Vaikea kysymys.

helmiä_sioille

Milloin olet viimeksi kokenut toisen ihmisen läheisyyttä?

98

1028

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Määrittele.. "Läheisyys"?.. ;P

      • helmiä_sioille

        No se on jotain, mitä sinä et ole ikinä kokenut... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        No se on jotain, mitä sinä et ole ikinä kokenut... :D

        .. Ollaanpas sitä taas Vitsikkäällä Tuulella.. ;D

        .. Noh.. Paha alkaa kiistämäänkään, jos/kun et osaa edes itse määrittää mitä KysAsialla ajat takaa.. ;D


      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ollaanpas sitä taas Vitsikkäällä Tuulella.. ;D

        .. Noh.. Paha alkaa kiistämäänkään, jos/kun et osaa edes itse määrittää mitä KysAsialla ajat takaa.. ;D

        Miilloin viimeks, jos ikinä? :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Miilloin viimeks, jos ikinä? :D

        .. Määrite Puuttuu.. Edelleen.. ;P

        .. Tosin.. HerrasMiehenä en Välttis voi osallistua ihan Kaikenlaisten Asioiden Puimiseen.. ;P


      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Määrite Puuttuu.. Edelleen.. ;P

        .. Tosin.. HerrasMiehenä en Välttis voi osallistua ihan Kaikenlaisten Asioiden Puimiseen.. ;P

        Eli et ikinä. Ja sen kyllä huomaa... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Eli et ikinä. Ja sen kyllä huomaa... :D

        .. Noh, Kuten Sanoin.. En Voi Kiistää, enkä Myöskään Väittää Vastaan, kun Määrite Puuttuu.. ;D

        .. Mut Joo.. Sama Se.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Kuten Sanoin.. En Voi Kiistää, enkä Myöskään Väittää Vastaan, kun Määrite Puuttuu.. ;D

        .. Mut Joo.. Sama Se.. ;D

        .. Ohhoh.. Tulipas Sanottua sama Asiaa Kahteen kertaan.. ;D.. Mut Joo.. Sama Se(kin).. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ohhoh.. Tulipas Sanottua sama Asiaa Kahteen kertaan.. ;D.. Mut Joo.. Sama Se(kin).. ;D

        No meinaako mr. herrasmies tänä iltana vetää lärvejä / tissutella siinä hyvässä seurassa vaiko ei?


      • MJTMH kirjoitti:

        No meinaako mr. herrasmies tänä iltana vetää lärvejä / tissutella siinä hyvässä seurassa vaiko ei?

        .. JuuJuu.. Tulin vain Pikaiseen Kurkkaan, että Mikä Meininki.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JuuJuu.. Tulin vain Pikaiseen Kurkkaan, että Mikä Meininki.. ;D

        Kirjoitatko muuten yleensä tietsalla vai mobiililaitteella?
        Tuli vaan mieleen, kun nytkin saatat sit varmaan olla jossain ihan muualla kuin himassa.


      • MJTMH kirjoitti:

        Kirjoitatko muuten yleensä tietsalla vai mobiililaitteella?
        Tuli vaan mieleen, kun nytkin saatat sit varmaan olla jossain ihan muualla kuin himassa.

        .. Salaista Tietoa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Salaista Tietoa.. ;P

        Niinpä tietysti :I


      • Olis kysymys sulle.


      • Olisitko iloinen mun puolesta, jos olisin lähitulevaisuudessa vakavasti otettavassa suhteessa jonkun uuden naisen kanssa enkä enää roikkuisi siinä vanhassa rakkaudessani?


      • Olisin taatusti lähtenyt täältä pysyvästi jo ajat sitten, ellen koskaan olisi tavannut sinua täällä.
        Kai tiedät sen?
        Mun on vaikeaa ymmärtää, miten sinä olet jaksanut roikkua palstalla näinkin pitkään ja pitää lippuasi salossa. Sillä tämä on minusta oikeasti aivan hirveä paikka. Kun tarpeeksi pitkään kuuntelee maailman kyynisimpien ihmisten pahan olon purkamista, vaaditaan aivan käsittämätöntä mielenlujuutta, ettei itsekin ala uskoa että kaikki kuitenkin menee päin persettä teki mitä hyvänsä. Minä olen onnistunut koko tämän ajan pitämään kiinni omasta punaisesta langastani ja maailmankuvastani, enkä ole antanut kenellekään mahdollisuutta horjuttaa sitä tasapainoa jonka minä olen tähänastisen elämäni aikana saavuttanut. Enkä anna jatkossakaan.

        About joka kerta kun olen avannut tämän sivuston ja mahdollisesti kirjautunut sisäänkin, olen toivonut, että sinäkin olisit sillä hetkellä online ja saisin keskustella kanssasi. Yksistään jo sun Myrkylliset unelmat -ketjusarja on aivan mahtava! Tuohon päälle vielä varsin omaperäinen kirjoitustyylisi ja tapasi ajatella yleensäkin, niin voin suoraan sanoa, etten koskaan ole nähnyt saati tavannut netissä ketään, jolla olisi yhtä persoonallinen ja värikäs tapa ilmaista itseään kuin sinulla! Minulla on edelleen hieman vaikeuksia käsittää kaikkea tätä.

        Mutta en osaa sanoa, kuinka pitkään itse vielä jaksan ottaa osaa täällä sinun läsnäolostasi huolimatta. Viime aikoina elämässäni on tapahtunut isoja asioita. Niin isoja, että aivan väistämättä tulee käymään niin, etten tule enää jatkamaan elämääni entiseen tapaan yksin elellen ja etsien, mihin suuntaisin kaiken energiani, potentiaalini sekä ennen kaikkea kykyni rakastaa toista ihmistä. Nyt koen löytäneeni tuon suunnan, ja olen päättänyt rohkeasti lähteä juuri sinne, tapahtui mitä hyvänsä. Kaikista oleellisinta minulle on se, että en jää enää paikalleni. Kukaan ei elä ikuisesti. Olen viettänyt hyvin merkittävän osan elämästäni pohtien, mihin suuntaan kannattaisi lähteä, odottaen tilaisuutta johonkin parempaan. Toisinaan koputellen oviin joista harvemmin ollaan päästetty sisään koska minua ei olla otettu tosissaan, välillä kuitenkin tultu sentään avaamaan ja kuulemaan, mitä asiaa minulla on. Enkä jaksa tätä enää. Jokaisen mitta täyttyy joskus, ja nyt minulla on käynyt juurikin niin. Olen päättänyt puskea vaikka läpi harmaan kiven päästäkseni siihen suuntaan minne haluan päästä. Koen olevani hyvin onnekas ollessani niin perusteellisesti tietoinen siitä, mitä todella haluan. Sillä miten voisi koskaan saada tarvittavan motivaation puskea läpi vaikka sen harmaan kiven, jos ei ole riittävän varma, onko siitä läpipääseminen kaiken sen vaivannäön arvoista?

        Joka tapauksessa toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen kiitollinen siitä, että sain tavata sinut.


      • MJTMH kirjoitti:

        Olisitko iloinen mun puolesta, jos olisin lähitulevaisuudessa vakavasti otettavassa suhteessa jonkun uuden naisen kanssa enkä enää roikkuisi siinä vanhassa rakkaudessani?

        .. Noh, Olishan se Varmasti Iloinen Asia Sille Naiselle, jota tällä hetkellä Vainoat&Stalkkaat jne. ja joka ei Susta ole Tykkää.. Joten Onhan se Varpisti kokonaisuudessaan HyvinHyvin Iloinen Asia.. KaikinPuolin.. ;D


      • MJTMH kirjoitti:

        Olisin taatusti lähtenyt täältä pysyvästi jo ajat sitten, ellen koskaan olisi tavannut sinua täällä.
        Kai tiedät sen?
        Mun on vaikeaa ymmärtää, miten sinä olet jaksanut roikkua palstalla näinkin pitkään ja pitää lippuasi salossa. Sillä tämä on minusta oikeasti aivan hirveä paikka. Kun tarpeeksi pitkään kuuntelee maailman kyynisimpien ihmisten pahan olon purkamista, vaaditaan aivan käsittämätöntä mielenlujuutta, ettei itsekin ala uskoa että kaikki kuitenkin menee päin persettä teki mitä hyvänsä. Minä olen onnistunut koko tämän ajan pitämään kiinni omasta punaisesta langastani ja maailmankuvastani, enkä ole antanut kenellekään mahdollisuutta horjuttaa sitä tasapainoa jonka minä olen tähänastisen elämäni aikana saavuttanut. Enkä anna jatkossakaan.

        About joka kerta kun olen avannut tämän sivuston ja mahdollisesti kirjautunut sisäänkin, olen toivonut, että sinäkin olisit sillä hetkellä online ja saisin keskustella kanssasi. Yksistään jo sun Myrkylliset unelmat -ketjusarja on aivan mahtava! Tuohon päälle vielä varsin omaperäinen kirjoitustyylisi ja tapasi ajatella yleensäkin, niin voin suoraan sanoa, etten koskaan ole nähnyt saati tavannut netissä ketään, jolla olisi yhtä persoonallinen ja värikäs tapa ilmaista itseään kuin sinulla! Minulla on edelleen hieman vaikeuksia käsittää kaikkea tätä.

        Mutta en osaa sanoa, kuinka pitkään itse vielä jaksan ottaa osaa täällä sinun läsnäolostasi huolimatta. Viime aikoina elämässäni on tapahtunut isoja asioita. Niin isoja, että aivan väistämättä tulee käymään niin, etten tule enää jatkamaan elämääni entiseen tapaan yksin elellen ja etsien, mihin suuntaisin kaiken energiani, potentiaalini sekä ennen kaikkea kykyni rakastaa toista ihmistä. Nyt koen löytäneeni tuon suunnan, ja olen päättänyt rohkeasti lähteä juuri sinne, tapahtui mitä hyvänsä. Kaikista oleellisinta minulle on se, että en jää enää paikalleni. Kukaan ei elä ikuisesti. Olen viettänyt hyvin merkittävän osan elämästäni pohtien, mihin suuntaan kannattaisi lähteä, odottaen tilaisuutta johonkin parempaan. Toisinaan koputellen oviin joista harvemmin ollaan päästetty sisään koska minua ei olla otettu tosissaan, välillä kuitenkin tultu sentään avaamaan ja kuulemaan, mitä asiaa minulla on. Enkä jaksa tätä enää. Jokaisen mitta täyttyy joskus, ja nyt minulla on käynyt juurikin niin. Olen päättänyt puskea vaikka läpi harmaan kiven päästäkseni siihen suuntaan minne haluan päästä. Koen olevani hyvin onnekas ollessani niin perusteellisesti tietoinen siitä, mitä todella haluan. Sillä miten voisi koskaan saada tarvittavan motivaation puskea läpi vaikka sen harmaan kiven, jos ei ole riittävän varma, onko siitä läpipääseminen kaiken sen vaivannäön arvoista?

        Joka tapauksessa toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen kiitollinen siitä, että sain tavata sinut.

        .. PlaaPlaaPlaa.. ;D

        .. Emme Edelleenkän Tiedä Toisiamme.. En ole Nainen, Vaan Mies.. En Ole Homppeli, Vaan PureHetsku.. Jne.. Jne.. ;P

        .. Että Tierä Sä Se.. Ja Hakeudu Sinne Hoitoon.. ASAP.. ;D


      • aikajulmaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. PlaaPlaaPlaa.. ;D

        .. Emme Edelleenkän Tiedä Toisiamme.. En ole Nainen, Vaan Mies.. En Ole Homppeli, Vaan PureHetsku.. Jne.. Jne.. ;P

        .. Että Tierä Sä Se.. Ja Hakeudu Sinne Hoitoon.. ASAP.. ;D

        Älä nyt ole julma, kun toinen niin kauniisti avautui kuin kukkanen ja vuodatti sielunsa ja sydämensä esiin. Se ettet ole keneksi hän sinua luulee on vain pienen pieni sivuseikka.


      • aikajulmaa kirjoitti:

        Älä nyt ole julma, kun toinen niin kauniisti avautui kuin kukkanen ja vuodatti sielunsa ja sydämensä esiin. Se ettet ole keneksi hän sinua luulee on vain pienen pieni sivuseikka.

        .. Lempeämmät Keinot on Käytetty jo Aikaan sitten ja Todettu Hyvin Tehottomaksi.. Tämän(kin) Tapauksen Kanssa.. ;P

        .. Ja.. "Kenelläkään ei ole Oikeutta Valita Ketään "Tamppoonikseen" Tjmv.. Jokaisella on Oikeus Valita itse Kenen "Tamppooni" Tjmv. Haluaa olla ja Kenen Ei..".. JaNiinPoisPäin.. ;P

        .. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se!!!.. ;D


    • viinamies

      helmiä_sioille on päässyt panemaan ja heti mainostamassa :P

    • Kivaaas

      Halasin serkkuani ja sain erektion. Siitä on jo yli vuosi.

    • Kaisanoasaa

      Tähän onkin helppo vastata. Silloin kun synnyin ja äiti piti mua sylissä. Sen jälkeen en olekkaan ollut naisen lähellä.

      • kjlh

        Äitisi siis hylkäsi sinut ihan pienenä. Voi miten surullista.


    • mitäseon

      Kyllä minua lapsena imetettiin, ettei tarvinnut pullosta juoda korviketta, mutta sen jälkeen en ole saanut läheisyyttä. Minun hartioitakin on hierottu ehkä yhteensä 10 sekunnin verran koko elämän aikana.

    • yksnainen

      Tänään :)

      • Kuinka paljon sait läheisyyttä?


      • helmiä_sioille

        Mä en ole saanut pariin viikkoon. Tai olisin saanut, mutten siltä keneltä haluaisin... :)

        Noh, eiköhän kohta taas... :)


      • yksnainen
        Palstamäki kirjoitti:

        Kuinka paljon sait läheisyyttä?

        Nuolin tyttökaverini pillua.


      • yksnainen kirjoitti:

        Nuolin tyttökaverini pillua.

        Tuo on jo aika läheistä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä en ole saanut pariin viikkoon. Tai olisin saanut, mutten siltä keneltä haluaisin... :)

        Noh, eiköhän kohta taas... :)

        Meinaatko nyt seksiä?


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Meinaatko nyt seksiä?

        Siinäpähän mietit... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Siinäpähän mietit... :D

        Eikös sulla ollut lapsia?

        Kyllähän niillekin voi antaa/saada hellyyttä, ja olisi ihan hyvä jos se ei olisi seksuaalista.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Eikös sulla ollut lapsia?

        Kyllähän niillekin voi antaa/saada hellyyttä, ja olisi ihan hyvä jos se ei olisi seksuaalista.

        Eiku mä asun edelleen äidin helmoissa... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Eiku mä asun edelleen äidin helmoissa... :D

        Kai sinun äitisi halaa sinua joskus?


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Kai sinun äitisi halaa sinua joskus?

        Mää oon kosketuskammoinen.... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mää oon kosketuskammoinen.... :D

        En ymmärrä miten hoidat seksielämääsi?

        Vaikka käyttäisit kondomia, ihokosketus on silti mahdollinen.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        En ymmärrä miten hoidat seksielämääsi?

        Vaikka käyttäisit kondomia, ihokosketus on silti mahdollinen.

        Etänä, virtuaalisesti sinkkupalstalla niinku säkin... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Etänä, virtuaalisesti sinkkupalstalla niinku säkin... :D

        Virtuaaliseksiä?

        Ketä panit viimeksi?


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Virtuaaliseksiä?

        Ketä panit viimeksi?

        Pönttistä sinun silmiesi edessä... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Pönttistä sinun silmiesi edessä... :D

        En ole ollut paikalla tuossa kohtaa jos noin on käynyt.


      • Eräs
        Palstamäki kirjoitti:

        Virtuaaliseksiä?

        Ketä panit viimeksi?

        Milloin sinä olet saanut läheisyyttä naiselta? Halauskin lasketaan?


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        En ole ollut paikalla tuossa kohtaa jos noin on käynyt.

        Ei ollut kaksinen kyyti. Eli ihan turhaan vingut täällä sen perään... :D


      • Eräs kirjoitti:

        Milloin sinä olet saanut läheisyyttä naiselta? Halauskin lasketaan?

        Olen halannut viimeksi tänään.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ollut kaksinen kyyti. Eli ihan turhaan vingut täällä sen perään... :D

        Virtuaaliseksissä kokemukseen vaikuttaa myös oma panos.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Olen halannut viimeksi tänään.

        Mut milloin olet viimeksi ollut alastomana alastoman naisen vieressä?

        Annas kun arvaan... Et ikinä... :D


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Virtuaaliseksissä kokemukseen vaikuttaa myös oma panos.

        Siis niinku normiseksissäkin vaikuttaa se oma panos.

        Mut pönttis ei ollut mikään kaksinen pano. Liian pönttö ollakseen edes keskinkertainen. Saat kädeltäs paremmat kyydit... :D Mut kyllähän sä sen jo tiedät... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mut milloin olet viimeksi ollut alastomana alastoman naisen vieressä?

        Annas kun arvaan... Et ikinä... :D

        Kysymys oli alunperin läheisyydestä, siihen olen vastannut.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Siis niinku normiseksissäkin vaikuttaa se oma panos.

        Mut pönttis ei ollut mikään kaksinen pano. Liian pönttö ollakseen edes keskinkertainen. Saat kädeltäs paremmat kyydit... :D Mut kyllähän sä sen jo tiedät... :D

        En ole (vieläkään) pannut Pönttöneitiä.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Kysymys oli alunperin läheisyydestä, siihen olen vastannut.

        Eli valehdellut niin kuin aina ennenkin... :D


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        En ole (vieläkään) pannut Pönttöneitiä.

        Tuskin tuut panemaankaan. Tuskin ketään muutakaan kun koko vapaa-aikasi kuluu palstalla... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Eli valehdellut niin kuin aina ennenkin... :D

        Miksi esität kysymyksiä jos et hyväksy muiden vastauksia?


      • Eräs
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Siis niinku normiseksissäkin vaikuttaa se oma panos.

        Mut pönttis ei ollut mikään kaksinen pano. Liian pönttö ollakseen edes keskinkertainen. Saat kädeltäs paremmat kyydit... :D Mut kyllähän sä sen jo tiedät... :D

        Eikös toi Pönttis ole mielikuvitushahmo? Olisit tehnyt siitä sexipedon 😉


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Miksi esität kysymyksiä jos et hyväksy muiden vastauksia?

        Hyväksyn muiden vastaukset vähintäänkin yhtä hyvin kuin sinä :D


      • helmiä_sioille
        Eräs kirjoitti:

        Eikös toi Pönttis ole mielikuvitushahmo? Olisit tehnyt siitä sexipedon 😉

        Olishan sitä voinutkin, mut pertsa sekos jo vähemmästäkin... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Hyväksyn muiden vastaukset vähintäänkin yhtä hyvin kuin sinä :D

        Vastaukset hyväksyn, mutta niiden tulkintaan puutun jos näen että nyt lähti puppupuheen puolelle.


      • helmiä_sioille
        Palstamäki kirjoitti:

        Vastaukset hyväksyn, mutta niiden tulkintaan puutun jos näen että nyt lähti puppupuheen puolelle.

        Ketä oikeastikin kiinnostaa sinun hyväksyntä? Mua ei ainakaan vois vähemmän kiinnostaa... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ollut kaksinen kyyti. Eli ihan turhaan vingut täällä sen perään... :D

        En mäkään saanut mitään kun se loppui kerta 'lähetyslaakiin'. Muistaakseni sinä sammuit, hirveän huudon pidit mulle ja sammuit ku tipetipetiptap soihdut. :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Siis niinku normiseksissäkin vaikuttaa se oma panos.

        Mut pönttis ei ollut mikään kaksinen pano. Liian pönttö ollakseen edes keskinkertainen. Saat kädeltäs paremmat kyydit... :D Mut kyllähän sä sen jo tiedät... :D

        Mielenkiintoinen keskustelu. Panettaako?


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Pönttistä sinun silmiesi edessä... :D

        Sitähän sinä haluaisit, mutta et edes unelmissasi. Edes virtuaalisti.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Tuskin tuut panemaankaan. Tuskin ketään muutakaan kun koko vapaa-aikasi kuluu palstalla... :D

        Sinut pidetään kaukana minun nimimerkistäni.


    • tosiaan

      Määritys puuttuu joten vaikea vastata.

      • helmiä_sioille

        Jos pitää määritellä, on vastaus helppo. Et ole saanut... :D


      • tosiaan
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Jos pitää määritellä, on vastaus helppo. Et ole saanut... :D

        Eipä tuolla ole merkitystä mikä se todellinen vastaus on.


    • rthgpi

      Mä sain huhtikuussa. Mut se mies ei enää sen jälkeen halunnut mua..

      • helmiä_sioille

        ;(

        Ikävää...


      • rthgpi
        helmiä_sioille kirjoitti:

        ;(

        Ikävää...

        On, enkä tahdo päästä siitä oikein ylikään.. Tykkäsin siitä todella
        :´(


      • helmiä_sioille
        rthgpi kirjoitti:

        On, enkä tahdo päästä siitä oikein ylikään.. Tykkäsin siitä todella
        :´(

        Puoli vuotta mennyt jo. Ehkä kannattaisi kuitenkin jatkaa elämää, vaikka tekisikin mieli...


      • rthgpi
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Puoli vuotta mennyt jo. Ehkä kannattaisi kuitenkin jatkaa elämää, vaikka tekisikin mieli...

        Niin, sitä edellinen kerta oli marraskuussa, sama mies..
        Mikä teitä vaivaa? Mikä neuvoksi..


      • helmiä_sioille
        rthgpi kirjoitti:

        Niin, sitä edellinen kerta oli marraskuussa, sama mies..
        Mikä teitä vaivaa? Mikä neuvoksi..

        Unohda se mies. Kyllä se niin menee, et jos meitä kiinnostaa, ei naisen tarvi puolta vuotta odottaa yhteydenottoa.


      • rthgpi
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Unohda se mies. Kyllä se niin menee, et jos meitä kiinnostaa, ei naisen tarvi puolta vuotta odottaa yhteydenottoa.

        Olihan se yhteydessä sen jälkeen ja toivoi tapaamista, mutta en minä enää sopinut mitään sen kanssa.. Ihastus jäi silti


      • helmiä_sioille
        rthgpi kirjoitti:

        Olihan se yhteydessä sen jälkeen ja toivoi tapaamista, mutta en minä enää sopinut mitään sen kanssa.. Ihastus jäi silti

        Noh... Ehkä nyt on sitten pallo sinulla. Heität viestiä sille. Jos vastaa, on toivoa. Jos ei, niin voit jatkaa elämääs... :)


    • erityispiirteinen

      Omia lapsiani halaan silloin tällöin. Aika harvoin kaipaan kenenkään aikuisen läheisyyttä, olen niin tottunut yksin olemiseen ja viihdyn hyvin yksin. Olen äärettömän tarkka kenen lähellä voin olla ja se saa minut viihtymään hyvin yksin.

    • Tottahantämäkin

      Kolmen lapsen isänä en ole koskaan kokenut "Läheisyyttä"

      • sitäkötarkoitat

        Tarkoitatko että teillä ei ollut tapana halailla ja istua lähekkäin sohvalla yhdessä?


      • kummallista

        Et siis kokenut läheisyyttä niitä lapsiasi alullepannessasikaan?


    • helmiä_sioille
    • Vaikkapapoliisille

      Kun tuli turpaan.

    • Jatulinsieltätänne

      äidin kohdussa.

    • ahdistaa

      Joskus vuosi sitten kävin treffeillä ja naisen kissa puski otsaani ja sen jälkeen tuli syliin. Sen jälkeen on ollut yksinäisempää.

      • halaaminenonkivaa

        Ahdistaisiko sellainen jos sinulle jo tuttu nainen halailisi sinua ja sanoisi tykkäävänsä sinusta.


      • ahdistaa
        halaaminenonkivaa kirjoitti:

        Ahdistaisiko sellainen jos sinulle jo tuttu nainen halailisi sinua ja sanoisi tykkäävänsä sinusta.

        No tuskin se ahdistaisi. Mutta varattu nainen täytyisi olla kyseessä, koska jos hän kykenee tykkäämään toisesta ihmisestä niin hän on jo hankkinut perheen tai parikin.


    • mazy

      Niinkin harvoin, kun päivittäin.

      • Lisäaineissa

        Ja tuntuu aina yhtä tuoreelta? Tyhmä kysymys....tietysti.


      • mazy
        Lisäaineissa kirjoitti:

        Ja tuntuu aina yhtä tuoreelta? Tyhmä kysymys....tietysti.

        No se läheisyys ruokkii läheisyyden tunnetta, ylläpitää ja kyllä se aina yhtä hyvälle tuntuu. Tuoreesta en tiedä...mitä se voisi tarkoittaa. ☺️


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        No se läheisyys ruokkii läheisyyden tunnetta, ylläpitää ja kyllä se aina yhtä hyvälle tuntuu. Tuoreesta en tiedä...mitä se voisi tarkoittaa. ☺️

        Mulle läheisyys on muutakin kuin kosketusta. Se on henkistä läheisyyttä. Tunne toistensa läheisyydestä tunnetasolla, yksi ilmekin voi viestiä tuosta tunteesta ja läheisyydestä.

        Mutta myös tunteva kosketus on läheisyyttä. Kun kosketan toista ihmistä, pyrin tuntemaan ja välittämään tunnetta, en vain koskettamaan tavan vuoksi.


      • Lisäaineissa
        mazy kirjoitti:

        No se läheisyys ruokkii läheisyyden tunnetta, ylläpitää ja kyllä se aina yhtä hyvälle tuntuu. Tuoreesta en tiedä...mitä se voisi tarkoittaa. ☺️

        Vaatisi vissiin sen kuuluisan sielunkumppanin, jotta tuo itseään ruokkiva läheisyyden kiertokulku ei sammuisi. Se on aika surullinen hetki todeta toista halaessa, ettei tunne enää samoin, kuin alussa ja myöhemmin eri teillä on tyhjä olo.


      • mazy
        Lisäaineissa kirjoitti:

        Vaatisi vissiin sen kuuluisan sielunkumppanin, jotta tuo itseään ruokkiva läheisyyden kiertokulku ei sammuisi. Se on aika surullinen hetki todeta toista halaessa, ettei tunne enää samoin, kuin alussa ja myöhemmin eri teillä on tyhjä olo.

        Niin en tiedä vaatiiko se muuta, kun aidon tunteen ja välittämistä? Kyllähän sitä voi hyvinkin erilaisia ihmisiä kohtaan tuntea läheisyyttä. Sikäli en tiedä tarviiko olla sielunkumppani ollakseen tärkeä.

        Mutta ainakin aidosti läheinen ja tärkeä. Merkityksellinen.

        Mä voin tuntea toisen itselleni läheiseksi ja tärkeäksi, vaikken itse olisi hänelle yhtä läheinen ja tärkeä..kuulostaako oudolle?

        Tunteiden määrähän on vaikea mitattava ja tuskin koskaan vakio. Tasainen tasasuhtainen..

        Se on totta, että tunteiden hiipuminen tai puuttuminen tekee surulliseksi. Toisaalta itse en pelästy, jos joskus tunnen vähemmän halatessa kuin aiemmin.

        Kunhan tiedän sisimmässäni, että tuo ihminen on mulle rakas ja tärkeä. Pitkässä parisuhteessakin voi tulla hiipumisia, mutta silloin kai se tahto tulee uskosta...me kuulutaan yhteen ja se tunne palaa?

        Jos liekki on kokonaan sammunut, silloin on kylmä.


      • tunnesukuakin
        Lisäaineissa kirjoitti:

        Vaatisi vissiin sen kuuluisan sielunkumppanin, jotta tuo itseään ruokkiva läheisyyden kiertokulku ei sammuisi. Se on aika surullinen hetki todeta toista halaessa, ettei tunne enää samoin, kuin alussa ja myöhemmin eri teillä on tyhjä olo.

        Minä tunnen sielunkumppanuutta sellaista ihmistä kohtaan, jonka tunnen kunnolla. Mikä tarkoittaa sitä, että olen ollut tekemisissä hänen kanssaan jossain elämänvaiheessa monta kertaa.


    • varmastimeneekymppirikki

      Kontaktia on välillä saanut mutta jos todellisesta läheisyydestä puhutaan niin siitä on about kahdeksan vuotta.

    • harvoin

      24.3.1993

    • helmiä_sioille

      Vittu mitä luusereita ja paskasakkia koko palsta täynnä.
      Teidät pitäisi sulkea jonnekin pimeään maakellariin pois ihmisten ilmoilta.

    • jokumies83

      Eilen :)

    • SiisLaheisyys

      Varmaan pusuttelu ex tyttöystävän kanssa oli tosi läheinen hetki. Mitä muuta tohon voi sanoa.

    • NainenRuudunTakaa

      Eilen ja toissapäivänä halailtiin kavereiden kanssa.

    • Hienoahantämä

      Vartti sitten nousin naiseni vierestä. Hän nukkuu vielä. Nousin keittämään kahvit ja menenkin tästä pusuttelemaan hänet ylös.

    • Eilen lapset tuli antamaan hyvän yön halauksen ja viime maanantaina työkaveri halasi kun tulin takaisin työkomennukselta.

      Parisuhdepotentiaalisista jos puhutaan niin muistelen että muutama vuosi sitten halasin naista oliskohan ollut kolmansien treffien päätteeksi. Sen jälkeen ei kuulunut mitään. Siitä opin ettei saa kiiruhtaa näissä asioissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      316
      3203
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2637
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1965
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1622
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1316
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1218
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1134
    Aihe