Mies Lahdesta

eioleedespettynyt

Olen nainen - mulla ja yhdellä miehellä suhde ja kestänyt noin vuoden.Mies ei halua kehitää mitään syvempää sidettä, uskon että sillä muitakin naisia.
Onko muilla kokemuksia Lahden panomiehistä? Kerro rohkeasti joku vinkki sellaisesta panomiehestä - vaikka ikää, missä töissä, ulkonäkö, pituus jne.

11

555

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertaisia_asioita

      No ikävää, että et ole onnistunut kesyttämään sitä panomiestä. Sinussa ei vaan ole riittävästi "sitä jotain". Tyydy kohtaloosi tai hankkiudu tyypistä eroon. Näin se homma vaan toimii. Turha sitä omaa tyhmyyttään on täällä vinkua.

    • Tuttujuttu

      Laita ovi pukin nenön edestä KIINNI. Kokemusta on noista pelimiehistä. Pyörittää useaa eukkoa eikä aiokkaan mitään muuta. Elämäsi valuu hukkaan eikä tautiriskiäkään voi vähätellä. Vai vielä kesyttää, hah hah haa. Panomiehet ei tartte mitään muuta ku pimppiä ja se on sairaus.

    • tämäonkyllä

      Ihmeellinen aloitus. Miten satuinkaan juuri nyt lukemaan suhteet osiosta muutakin kuin vain tuota tunnepuolta.

      • hämmästynytlukija

        Miten niin ihmeellinen aloitus? Ihan normaali aloitus ja avoin suhde.
        Vastauksia halutaan ei sitä että ovi kiinni, näin sen minä ymmärrän


    • eimuutasanotava

      Lahden miehet juntteja, kokemusta on , ei kannata edes tutustua, muuten elämäsi valuu hukkaan niin kuin joku kertoi

    • STD

      Hyvänen Aika! Sinä ilmaiseksi tunget ruhoasi tuon tason miehille ilman maksua vastaan?!
      Ammattisiskosi kuolevat naurusta! He eivät yksinkertaisesti usko että noin tyhmiä naisia VOI olla olemassa!

      Vaikka "rakastaisit" tuota huorapukkia, tarvitsisit euroja lääkärin ja sairaalamaksuihin puhdistaaksesi aina valillä itsesi huorapukin seksuaalisesti levittämistään sukupuolitaudeista!

      • Eioleedespettynyt

        Ei tuon tason miehille-vaan miehelle
        Ei rakasta tuota miestä-ei rakasta ketään miestä
        Ei tarvitse euroja lääkärin ei sairaalamaksuille - nain Sultanin kans.
        Mies ajelee omalla kustannuksella mun kotiin
        Nautin kuintenkin hänen kans kotin ulkopuolella ravintola illasta
        Olen kuintenkin varma että sillä on joku muu viellä


    • monenlaistakokemusta

      Aina näin että aloittaja saa haukkumisvastauksia tai keskustelu menee niin että varoitellaan epäluotettavasta miehestä.... ei see aina näin ole vaan teillä on ollut huonoja kokemuksia ja ennakkoluuloja ihmisistä ja siksi etten pysty luottamaan

      Miehet ehkä pikkasen valehtelle ja kiertelee ja nainen heti ajattelle että miehellä toinen nainen

      Kokemuksia Lahden miehistä on ja ihan mukavia ovat, ehkä vaan vähään "arkoja"

    • julkiksennäköinen

      Yksi sellainen Lahdesta kuka aina kertoo että käy Ilomantsissa, ehkä käy eri naisen kans aina

    • viikonloputvarattuasillä

      Mulla ollut taas tämmöinen mies kellä hyvä asema, hieno auto, asiallinen käytös, tumma mies, suomalainen. ulkonäöltä ennemmään ulkomaalainen.
      Tavattiin pari kerta, juteltiinkin paljon, paljon- tunteista puhuessa mies jotenkin jumissa, varmasti useampia naisia kerralla. ikä 55-60

    • sellaistatääon

      Ehkä jopa vuoden pelimies vaikka ei vaatii sitoutumista, vaan esittää rakastunutta.
      Yksi sellainen hieroja Lahdesta, yli 50v
      Todella nöytyyttävää kytätä ja ootella- josko se vastais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe