Palstan jännämiehistä on ollut keskustelua, mutta ketä he oikeasti ovat?
Mistä tunnistaa jännämiehen?
- Onko se viinamies, joka maalaa loistavaa tulevaisuutta perheille viinahuuruisessa perhehelvetissä?
- Vai onko se punkkua limittävä ja verbaliisti väkivaltainen helmio.sioille ?
- Muita ehdokkaita?
Miten arvioimme kenenkin käyttäytymistä ja miksi heitä täytyy varoa? Vai pitääkö heistä sittenkin välittää, vähäsen?
Palstan jännämiehet
55
932
Vastaukset
Olen tavannut jännämiehen.
Hyvää yötä.Viittasikohan tämä kommentti siihen kun Pönttöneiti oletti nähneensä kosmetiikkaostoksillaan tuimailmeisen herra Palstamäen?
Mikä kommentti viittasi siihen, niin lienemme nyt yksimielisiä siitä että tuo oli väärinkäsitystä? Et siis nähnyt minua, enkä minä edes ole sellainen tuimailmeinen jännämies vaan tavallisen lempeän oloinen suomalainen mies.Palstamäki kirjoitti:
Viittasikohan tämä kommentti siihen kun Pönttöneiti oletti nähneensä kosmetiikkaostoksillaan tuimailmeisen herra Palstamäen?
Mikä kommentti viittasi siihen, niin lienemme nyt yksimielisiä siitä että tuo oli väärinkäsitystä? Et siis nähnyt minua, enkä minä edes ole sellainen tuimailmeinen jännämies vaan tavallisen lempeän oloinen suomalainen mies.Huomenta iltapäivään!
Viittasi se siihen kokemukseeni, kyllä.
Jonka olemme siis selvittäneet yksimielisesti sekä läpikotaisesti, aivan. Näin toisen miehen, en Ananiasta.
Ellei sulla sitten ole kaksoisveljeä
:D
Sen lisäksi olen suututtanut muutaman palstalaisen, mikä on kurjaa.
Naiset tuntuvat saaneen minusta tarpeekseen, mutta pakko se tämäkin oli kysyä...
Nyt otetaan vähän matalammalla profiililla, pistäkää vaikka nurkkaan istumaan hetkeksi.misspönttöuuni kirjoitti:
Huomenta iltapäivään!
Jonka olemme siis selvittäneet yksimielisesti sekä läpikotaisesti, aivan. Näin toisen miehen, en Ananiasta.
Naiset tuntuvat saaneen minusta tarpeekseen, mutta pakko se tämäkin oli kysyä...
Nyt otetaan vähän matalammalla profiililla, pistäkää vaikka nurkkaan istumaan hetkeksi.Huomenta iltapäivään sinnekin.
Asia on sitten käsitelty ja taputeltu lopullisesti (ainakin tällä erää). Ei ole kaksoisveljeä, eikä kukaan muistakaan veljistäni muistuta minua niin paljon että sekaantumisen vaaraa olisi.
Vai on tunne siitä että olisit suututtanut muutaman palstalaisen? Tiedätkö, minulla on aina ollut tuo tunne. Luen vähintään kolme kertaa viikossa viestin jossa minun toivotaan lopettavan palstailun, mutta aina kun katson listausta sen hetken luetuimmista ketjuista, niin lähes aina kolmen kärjessä on vähintään kaksi ketjua jotka ovat joko minun avaamiani tai minulla on niissä iso rooli.
Kun tarkastelee noita luetuimpia ketjuja, niin niissä kirjoittelee myös muuan misspönttöuuni. Kyse on siis luetuimmista ketjuista, ei kommentoiduimmista. Sillä näkyvyydellä mitä sulla ja mulla on, olisi kaiketi luonnotonta jos meihin ei luotaisi myös karsastavia katseita.
Ajattelit vetää matalalla profiililla? Toivotan sulle onnea yritykseesi, minusta ei olisi siihen pitkässä juoksussa.Palstamäki kirjoitti:
Huomenta iltapäivään sinnekin.
Asia on sitten käsitelty ja taputeltu lopullisesti (ainakin tällä erää). Ei ole kaksoisveljeä, eikä kukaan muistakaan veljistäni muistuta minua niin paljon että sekaantumisen vaaraa olisi.
Vai on tunne siitä että olisit suututtanut muutaman palstalaisen? Tiedätkö, minulla on aina ollut tuo tunne. Luen vähintään kolme kertaa viikossa viestin jossa minun toivotaan lopettavan palstailun, mutta aina kun katson listausta sen hetken luetuimmista ketjuista, niin lähes aina kolmen kärjessä on vähintään kaksi ketjua jotka ovat joko minun avaamiani tai minulla on niissä iso rooli.
Kun tarkastelee noita luetuimpia ketjuja, niin niissä kirjoittelee myös muuan misspönttöuuni. Kyse on siis luetuimmista ketjuista, ei kommentoiduimmista. Sillä näkyvyydellä mitä sulla ja mulla on, olisi kaiketi luonnotonta jos meihin ei luotaisi myös karsastavia katseita.
Ajattelit vetää matalalla profiililla? Toivotan sulle onnea yritykseesi, minusta ei olisi siihen pitkässä juoksussa.Olen kyllä iloinnut tällä viikolla tästä keskinäisestä palstailusta. Kiitos sinulle. Aika on vierähtänyt huomaamatta ja rattoisasti.
Se matalanprofiilin linjaus kesti tasan kaksi minuuttia, ja tässä ollaan jo päästy vauhtiin.
Luonnoton olotila jos pitäisi vastata yhdellä lauseella ja vain kyllä tai ei.
Kestäkööt :)
Kilpeläinen laulaa "eloon, iloon, elämään"! Let's twist again.misspönttöuuni kirjoitti:
Olen kyllä iloinnut tällä viikolla tästä keskinäisestä palstailusta. Kiitos sinulle. Aika on vierähtänyt huomaamatta ja rattoisasti.
Se matalanprofiilin linjaus kesti tasan kaksi minuuttia, ja tässä ollaan jo päästy vauhtiin.
Luonnoton olotila jos pitäisi vastata yhdellä lauseella ja vain kyllä tai ei.
Kestäkööt :)
Kilpeläinen laulaa "eloon, iloon, elämään"! Let's twist again.Aika tosiaan lentää kuin siivillä kun pääsemme vauhtiin, joskus harmittaa kun kello on niin armoton.
Mielestäni matala profiili ei sovi kaikille, se vain on niin. Tärkeämpää kuin mitkään profiilit, on päästä ilmaisemaan itseään.
Toki leppoisa ja vähäeleinen keskustelukin on tärkeää, mutta sitähän ei jaksa loputtomiin.Palstamäki kirjoitti:
Aika tosiaan lentää kuin siivillä kun pääsemme vauhtiin, joskus harmittaa kun kello on niin armoton.
Mielestäni matala profiili ei sovi kaikille, se vain on niin. Tärkeämpää kuin mitkään profiilit, on päästä ilmaisemaan itseään.
Toki leppoisa ja vähäeleinen keskustelukin on tärkeää, mutta sitähän ei jaksa loputtomiin.Olen aina ollut kriittinen nettikeskusteluja ja koko nettimaailmaa kohtaan, mutta täytynee sen verran sanoa, että kyllä tässä on jotain saanutkin.
Löytynyt, tullut opittua asioita, saanut uusia tuttavuuksia, tuntemuksia, ajatuksia ym. Jos jotain pahaa, niin lienee hyvääkin.
Vuorokaudet ovat rajallisia.
Niin, siinä olemme samaa mieltä. Jos ei räisky ja loimota joskus, ihminen ei ole elossa; raanut ja ryijyt ne ovat seiniä varten. Ihminen ilmaisee.
Hyvä keskustelija saa kyllä tarvittaessa toisen malttamaan mielensä ja kuuntelemaan; itsessäni on aika paljon puhevirtaa ja joskus hösäämistäkin ja kaikenmaailman liitämistä, mutta sun kohdalla tunnistan mm. sellaisen keskustelutyylin, että sanot asian tarvittavan selkeästi, suoraan ilman mutkia, joskus terävän jyrkästikin ja minua se ainakin palstalla tasaa ja tasapainottaa hyvin. Siksi viihdyn todella todella hyvin tämän tyyppisten ihmisten kanssa. Taito se on toinen rauhoittaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Olen aina ollut kriittinen nettikeskusteluja ja koko nettimaailmaa kohtaan, mutta täytynee sen verran sanoa, että kyllä tässä on jotain saanutkin.
Löytynyt, tullut opittua asioita, saanut uusia tuttavuuksia, tuntemuksia, ajatuksia ym. Jos jotain pahaa, niin lienee hyvääkin.
Vuorokaudet ovat rajallisia.
Niin, siinä olemme samaa mieltä. Jos ei räisky ja loimota joskus, ihminen ei ole elossa; raanut ja ryijyt ne ovat seiniä varten. Ihminen ilmaisee.
Hyvä keskustelija saa kyllä tarvittaessa toisen malttamaan mielensä ja kuuntelemaan; itsessäni on aika paljon puhevirtaa ja joskus hösäämistäkin ja kaikenmaailman liitämistä, mutta sun kohdalla tunnistan mm. sellaisen keskustelutyylin, että sanot asian tarvittavan selkeästi, suoraan ilman mutkia, joskus terävän jyrkästikin ja minua se ainakin palstalla tasaa ja tasapainottaa hyvin. Siksi viihdyn todella todella hyvin tämän tyyppisten ihmisten kanssa. Taito se on toinen rauhoittaa.Nettimaailma on mulle entuudestaan tuntematon maailma. Suoraan sanottuna en pidä kaikesta mitä siihen liittyy, mutta siitä voi löytää sellaisen pienen inhimillisen ulottuvuuden joka yllättää satunnaisen kulkijan. Ennen en uskonut, mutta nyt uskon että näinkin voi huomata tuntevansa vahvoja tunteita. Positiivisiakin.
Suoraan puhumisen taito on jotenkin minua itseäni, mutta tiedostan että sitä ei pidetä aina ja kaikissa tilanteissa puhtaasti myönteisenä ominaisuutena. Onneksi minulla on (omasta mielestäni) taito kuunnellakin.- miksimonikossa
misspönttöuuni kirjoitti:
Huomenta iltapäivään!
Nyt otetaan vähän matalammalla profiililla, pistäkää vaikka nurkkaan istumaan hetkeksi."Naiset tuntuvat saaneen minusta tarpeekseen, mutta pakko se tämäkin oli kysyä..."
Miksi monikossa naiset, jos nyt viittaan peppiksen kommenttiin... Muut kommentit saattoi olla ihan miltä sukupuolelta tahansa. miksimonikossa kirjoitti:
"Naiset tuntuvat saaneen minusta tarpeekseen, mutta pakko se tämäkin oli kysyä..."
Miksi monikossa naiset, jos nyt viittaan peppiksen kommenttiin... Muut kommentit saattoi olla ihan miltä sukupuolelta tahansa.enkä mä niinkään pönttistä tarkottanu vaan noiden kahden kohkaamista ja keskustelujen kääntämistä draama väännöksi,eka kerta on huvittavaa mutta jatkuvana rasittavaa: p
peppupupu kirjoitti:
enkä mä niinkään pönttistä tarkottanu vaan noiden kahden kohkaamista ja keskustelujen kääntämistä draama väännöksi,eka kerta on huvittavaa mutta jatkuvana rasittavaa: p
Ikävää kun kirjoittelumme on alkanut ärsyttämään sinua. Olen todella pahoillani puolestasi, mutta minun on vaikea nähdä että voisin tehdä kirjoittelulleni niin radikaalia muutosta että saisin sinut tyytyväiseksi.
Palstailu noudattelee tiettyjä lainalaisuuksia jotka pätevät live-elämässäkin, voisi sanoa että samanhenkiset löytävät täälläkin toisensa. Olen muutamaan otteeseen sanonut olevani palstan viihdekäyttäjä, ja vetoan siihen sekä samanhenkisten ihmisten keskinäiseen kirjoitteluun myös puolustuksessani.
Mulle on tärkeätä nauttia keskinäisestä kommunikoinnista, ja Pönttöneiti on omalla viehättävällä tyylillään/persoonallaan onnistunut tekemään itsestään mukavan keskustelunaiheen. En myöskään usko että tämä olisi mitenkään erityisen tahatonta, hän ei liene päätynyt asemaansa vastoin tahtoaan.
Olen taipuvainen hyväksymään määritelmän jonka puitteissa me olemme loputtoman lapsellisia ihmisiä, siitähän tässä touhussamme on pohjimmiltaan kyse. Kirjoittelumme on kuitenkin hyväntahtoista ja vain itsemme viihdyttämiseksi tarkoitettua, enkä usko että ainakaan "sisäpiirissämme" olisi ketään joka ikävystyisi kuoliaaksi keskustellessamme näitä lapsellisia juttujamme.
Koetetaan vain kestää toisiamme ja kommentoidaan niihin ketjuihin joista löytyy itseä kiinnostavaa sisältöä.Palstamäki kirjoitti:
Ikävää kun kirjoittelumme on alkanut ärsyttämään sinua. Olen todella pahoillani puolestasi, mutta minun on vaikea nähdä että voisin tehdä kirjoittelulleni niin radikaalia muutosta että saisin sinut tyytyväiseksi.
Palstailu noudattelee tiettyjä lainalaisuuksia jotka pätevät live-elämässäkin, voisi sanoa että samanhenkiset löytävät täälläkin toisensa. Olen muutamaan otteeseen sanonut olevani palstan viihdekäyttäjä, ja vetoan siihen sekä samanhenkisten ihmisten keskinäiseen kirjoitteluun myös puolustuksessani.
Mulle on tärkeätä nauttia keskinäisestä kommunikoinnista, ja Pönttöneiti on omalla viehättävällä tyylillään/persoonallaan onnistunut tekemään itsestään mukavan keskustelunaiheen. En myöskään usko että tämä olisi mitenkään erityisen tahatonta, hän ei liene päätynyt asemaansa vastoin tahtoaan.
Olen taipuvainen hyväksymään määritelmän jonka puitteissa me olemme loputtoman lapsellisia ihmisiä, siitähän tässä touhussamme on pohjimmiltaan kyse. Kirjoittelumme on kuitenkin hyväntahtoista ja vain itsemme viihdyttämiseksi tarkoitettua, enkä usko että ainakaan "sisäpiirissämme" olisi ketään joka ikävystyisi kuoliaaksi keskustellessamme näitä lapsellisia juttujamme.
Koetetaan vain kestää toisiamme ja kommentoidaan niihin ketjuihin joista löytyy itseä kiinnostavaa sisältöä.Tää on sellanen sirkus koko palsta ettei tätä nyt voi kovin vakavasti ottaa:) Nikkejä,multinikkejä,kuka on kuka,onko kuka sun setä ja toisinpäin..On täällä hyviäkin tyyppejä,ei siinä mitään. Ja sultakin tulee joskus tosi hyvää settiä,mutta joskus menee vähän toisteluksi ja jankkaamiseksi ton yhen miähen kaa ja sitten on monet keskustelut täynnä yhtä ja samaa..ja sitten iskee ö-julkkis lööppi linkkaaja argh ^_^
peppupupu kirjoitti:
Tää on sellanen sirkus koko palsta ettei tätä nyt voi kovin vakavasti ottaa:) Nikkejä,multinikkejä,kuka on kuka,onko kuka sun setä ja toisinpäin..On täällä hyviäkin tyyppejä,ei siinä mitään. Ja sultakin tulee joskus tosi hyvää settiä,mutta joskus menee vähän toisteluksi ja jankkaamiseksi ton yhen miähen kaa ja sitten on monet keskustelut täynnä yhtä ja samaa..ja sitten iskee ö-julkkis lööppi linkkaaja argh ^_^
Tasokas keskustelu vaatii virikkeitä, ja opiskeluni lomassa ne virikkeet tuppaavat jäämään vähäisiksi. Myöskään palsta ei tarjoa hirveästi virikkeitä, jutut kun kiertävät kehää.
Minä pelkään pahoin että minun juttuni alkavat asettamaan samalle levelille nitä muillakin täällä, mulla ei ole ensimmäistäkään raikasta ajatusta päässäni.
Kopioin edellispäivän juttujani ja postaan niitä tänne lopun elämääni.Palstamäki kirjoitti:
Tasokas keskustelu vaatii virikkeitä, ja opiskeluni lomassa ne virikkeet tuppaavat jäämään vähäisiksi. Myöskään palsta ei tarjoa hirveästi virikkeitä, jutut kun kiertävät kehää.
Minä pelkään pahoin että minun juttuni alkavat asettamaan samalle levelille nitä muillakin täällä, mulla ei ole ensimmäistäkään raikasta ajatusta päässäni.
Kopioin edellispäivän juttujani ja postaan niitä tänne lopun elämääni.sitten kannattaa poltella vähän bumia,hasaa niin johan rupee uusia ajatuksia pomppaamaan;D
joskus palstalla on hyvä draivi,paljon hyviä aloituksia mutta joskus tää on kuin ummehtunut kumppari *plörts* lolpeppupupu kirjoitti:
sitten kannattaa poltella vähän bumia,hasaa niin johan rupee uusia ajatuksia pomppaamaan;D
joskus palstalla on hyvä draivi,paljon hyviä aloituksia mutta joskus tää on kuin ummehtunut kumppari *plörts* lolTykkään tylsistä päivistänikin, en usko että ryhdyn polttelemaan mitään. En koe myöskään että minulla olisi erityistä vastuuta kenenkään muun viihtyisyydestä kuin omastani.
Jos siis minulle tulee loputtoman tyhjä olo, meditoin keskenäni ja toivon että muillakin on tapansa purkaa itseään.peppupupu kirjoitti:
sitten kannattaa poltella vähän bumia,hasaa niin johan rupee uusia ajatuksia pomppaamaan;D
joskus palstalla on hyvä draivi,paljon hyviä aloituksia mutta joskus tää on kuin ummehtunut kumppari *plörts* lolÄlkää nyt kumpikin... Palstalle tarvitaan rodeohärkä. Vielä me keksitään jotain repäisevää. Sehän on jokaisen kirjoittajan vastuulla eikö?
Aikuisten maailma se voi joskus tylsistyttää ihmisen, mutta BOOM! voit tulla ihan yks kaks puskista.
"hyvä draivi,"
Millaisesta menosta sinä pidät?misspönttöuuni kirjoitti:
Älkää nyt kumpikin... Palstalle tarvitaan rodeohärkä. Vielä me keksitään jotain repäisevää. Sehän on jokaisen kirjoittajan vastuulla eikö?
Aikuisten maailma se voi joskus tylsistyttää ihmisen, mutta BOOM! voit tulla ihan yks kaks puskista.
"hyvä draivi,"
Millaisesta menosta sinä pidät?mä olen aina halunnut kokeilla rodeohärkää :D eikun oikeesti,tällä palstalla on joskus tosi kuumat viikot,paljon aiheita ja kaikki jubailevat eikä mitään ihme häröjä välissä,sitten tulee kuiva kausi,kun kattoo top 10 aiheita itkettää lol
mun draivi saattaa olla kyllä helkkarin tylsää/outoa muiden mielestä : p tällä hetkellä ei kyllä keksi mitään,ollut saatanallinen hammassärky yli viikon ja huomenna mökille. menen mut pakko YRITTÄÄ saada hammaslääkäri aika,julkinen puoli,pikkasen jonoa täällä..peppupupu kirjoitti:
mä olen aina halunnut kokeilla rodeohärkää :D eikun oikeesti,tällä palstalla on joskus tosi kuumat viikot,paljon aiheita ja kaikki jubailevat eikä mitään ihme häröjä välissä,sitten tulee kuiva kausi,kun kattoo top 10 aiheita itkettää lol
mun draivi saattaa olla kyllä helkkarin tylsää/outoa muiden mielestä : p tällä hetkellä ei kyllä keksi mitään,ollut saatanallinen hammassärky yli viikon ja huomenna mökille. menen mut pakko YRITTÄÄ saada hammaslääkäri aika,julkinen puoli,pikkasen jonoa täällä..Kyllä mä ymmärrän...
Joskus oikeastikin yhdessä ketjussa on ollut paljon eri kirjoittajia ja silti ollaan saatu ihan hölmön hauska ketju, että kaikkia on naurattanut vielä seuraavanakin päivänä. Ne on todellakin olleet silloin ku parhaatkin kyläjuhlat; tilannehuumoria ja spontaania iloa ihan kenen kanssa vaan.
Se ois kyllä aina tervetullutta.
Niin, ja sulla on nyt tuo särkykin siinä. Mee kiireesti, kyllä ne ottaa särkypotilaat jonon ohi julkisella. Olen mennyt itekin. Tekivät vielä ison operaation lyhyellä varoitusajalla. Aamulla soitat heti 07, hammassärkyä ei kuuntele mikään eikä se lopu kotikonsteilla.misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän...
Joskus oikeastikin yhdessä ketjussa on ollut paljon eri kirjoittajia ja silti ollaan saatu ihan hölmön hauska ketju, että kaikkia on naurattanut vielä seuraavanakin päivänä. Ne on todellakin olleet silloin ku parhaatkin kyläjuhlat; tilannehuumoria ja spontaania iloa ihan kenen kanssa vaan.
Se ois kyllä aina tervetullutta.
Niin, ja sulla on nyt tuo särkykin siinä. Mee kiireesti, kyllä ne ottaa särkypotilaat jonon ohi julkisella. Olen mennyt itekin. Tekivät vielä ison operaation lyhyellä varoitusajalla. Aamulla soitat heti 07, hammassärkyä ei kuuntele mikään eikä se lopu kotikonsteilla.joo,noita hauskoja ketjuja on sattunut,kaikilla on ollut letkee fiilis ja perseilyt jääny pois:) jotenkin tuntuu että kun tää super moderointi alko, vibatkin jotenkin muuttu,ainaskin vähän..silleen latistunu meininki. tai sit se on tää kylmyys taas,porukka hyytyy hrrr..
mie en voi,lähen mökille huomenna,AINUT tsäänssi päästä sinne,kirosin et yks hiton hammassärky ei estä mua haha mä en tajua,tää on vanha vamma, mulla on toi yks hammas murtunu osittain pois,toinen murenee..saivat hittiä aikasemmin kun pölkky osu poskeen. vuosiin ei ole mitään ongelmaa ja nyt,pari viikkoa sitten kun salama olis iskeny,kai se on hermosärkyä. mä buranan voimilla menen nyt ja yritän jotain yrttijuttuja mut varaan sen ajan,voivat jopa repiä noi pois,mulla ei ole varaa mihinkään teko hampaaseen auts,mutta loppuupahan kipu. hammassärky..saatanallinen särky,sitä ei voi paeta ja tekee hulluksi ^-^
mitä sun hampaalle sit tehtiin?? mua kyllä jännittää ihan hitosti,hammaslääkäri..eih..peppupupu kirjoitti:
joo,noita hauskoja ketjuja on sattunut,kaikilla on ollut letkee fiilis ja perseilyt jääny pois:) jotenkin tuntuu että kun tää super moderointi alko, vibatkin jotenkin muuttu,ainaskin vähän..silleen latistunu meininki. tai sit se on tää kylmyys taas,porukka hyytyy hrrr..
mie en voi,lähen mökille huomenna,AINUT tsäänssi päästä sinne,kirosin et yks hiton hammassärky ei estä mua haha mä en tajua,tää on vanha vamma, mulla on toi yks hammas murtunu osittain pois,toinen murenee..saivat hittiä aikasemmin kun pölkky osu poskeen. vuosiin ei ole mitään ongelmaa ja nyt,pari viikkoa sitten kun salama olis iskeny,kai se on hermosärkyä. mä buranan voimilla menen nyt ja yritän jotain yrttijuttuja mut varaan sen ajan,voivat jopa repiä noi pois,mulla ei ole varaa mihinkään teko hampaaseen auts,mutta loppuupahan kipu. hammassärky..saatanallinen särky,sitä ei voi paeta ja tekee hulluksi ^-^
mitä sun hampaalle sit tehtiin?? mua kyllä jännittää ihan hitosti,hammaslääkäri..eih..Suosittelen ketorinia, kokemukseni mukaan selvästi paras särkylääke
peppupupu kirjoitti:
joo,noita hauskoja ketjuja on sattunut,kaikilla on ollut letkee fiilis ja perseilyt jääny pois:) jotenkin tuntuu että kun tää super moderointi alko, vibatkin jotenkin muuttu,ainaskin vähän..silleen latistunu meininki. tai sit se on tää kylmyys taas,porukka hyytyy hrrr..
mitä sun hampaalle sit tehtiin?? mua kyllä jännittää ihan hitosti,hammaslääkäri..eih..Sinulla on sellainen tilanne, että tuo hammas otetaan pois.
Minulla oli sama. Älä jännitä, ne antaa niin monta tablettia ja piikkiä, että hups, et ehdi huomatakaan. Oikeasti siellä saadaan hoidettava niin turraksi ettei satu. Kuulet vain nitkutuksen, mutta et muuta.
Itekin pelkäsin, mutta pari minuuttia suhahti ja tohtori kysäisi, että haluatko nähdä tämän juurakon ja kilautti hampaan nenän eteen peltivadille. Särky oli poissa! Nyt vaan ripinrapin sinne, se nostaa pian kuumetta älä pitkitä pelon takia. Burana ei lopulta auta yhtään, pidin itse sitä liian pitkään samoista syistä. Lopulta olin niin jäätävässä hermosäryssä, että pika-aika oli otettava.
Suu parani kahdessa päivässä entiselleen operaation jälkeen.
Nyt reippaasti Peppis! Hyvä, tsemppiä hop.pujotteIija kirjoitti:
Suosittelen ketorinia, kokemukseni mukaan selvästi paras särkylääke
Ei auta murtuneeseen hampaaseen. Ei auta viskikään ei mikään puuduke. Poski turpoaa ku taikina tiinussa.
Hammaslääkäri auttaa.peppupupu kirjoitti:
mitä sun hampaalle sit tehtiin?? mua kyllä jännittää ihan hitosti,hammaslääkäri..eih..Mene vain hamppilääkäriin.
Yhdellä kaverillani lähti kaikki palikat alaleuasta kun hammastulehdus äityi pahaksi. Hän meni hammaslääkäriin jossa aloitettiin juurihoito, mutta ennen uusintakäyntiä hampaat alkoivat heilua.
Päivystysaika löytyi nopeasti, mutta röntgenin jälkeen selvisi karu totuus. Alahampaita ei voi pelastaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei auta murtuneeseen hampaaseen. Ei auta viskikään ei mikään puuduke. Poski turpoaa ku taikina tiinussa.
Hammaslääkäri auttaa.Mulla on auttanut hammassärkyyn. Ja viime talvena auttoi pirunmoiseen korvasärkyyn
Sinulla on sellainen tilanne, että tuo hammas otetaan pois.
Minulla oli sama. Älä jännitä, ne antaa niin monta tablettia ja piikkiä, että hups, et ehdi huomatakaan. Oikeasti siellä saadaan hoidettava niin turraksi ettei satu. Kuulet vain nitkutuksen, mutta et muuta.
Itekin pelkäsin, mutta pari minuuttia suhahti ja tohtori kysäisi, että haluatko nähdä tämän juurakon ja kilautti hampaan nenän eteen peltivadille. Särky oli poissa! Nyt vaan ripinrapin sinne, se nostaa pian kuumetta älä pitkitä pelon takia. Burana ei lopulta auta yhtään, pidin itse sitä liian pitkään samoista syistä. Lopulta olin niin jäätävässä hermosäryssä, että pika-aika oli otettava.
Nyt reippaasti Peppis! Hyvä, tsemppiä hop.Nykyään on tosi hyviä puudutusaineita. Viime talvena pelkäsin kun menin tärykalvon puhkaisuun, mutta ei juurikaan tuntunut, kun puudutettiin
Sinulla on sellainen tilanne, että tuo hammas otetaan pois.
Nyt reippaasti Peppis! Hyvä, tsemppiä hop.vikat viestit ja sit kone menee kii..seuraavan kerran viestittelen mökiltä:) tää on mun kolmas reissu tän vuoden aikana,koko vuotena,helvetin säälittävää ja v*tutus on ollut korkeella,mun terveys on romahtanut,en saanut joka vuotisia breikkejä ja tässä tulos. mut joo..mä menen kyllä sinne hammaslääkäriin heti kun tuun takasin,jopa pöljä minä tajuaa et nyt on pakko ^_^ kyllähän mä tiesin että varmaan alkaa vaivaa jossain välissä,nyt tais tulla se aika. tosiaankin toi toinen on ihan puolikkaana,monet kerrat jyrsiny kivikovaa tattarikänttyä just noilla hampailla,ei olis pitäny..joo,mäkin oon varma että repiivät pois ja hyvä niin.eipähän enää ikinä tartte stressata noiden takia,onneks on takahampaat niin ei näy pahasti:D sullakin siis poistettiin hammas? okei..ja nopeesti paranit? muuten,ei mulla oo yhtään poski turvonnut,mikään ei ole turvonnut,edes ien. mutta hammasta vihloo auts. ette nyt kyllä pelottele mua enenmpää,mun piti nauttia matkasta haha:D reissu menee hyvin,leegot pysyy suussa ja peppis painuu hammaskiduttajalle kun takasin,yeees; p kiitti kaikille,vinkeistä ja tuesta..hammaslääkäri on näitä harvoja juttuja mitä oikeasti pelkään.
peppupupu kirjoitti:
vikat viestit ja sit kone menee kii..seuraavan kerran viestittelen mökiltä:) tää on mun kolmas reissu tän vuoden aikana,koko vuotena,helvetin säälittävää ja v*tutus on ollut korkeella,mun terveys on romahtanut,en saanut joka vuotisia breikkejä ja tässä tulos. mut joo..mä menen kyllä sinne hammaslääkäriin heti kun tuun takasin,jopa pöljä minä tajuaa et nyt on pakko ^_^ kyllähän mä tiesin että varmaan alkaa vaivaa jossain välissä,nyt tais tulla se aika. tosiaankin toi toinen on ihan puolikkaana,monet kerrat jyrsiny kivikovaa tattarikänttyä just noilla hampailla,ei olis pitäny..joo,mäkin oon varma että repiivät pois ja hyvä niin.eipähän enää ikinä tartte stressata noiden takia,onneks on takahampaat niin ei näy pahasti:D sullakin siis poistettiin hammas? okei..ja nopeesti paranit? muuten,ei mulla oo yhtään poski turvonnut,mikään ei ole turvonnut,edes ien. mutta hammasta vihloo auts. ette nyt kyllä pelottele mua enenmpää,mun piti nauttia matkasta haha:D reissu menee hyvin,leegot pysyy suussa ja peppis painuu hammaskiduttajalle kun takasin,yeees; p kiitti kaikille,vinkeistä ja tuesta..hammaslääkäri on näitä harvoja juttuja mitä oikeasti pelkään.
Kyllä se hyvin hoituu ja suu paranee yleensä nopeasti. Kyllä, viisurihammas otettiin multakin pois ja nyt on edessä vieläkin pelottavampaa itsellä; gastroskopia eli ruokatorven tähystys, letku nielusta alas.
Olen panikoinut sitä jo kuukauden.
Ei pelotella, yritetään hoputtaa ja kannustaa, hampitohtori pysyy nielun tällä puolen :)
Mutta hyvää mökkeilyä nyt kummiskin ja öitä, kerro sitten kuinka meni. Hampaan poiston yhteydessä monesti saa antibiootinkin ja se nopeuttaa paranemista, ei ollu pahasti mulla kipeä eikä rajoittanut menoa :) Älä kyykä pää alaspäin ennen kuin asia kunnossa.misspönttöuuni kirjoitti:
Huomenta iltapäivään!
Nyt otetaan vähän matalammalla profiililla, pistäkää vaikka nurkkaan istumaan hetkeksi."Nyt otetaan vähän matalammalla profiililla, pistäkää vaikka nurkkaan istumaan hetkeksi. "
Nurkas seisotaan ja katsotaan nurkkaan päin, ei vilkuilla.
Nurkasta tuli mieleen kun kouluun ekalle luokalle menin ja rämäpäinen olin niin koulunkäyntikin alkoi sitten eka päivänä heti nurkasta, muut ekaluokkalaiset meni kiltisti istumaan, mut opettaja ohjas suoraan nurkkaan. :)
Nurkka tulikin sitten hyvin tutuksi parin vuoden aikana, suukin tuli pestyä saippualla naisopettajan toimesta, hyvältä maistui.
- nettikoviksiavain
Eiköhän kaikki ole vain nettikoviksia, ätmejä peräkammaristaan esittämässä kovaa kun oikeassa elämässä ovat nössöjä (niinkuin suurimmat uhoajat muutenkin).
Kyllä näin on..ei taida olla muuta elämää kun pahistella netissä ja kerätä nimimerkki haaremia: p
- Niinonq
Sulla on viinamiehen pointti hukassa. Selvästihän tuo on sanonut että vastakkaiseen sukupuoleen on helpompi tutustua alkoholin voimalla, ei niin että pitäisi loppuiäkseen pultsaroitua.
Nuoret kun yleensä tapaa toisensa bilepaikoissa missä juodaan alkoholia. Ei tällä palstalla ole oikeita jännämiehiä,eikös se ole aika selvää;) Tämän palstan "jännämiehet" lässyttävät nimimerkkien kanssa päivästä toiseen netissä..wau: p Oikeat miehet löytyvät oikeasta elämästä:)
- Normaalia
Jännämiehen tunnistaa siitä että jännämies alkaa huutamaan kun jostain asiasta keskustelee niin jännämies jyrää oman mielipiteensä muiden yli. Jossain tapauksissa jännämiehen tunnistaa jo pelkästä ulkonäöstä.
- Jännänpyörityksessä
No en tiedä katsos mikä se jännämies ois, mutta mulla on itselläni jännänainen selkeesti. Heti kun mietinkin häntä, jännästi lämmittää ja mieli sumentuu ja muistan hänestä joka solun. Kun suutelen häntä, varpaat kipristyy jännästi ylöspäin. Kosketukset tuntuu tosi jännälle ja kaiken ihmetyksen pisteenä iin päälle on ne silmät....uuh. Ne ne vasta on jännät. Poksaus kuuluu polvista, kun sokat irtoaa. Hän on jännänainen ihan varmalla, koska niin paljon kaikkea jännää saa tuntea hänen kanssaan.
Ei mitään jännämiehiä ole erikseen olemassakaan.
- wanhaämmä
Niinpä. Jännämiehet ja ätmit kuuluu samaan satuaarre-kokoelmaan kuin Liljalaakson asukkaat.
- Kaisanoasaa
wanhaämmä kirjoitti:
Niinpä. Jännämiehet ja ätmit kuuluu samaan satuaarre-kokoelmaan kuin Liljalaakson asukkaat.
Saamattoman miehen mielestä jokainen seksiä harrastanut on jännä. Tai ainakin sellainen, jolla on jokus ollut säännöllistä seksielämää.
- jännäkakkamies
En niin, mutta jännäkakkamiehiä on, kuten esim. minä. Just tuli äsken taas kakat housuun, kun jännitti niin hirveästi.
- trolli
Riippuu siitä mitä sillä jännämiehellä tarkoitetaan. Jos se esimerkiksi tarkoittaa naisvihaa, niin löytyyhän sitä täältä, suuremmassa mittakaavaassa kuin IRL:ssä oikeesti.
Eilisestä Oulussa tapahtuneesta auto onnettomuudesta; jossa kuoli nuorinainen.
naisasialuuseri11 riemuitsee kuolemantapauksesta täällä oikein omana aloituksenaan.
Siis kaiken näköistä suoranaista sairasta sontaa täällä saa julkaista, mielipiteenä, eikä "mode" edes reakoi ja poistaisi juttua välittömästi!
Kyllä tuo juttu oli jo kaikki rajat ylittävä, kunnianloukkaus! Ihan oikeesti!
Loukkasi niin vainajan kunniaa, koska aivan varmaan on tunnistettavissa oleva ihminen!
Ei varmaan montakaan nuorta naista kuollut onnettomuudessa suojatiellä Oulussa; kuorma-auton yliajamana eilen. (vai mitä arvelette ?)
Samainen juttu loukkaa suremaan jääneitä omaisia, sekä ystäviään... ja vielä hännänhuippuna minua ja mun oikeudenmukaisuuden tajuani siitä; mitä yleensä on julkaisukelpoista ja mikä suoranaista sairasta kuonaa!
Ja miksen minä tehnyt ilmiantoa ... en anna henkilötietojanani missään kohtaa palstajuttujen kohdalla nettiin ... mulla kun ei ole minkäänlaista luottamusta; tähän sivustoon.
Se näistä jännämiehistä... ja vielä jännemmästä palsta kurista!
Aamupäivän jatkoja sullekin. Itse olen hahmottanut jännämiehen mieheksi joka vie kanssaihmisistä ilon. Tämän jännämiehen vaikeuskerrointa lisää se mihin elämänalueeseen se kohdistuu ja kuinka moneen ihmiseen.
Esim, töissä näitä kyllä löytyy aika helpostikin. Tullaan arvostelemaan muiden työskentelyä ja sitä kautta korostetaan omaa osaamista. Jos työ ei ole elämän keskiössä niin nämä voi sivuuttaa tai jos tympäisee niin yleensä jännämiestä vastaan saa helposti tuen.
Perhe-elämässä tämä on huomattavasti vaikeampaa koska pari- ja perhesuhde ovat usein siinä elämän keskiössä ja tilanne on haastava myös siinä mielessä että siinä ollaan sana-sanaa vastaan.
Varoa, ehkä, välittää kyllä. Jos lähdet parisuhteeseen tai menet työpaikkaan niin itse sen päätät miten siihen karuselliin menet mukaan. Avoimin mielin jossa lähtökohta on se että kaikki ovat syyttömiä kunnes toisin todistetaan tai siihen malliin jossa kaikki ovat syyllisiä. Harvemmin nämä jännät (tässä termi tarkoittaa negatiivisia) piirteet heti nousevat pintaan joten ainakin se verran olisi kohtuullista välittää että ottaa asian esille jotta toisella on mahdollisuus korjata käytöksensä.
Minusta välittämisen voi huoleta lopettaa kahdessa kohtaa; 1. jännämies ei halua ulkopuolista apua jos keskustelu ei auta. 2. Väkivalta.- Viinamies
Vaikka juon viinaa niin en ole jännämies. en ole koskaan tehnyt mitään rikosta. Naisilla on ennakkoluuloja lähes kaikkia miehiä kohtaan joten ei ole ihme että elämänne on yksinäistä ja surkeaa itkemistä. Aloittaja on varmasti seurustellut useamman jännämiehen kanssa.
- mklbgflrt
Palstan jännämiehet ovat Konnakettu ja Palstamäki. End of discussion.
- 01234543210
Siis netti"jännä"miehiä joita peräkammarin ätmit yrittävät esittää.
- mklbgflrt
01234543210 kirjoitti:
Siis netti"jännä"miehiä joita peräkammarin ätmit yrittävät esittää.
Kyllä minä uskon että molemmat ovat ihan sitä mitä sanovatkin olevansa. Iskihän Palstamäkikin pönttiksen pelkällä miehekkäällä olemuksellaan.
- NainenRuudunTakaa
Nää mullakin tuli mieleen siitä miten jännämiestä tällä palstalla käytetään.
- 01234543210
mklbgflrt kirjoitti:
Kyllä minä uskon että molemmat ovat ihan sitä mitä sanovatkin olevansa. Iskihän Palstamäkikin pönttiksen pelkällä miehekkäällä olemuksellaan.
Tuskinpa, kunhan puhuvat paskaa ja jotkut hölmöt antavat respektiä.
Minun mielestä pahimpia jännämiehiä on naisia mielistelevät mies-feministit..
Semmoset pikku nilkit on niin arvaamattomia. :D- kierrepotkufeministi
Ai niin kuin esim. se legendaarinen kierrepotkumies?
kierrepotkufeministi kirjoitti:
Ai niin kuin esim. se legendaarinen kierrepotkumies?
Eikä hän ole ainoa joka vetää yhtäkkiä herneen nokkaan.
Se on jotain käänteis naisten alistamista...
Heti kun nainen ei edes ymmärrä omaa parastaan niin lähtee henki. :D- ehkäseolisikinhauskaa
KonnaKettu kirjoitti:
Eikä hän ole ainoa joka vetää yhtäkkiä herneen nokkaan.
Se on jotain käänteis naisten alistamista...
Heti kun nainen ei edes ymmärrä omaa parastaan niin lähtee henki. :DJa sinun pellen mielestä on vissiin hauskaa jos joku tapetaan. Kokeiles omalla kohdallasi jos naapurit vaikka nauraisivat.
- DarwinJännä
Palstajännä on varmaan jokin jännämiehen alahaara, joka on erikoistunut kirjallisilla taidoillaan iskemään internetin keskustelupalstoilla lihavia tyttöjä.
Kun tosi elämän jännät iskevät naisia yökerhoissa omiin panohaaremeihinsa, palstajännän verbaaliset tai ulkoiset avut eivät tähän riitä. Pikemmin kirjallisesti kuin verbaalisesti lahjakas palstajännä onkin löytänyt oman egologisen lokeronsa netistä, missä se ei joudu kilpailemaan saaliistaan baarijännien kanssa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Darwininsirkut Elisakettu: "Palstan jännämiehistä on ollut keskustelua, mutta ketä he oikeasti ovat? Mistä tunnistaa jännämiehen?"
Palstalla ei ole ehkä yhtään jännämiestä, muuta inisevä ätmi kenties? Jännämiehen prototyyppi on mielestäni Joseph Goebbels. Hän oli röyhkeä, oikea progandaministeri, mies joka petti vaimoaan, hänellä ei juuri tainut olla omaa tuntoa, juutalaisia hän kohteli vasta armoitta ja oli pesukestävä natsi. Palstan jännämiehet voivat tietysti protestoida näkemyksiäni, mutta saksalainen natsi oli minusta varsinainen töikimys, jännämies, mutta menestyi siitä huolimatta naismaailmassa. Jännämiellä ei paljon omatuntoa taida olla ja hän ottaa sen mitä haluaa monien muitten tunteita huomioimatta? Joku palstan jännämies voi tietysti kertoa, että häntä ei tarvitse sentään natseihin verrata?
"Aviokriisi ja muut naissuhteet
Elokuussa 1938 Goebbelsin avioliitto Magda Goebbelsin kanssa joutui vaakalaudalle. Goebbelsillä oli ollut avioliittonsa aikana lukuisia avioliiton ulkopuolisia suhteita, ja nyt hän ilmoitti harkitsevansa avioeroa ja uutta liittoa tšekkiläisen näyttelijätär Lída Baarován kanssa. Hitlerin henkilökohtainen väliintulo esti suunnitelman toteuttamisen. Hitlerin mielestä valtakunnanministerin avioliitto ”alempaan rotuun” kuuluvan slaavilaisen kanssa ei tullut kysymykseenkään. Goebbelsien monilapsinen perhe edusti Hitlerille kansallissosialistista perheideaalia parhaimmillaan, ja rouva Goebbels esiintyi usein naimattoman Hitlerin rinnalla vastaanotoilla ja juhlatilaisuuksissa ”valtakunnan ensimmäisenä naisena”.[5][6]
Goebbels omisti Berliinin pohjoispuolella suuren Haus am Bogensee -huvilan. Berliinin kaupunki lahjoitti tontin Goebbelsille syntymäpäivälahjaksi vuonna 1936.[7] Goebbels rakennutti tontille kartanon, ja rahoitti rakennustyöt johtamansa elokuvatuotantoyhtiön varoista. Goebbels piti huvilaa "pakopaikkanaan maaseudulla", jonne hän toi lukuisia rakastajattariaan."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Joseph_Goebbels- Jännämiehestä
Mun käsitys jännämiehestä:
- hallitseva
- mustis
- epävarma, vaik esittää muuta
- pleijeri
- peesaaja
- käyttää hyväksi
- manipuloi
- valehtelee
- paljastuu vasta kun on tehnyt tekojaan
- paljon (yli 10) lyhyitä (alle 8 kk) suhteita
- ei kestä kritiikkiä
- empatiakyvytön
- aina oikeassa ja ainoa oikeassa
- pitkä suhde mahdollinen vain alistuvan naisen kanssa, johon kyllästyy lopulta
- lapsia, joita jättää pieninä aidin kasvattamiksi
- vastuuntunniton
Muutama tunnusmerkki....NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Siinäpä oli Paljon TodMoniin Nais.. JännäNaisiin(kin) Sopivia TuntoMerkkejä.. ;P
.. Ja Muuten.. On ns. JännääMustaaSukkaa (Itsellä eri Säännöt, kuin Toisella jne.) ja Sitten RakkausMustaaSukkaa (Aidosta TunneSiteestä&Rakkaudesta kumpuavaa).. ;P
.. Näissä(kin) asioissa Kantsii Uskoa, että Se Mitä Näkee&Aistii jne. on Lähempänä Totuutta, kuin se Mitä "joku"/"jotkut" SeliSelittelee.. Suosittelen Vahvasti Irrottautumaan MahNopeasti, jos/kun Toisen Toimet/Teot/Käytös ei Tue Sitoutuneisuutta, Rakkautta jne.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800