Ok. mies etsii ok. naista, toimiiko s24?

kovakoo

Profiili on laitettu oikein kuvan kanssa.
Yritin tekstissä olla hillitty, en ylihauska. Kuvakin on oikeassa elämässä useamman naisen sanomana kerrottu olevan 'syötävän hyvä'.
Ihmettelen, ettei herätä mielenkiintoa. Haen ikäistäni naista, enkä anna ymmärtää olevani seksin perässä.
Hiljaista pitelee. Parikymmentä on katsonut profiilia, mutta edes flirttiä ei ole vielä näkynyt.
Selaus palstalla:
Ainakin viisi vuotta samoja naisia seuraa hakemassa.
Onkohan mitään toivoa, vai pitääkö jotakin kuperkeikkaa tehdä, että naiset kiinnostuvat.
Ai niin. Unohdin kertoa varallisuudestani. Pitäisikö kirjoittaa, että on rikas?
Kun en hae sellaista, joka rahaan rakastuu. Vaan ihan minusta kiinnostuu. Vaikka olisin keppikerjäläinen.

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karrella

Hei Ok mies.
      Tuo kuva asia.. olet komea..?
      Moni ihan tavallisen näköinen, söpö, nätti nainen ei uskalla laittaa viestiä komealle miehelle.
      Syitä siihen on monia.. esim. kukapa haluaa olla "harmaavarpunen" komean vierellä tai ajattelee, että komea hakee kaunista.
      Mitä olet laittanut ihannekumppaniin? Hoikka, siro, sportti, normaali ? Paino alle 70 kg?
      Sillä karsit Suomi24 naisista 75%:a.
      Minkä ikäinen olet? Ja minkä ikäistä haet? Jos haet itseäsi selkeästi nuorempaa, niin mieti mikä vetovoimatekijä sinussa on, josta nuori nainen kiinnostuu..
      Minua ei kiinnosta miehet, jotka ovat elämäntapaurheilijoita, matkustelu on elämäntapa, ovat absolutisteja.. Ehkä nämä myös muutamalle muulle miinusmerkkisiä asioita kumppania etsiessä.
      Jokin sun profiilissa ehkä on pielessä, tai sitten oot vaan liian malttamaton :)
      Miksi et itse viestitä sinua kiinnostaville profiileille?
      Tuon vuosien vierimisen olen huomannut myös S24 miehien kohdalla.. Hyvin moni on ollut seuranhaussa jo vuosia. Jopa kymmenen vuotta vanhoja profiileita.. Jos ei siinä ajassa löydy, niin löytyykö koskaan.
      Joku on kertonut että.. juu, olen kyllä seurustellutkin välillä.. Hehheh..
      Onko se yhdessä olemiseen sitoutumista, seurustelua, jos profiili on kiinni, josta se sitten lyhyen seikkailun jälkeen taas avataan. Profiili kiinni, pois oikeasti, jos on tosissaan.

• Karrella

juu.. huomasin, haet ikäistäsi naista :)

• kkokokook

huomasin saman pitäisi olla prinssi vissiin että kiinnostus herää, rahoista ei kande alkaa puhumaan, sitä on jo tässä iässä joka pankki täynnä sen maksimi 100 000 loput jemmassa mutta mitä siitä, naistahan sitä etsittiin ja muutamilla väkinäisillä treffeillä kävin, normaalipainoinen oli aika lihava tynnöri, ok näköinen nainen oli aivan kauhea homssu ja pienet tissit, vapaa nainen asui vielä exän kanssa joka pani vielä sitä siis haloo antoi vieläpillua sille vuokran vastikkeeksi ja vielä kertoi mulle sen kun syötiin ruokaa jonka minä maksoin vitutti poistin profiilin menin tansseihin ja nyppäsin akan sieltä niin näki mitä tilaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe