Mies Lahdesta

eioleedespettynyt

Olen nainen - mulla ja yhdellä miehellä suhde ja kestänyt noin vuoden.Mies ei halua kehitää mitään syvempää sidettä, uskon että sillä muitakin naisia.
Onko muilla kokemuksia Lahden panomiehistä? Kerro rohkeasti joku vinkki sellaisesta panomiehestä - vaikka ikää, missä töissä, ulkonäkö, pituus jne.

11

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertaisia_asioita

No ikävää, että et ole onnistunut kesyttämään sitä panomiestä. Sinussa ei vaan ole riittävästi "sitä jotain". Tyydy kohtaloosi tai hankkiudu tyypistä eroon. Näin se homma vaan toimii. Turha sitä omaa tyhmyyttään on täällä vinkua.

• Tuttujuttu

Laita ovi pukin nenön edestä KIINNI. Kokemusta on noista pelimiehistä. Pyörittää useaa eukkoa eikä aiokkaan mitään muuta. Elämäsi valuu hukkaan eikä tautiriskiäkään voi vähätellä. Vai vielä kesyttää, hah hah haa. Panomiehet ei tartte mitään muuta ku pimppiä ja se on sairaus.

• tämäonkyllä

Ihmeellinen aloitus. Miten satuinkaan juuri nyt lukemaan suhteet osiosta muutakin kuin vain tuota tunnepuolta.

• hämmästynytlukija

Miten niin ihmeellinen aloitus? Ihan normaali aloitus ja avoin suhde.
        Vastauksia halutaan ei sitä että ovi kiinni, näin sen minä ymmärrän

• eimuutasanotava

Lahden miehet juntteja, kokemusta on , ei kannata edes tutustua, muuten elämäsi valuu hukkaan niin kuin joku kertoi

• STD

Hyvänen Aika! Sinä ilmaiseksi tunget ruhoasi tuon tason miehille ilman maksua vastaan?!
      Ammattisiskosi kuolevat naurusta! He eivät yksinkertaisesti usko että noin tyhmiä naisia VOI olla olemassa!

Vaikka "rakastaisit" tuota huorapukkia, tarvitsisit euroja lääkärin ja sairaalamaksuihin puhdistaaksesi aina valillä itsesi huorapukin seksuaalisesti levittämistään sukupuolitaudeista!

• Eioleedespettynyt

Ei tuon tason miehille-vaan miehelle
        Ei rakasta tuota miestä-ei rakasta ketään miestä
        Ei tarvitse euroja lääkärin ei sairaalamaksuille - nain Sultanin kans.
        Mies ajelee omalla kustannuksella mun kotiin
        Nautin kuintenkin hänen kans kotin ulkopuolella ravintola illasta
        Olen kuintenkin varma että sillä on joku muu viellä

• monenlaistakokemusta

Aina näin että aloittaja saa haukkumisvastauksia tai keskustelu menee niin että varoitellaan epäluotettavasta miehestä.... ei see aina näin ole vaan teillä on ollut huonoja kokemuksia ja ennakkoluuloja ihmisistä ja siksi etten pysty luottamaan

Miehet ehkä pikkasen valehtelle ja kiertelee ja nainen heti ajattelle että miehellä toinen nainen

Kokemuksia Lahden miehistä on ja ihan mukavia ovat, ehkä vaan vähään "arkoja"

• julkiksennäköinen

Yksi sellainen Lahdesta kuka aina kertoo että käy Ilomantsissa, ehkä käy eri naisen kans aina

• viikonloputvarattuasillä

Mulla ollut taas tämmöinen mies kellä hyvä asema, hieno auto, asiallinen käytös, tumma mies, suomalainen. ulkonäöltä ennemmään ulkomaalainen.
      Tavattiin pari kerta, juteltiinkin paljon, paljon- tunteista puhuessa mies jotenkin jumissa, varmasti useampia naisia kerralla. ikä 55-60

• sellaistatääon

Ehkä jopa vuoden pelimies vaikka ei vaatii sitoutumista, vaan esittää rakastunutta.
      Yksi sellainen hieroja Lahdesta, yli 50v
      Todella nöytyyttävää kytätä ja ootella- josko se vastais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4712
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3202
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2949
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1710
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1490
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1284
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      951
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      943
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      904
    Aihe