäketun lumoihin, miksei siis ainanorsukin.

      • mazy

        Sun omaa tulkintaa, omaa omaa....


      • mazy kirjoitti:

        Sun omaa tulkintaa, omaa omaa....

        Ihan hurmaannuksissa olet ollut sinäkin :D "Kettu on hyvä keskustelija, grauhh" :D


      • mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan hurmaannuksissa olet ollut sinäkin :D "Kettu on hyvä keskustelija, grauhh" :D

        No sitä se on, kun pysyy aina kärryillä...mutta hurmaannuksissa vaatis enemmän. 😉


      • No ei nyt sentäs.
        Lumouksissa ei ole tullut oltua,se olis harvinaista jos niin kävis. :d


      • lihavihatipunen

        Minä en ole kyllä joutunut....Toisaalta en mä kyllä olekaan "palstan nainen".


      • Höpöhöö
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Minä en ole kyllä joutunut....Toisaalta en mä kyllä olekaan "palstan nainen".

        Samalla tavalla olet palstan nainen kuin nämä muutkin. Kuulut siis siihen kuuluisaan ”kaikki naiset” kategoriaan :)


      • Vuorollaan, kaikki? Öh? Missäs vaiheessa niin on tapahtunut.


      • Muistan
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Vuorollaan, kaikki? Öh? Missäs vaiheessa niin on tapahtunut.

        Sinutkin hurmasi ja ettei ihan sängyn kautta pyöräyttänyt?


      • Muistan kirjoitti:

        Sinutkin hurmasi ja ettei ihan sängyn kautta pyöräyttänyt?

        Kas kun en itse huomannut. Luulen, että Konnan kokoisen olisi huomannut..

        (naurua)


      • Uskosko
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kas kun en itse huomannut. Luulen, että Konnan kokoisen olisi huomannut..

        (naurua)

        Aa, päättelin vaan kun täällähän pyöri sellainen tornihuhu aikoinaan että olette yhteisellä mökkireissulla :)


      • Uskosko kirjoitti:

        Aa, päättelin vaan kun täällähän pyöri sellainen tornihuhu aikoinaan että olette yhteisellä mökkireissulla :)

        Jaa.

        Ottijatuota.


    • Ei nyt sentään ole kepittänyt. :D
      Välistä tekee muuta kuin oleskelee täällä.
      Taukoa on hyvä pitää ;D

      • näin.on

        Jää kuule monesta elämyksestä paitsi jos alkaa palstataukoja pitämään. Täällä pitää päivystää aamusta aamuyöhön! :)


      • näin.on kirjoitti:

        Jää kuule monesta elämyksestä paitsi jos alkaa palstataukoja pitämään. Täällä pitää päivystää aamusta aamuyöhön! :)

        Palstatauot taitaa olla aika turhia.
        levätäkkää ei kannata kun 4 päivää kuumeessa :D


      • näin.on
        AinaNorsu kirjoitti:

        Palstatauot taitaa olla aika turhia.
        levätäkkää ei kannata kun 4 päivää kuumeessa :D

        Niin ja nukkumiseen riittää kun käy 4 tuntia kontallaan joskus aamuyöstä. Sitten taas heti älylaite auki ja palstalle troll....keskustelemaan :)


      • näin.on kirjoitti:

        Niin ja nukkumiseen riittää kun käy 4 tuntia kontallaan joskus aamuyöstä. Sitten taas heti älylaite auki ja palstalle troll....keskustelemaan :)

        ihan kuin sitä muuta elämää ei ole ;D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Palstatauot taitaa olla aika turhia.
        levätäkkää ei kannata kun 4 päivää kuumeessa :D

        Onko korkea kuume?

        :(


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Onko korkea kuume?

        :(

        38 näyttäny viimeksi kun mittasin.
        Normaalilämpö 36.
        Iski flunssa oikein kunnolla.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        38 näyttäny viimeksi kun mittasin.
        Normaalilämpö 36.
        Iski flunssa oikein kunnolla.

        Oho.

        Sie oot saanu jonku ärhäkän pöpön.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Oho.

        Sie oot saanu jonku ärhäkän pöpön.

        Kiva pöpö joka ei halua lähteä ainakaan vielä :P


      • Ybitj
        AinaNorsu kirjoitti:

        Kiva pöpö joka ei halua lähteä ainakaan vielä :P

        Ota vodkaa


      • Ybitj kirjoitti:

        Ota vodkaa

        Tässäpä vain se että viina ei maistu :P
        Eikä mikään muukaan alkoholi


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Tässäpä vain se että viina ei maistu :P
        Eikä mikään muukaan alkoholi

        Nuha lähtee viinalla tai... :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Nuha lähtee viinalla tai... :D

        tai....tuota nyt ei voi olla arvaamatta väärin. :d


      • AinaNorsu kirjoitti:

        tai....tuota nyt ei voi olla arvaamatta väärin. :d

        Kaikkihan sen nyt tietää..

        Nuha lähtee viinalla tai mustaherukka juomalla. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kaikkihan sen nyt tietää..

        Nuha lähtee viinalla tai mustaherukka juomalla. :D

        Ai lähtee vai? Sano se tälle "flunssalle" joka on ollut mulla kohta 2 kuukautta..viina on mennyt lol


      • peppupupu kirjoitti:

        Ai lähtee vai? Sano se tälle "flunssalle" joka on ollut mulla kohta 2 kuukautta..viina on mennyt lol

        .. Oikeestihan se lähtee Levolla (Fyysisellä&Henkisellä) ja tarjoamalla keholle oikeanlaiset OloSuhteet parantumiseen (Nesteytys, Ravinto ja MikroYmpäristö).. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Oikeestihan se lähtee Levolla (Fyysisellä&Henkisellä) ja tarjoamalla keholle oikeanlaiset OloSuhteet parantumiseen (Nesteytys, Ravinto ja MikroYmpäristö).. ;P

        niimpä,muttakun täällä EI saa levätä--sepä se,sen lisäks sydän saa pumppailla ylikierroksilla kun "liikennemelu" säikyttää randomin jatkuvasti pitkin päiviä ja öitä..nyt puhutaan pommimaisista räjähdyksistä ja tärisevistä sohvista. Ai että noi viritetyt paskamopot on ihania. voi ihqu jee varsinkin kun nää spermajämät kaasuttelee aivan ikkunoitten edestä,silleen jänskästi pamauttaa sen kotteron,mitkään korvatulpat ei auta tohon.mä olen saanut monia monia migreenikohtauksia pelkästään ton yliäänimopo paskan takia,alko tänä vuonna..mä olen täällä ihan kuumeisena päivästä toiseen,ehkä se ei ole flunssa enää vaan unen/levon puute ja kortisoni tasot 100% päivästä toiseen..


      • JussiPuska
        peppupupu kirjoitti:

        niimpä,muttakun täällä EI saa levätä--sepä se,sen lisäks sydän saa pumppailla ylikierroksilla kun "liikennemelu" säikyttää randomin jatkuvasti pitkin päiviä ja öitä..nyt puhutaan pommimaisista räjähdyksistä ja tärisevistä sohvista. Ai että noi viritetyt paskamopot on ihania. voi ihqu jee varsinkin kun nää spermajämät kaasuttelee aivan ikkunoitten edestä,silleen jänskästi pamauttaa sen kotteron,mitkään korvatulpat ei auta tohon.mä olen saanut monia monia migreenikohtauksia pelkästään ton yliäänimopo paskan takia,alko tänä vuonna..mä olen täällä ihan kuumeisena päivästä toiseen,ehkä se ei ole flunssa enää vaan unen/levon puute ja kortisoni tasot 100% päivästä toiseen..

        Sun täytyy muuttaa rauhallisempaan paikkaan. Vaikka maalle mun luokse ;)


      • peppupupu kirjoitti:

        niimpä,muttakun täällä EI saa levätä--sepä se,sen lisäks sydän saa pumppailla ylikierroksilla kun "liikennemelu" säikyttää randomin jatkuvasti pitkin päiviä ja öitä..nyt puhutaan pommimaisista räjähdyksistä ja tärisevistä sohvista. Ai että noi viritetyt paskamopot on ihania. voi ihqu jee varsinkin kun nää spermajämät kaasuttelee aivan ikkunoitten edestä,silleen jänskästi pamauttaa sen kotteron,mitkään korvatulpat ei auta tohon.mä olen saanut monia monia migreenikohtauksia pelkästään ton yliäänimopo paskan takia,alko tänä vuonna..mä olen täällä ihan kuumeisena päivästä toiseen,ehkä se ei ole flunssa enää vaan unen/levon puute ja kortisoni tasot 100% päivästä toiseen..

        .. Tiesin, että Tiedät.. Kunhan nyt ajattelin taas Ääneen.. ;D

        .. Tiesin/Muistan myös noi Sunkin OloSuhtees.. ;P


      • Miessss_
        peppupupu kirjoitti:

        niimpä,muttakun täällä EI saa levätä--sepä se,sen lisäks sydän saa pumppailla ylikierroksilla kun "liikennemelu" säikyttää randomin jatkuvasti pitkin päiviä ja öitä..nyt puhutaan pommimaisista räjähdyksistä ja tärisevistä sohvista. Ai että noi viritetyt paskamopot on ihania. voi ihqu jee varsinkin kun nää spermajämät kaasuttelee aivan ikkunoitten edestä,silleen jänskästi pamauttaa sen kotteron,mitkään korvatulpat ei auta tohon.mä olen saanut monia monia migreenikohtauksia pelkästään ton yliäänimopo paskan takia,alko tänä vuonna..mä olen täällä ihan kuumeisena päivästä toiseen,ehkä se ei ole flunssa enää vaan unen/levon puute ja kortisoni tasot 100% päivästä toiseen..

        Oletko hiv testit ottanu?..Se kun rommaa elimistön vastustuskyvyn ja sinulla kuuluu olevan monenlaista ongelmaa.


      • Miessss_ kirjoitti:

        Oletko hiv testit ottanu?..Se kun rommaa elimistön vastustuskyvyn ja sinulla kuuluu olevan monenlaista ongelmaa.

        Joo, ei kuule mun tartte pelätä tota virusta,ei tule tilannetta missä voisin altistua;) eiköhän se ole ihan vuosien home,tuhoaa kropan pahemmin kuin hiv..


      • Miessss_
        peppupupu kirjoitti:

        Joo, ei kuule mun tartte pelätä tota virusta,ei tule tilannetta missä voisin altistua;) eiköhän se ole ihan vuosien home,tuhoaa kropan pahemmin kuin hiv..

        Etkös sinä jo vuosia sitten keskustellut peppuseksistä jollain toisella palstalla..Perseseksissä se parhaiten leviää ja minusta tuntuu, et sulla on ollu nuorempana paljo miehiä..Jonoks asti.
        Ehkä olet saanu jonkun taudin ja sen jälkeen tullu varovaisemmaks?
        Se tunne on, että jossain vaiheessa on ehkä jopa nyyty seksiä.


      • Miessss_ kirjoitti:

        Etkös sinä jo vuosia sitten keskustellut peppuseksistä jollain toisella palstalla..Perseseksissä se parhaiten leviää ja minusta tuntuu, et sulla on ollu nuorempana paljo miehiä..Jonoks asti.
        Ehkä olet saanu jonkun taudin ja sen jälkeen tullu varovaisemmaks?
        Se tunne on, että jossain vaiheessa on ehkä jopa nyyty seksiä.

        ööh en?: p Mä olen kyllä vaan täällä jubaillut :) Aikoinaan seksin harrastaminen täällä suomessa oli melko riskitöntä,huom aikoinaan..nykyään en koske ellei ole koko vartalo lateksipuku päällä haha mä haluan neitsytmiehen: p
        mut on muiden sairauksien takia avattu ja tutkittu niin tarkkaan että tiedän että minä en ole se joka kantaa mitään lika viruksia tai organismeja;) enkä ota riskejä enää..
        en ole koskaan myynyt seksiä:)


    • Ja miehetkö eivät muka juoruile?!

      Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

    • Simon_Wiesenthal

      Toivottavasti Norsu ei ole joutunut kuulapäänatsien keskitysleirille 😨

      • Kaikenmoisilla keskitysleireillä oon kyllä ollut töitten parista mutta ei oo vielä ihmissuhteissa tullut vastaan. :P


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kaikenmoisilla keskitysleireillä oon kyllä ollut töitten parista mutta ei oo vielä ihmissuhteissa tullut vastaan. :P

        Milläs keskitysleirillä sinä olet ollut töitten parissa? Itse joudun tekemään huomenna vähän töitä etätehtävän takia ennen maanantain luentoa? Onneksi ne ei ole mitään keskitysleiritöitä?

        Itselläni on vähän flunssa tai ainakin on kurkku kipeänä. Huomenna meinaan mennä seuraamaan naisfutista. Jos ei tunnu hyvältä olla jalkapallopelissä kentän laidalla niin marssin ravintolan puolelle katsomaan Chelsea - Manchester United -peliä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Milläs keskitysleirillä sinä olet ollut töitten parissa? Itse joudun tekemään huomenna vähän töitä etätehtävän takia ennen maanantain luentoa? Onneksi ne ei ole mitään keskitysleiritöitä?

