Elämä on kohtuutonta

Mies89-

Olen työtön enkä ole saanut seksiä enkä naisystävää koska olen kärsinyt jo yli 10 vuotta monista vakavista mielenterveysongelmista ja nyt mulle on kaiken kukkuraksi varmaan puhjennut vieläpä joku reumasairaus kun kaikki nivelet on helvetin kipeät. Tämän tekstinkin kirjoittaminen on tuskaa kun sormiin sattuu niin paljon, myös nilkat ja jalkapohjat on niin kipeät ettei melkein pysty kävelemään. Olen hädintuskin 30-vuotias ja syön jo jotain reumaan tarkoitettua lääkettä ja Panacodia.

Ei mulla ainakaan vielä ole todettu mitään reumaa mutta jos mulla sellainen on niin joudun syömään koko loppuikäni sisuskaluja rasittavia lääkkeitä, en voi enää koskaan käydä baareissa juomassa alkoholia ja yrittää iskeä naisia koska reumaan käytetään niin monia lääkkeitä joissa on niin pahoja haittavaikutuksia ettei alkoholia parane juoda lainkaan. Elämä on täysin pilalla ja tulevaisuus näyttää todella synkältä. Sitä ajattelee että miksi kaikki paska osuu juuri minun kohdalle. Ihan kuin se ei riittäisi että joutui jo koulussa kiusatuksi, menetti mielenterveytensä eikä saa koskaan naisia. Pitää vielä tulla fyysiset sairaudetkin siihen päälle. :( Kumpa sais jostain aseen että saan lopettaa itseni.

41

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies89-

      Ainiin ja psykiatrien mielestä mun pitäis syödä myös neurolepteja ja masennuslääkkeitä mutta en suostu syömään niitä.

    • Mies89-

      Pitäisköhän kostaa kaikki tämä kokemansa paska tappamalla kymmeniä naisia ennenkuin päättää päivänsä? Eihän mulla ole mitään syytä olla kuin vihainen ja katkera kaikille naisille. Tällä menolla mulla ei ole myöskään enää mitään menetettävää vaikka tekisinkin sen.

      • pyh

        Ai tuntemattomat naisetko sulle on reumaoireet aiheuttanu?

        Huvittavaa, että naisia pitäis päästä tappamaan, mutta ne koulukiusaajat, jotka sulle mielenterveysongelmat on aiheuttanu, päästät kuin koiran veräjästä. Niille ei tartte kostaa.

        Tollasella asenteella varustetulle ei tipu sääliä, vaikka olis kuinka sairas.


      • xxxnettikiusaajaxxx69
        pyh kirjoitti:

        Ai tuntemattomat naisetko sulle on reumaoireet aiheuttanu?

        Huvittavaa, että naisia pitäis päästä tappamaan, mutta ne koulukiusaajat, jotka sulle mielenterveysongelmat on aiheuttanu, päästät kuin koiran veräjästä. Niille ei tartte kostaa.

        Tollasella asenteella varustetulle ei tipu sääliä, vaikka olis kuinka sairas.

        kys


      • VoiRistus

        "Pitäisköhän kostaa kaikki tämä kokemansa paska tappamalla kymmeniä naisia ennenkuin päättää päivänsä? "

        Mahtava iskurepliikki... Naisetko on syyllisiä sun ongelmiisi? Jos olisit nainen niin kokisitko itsesi kaltaisen vetävänä.? Viihtyisitkö itsesi seurassa? Haluaisitko viettää aikaasi tappouhkausten jakelijan kanssa? Mitä kukaan nainen on sulle velkaa? Mene niitten kiusaajien luo kertomaan kuinka paha olo sulla on siitä ja mene myös terapiaan.

        Ota päämääräksesi itsesi hoitaminen ja kehittäminen. Monella on pahoja sairauksia, ei vain sulla! Silti kiltti ja kiva luonne ja siisti mies ja kumppanin. Mieti mitä annettavaa sulla on toisille. Ei kukaan nainen halua miksikään huoltajaksi ja äidiksi aikuselle miehelle ruveta.


    • Pillujen--asiantuntija

      Sairaudet liittyy tavalla tai toisella yksinäisyyteen ja seksittömyyteen. Kun ei saa naista, masentaa ja kun masentaa ei jaksa itseään hoitaa joten sairauksia tulee.

      • lihavihatipunen

        Eikä liity. Siis ainakaan reuma. Minä tiedän monta perheellistä (naista) joilla on reuma tai sen tyyppinen sairaus. Myös ystäväni pojalle tuli alle 30 vuotiaana reuma.


      • 0tasonen

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön aivonsa juonut mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.


      • lopputiliäharkitseva
        0tasonen kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön aivonsa juonut mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.

        Entä jos 40 mies tekee töitä 2000 euron kuukausituloilla ja juo noin 20 kaljaa viikossa? Sekö se sitten on niin paljon parempi naisten silmissä että kannattaa puurtaa?


      • dsalkf
        0tasonen kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön aivonsa juonut mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.

        Millainenkohan stacy-tason nainen siellä on toisia nimittelemässä ihmisjätteeksi. Taidat olla vanha ja ruma yh etkä mikään parikymppinen bejbe. Sun tasoas se puliukko olisi.


      • Rekrykiroireelen
        lopputiliäharkitseva kirjoitti:

        Entä jos 40 mies tekee töitä 2000 euron kuukausituloilla ja juo noin 20 kaljaa viikossa? Sekö se sitten on niin paljon parempi naisten silmissä että kannattaa puurtaa?

        Nykyaikana juopot ei työpaikoilla juhli, ajat on muuttuneet.
        Jännityksestä tärisevän juopon rekrytoija huomaa ensimmäisen 30 sek aikana, tenun tunnistaa aina hermoilusta ja tupakanhajusta. Paska ei saa ikinä työtä.
        Kuivahuikkaaja juoksee alkoon haastattelun jälkeen, rekry puistelee päätään.


    • Tervis78

      Uskoisin että sairauksista voi parantua, kun pääsee eroon yksinäisyydestä ja saa seksiä. Siinäpä vaan aika vaikea tilanne, kun sairaana on vaikea saada niitä kavereita. Suosittelisin liittymään treffisivustolle ja tutustumaan siellä ihmisiin. Täältä löydät hyvän paikan: http://www.asumaansuomeen.fi/deittikavereita

      Ensiksialkuun kannattaa vaan rauhassa viestitellä ja chattailla. Videochattia voi kokeilla, jos uskaltaa. Kun on päässyt eroon yksinäisyydestä ja alkaa voida paremmin, niin sitten sopimaan treffejä ja livetapaamista. Kannattaa katsoa ja kokeilla.

      • pyh

        Kaikenlaisia uskomuksia sitä ihmisillä näköjään on.
        Se, joka seksillä "paranee" sairauksistaan, ei oikeasti mikään sairas ole koskaan ollutkaan, vaan pelkkä turhanvalittaja.


    • Atm40

      Ei seksiä saa vaikka olisi töissäkin. Olen ollut 25 eri työpaikassa mutta seksiä en ole saanut.

      • Elämäonkurjaa

        Minä olen töissä ja naimisissa. En sä siltikään seksiä!


    • Kokeiletoki

      Mulla masennuslääkkeistä oli apua. Kannattaa kokeilla.

      • Mies89-

        Niin ehkä jostain Triptylistä vois olla apua jos tää nivelkipu ei olekkaan reumaa vaan esimerkiksi fibromyalgiaa. Veikkaan kuitenkin yksinäisyyttä ja seksin puutetta syyksi siihen miksi olen sairastunut. Ei sitä perimmäistä syytä kuitenkaan millään lääkkeillä voi korjata.


      • Kokeiletoki
        Mies89- kirjoitti:

        Niin ehkä jostain Triptylistä vois olla apua jos tää nivelkipu ei olekkaan reumaa vaan esimerkiksi fibromyalgiaa. Veikkaan kuitenkin yksinäisyyttä ja seksin puutetta syyksi siihen miksi olen sairastunut. Ei sitä perimmäistä syytä kuitenkaan millään lääkkeillä voi korjata.

        Joopa joo. Ihan samoja ajatuksia minulla oli tuon ikäisenä. "Kun vain saisin seksiä niin kaikki olisi hyvin". Ja niinhän minä sitten vuosien päästä sainkin sitä ihan yllin kyllin eri naisten kanssa. Mutta seksi ei sitten ollut se avain onneen. Päinvastoin, se aiheutti kohdallani yhä suurempaa masennusta. Onni tulee ihan muista arkipäiväisistä asioista ja siitä, miten tähän maailmaan suhtaudut. Esim. täällä meillä Suomessa on rauha, emme ole sodassa kenenkään kanssa. Se on iso asia. Saamme vapaasti päättää mitä teemme, mitä ostamme kaupasta jne. Vapaus ennenkaikkea. Mieti mitä elämältä haluat ja tee sitä.


    • 0tasonen

      Naisettomuus/työttömyys johtuu nahjus-luonteesta.
      Muutenhan kaikki olisivat yksinäisiä työttömiä nyhverömiehiä.

      • lopputiliäharkitseva

        Työttömyys johtuu naisettomuudesta joka taas johtuu useimmiten naisten hypergamiasta/koulukiusaamisen aiheuttamista psyykeongelmista/rumuudesta/siitä että matalapalkka-aloilla työskentelöeviä miehiä ei arvosteta, you name it.


      • lopputiliäharkitseva
        lopputiliäharkitseva kirjoitti:

        Työttömyys johtuu naisettomuudesta joka taas johtuu useimmiten naisten hypergamiasta/koulukiusaamisen aiheuttamista psyykeongelmista/rumuudesta/siitä että matalapalkka-aloilla työskentelöeviä miehiä ei arvosteta, you name it.

        Selvennetään vähän. Työttömyys johtuu naisettomuudesta siksi että kun nuorehko mies tajuaa olevansa kroonisesti naiseton, nie perudsuunia max 2500 euron palkalla tekevät miehet alkavat pohtia elämäänsä ja tajuavat ettei raadannasta ole mitään hyötyä kun yksin joutuu kuitenkin olemaan. Vaihtoehdot ovat joko hankkia niin kovapalkkainen duunia (minimissään 4000 euroa kuussa) että status nousee tai jos se ei ole mahdollista niin vetäytyminen työelämästä ja siirtyminen sosiaaliturvan varaan.


      • Pikkupökkis

        Niinpä. Tota työttömyys-yksinäisyys-naisettomuus oravanpyörää kun jatkaa riittävän pitkään niin helposti varmaan synkistyy elämään eli masentuu? Jos tohon alkaa popsimaan masennuslääkkeitä, mitkä vie mieskunnon niin..

        Tohon kun vielä lisätään sairastuminen..

        Ainoa keino olisi varmaan yrittää kääntää elämän suuntaa?

        Tavoitteesi uuden elämän saamiseen olisivat:
        1.)Aloita laihduttamaan. Tähtää rasvaprosenttiin noin 20.
        2.)Aloita ulkoilemaan. Tähtää toimivaan kroppaan. Kävele kauppaan, tee halkoja tai mitä pystyt tekemään.
        3.)Aloita deittailemaan. Tee nettitreffiprofiili. Älä edes yritä kauniita naisia. Tähtää ylipainoisiin ja lapsellisiin ylipäinoisiin niin voi onnistuakkin.

        Elämän suunnan muuttamiseen menee helposti pari vuotta. Tsemppiä siihen.

        Kun saat itsesi liikunnallisemaksi, niin tulee hyvä fiilis. Hyvä fiilis tuo naisen ja perheen. Perhe ja hyvä fiilis kannustaa töihin. Tosta tulee ketjureaktio :)


      • lopputiliäharkitseva
        Pikkupökkis kirjoitti:

        Niinpä. Tota työttömyys-yksinäisyys-naisettomuus oravanpyörää kun jatkaa riittävän pitkään niin helposti varmaan synkistyy elämään eli masentuu? Jos tohon alkaa popsimaan masennuslääkkeitä, mitkä vie mieskunnon niin..

        Tohon kun vielä lisätään sairastuminen..

        Ainoa keino olisi varmaan yrittää kääntää elämän suuntaa?

        Tavoitteesi uuden elämän saamiseen olisivat:
        1.)Aloita laihduttamaan. Tähtää rasvaprosenttiin noin 20.
        2.)Aloita ulkoilemaan. Tähtää toimivaan kroppaan. Kävele kauppaan, tee halkoja tai mitä pystyt tekemään.
        3.)Aloita deittailemaan. Tee nettitreffiprofiili. Älä edes yritä kauniita naisia. Tähtää ylipainoisiin ja lapsellisiin ylipäinoisiin niin voi onnistuakkin.

        Elämän suunnan muuttamiseen menee helposti pari vuotta. Tsemppiä siihen.

        Kun saat itsesi liikunnallisemaksi, niin tulee hyvä fiilis. Hyvä fiilis tuo naisen ja perheen. Perhe ja hyvä fiilis kannustaa töihin. Tosta tulee ketjureaktio :)

        Olikon viesti tarkoitettu aloittajalle vai minulle? Jos minulle niin voin kertoa että olen hoikka ja urheilullinen mutta silti nairintamalla ei ole tapahtunut koskaan oikeastaan mitään ja vihaan sydämeni kyllyydestä surkeaa työtäni. Urheilullisuus toki helpottaa aina hetkellisesti tuskaa ja ahdistusta.


      • lopputiliäharkitseva
        Pikkupökkis kirjoitti:

        Niinpä. Tota työttömyys-yksinäisyys-naisettomuus oravanpyörää kun jatkaa riittävän pitkään niin helposti varmaan synkistyy elämään eli masentuu? Jos tohon alkaa popsimaan masennuslääkkeitä, mitkä vie mieskunnon niin..

        Tohon kun vielä lisätään sairastuminen..

        Ainoa keino olisi varmaan yrittää kääntää elämän suuntaa?

        Tavoitteesi uuden elämän saamiseen olisivat:
        1.)Aloita laihduttamaan. Tähtää rasvaprosenttiin noin 20.
        2.)Aloita ulkoilemaan. Tähtää toimivaan kroppaan. Kävele kauppaan, tee halkoja tai mitä pystyt tekemään.
        3.)Aloita deittailemaan. Tee nettitreffiprofiili. Älä edes yritä kauniita naisia. Tähtää ylipainoisiin ja lapsellisiin ylipäinoisiin niin voi onnistuakkin.

        Elämän suunnan muuttamiseen menee helposti pari vuotta. Tsemppiä siihen.

        Kun saat itsesi liikunnallisemaksi, niin tulee hyvä fiilis. Hyvä fiilis tuo naisen ja perheen. Perhe ja hyvä fiilis kannustaa töihin. Tosta tulee ketjureaktio :)

        Niin joo ja Tinder-profiili on ollut jo kaksi vuotta. Harvoin tulee osumia ja silloin harvoin kun tulee niin en mä osaa sanoa mitään tuntemattomalle naiselle josta tiedän vain sen mitä hän on typerään ja edgyyn profiilinsa kirjoittanut. Tasan yhdelle olen viestin lähettänyt ja se johti siihen että hän poisti minut matcheistaan.


      • MieluumminAutoon
        lopputiliäharkitseva kirjoitti:

        Selvennetään vähän. Työttömyys johtuu naisettomuudesta siksi että kun nuorehko mies tajuaa olevansa kroonisesti naiseton, nie perudsuunia max 2500 euron palkalla tekevät miehet alkavat pohtia elämäänsä ja tajuavat ettei raadannasta ole mitään hyötyä kun yksin joutuu kuitenkin olemaan. Vaihtoehdot ovat joko hankkia niin kovapalkkainen duunia (minimissään 4000 euroa kuussa) että status nousee tai jos se ei ole mahdollista niin vetäytyminen työelämästä ja siirtyminen sosiaaliturvan varaan.

        Siis että ätmit haluaisivat tienata rahaa vain sen takia että antaisivat sen naisille? Kyllä yleensä me miehet halutaan hyväpalkkaisia hommia, siis ne jotka haluavat, sen takia että voi ostaa autoja, veneitä yms..


      • klfdjxlkh
        MieluumminAutoon kirjoitti:

        Siis että ätmit haluaisivat tienata rahaa vain sen takia että antaisivat sen naisille? Kyllä yleensä me miehet halutaan hyväpalkkaisia hommia, siis ne jotka haluavat, sen takia että voi ostaa autoja, veneitä yms..

        Auto, vene, kaunis nainen. Viimeksi mainiuttu on se kaikkein tärkein lelu.


      • 0leRohkea
        lopputiliäharkitseva kirjoitti:

        Työttömyys johtuu naisettomuudesta joka taas johtuu useimmiten naisten hypergamiasta/koulukiusaamisen aiheuttamista psyykeongelmista/rumuudesta/siitä että matalapalkka-aloilla työskentelöeviä miehiä ei arvosteta, you name it.

        Rohkealla miehellä on nainen, pelkurilla on kelakorvaus ja ei naista.


    • 4455666777

      Reumaan on nykyään hyvät lääkkeet. Mahdollistavat normaalin elämän. Masennus on pahin ongelmasi. Sitä kannattaa hoitaa

      • Mies89-

        Joo mutta se tarkoittaa kuitenkin lukuisia erilaisia vakavia haittavaikutuksia aiheuttavia lääkkeitä koko loppuelämän ajan eikä niiden kanssa voi käyttää enää lainkaan alkoholia kun maksa ja munuaiset on jo muutekin kovilla noin raskaan lääkityksen takia.

        Sitten pitäis vielä masennukseen ja ahdistukseenkin popsia monia eri lääkkeitä joista aiheutuu lisää sairauksia ja siitä seuraa taas se että määrätään lisää lääkkeitä. Kohta on helposti kymmeniä eri lääkkeitä käytössä samaan aikaan ja kuolema korjaa.

        Pitäis olla olemassa 1 pilleri jolla hoituu kaikki ongelmat ja sairaudet ilman kohtuuttomia haittavaikutuksia.


    • tätäseonaina

      Elämä on todellakin kohtuutonta. On kohtuuttoman epäreilua että me pohjimmiltamme kivat ja kiltit miehet joudumme viettämään tämänkin kallisarvoisen vapaapäivän ilman kauniin nuoren naisen seuraa kun kaikenlaiset tulonsiirtojen varassa elävät matut pääsevät pökkimään tyttöjä koko ajan :(

    • Mies30-

      Menisit huoriin niin näkisit edes naisen ekerran elämässä. Itseluottamustakin tulisi

    • raksamies74

      Mitä järkeä on edes käydä töissä kun tietää ettei saa naisystävää kumminkaan.
      Pellen hommaa, päivä paskahommaa ja töiden jälkeen itsemurha-asuntoon. Sama toistuu vuosia.

      • Kyllä sitä täytyy vaan miehen työtä elämässään tehdä ja paljon, että saa sitä rahaa ja varallisuutta kartutettua. Sen naisen ehtii kyllä löytämään sitten joskus myöhemminkin, niin ei pidä teidän ätmien turhaan masentua siitä, jos ette ole esim. kolmenkymppiin mennessä sitä naista vielä löytäneet.

        Sitten kun sitä varalisuutta on kertynyt mukavasti, niin sitä voi elää varakkaasti ja ostella kaikkia mahdollisia mukavuuksia. Sellainen sossun ja tukien varassa eläminen on vaan tyypillistä ätmien hommaa, niin siihen ei pidä kenenkään ryhtyä.


      • SiivoaSeLuukku
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä täytyy vaan miehen työtä elämässään tehdä ja paljon, että saa sitä rahaa ja varallisuutta kartutettua. Sen naisen ehtii kyllä löytämään sitten joskus myöhemminkin, niin ei pidä teidän ätmien turhaan masentua siitä, jos ette ole esim. kolmenkymppiin mennessä sitä naista vielä löytäneet.

        Sitten kun sitä varalisuutta on kertynyt mukavasti, niin sitä voi elää varakkaasti ja ostella kaikkia mahdollisia mukavuuksia. Sellainen sossun ja tukien varassa eläminen on vaan tyypillistä ätmien hommaa, niin siihen ei pidä kenenkään ryhtyä.

        Darkkis et tajua, että yksinäisen miehen elämä on jokapäiväistä helvettiä.
        Siinä ei rahat ja autot auta kun ahdistus syö suolistoa kuin rotta nakertaa paskaa itsetuntoa.
        Alkon kassakin tajuaa edessään olevan alemman tason miehen. Arvaa viinaa ostavan miehen juovan yksin siivottomassa luukussaan.


      • KilttiMies89
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä täytyy vaan miehen työtä elämässään tehdä ja paljon, että saa sitä rahaa ja varallisuutta kartutettua. Sen naisen ehtii kyllä löytämään sitten joskus myöhemminkin, niin ei pidä teidän ätmien turhaan masentua siitä, jos ette ole esim. kolmenkymppiin mennessä sitä naista vielä löytäneet.

        Sitten kun sitä varalisuutta on kertynyt mukavasti, niin sitä voi elää varakkaasti ja ostella kaikkia mahdollisia mukavuuksia. Sellainen sossun ja tukien varassa eläminen on vaan tyypillistä ätmien hommaa, niin siihen ei pidä kenenkään ryhtyä.

        Niin että töitä pitäis vaan tehdä vaikka kuolemansairaana tai puolikuolleena vaikka pillua tai parisuhdetta et saa koskaan. Onhan se tärkeintä että miehellä on sitten paljon niitä seteleitä mitä haistella yksin omassa kaksiossaan. Lopulta ätmin voi sitten haudata ruumisarkkuunsa niiden seteleiden kanssa kun ei nille ollut mitään käyttöä elämässä.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        Niin että töitä pitäis vaan tehdä vaikka kuolemansairaana tai puolikuolleena vaikka pillua tai parisuhdetta et saa koskaan. Onhan se tärkeintä että miehellä on sitten paljon niitä seteleitä mitä haistella yksin omassa kaksiossaan. Lopulta ätmin voi sitten haudata ruumisarkkuunsa niiden seteleiden kanssa kun ei nille ollut mitään käyttöä elämässä.

        Typerää taas tollainen itsesääliin vajoaminen ja uhriutuminen, kun siitä tulevaisuudesta ei voi itse edes tietää. Aina sitä voi joskus myöhemminkin sen naisen ja parisuhteen löytää, vaikka se ei olisikaan tullut elämässä eteen heti teini-iässä, parikymppisenä tai vielä edes kolmekymppisenä.

        Sitä kun ei ole missään sanottu, ettei sitä naista ja parisuhdetta voisi saada. Muutenkin mun mielestäni elämässä pitäisi kyllä olla jotain muutakin sisältöä ja arvokasta, ettei se onnellisuus ja elämänhalu ole kiinni vain pelkästään siitä parisuhteesta ja seksin saamisesta, jota se valitettavan monilla palstan miehillä tuntuu usein olevan.

        Silloin sitä just olisi elämässä muutakin sisältöä, kun tekisi paljon töitä ja tienaisi sitä rahaa tulevaisuutta varten. Kyllä sitä rahaa voi myös aina käyttää kaikkiin mukavuuksiin, kuten mm. omistusasunnon, kesämökin, hienon auton, veneen ym. juttujen ostelemista varten.

        Voihan sitä etsiä aina seuraa, ettei tarvitse yksin elämässä niistä rahoista ja varallisuudesta nauttia.

        Aina sitä varmasti isossa omistusasunnossa asuva ja Mersulla ajava rikas mies naisia enemmän kiinnostaa, kun joku yksiössä asuva ja polkupyörällä liikkuva ätmi, joka tällä palstalla vaan valittaa siitä, ettei niitä töitä kannattaisi elämässä tehdä, kun siitä ei naistakaan ole palkintona.


    • 123f213123f

      oon käyttäny myös neuroleptejä, en pysty enää ees käyttämään hiirtä montaa tuntia päivässä ku iskee vitun moinen nivelkipu. varmasti yhdistäisin neuroleptien rappeuttavan vaikutuksen geeneihin.

      kauheita vitun myrkkyjä joita saatanat määrää viattomille.

    • Unelmamies-

      Harrastin seksiä taas eilen. Elämä olisi aika kurjaa jos ei sais seksiä.

    • xxxnettikiusaajaxxx69

      sad dtory bro ei muutaku naru kaulaan yms

    • suklaalehti

      Ehkä sinulla ei ole nivelreumaa, vaan vaikka jokin lievempi, tulehduksellinen sairaus, tuki- ja liikutaelinsairaus tai influenssan jälkitila tai muun infektion jälkitila. Ne voivat aiheuttaa nivelsärkyjä. Älä siirry elämään tulevaisuudessa, jossa kuvittelet joutuvasi käyttämään rankkoja lääkkeitä tms. Ehkä niin ei tule edes tapahtumaan.

      Jos sinulla on noin pahoja ja elämää rajoittavia mt-ongelmia, kannattaa hakeutua keskusteluterapiaan. Myös hengellisestä elämän tarkoituksen löytämisestä voi olla apua.

    • HullunEristämät

      Naisen kannattaa kysyä mieheltä tämän kavereista, monta ystävää on vai ei yhtään.
      Mies jolla ei ole yhtään oikeaa kaveriä on kaheli psykopaatti.
      Toinen epäilyttävä asia on umpiraittius, kunnon humala uuden tuttavuuden kanssa tutustuttaa nopeammin kuin 3 vuotta yhdessä. Jos mies kieltäytyy keksimällä jonkun tekosyyn, asia sitten siinä.
      Kaheli vainoaa loppuelämän. Yrittää eristää muusta maailmasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe