Liitot tarjoavat avoimesti Sipilälle kättä...

miksi.se.on.vaikeaa

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellisuudessa

      Siis Liitot vaativat luottamusmiesten pääsyä yrityksiin, missä heitä ei edes työntekijät kaipaa.

      Ehei hallitus pyörittää tällaisia rottia omassa paskassaan.

      • eikäykateeks

        elät valetodellisuudessa ymmärtämättä yhtään mitään mistään


      • semmostaSeOnMeno

        ääri-oikeistossa,
        kosolasta nähdään märkiä unia...


      • Minä.nauran
        eikäykateeks kirjoitti:

        elät valetodellisuudessa ymmärtämättä yhtään mitään mistään

        Lue juttu missä keskeinen ehto on ay-luottamusmiesten mukaan pääsy.

        Onneksi hallitus pyörittää Rikun ja tovereiden naamoja heidän omassa paskassaan.


      • Minä.nauran kirjoitti:

        Lue juttu missä keskeinen ehto on ay-luottamusmiesten mukaan pääsy.

        Onneksi hallitus pyörittää Rikun ja tovereiden naamoja heidän omassa paskassaan.

        Mikä ja/tai mistä tulisi sellainen neuvottelija, joka hallitsisi tuollaisten neuvottelujen sisällöt?


    • isohuononnus

      Kysy potkulain poistosta. Mikä koirus siinä,kun Sipiläntollo ajaa suoliulkona?

    • taas.opittiin.uutta

      on oikeastaan hyvä asia, että kiistellystä lakikyhäelmästä on syntynyt näinkin iso haloo.
      samalla nimittän on paljastunut se, mikä on lestadiolaisten (sipilä, pentikäinen) suhtautuminen suomea pystyssä pitäviin palkansaajiin.
      sen ansiosta osaamme tulevaisuudessa varoa vastaavan taustan omaaviin pyrkyreihin.

      • SuljetaanUlkopuolelle

        Kyllä, riittävän selvä varoittava esimerkki.


    • Eiköseikös

      Hallituksen ainoa tavoite on ajaa mahdollisimman paljon ihmisiä itsemurhaan!

      • villijavapaa

        Ei yhtään itsemurhaa tehty ennen tuota aboptiolakiakin. Sitä puolustettiin miten voidaan tehdä määräaikaissopimuksia, Muista kuinka siitä keskusteltiin että miten voidaan tehdä määräaikaisopimuksia asioista joista, mutta miten voidaan tehdä kun työnantajakaan ei tiedä etukäteen. Näiden asioiden poistamisesta tässä lakiesityksessä on kysymys. On turhaa valehtelua että miten nyt sanotaan työntekijöitä irti. Enempi riitatapauksia on tämä nykyinen sopimus aiheuttanut. Kuten erä henkilö kuvasi tätä nykyistä sopimusmallia, missä työntekijä heittäytyy hankalaksi 6 kuukauden jälkeen ja sanoo ettet oi minua sanoa irti. Tietysti nämäkin tapaukset on harvinaisia, mutta niitäkään työnantajat ei halua. sillä ne häiritsevät työyhteisöä, Näitä häirikköitä tuntuu täälläkin olevan.


    • kun.kerjää.hankaluuksia

      Neuvotteluihin on Ay-väki Sipilää kutsunut jo monesti, mutta ei ole kelvannut. Nyt sitten on vastatoimien aika...vastuun saa kantaa Sipilä itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe