Ok. mies etsii ok. naista, toimiiko s24?

kovakoo

Profiili on laitettu oikein kuvan kanssa.
Yritin tekstissä olla hillitty, en ylihauska. Kuvakin on oikeassa elämässä useamman naisen sanomana kerrottu olevan 'syötävän hyvä'.
Ihmettelen, ettei herätä mielenkiintoa. Haen ikäistäni naista, enkä anna ymmärtää olevani seksin perässä.
Hiljaista pitelee. Parikymmentä on katsonut profiilia, mutta edes flirttiä ei ole vielä näkynyt.
Selaus palstalla:
Ainakin viisi vuotta samoja naisia seuraa hakemassa.
Onkohan mitään toivoa, vai pitääkö jotakin kuperkeikkaa tehdä, että naiset kiinnostuvat.
Ai niin. Unohdin kertoa varallisuudestani. Pitäisikö kirjoittaa, että on rikas?
Kun en hae sellaista, joka rahaan rakastuu. Vaan ihan minusta kiinnostuu. Vaikka olisin keppikerjäläinen.

3

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karrella

      Hei Ok mies.
      Tuo kuva asia.. olet komea..?
      Moni ihan tavallisen näköinen, söpö, nätti nainen ei uskalla laittaa viestiä komealle miehelle.
      Syitä siihen on monia.. esim. kukapa haluaa olla "harmaavarpunen" komean vierellä tai ajattelee, että komea hakee kaunista.
      Mitä olet laittanut ihannekumppaniin? Hoikka, siro, sportti, normaali ? Paino alle 70 kg?
      Sillä karsit Suomi24 naisista 75%:a.
      Minkä ikäinen olet? Ja minkä ikäistä haet? Jos haet itseäsi selkeästi nuorempaa, niin mieti mikä vetovoimatekijä sinussa on, josta nuori nainen kiinnostuu..
      Minua ei kiinnosta miehet, jotka ovat elämäntapaurheilijoita, matkustelu on elämäntapa, ovat absolutisteja.. Ehkä nämä myös muutamalle muulle miinusmerkkisiä asioita kumppania etsiessä.
      Jokin sun profiilissa ehkä on pielessä, tai sitten oot vaan liian malttamaton :)
      Miksi et itse viestitä sinua kiinnostaville profiileille?
      Tuon vuosien vierimisen olen huomannut myös S24 miehien kohdalla.. Hyvin moni on ollut seuranhaussa jo vuosia. Jopa kymmenen vuotta vanhoja profiileita.. Jos ei siinä ajassa löydy, niin löytyykö koskaan.
      Joku on kertonut että.. juu, olen kyllä seurustellutkin välillä.. Hehheh..
      Onko se yhdessä olemiseen sitoutumista, seurustelua, jos profiili on kiinni, josta se sitten lyhyen seikkailun jälkeen taas avataan. Profiili kiinni, pois oikeasti, jos on tosissaan.

    • Karrella

      juu.. huomasin, haet ikäistäsi naista :)

    • kkokokook

      huomasin saman pitäisi olla prinssi vissiin että kiinnostus herää, rahoista ei kande alkaa puhumaan, sitä on jo tässä iässä joka pankki täynnä sen maksimi 100 000 loput jemmassa mutta mitä siitä, naistahan sitä etsittiin ja muutamilla väkinäisillä treffeillä kävin, normaalipainoinen oli aika lihava tynnöri, ok näköinen nainen oli aivan kauhea homssu ja pienet tissit, vapaa nainen asui vielä exän kanssa joka pani vielä sitä siis haloo antoi vieläpillua sille vuokran vastikkeeksi ja vielä kertoi mulle sen kun syötiin ruokaa jonka minä maksoin vitutti poistin profiilin menin tansseihin ja nyppäsin akan sieltä niin näki mitä tilaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe