Taas on perjantai

viinamies

Taas on perjantai ja viinamiehet lähtevät tapaamaan naisia. Raittiit miehet ovat yksin kotona kuten aina ennenkin.

Jollet ota, et pariudu.

52

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies2

      Viinaa kannattaa juoda niin tapaa naisia. Vaikka viina ei maistuisikaan, kannattaa ajatella miten iloiseksi vanhempanne tulevat kun tapaatte naisen humalassa yökerhossa ja lopulta hankitte lapsiakin.

      Raitis mies on aina pettymys vanhemmilleen koska hän ei tapaa naisia eikä tee vanhemmistaan isovanhempia.

      • Toivottavasti kukaan mahdollisista isovanhemmista eivät ole niin idiootteja että toivoo juoppoja lapsia ja vanhempia lastenlapsilleen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan mahdollisista isovanhemmista eivät ole niin idiootteja että toivoo juoppoja lapsia ja vanhempia lastenlapsilleen.

        Niinpä. Parempi se on aina, jos lapsista tulee mieluummin raittiita, kun jotain juoppoja. Aivan hyvin sitä voi elää ilman alkoholiakin.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niinpä. Parempi se on aina, jos lapsista tulee mieluummin raittiita, kun jotain juoppoja. Aivan hyvin sitä voi elää ilman alkoholiakin.

        Enpä muista koskaan ketään lasta hirveästi kiitelleen juoppoja vanhempiaan. Ehkä kännissä haukkuneen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Enpä muista koskaan ketään lasta hirveästi kiitelleen juoppoja vanhempiaan. Ehkä kännissä haukkuneen.

        No niinpä just. Ainahan ne raittiit vanhemmat ovat lapselle paremmat, kun jotkut alkoholistit, joita se viinames aina täällä niin ylistää.


      • DarkFear kirjoitti:

        No niinpä just. Ainahan ne raittiit vanhemmat ovat lapselle paremmat, kun jotkut alkoholistit, joita se viinames aina täällä niin ylistää.

        Alkoholistivanhemmilla on myös eniten parisuhdeongelmia, sekä heidän lapsillaan tuplamäärin ongelmia.

        Varsinainen tulevaisuuden painajaiselokuva.


    • .. Tänään Ei Khyl Pysty&Kykene.. Kun on Suuri Riski sille, että huomenna on Kyettävä.. ;D

      • .. Siis ViisastenJuomaa Hörppiä.. Ainakin JonninVerran.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Siis ViisastenJuomaa Hörppiä.. Ainakin JonninVerran.. ;P

        Voiks tulla messiin?


      • MJTMH kirjoitti:

        Voiks tulla messiin?

        .. Khyl Mä ajattelin ihan mennä Hyvässä Seurassa, jos menen.. ;D

        .. Enkä Mä Asu missään Stadis.. En ole Ikinä asunut ja näillä näkymin Tuskin tulen Koskaan Asumaan.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Khyl Mä ajattelin ihan mennä Hyvässä Seurassa, jos menen.. ;D

        .. Enkä Mä Asu missään Stadis.. En ole Ikinä asunut ja näillä näkymin Tuskin tulen Koskaan Asumaan.. ;P

        Minä olen erinomaista seuraa :)
        En odottanutkaan että asut Hesassa. Voin kyllä taittaa autollani pidemmänkin matkan.


      • MJTMH kirjoitti:

        Minä olen erinomaista seuraa :)
        En odottanutkaan että asut Hesassa. Voin kyllä taittaa autollani pidemmänkin matkan.

        .. "Valitettavasti" MieliPide asioista ei voi Kiistellä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. "Valitettavasti" MieliPide asioista ei voi Kiistellä.. ;D

        Ei tietenkään. Mutta sinä et oikeasti tiedä, millaista seuraa olen. Siksi sulla ei ole mielipidettä.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. "Valitettavasti" MieliPide asioista ei voi Kiistellä.. ;D

        .. Sun on Siis etsittävä itsellesi sellaista seuraa, että olette MolemminPuolisesti samaa mieltä KysAsiasta.. ;P


      • MJTMH kirjoitti:

        Minä olen erinomaista seuraa :)
        En odottanutkaan että asut Hesassa. Voin kyllä taittaa autollani pidemmänkin matkan.

        Väistämättä tulee mieleen kysymys oletko jossain mielessä masokisti vai miksi hingut Nuuskan ahteriin kiinni vaikkei vaikuta olevan susta niin hillittömästi kiinnostunut?

        Väsytystekniikka?


      • elisakettu kirjoitti:

        Väistämättä tulee mieleen kysymys oletko jossain mielessä masokisti vai miksi hingut Nuuskan ahteriin kiinni vaikkei vaikuta olevan susta niin hillittömästi kiinnostunut?

        Väsytystekniikka?

        Älä nyt jaksa tulla siihen väliin kun et ymmärrä mistä on kyse. Me vaan leikitään.


      • elisakettu kirjoitti:

        Väistämättä tulee mieleen kysymys oletko jossain mielessä masokisti vai miksi hingut Nuuskan ahteriin kiinni vaikkei vaikuta olevan susta niin hillittömästi kiinnostunut?

        Väsytystekniikka?

        .. Se on PiPiPää.. Oli Trolli tai ei.. ;D

        .. Väittää, että olen Nainen ja vielä joku jota taitaa Stalkata&Vainota IRL:kin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sun on Siis etsittävä itsellesi sellaista seuraa, että olette MolemminPuolisesti samaa mieltä KysAsiasta.. ;P

        Aivan. Ja olen sitä mieltä, että sun tulisi saada kokea, millaista seuraa olen, jotta voisit omasta puolestasi päättää, pidätkö seurastani vaiko et. Tällä hetkellä et voi vielä tietää.


      • MJTMH kirjoitti:

        Älä nyt jaksa tulla siihen väliin kun et ymmärrä mistä on kyse. Me vaan leikitään.

        Harmi. Et kyennyt tyydyttämään uteliaisuuttani. Tää leikki on kuitenkin aika julkista.

        Mjaa. No samanlaisethan ne parhaiten leikkivät keskenään.

        Jatkakaa.


      • MJTMH kirjoitti:

        Älä nyt jaksa tulla siihen väliin kun et ymmärrä mistä on kyse. Me vaan leikitään.

        .. Me mitään Leikitä.. Tairan lähteä johonkin mielekkäämpään Puuhaan Hetkeks.. Vaiks.. Tiskaamaan hieman ja Pesemään Vessaa.. Posliinia Myöden.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se on PiPiPää.. Oli Trolli tai ei.. ;D

        .. Väittää, että olen Nainen ja vielä joku jota taitaa Stalkata&Vainota IRL:kin.. ;P

        Minä oletan että olet nainen kunnes toisin todistetaan. Pystytkö todistamaan olevasi mies?


      • elisakettu kirjoitti:

        Harmi. Et kyennyt tyydyttämään uteliaisuuttani. Tää leikki on kuitenkin aika julkista.

        Mjaa. No samanlaisethan ne parhaiten leikkivät keskenään.

        Jatkakaa.

        "samanlaisethan"

        .. Jeps.. Toivotaan, että PiPiPää löytää VastinKappaleensa.. ASAP.. Ja/tai Hakeutuu Hoitoon.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Se on PiPiPää.. Oli Trolli tai ei.. ;D

        .. Väittää, että olen Nainen ja vielä joku jota taitaa Stalkata&Vainota IRL:kin.. ;P

        On se MLTMH välissä ihan järjissäänkin. Siksi kummastelen tollasta.

        Susta muuten. Voinhan kertoa muillekin palstalaisille sen, että et sinä mikään Nainen ole.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Me mitään Leikitä.. Tairan lähteä johonkin mielekkäämpään Puuhaan Hetkeks.. Vaiks.. Tiskaamaan hieman ja Pesemään Vessaa.. Posliinia Myöden.. ;D

        Tuo oli oikeasti hauska heitto :D
        Minäkin voisin nyt ihan oikeasti mennä jynssäämään vessanpönttöni vitivalkoiseksi ja tiskamaan parit lautaset samalla!


      • No ei teistä kahdesta ole edes leikkijöiksi.

        (viinamies on kuitenkin saanut teidät noiduttua ja kipitätte kilpaa kohti baaria,
        kelvottamat kelmit)


      • elisakettu kirjoitti:

        No ei teistä kahdesta ole edes leikkijöiksi.

        (viinamies on kuitenkin saanut teidät noiduttua ja kipitätte kilpaa kohti baaria,
        kelvottamat kelmit)

        Ei ainakaan tänään. Menen kohta nukkumaan.
        Mutta aion ensi viikolla kysyä erästä naista treffeille irl. Ihastuin häneen muutama viikko sitten.


      • MJTMH kirjoitti:

        Ei ainakaan tänään. Menen kohta nukkumaan.
        Mutta aion ensi viikolla kysyä erästä naista treffeille irl. Ihastuin häneen muutama viikko sitten.

        Anna vain naisten olla rauhassa, siitä mitään hyvää seuraa...


      • MJTMH kirjoitti:

        Ei ainakaan tänään. Menen kohta nukkumaan.
        Mutta aion ensi viikolla kysyä erästä naista treffeille irl. Ihastuin häneen muutama viikko sitten.

        No sinähän olet laittanut ranttaliksi. Kuulostaa kivalta!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Anna vain naisten olla rauhassa, siitä mitään hyvää seuraa...

        Onko sulla omakohtaisia kokemuksia tästä?


      • MJTMH kirjoitti:

        Onko sulla omakohtaisia kokemuksia tästä?

        Lähinnä sinun kauttasi hih..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lähinnä sinun kauttasi hih..

        Sä et ole tietääkseni koskaan tavannut minua. Joten mielipiteelläsi ei ole painoarvoa.


      • elisakettu kirjoitti:

        No sinähän olet laittanut ranttaliksi. Kuulostaa kivalta!

        Kyllä meillä on tähän saakka ollut tosi kivaa :) Tavattiin ekan kerran kesällä, ja muutaman kerran ollaan tavattu sen jälkeen.


      • MJTMH kirjoitti:

        Sä et ole tietääkseni koskaan tavannut minua. Joten mielipiteelläsi ei ole painoarvoa.

        Olen, koska tuppasit nokkani alle ja minä olin täällä ensin.

        Ei siitä tule muuta kuin hulinaa..


      • elisakettu kirjoitti:

        On se MLTMH välissä ihan järjissäänkin. Siksi kummastelen tollasta.

        Susta muuten. Voinhan kertoa muillekin palstalaisille sen, että et sinä mikään Nainen ole.

        .. Näyttelee "Hyvin" Vain.. Siis, että olis Muka Järjissään.. Joskus.. ;D

        .. JaJuu.. Vieläpä ihan PureHetsku.. Vaiks en Kuulukaan Ihan mihinkään SopuleidenKlaaniin.. =)


      • elisakettu kirjoitti:

        No ei teistä kahdesta ole edes leikkijöiksi.

        (viinamies on kuitenkin saanut teidät noiduttua ja kipitätte kilpaa kohti baaria,
        kelvottamat kelmit)

        No ei teistä kahdesta ole edes leikkijöiksi.

        (viinamies on kuitenkin saanut teidät noiduttua ja kipitätte kilpaa kohti baaria,
        kelvottamat kelmit)

        .. Luulit(te)ko, että Vitsailin.. Mähän Sanoin, ettei Tänään ja, että Menen Tiskaamaan Ja Pesemään Posliinit.. ;(

        .. Nyt On Tiskattu.. Ja Posliinit Kiiltää, kuin Myös PeiliPinnat.. Protskut Otettu UunistaUlos.. Pyykit otettu Kuivumasta ja Laitettu Uudet Kuivumaan.. Hmmm.. Siinä tais Kaikki Ollakin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        No ei teistä kahdesta ole edes leikkijöiksi.

        (viinamies on kuitenkin saanut teidät noiduttua ja kipitätte kilpaa kohti baaria,
        kelvottamat kelmit)

        .. Luulit(te)ko, että Vitsailin.. Mähän Sanoin, ettei Tänään ja, että Menen Tiskaamaan Ja Pesemään Posliinit.. ;(

        .. Nyt On Tiskattu.. Ja Posliinit Kiiltää, kuin Myös PeiliPinnat.. Protskut Otettu UunistaUlos.. Pyykit otettu Kuivumasta ja Laitettu Uudet Kuivumaan.. Hmmm.. Siinä tais Kaikki Ollakin.. ;P

        .. Ohoh.. Kopsasin Sun Teksin, että näen sen.. Unohtus sit Pyyhkii se Pois.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        No ei teistä kahdesta ole edes leikkijöiksi.

        (viinamies on kuitenkin saanut teidät noiduttua ja kipitätte kilpaa kohti baaria,
        kelvottamat kelmit)

        .. Luulit(te)ko, että Vitsailin.. Mähän Sanoin, ettei Tänään ja, että Menen Tiskaamaan Ja Pesemään Posliinit.. ;(

        .. Nyt On Tiskattu.. Ja Posliinit Kiiltää, kuin Myös PeiliPinnat.. Protskut Otettu UunistaUlos.. Pyykit otettu Kuivumasta ja Laitettu Uudet Kuivumaan.. Hmmm.. Siinä tais Kaikki Ollakin.. ;P

        Ei tulisi mieleenkään, että vitsailisit. Olethan vakava tyyppi.

        Mutta pitäähän teitä miehiä(kin) välillä kiskaista hieman letistä. Juuri siksi :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei tulisi mieleenkään, että vitsailisit. Olethan vakava tyyppi.

        Mutta pitäähän teitä miehiä(kin) välillä kiskaista hieman letistä. Juuri siksi :)

        .. Aina Kiusimas.. ;D


      • elisakettu
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aina Kiusimas.. ;D

        Joo. Tuleekohan sanktiota?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen, koska tuppasit nokkani alle ja minä olin täällä ensin.

        Ei siitä tule muuta kuin hulinaa..

        Mikäli lausuntosi pohjautuu ainoastaan täällä palstalla todistamaasi vuorovaikutukseen, olen pakotettu kyseenalaistamaan sinun järkevyytesi. ...Ellet sitten ainoastaan pilaile.

        Kuka tahansa oikeasti järkevä ihminen tajuaa, että vain henk.koht. tasolla tapahtuneiden tapaamisten kautta voi saada toisesta ihmisestä todenmukaisen käsityksen. Netin välityksellä on mahdollista tutustua ihmiseen tiettyyn pisteeseen saakka, mutta aivan oikeasti kasvotusten tapaamista ei korvaa mikään! Joka tapauksessa ehdottomana edellytyksenä on, että tutustuvat osapuolet käyttäytyvät omina itsenään eivätkä vedä minkäänlaista roolia.

        Yksikään teistä palstalaisista ei voi mitenkään tietää, millainen ihminen ihan oikeasti olen. Näin siksi, koska olen koko elämäni aikana näyttänyt vain kouralliselle ihmisiä, millainen ihan oikeasti olen. Ja yksikään teistä ei voi olla joku näistä ihmisistä, ei edes Nuuska.

        Tai jos nyt ihan totta puhutaan niin kahdella teistä on jo aika hyvä käsitys minusta; Lempeällä herätyksellä ja valtakunnalla. Olen saanut kunnian tutustua heihin henk.koht. tasolla netin kautta, mutta en ole kertaakaan tavannut kumpaakaan heistä oikeasti kasvotusten.

        Ai niin ja hyvää varhaista lauantaita :)


    • Jebulis

      Kaappijuopot eli herrat korkkaavat uuden viskin ja haukkuvat muijansa taas pellolle.

    • 0tasonen

      Raitis mies on usein kaappihomo. Kyllähän sen arvaa kun ei käy ikinä missään.

    • 34gerfagfqweragdfs

      Tosin jos raitis mies alkaisi ajamaan taksia tai menisi baariin töihin niin olisi varmasti paljon paremman saumat kuin ryypätessä.

    • enkadehtisi

      Viinamiesten perjantai. Tyhjä päivä ja ilta. Onneksi niin.
      Kunnolliset naiset toteavat saman.
      Hyvä se on että rahat menevät kiertoon ravintoloihin, palkkoihin, vuokriin, veroihin, eläkkeisiin, nakkikioskille ja jopa tippeinä tarjoilijoille. Että kyllä niitä viinamiehiä tarvitaan. Lopuksi kuolevat ja uusia tulee.
      Elämän tasosta sitten ei puhuta tällä kertaa.
      ..ja ne naiset, jotka näihin tarttuvat?
      Ei tarvitse olla huolissaan. Niistä ei tule kunnollisia äitejä tai parisuhteen osapuolia.
      Enemmänkin sukupuolitautien sienikasvattamoja.
      Eli olkaahan järkeviä kaikki. Nekin jotka kapakoissa rahansa kadottaa.

      • Niin tolla viinamiehellä tuntuu vaan olevan joku pakkomielle siitä juomisesta. Kuten oon sanonut ennenkin, niin ihan hyvin sitä voi elää ihmiset ilmankin alkoholia. Yksin en ainakaan suostuisi mihinkään baareihin kyllä lähtemään, niin parempi vaan pysyä poissa niistä kokonaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin tolla viinamiehellä tuntuu vaan olevan joku pakkomielle siitä juomisesta. Kuten oon sanonut ennenkin, niin ihan hyvin sitä voi elää ihmiset ilmankin alkoholia. Yksin en ainakaan suostuisi mihinkään baareihin kyllä lähtemään, niin parempi vaan pysyä poissa niistä kokonaan.

        .. Noh, Yksinhän Sitä Just on Varmasti Kaikkein Parhaimmassa Seurassa.. Vai, etkö tykkää Ittestäs?.. ;P

        .. Yksin Menemisessä(kin) on Puolensa vrt. siihen, että menee Porukassa.. ;P


      • Simplebest
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Yksinhän Sitä Just on Varmasti Kaikkein Parhaimmassa Seurassa.. Vai, etkö tykkää Ittestäs?.. ;P

        .. Yksin Menemisessä(kin) on Puolensa vrt. siihen, että menee Porukassa.. ;P

        Älä kysele darkilta liian hienoja kysymyksiä. Hänellä alkaa helposti kalju väriä vaihtamaan kun yrittää pää kuumana miettiä että mitähän lie tarkoitti.
        Ja sitähän me ei haluta:))


      • Simplebest kirjoitti:

        Älä kysele darkilta liian hienoja kysymyksiä. Hänellä alkaa helposti kalju väriä vaihtamaan kun yrittää pää kuumana miettiä että mitähän lie tarkoitti.
        Ja sitähän me ei haluta:))

        Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina. Etkä junttina ole varmasti koskaan edes harkinnut sitä fina-tablettien syömistä tai hiustensiirtoon menemistä.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin itse nykyaikainen ja euurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä ahdasmielinen juntti.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Yksinhän Sitä Just on Varmasti Kaikkein Parhaimmassa Seurassa.. Vai, etkö tykkää Ittestäs?.. ;P

        .. Yksin Menemisessä(kin) on Puolensa vrt. siihen, että menee Porukassa.. ;P

        Mun mielestä siinä yksin baariin menemisessä ei ole kyllä mitään hyviä puolia, sillä yksin ollessa aika vaan käy tylsäksi ja aina sitä mieluummin kaveriseurassa menee, niin on koko ajan juttuseuraa tarjolla ja mikä tärkeintä, niin ei pääse ainakaan muut ihmiset ajattelemaan mitään negativista siitä nuoren miehen yksin baarissa olosta.

        Kuitenkin aina kaikki nuoret menevät sinne baareihin yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämään, niin eipä se ole mitenkää muiden ihmisten mielestä soveliasta, että joku nuori mies olisi sillä baarissa yksin ilman ketään kavereita. Sellaisten nuorten miesten onkin aina parempi pysyä kokonaan poissa sieltä baareista, joilla ei ole kavereita mukaan sinne ottaa.

        Sama juttu se on myös kaikissa matkailujutuissa, sillä täytyy se nuorella miehellä olla aina ne kaverit mukana siellä ulkomaan matkoilla, sillä yksin ei ole mitään mieltä mihinkään lähteä ja muut ihmiset vaan ajattelisivat siitä kaikkea negatiivista, jos sitä olisi nuori mies yksin ulkomaille lähdössä ilman ketään kavereita.


    • 42-Sinkkumies

      Nykyään on vain juoppo pariskuntia. Minä en halu mitään juoppoa akkaa kotiini säheltämään. Känniset naiset on ihan kamalia.

    • Kova.elämä

      Viinamies on jo juonut inarinjärven verran viinaa, mutta pariutumista ei vaan tapahdu. Käy vähän miestä sääliksi :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      316
      3203
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2637
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1965
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1622
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1346
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1218
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1134
    Aihe