        Itselläni on vähän flunssa tai ainakin on kurkku kipeänä. Huomenna meinaan mennä seuraamaan naisfutista. Jos ei tunnu hyvältä olla jalkapallopelissä kentän laidalla niin marssin ravintolan puolelle katsomaan Chelsea - Manchester United -peliä.

        Semmosta jossa lähinnä yritettiin ilmaistyövoimaa hakea eli kutsun sitä keskitysleiriksi ja muutenkin meno oli sitä luokkaa (Orjan töitä). Nauraa ei saanut muuten tultiin kyttämään.
        Hyvät jutut siellä ainakin lensi kun ei ollut kukaan kuulemassa.
        Kaaos syntyi kun jos kukaan ei ollut pitämässä kuria vaikka oli pidempi aikaisempia työntekijöitäkin. Olin viimeisenä päivänä tosi helpottunut että pääsin sieltä pois.
        Jep sama pöpö iskenyt viikoksi.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Semmosta jossa lähinnä yritettiin ilmaistyövoimaa hakea eli kutsun sitä keskitysleiriksi ja muutenkin meno oli sitä luokkaa (Orjan töitä). Nauraa ei saanut muuten tultiin kyttämään.
        Hyvät jutut siellä ainakin lensi kun ei ollut kukaan kuulemassa.
        Kaaos syntyi kun jos kukaan ei ollut pitämässä kuria vaikka oli pidempi aikaisempia työntekijöitäkin. Olin viimeisenä päivänä tosi helpottunut että pääsin sieltä pois.
        Jep sama pöpö iskenyt viikoksi.

        Minutkin on joskus houkuteltu ilmaistyövoimana johonkin. Oikeastaan moneen kannattaisi yhteisen hyvän takia mennä ilmaseksi, jos on aikaa. Itselläni oli kerran harrastuksena lähimmäisen rakkaudesta ulkoiluttaa vanhainkodin vanhuksia. Vastapainoksi kävin parina viikossa myös leikkimässä lastentarhassa eskareitten kanssa. Lisäksi oli hetken perjantaisin myös Saapas-toiminnassa mukana. Oli kiva tavata eri-ikäisiä ihmisiä ihan ilmaistyövoimana. Oletko sinä tehnyt jotain hyväntekeväisyyttä ilmaistyövoimana?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minutkin on joskus houkuteltu ilmaistyövoimana johonkin. Oikeastaan moneen kannattaisi yhteisen hyvän takia mennä ilmaseksi, jos on aikaa. Itselläni oli kerran harrastuksena lähimmäisen rakkaudesta ulkoiluttaa vanhainkodin vanhuksia. Vastapainoksi kävin parina viikossa myös leikkimässä lastentarhassa eskareitten kanssa. Lisäksi oli hetken perjantaisin myös Saapas-toiminnassa mukana. Oli kiva tavata eri-ikäisiä ihmisiä ihan ilmaistyövoimana. Oletko sinä tehnyt jotain hyväntekeväisyyttä ilmaistyövoimana?

        Menin niihin työharjoittelun vuoksi kun mistään muualta ei sitä saanut.
        Ei se silleen paha ollut mutta en toiste menisi.
        Yhdestä toisesta paikkaa jäi sillee yksi tuttu jota luultiin pian mun mummoksi.
        Noi vanhainkodin ja lastentarha hommat sopii hyvin niille jotka osaa sen.
        Toki siis itte tykkäisin vaikka mennä puhumaan heille mutta ulkoiluttamisessa on vastuuta ehkä hieman enemmän.
        No siis olen ollut niissä toiminnoissa mukana jotka lahjoittaa vaatteita toiseen maahan yms että sitä lähinnä tehnyt kahdessa eri paikkaa mutta sain siitä työkokemusta ja näin.
        Ei silleen muuta ole tullut tehtyä.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Menin niihin työharjoittelun vuoksi kun mistään muualta ei sitä saanut.
        Ei se silleen paha ollut mutta en toiste menisi.
        Yhdestä toisesta paikkaa jäi sillee yksi tuttu jota luultiin pian mun mummoksi.
        Noi vanhainkodin ja lastentarha hommat sopii hyvin niille jotka osaa sen.
        Toki siis itte tykkäisin vaikka mennä puhumaan heille mutta ulkoiluttamisessa on vastuuta ehkä hieman enemmän.
        No siis olen ollut niissä toiminnoissa mukana jotka lahjoittaa vaatteita toiseen maahan yms että sitä lähinnä tehnyt kahdessa eri paikkaa mutta sain siitä työkokemusta ja näin.
        Ei silleen muuta ole tullut tehtyä.

        Minäkin lapsena osallistuin tavaroitten lahjoittamiseen jonnekin Afrikkaan. Äiti päätti antaa vanhoja vaatteita pois. Niin minäkin tulin osallistuneeni lapsena jonkinlaiseen kehitysapuun.

        Oletko muuten käynyt naapurimaissa: Ruotsi, Norja, Eesti ja Venäjä. Itse en ole käynyt kuin Ruotsissa ja Norjassa. Jostain syystä ei tullut lähtettyä edes Tallinaan, vaikka asui Helsingissä. Kun ei ollut alkoholin käyttäjä niin kiinnostanut käydä hakemassa sitä eteläisestä naapurista. Oletko matkustellut ja mistä syystä?

        Hyvää iltaa vähitellen, sillä vajaan tunnin päästä ilmoittelen jo hyvää yötä!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minäkin lapsena osallistuin tavaroitten lahjoittamiseen jonnekin Afrikkaan. Äiti päätti antaa vanhoja vaatteita pois. Niin minäkin tulin osallistuneeni lapsena jonkinlaiseen kehitysapuun.

        Oletko muuten käynyt naapurimaissa: Ruotsi, Norja, Eesti ja Venäjä. Itse en ole käynyt kuin Ruotsissa ja Norjassa. Jostain syystä ei tullut lähtettyä edes Tallinaan, vaikka asui Helsingissä. Kun ei ollut alkoholin käyttäjä niin kiinnostanut käydä hakemassa sitä eteläisestä naapurista. Oletko matkustellut ja mistä syystä?

        Hyvää iltaa vähitellen, sillä vajaan tunnin päästä ilmoittelen jo hyvää yötä!

        Norjassa käynyt lapsena jota ei muista itse mutta vanhemmat ovat sanoneet ja sitten muutama vuosi sitten kävin Pykeijassa Pohjois-Norjassa. (automatka siis tehtiin,muutama yli 1000km tuli mut ei se mitään kokemusta ainakin).
        Yleensä matkustelen siitä syystä jos pääsen jonkun ryhmän mukana joka on luotettava.Yksin ei tule lähdettyä matkoille.Olen utelias ja lähden yleensä matkaan kyllä jos pyydetään ja on rahaa millä mennä kun ei halua elää kenenkään siivellä.
        Ruotsi vois olla ihan mielenkiintoinen paikka vaikka vihaan itse kieltä sekin vain syynä etten ole itse oppinut koskaan kieltä.
        Se on hyvä lopettaa aijoissa kuin olla yö myöhään.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Norjassa käynyt lapsena jota ei muista itse mutta vanhemmat ovat sanoneet ja sitten muutama vuosi sitten kävin Pykeijassa Pohjois-Norjassa. (automatka siis tehtiin,muutama yli 1000km tuli mut ei se mitään kokemusta ainakin).
        Yleensä matkustelen siitä syystä jos pääsen jonkun ryhmän mukana joka on luotettava.Yksin ei tule lähdettyä matkoille.Olen utelias ja lähden yleensä matkaan kyllä jos pyydetään ja on rahaa millä mennä kun ei halua elää kenenkään siivellä.
        Ruotsi vois olla ihan mielenkiintoinen paikka vaikka vihaan itse kieltä sekin vain syynä etten ole itse oppinut koskaan kieltä.
        Se on hyvä lopettaa aijoissa kuin olla yö myöhään.

        Kiitos viestistäsi ja hyvää yötä! Kannattaa ainakin sinne Ruotsiin mennä. Tukholma on ihan kiva paikka ja vähän isompi kuin Helsinki. Metrokin on järkevämpi siellä. Kannattaa käydä Vanhassa Kaupungissa. Kiva paikka shoppailla vähän? Myös Djurgården eli Eläintarha on mukava vierailla. Se on minusta parempi kuin Helsingin vastaava. Jos asut läntisessä Suomessa niin Vaasasta tai Turusta lähteminen käy paremmin kuin matka Helsingistä!

        Hyvää yötä!


    • 6888493

      Ainahan jännämiehet kaatavat ne söpöt seinäruusut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe