Suunto 3 ja ihottuma?

Huomasin viikon käytön jälkeen käden syrjässä 2 cm leveän, punoittavan, kutiavan ja vähän kohoilevan, selkeärajaisen ihottuma-alueen. Onko muilla tullut iho ongelmia Suunto 3 fitnessin käytöstä?
Ilmoita

13 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Miten saan sitten päivän askeltavoitteen täyteen?
1 VASTAUS:
Vispaamalla kermaa
+Lisää kommentti
Eikö kermaa vispaamalla tule ihottumaa?
1 VASTAUS:
Miksi tulisi. Kello käessäkö vispilöit jone
+Lisää kommentti
Täälä sama juttu, en pysty pitämään kelloa 24/7 päällä, koska aiheuttaa tuon saman ongelman ranteen reunaan. Jotkut sanoo että kello on liian tiukalla niin siittä johtuu, mutta mä uskon että toisten ihot ei kestä tuota silikonia kun ei pääse iho sielä alla normaalisti hengittämään ja elämään. Eli auttaa josset pidä esim öisin sitä ollenkaan kädessä ja vähennä vielä jos siltikin vaan tahtoo iho rasittua..
Ilmoita
Sama ongelma täälläkin, nimenomaan ranteen ulkosyrjälle ilmestyy ihottumaläikkä. Mulla on atooppinen iho joten en ole kovin yllättynyt. Jännä vaan että samaan kohtaan ilmaantuu muillakin. Unen seurannan vuoksi olisi kiva pystyä pitämään yölläkin kelloa, täytyy varmaan vaihtaa hetkeksi toiseen käteen kello.
Ilmoita
Sama täällä, tulin lueskelemaan onko muilla samaa. Käden ulkosyrjälle tullut ihottuma alue. Täytynee siis vähän rajoittaa kellon käyttöä!
Ilmoita
Olihan niitä kohtalotovereita! Pidin parin kuukauden tauon kellosta. Ihottumaläikällä kesti yli kuukauden lähteä. Nyt uusi yritys. Harmi tosiaan jos kelloa ei voi pitää yöllä, kun mielelläni seuraisin unta.
Ilmoita
Täällä taas itse pidän ranteen sisäpuolella kelloa ja ihottumaläikkä tuli tarkalleen tuon sykkeenseurannan ledien kohdalle. Tiedä sitten mistä johtunee. Itsellä voi paljolti vaikuttaa metallityöt ja kertyvä paska vaikka melkein 2 kertaa päivässä vähintään huuhtelen kellon ja ihon.
Ilmoita
Samantyyppiset oireet tuli puolen vuoden käytön jälkeen. Nyt vaihdoin oikeaan käteen ja en käytä kelloa enää saunassa ja suihkussa mahdollisten pesuainejäämien vuoksi. Saa nähdä, miten käy.
Ilmoita
Mulla myös tuli ihottumat ranteen ulkosyrjälle. Kokeilin toiseen ranteeseen sama juttu. Olin jonkun aikaa käyttämättä ja kokeilin uudelleen nii ei mennyt kuin hetki kun iho punaisena. Iho oli kuin olis palanut ja sitten lähti nahka.
Ilmoita
Mulla Polarin mittari aiheutti niin pahan ihottuman, että jouduin palauttamaan sen. Garminin ranneke oli paljon miellyttävämpi, eikä aiheuta ihottumaa. Nykyään käytän sitä vain lenkeillä, koska kerran jo oli hieman punoitusta ranteessa. Tosin taisi olla hiertymää.
Ilmoita
Eilen huomasin ihottuman, noin 3cm korkea ja 4cm leveä punoittava ja koholla oleva kohta ranteen ulkosyrjässä. Silikonirannekkeeseen oli jäänyt vähän ihoa. Jätin kellon pois ranteesta, pesin ja rasvasin mutta iho näyttää yönkin jälkeen aivan palaneelta.

Oliko Suunto kolmoseen mahdollista saada kangas- tai nahkarannekkeita? Muuten kello toiminut moitteetta ja ollut iso apu, olisi tylsää jos rannekkeen takia sitä ei voisi enää käyttää.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Suunto 3 ja ihottuma?

Huomasin viikon käytön jälkeen käden syrjässä 2 cm leveän, punoittavan, kutiavan ja vähän kohoilevan, selkeärajaisen ihottuma-alueen. Onko muilla tullut iho ongelmia Suunto 3 fitnessin käytöstä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta