Onko hyvä sähköpyörä? Käyttökokemuksia? Hinta laatusuhde?
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/44012/jrjbf/Helkama-CE7-28-sahkopyora-7-v-harmaa-2018
helkama ce7 sähköpyörä
6
4139
Vastaukset
- Kdkdkkdkdkdkkd
Joustoetuhaarukka täysin turha. Nostaa painoa jo ennestäänkin painavassa pyörässä ja heikentää ajo-ominaisuuksia. Sillä ei oikeasti tee mitään kun ei ajeta röykyissä maasto-ajoa mihin taas itse pyörä ei sovellu.
- OivallistaAsiaa
Varmaan ihan hyvä fillari, mutta tavalliselle palkansaajalle tavallisen ajoon suosittaisin katsomaan vaikka samasta kaupasta halvimpia sähköfillareita.
Hyvä pyörä mutta rahalla ei saa oikein vastinetta, koska jo noin tonnilla saa oikein hyvän sähköpyörän normiajoon.
Toisinaan tarjouksista saa jo 600 eurolla hyvän sähköfillarin joka varusteltuna maksaa noin 700..800 euroa. Nämä hinnat alkaen pyörät ovat käytössä ihan hyviä.- Jeeees
Halpis sähköfillarin ostaja, akku menee uusiks pian ja osat on mitä on.
- HyiHelvettiiiiii
Helkama on suvakkipyörä. Älkää ostako.
- Anonyymi
Hankin helkama ce7-28 sähköpyörän 2020 heinäkuussa ja nyt on yli 40.000 tuhatta km takana syyskuussa 2024.kettinkiä ja renkaita pitää vaihtaa säännöliseti. oon tykänny ajella kahdella akulla yli 100 km lenkkiä
- Anonyymi
Uskomattomat lukemat. Ellen tuntisi sinua, väittäisin että valehtelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781