E-mallin Carinasta?
Olen itse kolmekymppinen sinkkumies ja harkinnut mahdollisimman luotettavan auton ostoa, niin ajattelin jos päätyisin ostamaan tollaisen käytetyn E-mallin Carinan. Mitä olette mieltä että, sopiiko tollainen Toyota mielestänne hyvin nuorelle kolmekymppiselle sinkkumiehelle??
Entä onko palstalaisista kellään tollaista Toyotaa tai joskus ollut sellaista??
Toivottavasti ylläpito nyt antaa keskustella aiheesta, vaikka tämä ei auto-palsta olekaan, mutta onhan tällä palstalla keskusteltu usein monistakin eri aiheista, niin miksei tällä voisi puhua myös autoista ja niihin liittyvistä jutuista.
Asiallisia ja hyviä vastauksia olisi mukava tähän kuulla.
Palstalaisilla kokemuksia
20
408
Vastaukset
Mukava nähdä tälläkin palstalla näitä auto-keskusteluja, sillä yleensä näissä autoaiheisissa keskusteluissa on just sitä asiallista ja hyvätasoista keskustelua nähtävillä. Ainahan niitä autojuttuja mieluummin lukee, kun jotain nitä typeriä incel- ja ätmijuttuja.
Uskoisin että kyllä varmasti tollainen E-mallin Toyota Carina olisi erittäin hyvä ja varsinkin luotettava auto myös hieman vanhempanakin mallina. Eikä varmasti haittaisi, vaikka ostaisit käytetyn Carinan, jolla olisi ajettu jo vaikka 450 tkm:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Siinä olisi sulle vielä autoa käyttöön pitkäksi aikaa:))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan se Toyota myös tunnettu siitä hyvästä sloganistaan, että "Toyota laatuun voit luottaa":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))- kyöpelinvuoren_jare
Siellä on näköjään Uittamon trollitehtaalla taas iltavuoro alkanut. Arvauksia kehiin, kuka seuraavista hahmoista rientää ekana kommentoimaan? DarkFear, Peris, Pääskyvuoren Jorma, Pääskyvuoren Jere, Liljalaakson Timppa?
- kyöpelinvuoren_jare
Hohhoijaa, minuuttipeliä näköjään
Eikä täällä ole mitään ihmeen trollitehdasta, ku satuin tässä vaan ihan sattumalta hyvän ja asiallisen keskustelun näkemään ja päätin siihen sitten vastata.
Onhan Pääskyvuoren miehillä sitä kokemusta siitä Toyota Carinasta, niin heiltä ainakin saisi hyvät ja asian tuntevat vastaukset:)))))))))))))))))))))))))))))
- Zorolla
Itsellä oli kolme vuotta Toyota corolla vm 98. Hyvin pelitti koko ajan, eikä isompia remontteja ollut.
Toyotat on hyviä..
Mulla on kokemusta pääasiassa corollasta.
Vetonivelen vaihtoa lukuunottamatta ei ikinä tarvinnu tehä mitään..
:D- Iksu
Oon kolmekymppinen nainen ja mul on carina e ja on ollut kyllä luotettavin auto ikinä tekniikan puolesta! Mut ruostuu niin perkeleesti. Joka vuosi saa oven alapuolet kitata ja maalata uudestaan ku se ruoste puskee joka paikasta läpi. Onneks on pintaruostetta mut silti.... pakoputken jouduin uusiin keskipöntöstä eteenpäin ku mätäni poikki 😣
Poikakaveri suuttu ku ostin carinan 😂 on kuulemma ihan paska mut silti se ajelee tolla mieluummin ku omalla jenkillään 😅 eli kyllä se sopii hyvin kolmekymppiselle miehellekin 😁 Jotenkin epäilyttävä viestiketju, ihan kuin tän avulla jotkut yrittäisivät saada taas mahdollisuuden nimitellä oikeita turkulaisia ihmisiä trolleiksi.
Mutta itsellä ei ole E-mallin Carinasta muuta tietoa tai kokemusta kuin maine teknisesti luotettavana, mutta hieman ruosteherkkänä autona. Toki alkaa noillakin olemaan jo ikää, ja monesti ne vuodet syö autoa enemmän kuin kilometrit.
Äitini osti Corollan uutena vuonna 1973 ja ajoi sillä vuoteen 2002 asti kunnes kori oli niin mätä ettei enää kannattanut hitsata, vaikka kilometrejä oli kertynyt muistaakseni vain noin 127tkm. Itse taas olen ajanut alle 20 vuotta vanhaa Volvoa, jonka mittarissa oli komiat 770tkm.
Että jos aloittaja ei ole mikään trolli, niin koputtele helmoja ja takapyöränkaaria kun olet ostohousut jalassa :) Kunhan kori on kunnossa niin tuskinpa Carina pahemmin aiheuttaa murheita.- hmmmmmmmmmmmm
Millasessa kunnossa sun äiti on muuten nykyään? Pystyykö ajamaan itse autoa?
hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
Millasessa kunnossa sun äiti on muuten nykyään? Pystyykö ajamaan itse autoa?
Siinä kunnossa että muistaakseni 2015 tai 2016 häneltä vietiin oikean auton ajo-oikeus, mutta Forza Motorsportissa hän tykkää kyllä kolistella kaiteita 😄
No mullahan meinaan oli just tollanen E mallin Carina kymmenisen vuotta käyttö autona mutta nyt se on tolla sällillä ajossa kun itse ostin kasipätkä Volvon. Vissiin noin 450tkm siinä on nyt mittarissa ja aina on meinaan toiminut kuhan on muistanut vaihtaa ajallaan jako pään remmin ja tietty perus öljyjä ja jarru paloja silloin tällöin
Että eipä kyllä sen toiminta varmempaa autoa tule mieleen :-)Hyvin on kyllä sitten teillä se Toyota Carina pelittänyt, kun noin paljon on sillä jo ajettu ja hyvä ettei sun tarvinnut hyvästä autosta luopua, kun sun poikasi sai sitä oiken hyvän ensiauton:)))))))))))))))))))))))))))))
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Peris, etkös sä ole kertonut että sulla on vanha ruppanen Vito eikä mikään Tojota?
Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:
Peris, etkös sä ole kertonut että sulla on vanha ruppanen Vito eikä mikään Tojota?
No Periksellä onkin Vito, vaikkei se mikään vanha ja ruppanen olekaan. Mistä sä nyt sellaista sait päähäsi, että Periksellä muka olisi Toyota??
Eihän Peris maininnut Toyotasta muuta kuin sen, että hänen äitillään oli olut Toyota silloin 70-luvulla.- Zundap1953
DarkFear kirjoitti:
No Periksellä onkin Vito, vaikkei se mikään vanha ja ruppanen olekaan. Mistä sä nyt sellaista sait päähäsi, että Periksellä muka olisi Toyota??
Eihän Peris maininnut Toyotasta muuta kuin sen, että hänen äitillään oli olut Toyota silloin 70-luvulla.Pääskyvuoren Jorman feikkiprofiilin takana kirjoittaa peris, joten siksi voi kysyä oikein hyvin.
- Zundap1953
On myöntänyt usein, vähän väliähän ne periksen paremman mielenterveyden aikaiset rehelliset kirjoitukset ovat palstan etusivulla.
- Bentso_Näätä
Zundap1953 kirjoitti:
On myöntänyt usein, vähän väliähän ne periksen paremman mielenterveyden aikaiset rehelliset kirjoitukset ovat palstan etusivulla.
Peristä pitäisi napata nokkaan kunnolla, ehkä se vähentäisi trollaamishalua.
- kaisanoasaa
Bentso_Näätä kirjoitti:
Peristä pitäisi napata nokkaan kunnolla, ehkä se vähentäisi trollaamishalua.
Väkivalta on hyvä ratkaisu trollien kohdalla, muuten tuomittavaa.
- Eitäenempää
Alkaa olla jo maun rajoilla....
- Irmeli_
Jos Carina E on tosiaan noin luotettava mitä Pääskyvuoren Jorma tossa kertoi, niin sellanen voisi olla hyvä käyttöautoksi. Mut määrättiin kuntouttavaan työtoimintaan kutomaan villasukkia ja askartelemaan joulukoristeita, mutta työpaikka on yli 60km päässä ja huonojen liikenneyhteyksien päässä niin olen tosiaan harkinnut ihan oman auton ostamista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112199Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181216- 891185
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239995Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43691