Vaimo ei anna pillua

aviomies50v

Vaimo ei anna pillua kuin erittäin harvoin, ja minulla on nyt mitta ollut siltä osin täysi pari useamman vuoden jo. Aamulla vonkasi kahdesti, mutta ei kelvannut; sanoin niin kuin aina ennenkin: " odota nyt vielä, kohta sitten".



Ja sitten menee taas muutama viikko.



Lopetinkin jo vonkaamisen välillä ja meni reilu vuosi, etä pikaisesti pantiin peiton alla takaa päin.



Vaimo sai houkuteltua minut pari kuukautta sitten luottamaan siihen, että seksiä saan kerran viikossa pyytämättä. Sitä kesti kolme viikkoa, minkä jälkeen lupaukset oli syöty, vaikka olin mielein kielin, enkä yhtään poikkiteloista sanaa sanonut tai tekoa tehnyt tai ilmettä kasvoilleni luonut.



Tässä olisi ns. vapaa, mutta naimisissa oleva mies tarjolla puolivakituiseksi seksikumppaniksi pääkaupunkiseudulla. Ikää on 50 vee, mutta poikamainen ja viiriili.

137

17901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37sinkku

      Taidat olla tyhmä. Jos vaimo ei anna, se panee jotain muuta. Ota ero heti. Ise otin eron 2 kk jälkeen kun ex alko pihtaamaan. *Älytöntä olla suhteessa jossa ei ole seksiä.

      • Anonyymi

        Voi taivas mikä kommentti. Se, ettei muija anna lootaansa, ei tarkoita sitä, että hänellä on toinen mies. Ehkäpä se, mistä kiikastaa, kannattaa keskustella pariskunnan yhdessä, vaikkapa keittiön pöydän ääressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taivas mikä kommentti. Se, ettei muija anna lootaansa, ei tarkoita sitä, että hänellä on toinen mies. Ehkäpä se, mistä kiikastaa, kannattaa keskustella pariskunnan yhdessä, vaikkapa keittiön pöydän ääressä.

        Kyllä se yleensä juuri noin on... T: N38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taivas mikä kommentti. Se, ettei muija anna lootaansa, ei tarkoita sitä, että hänellä on toinen mies. Ehkäpä se, mistä kiikastaa, kannattaa keskustella pariskunnan yhdessä, vaikkapa keittiön pöydän ääressä.

        Niin, voihan sillä olla toinen nainenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se yleensä juuri noin on... T: N38

        Ei tarkoita toista miestä...N 48, ei mullakaan ole toista miestä mutta panen miestäni harvoin.


      • Anonyymi

        Ja paskat, varmasti ei kaipaa ketään muutakaan. On joko saanut tarpeeksi tuosta himostasi, joka on ainut asia jonka huomioit kodissasi, muuten elät omaa elämääso.
        Tai olet pannut hänet niin hajalleen, että ei enää voi nauttia seksistä lainkaan.

        Minusta tuo ainainen seksin ajattelu on jotenkin rassaavaa, elämässä pitäisi olla muutakin.

        Kaipaan yhteisiä keskusteluja, yhteisiä retkiä ja lomien viettoa, eikä raastavaa työn tekoa lomalla.

        Mihin katosi suudelmat ja hellyys. Mihin katosi välittäminen perhettä kohtaan, lasten tukeminen koulutiellä ja heidän kanssaan tekeminen. haukuit meitä kaikkia laiskoiksi, vaikka emme sitä todellakaan ole.
        Odotat jatkuvaa hyppäämistä, sinun tahtipuikkosi mukaan.

        Olisi pitänyt olla rohkeutta lähteä vuosia sitten lasten kanssa, vaan se oli vaikeaa, en ymmärtänyt, kuinka olisin selviytynyt, sillä uutta miestä en todellakaan olisi kaivannut.
        Olin saanut mittani täyteen miehen ekoa, joka olisi nainut jatkuvasti.
        Sitä vastoin huolehtiminen, välittäminen ei kuuluneet hyveisiisi.

        Ja sitten kävikin vielä niin, että elätin sinua, kun sillä naimisella ei oikein ura urkene.
        Nyt sitten on mennyt viimeisetkin uhot ja varsin autettava, mutta kiittämätön.

        Ajatelkaa nyt miehet koko perhettä, ei sitä yhtä asiaa ja kunnioittakaa vaimoanne ja lapsianne, voi se seksielämäkin jatkua pitempään.
        Sekin pitää nähdä, että se hiipuu ja pitääkin, ihan normaalia. Ei niiden Viagroiden avulla elämää ole.

        Täällä moititaan jatkuvasti pihtaamisesta, en usko kenenkään naisen pihtaavan, se on miesten omaa höpinää. Nainen joutuu elämässä niin tiukoille, että kyllä se seksi todella kuolee pois jos toinen ei missään kotitöissä auta, harrastaa ja moittii jatkuvasti.
        Kaikkien tällaisten perheiden lapsien osa on kova ja olen heistä huolisani.
        Miten sinä isä huolehdit lapsistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paskat, varmasti ei kaipaa ketään muutakaan. On joko saanut tarpeeksi tuosta himostasi, joka on ainut asia jonka huomioit kodissasi, muuten elät omaa elämääso.
        Tai olet pannut hänet niin hajalleen, että ei enää voi nauttia seksistä lainkaan.

        Minusta tuo ainainen seksin ajattelu on jotenkin rassaavaa, elämässä pitäisi olla muutakin.

        Kaipaan yhteisiä keskusteluja, yhteisiä retkiä ja lomien viettoa, eikä raastavaa työn tekoa lomalla.

        Mihin katosi suudelmat ja hellyys. Mihin katosi välittäminen perhettä kohtaan, lasten tukeminen koulutiellä ja heidän kanssaan tekeminen. haukuit meitä kaikkia laiskoiksi, vaikka emme sitä todellakaan ole.
        Odotat jatkuvaa hyppäämistä, sinun tahtipuikkosi mukaan.

        Olisi pitänyt olla rohkeutta lähteä vuosia sitten lasten kanssa, vaan se oli vaikeaa, en ymmärtänyt, kuinka olisin selviytynyt, sillä uutta miestä en todellakaan olisi kaivannut.
        Olin saanut mittani täyteen miehen ekoa, joka olisi nainut jatkuvasti.
        Sitä vastoin huolehtiminen, välittäminen ei kuuluneet hyveisiisi.

        Ja sitten kävikin vielä niin, että elätin sinua, kun sillä naimisella ei oikein ura urkene.
        Nyt sitten on mennyt viimeisetkin uhot ja varsin autettava, mutta kiittämätön.

        Ajatelkaa nyt miehet koko perhettä, ei sitä yhtä asiaa ja kunnioittakaa vaimoanne ja lapsianne, voi se seksielämäkin jatkua pitempään.
        Sekin pitää nähdä, että se hiipuu ja pitääkin, ihan normaalia. Ei niiden Viagroiden avulla elämää ole.

        Täällä moititaan jatkuvasti pihtaamisesta, en usko kenenkään naisen pihtaavan, se on miesten omaa höpinää. Nainen joutuu elämässä niin tiukoille, että kyllä se seksi todella kuolee pois jos toinen ei missään kotitöissä auta, harrastaa ja moittii jatkuvasti.
        Kaikkien tällaisten perheiden lapsien osa on kova ja olen heistä huolisani.
        Miten sinä isä huolehdit lapsistasi.

        Nyt on niin että sohaisit kepillä seksiä. Nautimme suuresti toisistamme, välillä jopa nautillollisesti, vaimon kanssa. Vaimoni sanoo ensi askeleista seksi suhteen miten menetellään.


    • munaton

      eI NE MUUTKAAN AKAT ANNA KUN VAKIINTUU...

      • Anonyymi

        Näin on, jos saa kuin lotto voitto.


      • Anonyymi

        Kyllä antaa mutta ne on marginaalissa ne. Olen kuullut että on pyydetty kesken työpäivääkin käydä kotona hoitelemaan vaimoa. Kyllä kateeksi käy...


    • Siisti_suutasi

      Vaimollasi on ilmeisesti, harvinainen sukupuolielin?
      Ainakin kommentistasi saa sen käsityksen, että vaimosi irrottaa sen alapäästään
      ja ojentaa sen sinulle tarvittaessa, tai sitten ei ojenna.
      Mutta, sukupuolielin on aina ihmisessä kiinni, se ei ole irrallinen.
      Jo tyylisi ilmaista asioita näin, se inhoittaa. Tuokin jo selittää vaimosi haluttomuutta.
      En minäkään suostuisi sinunlaisen kanssa seksipuuhiin.

      • siistisuu

        Oma kokeukseni pitkästä 10v suhteesta. 2v meni ilman seksiä. Ei auttanut minkäänlainen läheisyys ,kukat ,ei siivoamiset,ei lapsista huolehtiminen että vaimo sai harrastaa,ei mikään.
        2v kärvistelin mutta sitten lankesin vieraisiin ja tulin kaula purtuna,kynnen jäljet selässä. Eli käry kävi. Mutta yllätys yllätys viikko tuon jälkeen alkoi vaimo vonkaan. Ja niin nätisti vonkaskin "koskahan sä annat mulle munaa". En antanu enää koskaan! Pakkasin romuni ja lähdin. Vaimo siis ex jo kysyi että mikä sun nyt tuli kun kerroin että nyt riitti. Silloin tuon idioottimaisen kysymyksen jälkeen mietin että mitä mä olen tuossa naisessa joskus nähnyt. Miten joku ihminen voi oikeasti kysyä noin tyhmiä!


      • Anonyymi

        Viisaita sanoja ja niin totta 👍


      • Anonyymi
        siistisuu kirjoitti:

        Oma kokeukseni pitkästä 10v suhteesta. 2v meni ilman seksiä. Ei auttanut minkäänlainen läheisyys ,kukat ,ei siivoamiset,ei lapsista huolehtiminen että vaimo sai harrastaa,ei mikään.
        2v kärvistelin mutta sitten lankesin vieraisiin ja tulin kaula purtuna,kynnen jäljet selässä. Eli käry kävi. Mutta yllätys yllätys viikko tuon jälkeen alkoi vaimo vonkaan. Ja niin nätisti vonkaskin "koskahan sä annat mulle munaa". En antanu enää koskaan! Pakkasin romuni ja lähdin. Vaimo siis ex jo kysyi että mikä sun nyt tuli kun kerroin että nyt riitti. Silloin tuon idioottimaisen kysymyksen jälkeen mietin että mitä mä olen tuossa naisessa joskus nähnyt. Miten joku ihminen voi oikeasti kysyä noin tyhmiä!

        Ei siinä sun naisen kysymyksessä mitään vikaa ollut annoit sille toisellekkin naiselle.
        Ja ainut tyhmä olit sinä kun menit pettämään.


      • Anonyymi
        siistisuu kirjoitti:

        Oma kokeukseni pitkästä 10v suhteesta. 2v meni ilman seksiä. Ei auttanut minkäänlainen läheisyys ,kukat ,ei siivoamiset,ei lapsista huolehtiminen että vaimo sai harrastaa,ei mikään.
        2v kärvistelin mutta sitten lankesin vieraisiin ja tulin kaula purtuna,kynnen jäljet selässä. Eli käry kävi. Mutta yllätys yllätys viikko tuon jälkeen alkoi vaimo vonkaan. Ja niin nätisti vonkaskin "koskahan sä annat mulle munaa". En antanu enää koskaan! Pakkasin romuni ja lähdin. Vaimo siis ex jo kysyi että mikä sun nyt tuli kun kerroin että nyt riitti. Silloin tuon idioottimaisen kysymyksen jälkeen mietin että mitä mä olen tuossa naisessa joskus nähnyt. Miten joku ihminen voi oikeasti kysyä noin tyhmiä!

        Kuinka voitte ilman pillua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka voitte ilman pillua?

        Huonosti voin. Kaupasta pitäs saada mukaan


    • Piinallista

      Ilmaisutyylisi on aika karkea. Voisihan joku ajatella, että "suoraviivainen". Ikävä tilanne. Ymmärrän. Itse olen samanikäinen nainen ja tilanteeni on sama. Mieheni on aseksuaali. Hyvä kuitenkin, että olet yrittänyt miellyttää ja keskustella asiasta. Onhan sekin jotain. Ihmiset monesti aliarvioivat erotiikan merkityksen parisuhteessaan, kunnes on liian myöhäistä....Onhan tällaisessa tilanteessa oleminen tosi yksinäistä (ainakin noin fyysisesti) ja masentavaa. Aikansa jaksaa masturboida, mutta kuinka kauan sellaista jaksaa. Itse ole ollut puutteessa jo 17 vuotta ja erityisesti viimeiset reilun 10 vuotta. Epämuka, pinnallinen ja ahdistava tilanne.

      • Piinallista

        Epämukava ja piinallinen tilanne. Tulee painovirheitä, kun kännykästä kirjoittaa...


      • Anonyymi

        Masturbointi on oikein mukavaa ja miellyttävää kyllä. Joka kerta saan ihania orkkuja, tulee hyvä fiilis, rakastan, rentoudun ja elämä hymyilee. Hyvän tyypin kanssa on vain niin ihanaa.


      • Anonyymi

        niimpä niin-jos olisitkin totta.minä naisin sut taivaisiin


    • vetääsanattomaksi

      ei ihme, että sielun kasvuun tarvitaan monta elämää
      jos vielä 50 vuotiaana teemana on ”saada pillua” ja
      vaimolla ei ole muuta tekoa tai arvoa?

      Olette ihan avioon asti päässeet, mutta keskustelu ei vielä onnistu?

      Avioliitossa näköjään ihmisen kasvu jää johonkin tuttipullovaiheeseen...

      En todella tuomitse, aikuisen ihmisen pään sisältö yllättää yhä uudelleen

      • karlo

        Saat pillua miehistä jos haluat?


      • Anonyymi

        Ei se keskustelukaan kuule aina auta.


    • Merich

      Saat pillua miehistä jos haluat

    • Kylmätuuli

      Kyllä se näin on että ilman tuletkin olemaan jokaisen sivistyneen naisen kohdalla. Sinulle välttää riittää kelpaa vähemmän sivistynyt naisenriepu, ehkä alkoholisoitunutkin kielenkäyttösi perusteella. Tai oletkin joku oppimaton teiniraasu.

    • 7470

      Vaimo ei anna pillua?! Ajatuksena perusteiltaan outo tilanne!
      Minä annan suosioni auringon loistaa vaimoni suuntaan pari kertaa viikossa eli silloin kun hän on hyvän olon tarpeessa.
      Jos nainen panee "jalat ristiin" niin ovatkohan syinä aikaisemmat kokemukset tai terveydelliset häiriöt?
      Olen ajatellut josko ruuhkavuosina vaimolleni osoittamani huomio palkitsee nyt eläkevuosina. Niin tai näin. Ainakin oikein päin.

    • pälvikalju.outokumpu

      Kyllä ei vanhat ukonrohjakkeet innosta varsinkaan kun ulosantikin on tuollaista. Kaikki sympatiani vaimolle. Pälvikalju vetäköön käteen.

    • niinvittu

      Kuulostaa tutulta. Naisten kiima ei montaa kuukautta kestä. Mitä useammin tapaa niin sitä nopeammin ne halut hiipuu. Se on kumma juttu. Joskus seurustelin yhden kanssa 3v,alku oli yhtä kiimaa. Erottiin ja tavattiin uudestaan puoli vuotta myöhemmin,ja taas naisen kiima kesti sen pari kuukautta. Samalla lailla on monella kaverilla mennyt kun ollaan asioista keskusteltu. Ja sitten kehdataan ihmetellä että miksi ukot käy vieraissa! Miesten uskottomuus on täysin naisten syytä. Ja jos puhutaan aina miesten rehellisyydestä niin joskus voitais puhua naisten rehellisyydestä. Vois joku joku nainen joskus rehellisesti kertoa että "mua ei oikeasti seksi kiinnosta alkuhuuman ja sen jälkeen kun olen sut saanu nalkkiin".
      Kerran yksi eronnut nainen sano että on löytäny seksuaalisuutensa v asta eron jälkeen. Sanoin että hah hah "löydät sen taas uudestaan tulevan eros jälkeen"!

      • olemmeerilaisiabiologial

        Miehen tarve panna aina ja jatkuvasti ei ole naisen vika. Miesten tulee ymmärtää nainen on biologisesti sekä henkisesti erilainen olento kuin mies. Suosittelen tuossa tapauksessa lämpimästi tekovaginaa käyttöösi. Fleshlight kuulemma hyvä.


      • niinvittu

        Kerrotko mistä johtuu että suhteen aluksi se tarve panna on naisellakin? Ja mihin se katoaa ? Kun itse mietin asiaa niin että suhteen edetessä kun tunteet voimistuu niin läheisyydestä ja seksistä nauttii vielä enemmän.No mutta ehkäpä me ollaan niin paljon erillaisia.


      • hah

        Minä ymmärrän että naiselle oikea paikka niin biologisesti että henkisesti on sohvalla vahtaamas tv:tä. Tv:n jälkeen kakkosena tulee some,sitten lapset jos niitä on,koira tai muu lemmikki,harrastukset ja viimesenä se ukkokulta. Sitten ihmetellään kun ukko lähtee vieraisiin ja viimein pois ko suhteesta. No mitenkäs sitten käy? No sittenhän ämmälle iskee se kiima taas ja sama saatanan rumba alusta. Ja taas ihmetellään kun ukko lähtee.
        Tuolle joka ehdotti tekopillun hankkimista jollekkin voin sanoa että eikö sen naisen kannattais hankkia tekokyrpä ja rassailla sillä kiimansa pois niin vois rauhas keskittyä siihen biologiaan niitten tositv sarjojen kanssa.
        Täytyy nyt vielä sanoa että onneksi on sellaisiakin naisia jotka tykkää nautiskella ja joille ei se läheisyys seksi mukaan lukien ole mitään pakko pullaa vaan parasta nautintoa.


      • 74564357
        niinvittu kirjoitti:

        Kerrotko mistä johtuu että suhteen aluksi se tarve panna on naisellakin? Ja mihin se katoaa ? Kun itse mietin asiaa niin että suhteen edetessä kun tunteet voimistuu niin läheisyydestä ja seksistä nauttii vielä enemmän.No mutta ehkäpä me ollaan niin paljon erillaisia.

        Höh, tuohan on maailman yksinkertaisin asia ymmärtää. Luonto valmistaa naista synnyttämään lapsia ja pitämään nämä elossa yli lapsuuden. Sama luonto taas usuttaa miehiä saattamaan kaikki maailman naiset raskaaksi.

        Miehen elämä on tauotonta kiimaa kun naisella se on vaihe joka menee ohi kun nainen ei usko enää tekevänsä (lisää) lapsia miehen kanssa.

        Ihme juttu että miehet ja naiset ymmärtävät toisiaan niin huonosti


      • Huteja
        hah kirjoitti:

        Minä ymmärrän että naiselle oikea paikka niin biologisesti että henkisesti on sohvalla vahtaamas tv:tä. Tv:n jälkeen kakkosena tulee some,sitten lapset jos niitä on,koira tai muu lemmikki,harrastukset ja viimesenä se ukkokulta. Sitten ihmetellään kun ukko lähtee vieraisiin ja viimein pois ko suhteesta. No mitenkäs sitten käy? No sittenhän ämmälle iskee se kiima taas ja sama saatanan rumba alusta. Ja taas ihmetellään kun ukko lähtee.
        Tuolle joka ehdotti tekopillun hankkimista jollekkin voin sanoa että eikö sen naisen kannattais hankkia tekokyrpä ja rassailla sillä kiimansa pois niin vois rauhas keskittyä siihen biologiaan niitten tositv sarjojen kanssa.
        Täytyy nyt vielä sanoa että onneksi on sellaisiakin naisia jotka tykkää nautiskella ja joille ei se läheisyys seksi mukaan lukien ole mitään pakko pullaa vaan parasta nautintoa.

        Just sillon on se oikea löytynyt, jotkut ei löydä sitä koskaan, vaan aina niitä oikeita vääriä, sitten niitä eroja syntyy ja kierre jatkuu ja jatkuu.....


      • Uuspitääsaada

        Ehkä ämmät ei ole yksiavioisia ja kyllästyvät nopeammin kun miehet ,jolle sama pimppa kelpaisi monta vuotta, mutta naisia ei sama mulkku kiinnosta montaa vuotta, uutta pitää saada.
        Sama vaatteiden kanssa ei samaa pureroa voi käyttää kun kerran tai kaks jo pitää päästä hakeen uus, miehet käyttää samoja vaatteita pitempään.


      • Sepahavaimo

        Kolmeenkymmeneen vuoteen en ole pihdannut, mutta niin vaan mies juoksee vieraissa, kun selkäni käännän. Jokaista työpaikkansa naista on tilaisuuden tullen vonkaamassa, eikä varmasti ole kotona ilman jäänyt. En myöskään ole se sohvaan kiinni juuttunut ryhävalas, mutta paskan miehen vaan sain.


      • Anonyymi
        Sepahavaimo kirjoitti:

        Kolmeenkymmeneen vuoteen en ole pihdannut, mutta niin vaan mies juoksee vieraissa, kun selkäni käännän. Jokaista työpaikkansa naista on tilaisuuden tullen vonkaamassa, eikä varmasti ole kotona ilman jäänyt. En myöskään ole se sohvaan kiinni juuttunut ryhävalas, mutta paskan miehen vaan sain.

        Kolmeenkymmeneen vuoteen en o nuukailtu , mutta niin vaan nainen juoksee vieraissa, kun selkäni käännän. Jokaista työpaikkansa miestä on tilaisuuden tullen vonkaamassa, eikä varmasti ole kotona ilman jäänyt. En myöskään ole se sohvaan kiinni juuttunut paskamaha, mutta paskan akan vaan sain.


      • Anonyymi
        74564357 kirjoitti:

        Höh, tuohan on maailman yksinkertaisin asia ymmärtää. Luonto valmistaa naista synnyttämään lapsia ja pitämään nämä elossa yli lapsuuden. Sama luonto taas usuttaa miehiä saattamaan kaikki maailman naiset raskaaksi.

        Miehen elämä on tauotonta kiimaa kun naisella se on vaihe joka menee ohi kun nainen ei usko enää tekevänsä (lisää) lapsia miehen kanssa.

        Ihme juttu että miehet ja naiset ymmärtävät toisiaan niin huonosti

        Tottahan he ymmärtää toisiaan huonosti kun miehelle lapsen teko on pelkkä purkautuminen, nautinto, mutta nainen kärsii kivutkin ja muut hormonaaliset muutokset joita miehillä ei ole. Jos miehen päässä ei ole ymmärrystä sitä vertaa on se hyvinkin selvää missä viiraa.
        Mies jolla mielessä ei ole muuta kuin naiminen on seksiaddikti. Elämä on todellisuudessa hyvin paljon muutakin. Runkatkoon jos palleja niin pakottaa, ei siihen naisten kiusaamista tarvita.


      • Anonyymi

        Yleensä ne ukot vakiintumisen jälkeen rupsahtaa. Unohtuu oman hygienian hoito, parrasta, hiuksista, ihosta, ym. huolehtiminen. Siisti pukeutuminen.
        Unohtuu esileikit. Ei nainen halua sellaista turjaketta. Eli miesten oma vika kun nainen ei enää halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ne ukot vakiintumisen jälkeen rupsahtaa. Unohtuu oman hygienian hoito, parrasta, hiuksista, ihosta, ym. huolehtiminen. Siisti pukeutuminen.
        Unohtuu esileikit. Ei nainen halua sellaista turjaketta. Eli miesten oma vika kun nainen ei enää halua.

        Totta se on muijat rupsahtaa ennenaikojaan,eivä kaipaa sexiä lainkaan.
        Eli järkevä mies menee sellaisen naisen syliin,ken osaa olla hellä ja otaa miehen myös huomionn..Antaen ihanaa sexiä,josta sain itse kokea.
        Varmaan kotikasvatuksessa piilee se vika tulee ajanmyöten esille,miten toinen osapuoli
        käyttäytyy kuin hänen vanhempansa,mökötää,haukku miestää oitis aamulla se alkaa.
        Ahdistuksessa kasvatuken tulos,"lahkolaisuudessa saadut opit kotoa aikoinaan"
        Mies kuskaa rva:töihin myös hakee,kosaka rva:ei jaksa kävellä 2:km pituista työmatkaa,
        tivaa kuka soitti,ketä oli kaupassa ..jen.. ONKOHAN TÄMÄ SITÄ NAISEN
        LOTIIKAA! Sairaanloinen mustasukkainen.
        Voi luoja kun rohkenis avautua,ja kertoa vuosien saatossa mitä olen saanut kokea.
        Se kysyy mieheltä hermoja,tai tulee se lopuunpalaminen.
        Eroaisin ,mutta kun on omaisttuua tullut vuosiensaatossa,ja hän vain haluaaa itse kaiken omaisuuden..ON NIITÄ TÄMÄNTAPAISIA NAISAKIN.
        Saapa nähdä kestankö pitkään,tätä helvetiä!
        Rukoilen jos sais rahasumman,ja pääsis irti tästä ja rva;sais pitää kaiken.


      • Anonyymi

        Olet väärässä. Minulla ja ex-miehelläni oli seksiä monta kertaa viikossa. Se ei kuitenkaan riittänyt, vaan piti nussia myös puolet työpäivän naisista. Säälittävä tyyppi.


    • 50_vee

      Halut eivät ole itsellä kadonneet mihinkään, mutta mies on päällepäsmäri, ei anna nukkua riittävästi ja se aika jolloin on hereillä se on koko ajan niskan päällä, että pitää tehdä sitä ja tuota, joten tässä on valinta: burnout tai ero.

    • Tepposka

      Mulla sama. Ostin fleshlightin nopeeseen käyttöön ja ns. Puolikkaan nukkenaisen ( ei vie paljon tilaa). Kelpaa paneskella noita. Ihan aitoa. Noita löytyy monelta seksivälinesivustolta. Itse tilasin sellaisilta kuin pinky.fi ja flesh.fi. eipä tarvii enää miettiä pillua kun sitä saatavilla.

    • jätäjälkesi

      Jaahas vaimollas on rakastaja jolle haluaa antaa pillua ja lapsen. Tuo 3 viikkoa varmisteltiin että uskot tulevan taaperon olevan sun heiniäs.. älä oo tollo. Tee dna testit jos alkaa kohta isi ajat. Näin kävi tuttavamiehelle. 2 lapsen jälkeen kuvitteli vuosia että se yksi kerta tärppäsi se iltatähti. ei se tärpännyt hällä kuin aisankannattajana..

    • 7570

      Olemme jo vuosikausia eläneet tilanteessa jossa vaimoni makaa minut väkisin.
      En arvaa tuottaa pettymystä.

    • huoletonjaavioton

      No antaakos ne vaimot yleensä, tuskin kovin moni.

      • Toivossaeläävä

        No antaako ne miehet yleensä , tuskin kovin moni..


    • nainenolen

      Tasan ei mene ihmisten halut kai ikinä. Mulla on ollut kokemusta miehistä jotka pihtaa. Olen itse ollut yleensä se joka haluaa enemmän.

      Kerran tosin meni hetkeksi toisinpäin, koska... mutta en kerro siitä tänne.

      • Anonyymi

        Miettikääpä mitä höpötätte, ei ole kaikki muumit koton0a!!


    • HyväMiesNyt

      Ei naiset perseaukiselle anna.

      • Anonyymi

        Totta, ansaitkoon itse rahansa.


    • Anonyymi

      Miksi vaimo ei anna jos tekee mieli panna oikein kunnolla ja rakastella

      • Anonyymi

        Miksi pitää aina olla antamassa, olis kiva joskus itsekin jotain saada.


    • Anonyymi

      Hyi veetu.tänne tollasen viestin lykäset. Ei antas kyllä kukaan muukaan. Miks pitäis ja mitä oot tehnyt sen ansaitsenaaksesi? Kuule sitä saa mitä tilaa jos on jäänyt sanonta kuulematta. Että että.💎

    • Anonyymi

      Vaimolta kun loppu menkat loppu myös halut sänkyhommiin :(

      • Anonyymi

        No voivoi.keksi uusi harrastus.💎


    • Anonyymi

      Ihmettelen noita juttuja joissa mies vonkaa ja nainen antaa jos antaa!
      Minusta tilanne on niin päin, että nainen saa olla hyvillään kun mies osoittaa seksuaalista kiinnostusta ja naisen tehtävä on herättää tuo kiinnostus!

      • Anonyymi

        Voi ei🙈


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei🙈

        Karanteeni-ikäisen pariskunnan miehen puolelle ei riitä, että tavoitettavissa on joku femina vaan intiimi akti edellyttää 51:n vuoden avioliiton jälkeen 70v ikäiseltä vaimolta omaa aloitteellisuutta, aktiivisuutta, puolison tuntemusta ja mielikuvitusta.
        Vaimoni on sanonut, että osa hänen nautintoaan on se, että hän pystyy tuottamaan sitä minulle mutta maksimi on hänen valitsemina ajankohtina ja toteutustapoina ja pari kertaa viikossa.
        Minusta tuosa on riittävästi perusteita siihen, että nainen saa olla hyvillään pystyessään herättämään miehen halut.
        Omakohtainen esimerkki on ikäreistä mutta periaate pätee kaiken ikäisiin.


    • Anonyymi

      Mitä luulet, onko käytöksessäsi vikaa kun pyydät?
      Mene vaimosi luo ja halaa, suukottele jne. älä pyydä! Kylmää kyytiä sinulta vaimosi on saanut, missä on lämpö ja läheisyys?

    • Anonyymi

      Antaako ne vaimot sitten yleensä pillua kuin erittäin harvoin.

      • Anonyymi

        Antaako ne aviomiehet sitten yleensä munaa kuin erittäin harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaako ne aviomiehet sitten yleensä munaa kuin erittäin harvoin.

        Kyllähän sitä antaisi jos olisi ottaja.


    • Anonyymi

      Testaa ateismia, ja jos se ei onnistu uhkaa sitä vapaa-ajattelulla. Ehkä se siitä.

    • Anonyymi

      Millainen on sinun värkkisi? Miten osaat sitä käyttää? Samaa jyystöä ei kukaan jaksa. Nyt olisi aika opetella käyttämään sitä kunnolla.

      • Anonyymi

        :D Sitten kun näiltä moittivilta akoilta kysyy että kuinkas sua pitää nussia. Niin estot nostaa päätään ja ei osata puhua seksistä riittävän suoraan.
        Ihmeen moni 40 ikäinen nainen on runkkailut itsekkään niin laajasti että osaa kovin pikkutarkasti selostaa miten se lihalompsa nyt toimiikaan. Ja jokainen feikattu orkku on karhunpalvelus vain itselle. Mutta ihan liikaa kuulee vastauksen "vähän kaikesta paitsi pissa ja kakkaleikeistä", kun kysyy minkälaisesta seksistä tykkäät ja miten saat orgasmin.....

        Oon alkanut sanoa suoraan että anna mä katson kun runkkaat ja laukeat. Opin samalla.... Jos ei kehtaa niin seuraavia treffejä ei tule.


    • Anonyymi

      Täytyy olla ihan Tossukka jos katselee pihtaavaa muijaa , en katsoisi viikkoa pidempään kun sais vaihtaa osoitetta.

    • Anonyymi

      En kyllä yhtään ihmettele miksi miljonäärit ja vielä upporikkaammat naivat itseään huomattavasti nuoremman naisen.

      • Anonyymi

        Ei edes pidä paikkaansa. Toisinpäin iät on myös eli rikas saattaa ottaa vanhemmankin.


    • Anonyymi

      Vaimollasi on vaihdevuodet. Hormonitoiminta nollassa. Kaikki seksi yököttää ja teeskentelminen ällöttää. Jos on terve mieleltään muuten niin kannattaa hyväksyä tilanne ja keksiä muita keinoja itselle. Todennäköisesti vaimo hyväksyy vierassuhteet koska ei koe mitään tunteita mihinkään suuntaan.

      • Anonyymi

        Tietysti tuntee tunteita. Ei tunteet mihinkään katoa ja seksuaalisetkin tunteet on uudelleen lämmiteltävissä.


    • Anonyymi

      Kyllä antaa kun sitä oikein kohtelee ei kannata pyytää hellii halaa suukottele tekee ruokaa ja hieroo ja kehuu omaa naista. Näin on toiminut meillä vaikka olen jo 66v ja vaimoa 59v. Lämmittely on tärkeää että paikat on liukkaat ja kiima päällä. Avioliitossa oltu yli 40v aina vaan seksiä kerran viikossa. Pillua ei kannata vongata se pitää ottaa asenteella joka sopii naiselle.

      • Anonyymi

        Niinpä. Halaaminen ja helliminen on tärkeää, mutta myös toisinpäin. Silloin kun rakastaa ihmistä sitä halaillee mielellään. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole sellaisia että halailisivat, eivät varmaan kaikki naisetkaan.


      • Anonyymi

        Tuleeks 59v nainen vielä kiimaan. Vaimoni ei tule kiimaan mut haluu edelleen ja ikää 49v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeks 59v nainen vielä kiimaan. Vaimoni ei tule kiimaan mut haluu edelleen ja ikää 49v.

        Narttukoira tulee kiimaan.
        Nainen haluaa miellyttävää seksuaalisesti taitavaa miestä. Itse olen vanhempi nainen, mutta kostun kyllä taitavan rakastelijan kanssa.
        3min tökkijää ei kukaan nainen halua.


    • Anonyymi

      Nojoo vika on siinä että nainen on tuossa iässä jo läpi kuiva.

    • Anonyymi

      Ikävä piirre "vaimoissa" itse olen välttynyt ikävältä piirteeltä, vaimo antaa edelleen vaikkakin harvemmin vaivojen takia. Ja jos alapää telakalla vaimon käsi toimii tai suu.

      • Anonyymi

        Jos on panokaveri hyvä homma pelaa olipa ikä mikä tahansa koettu on


    • Anonyymi

      Olen 50v nainen ja haluni loppui ja alapääni aristui ja kerroin lääkärille
      ja sain estrogeenilääkkeet
      sen pitäis auttaa halun menettänyttä naista
      ja vaivoja.
      Lähes kaikilla naisilla loppuu n.50v ja
      sitten tarttee ne estrogeenit
      muuhunkin vaivaan auttavat kuten osteoporosiin ja olikohan se kiukkuun ym.

    • Anonyymi

      Kuka antaisi noin sivistymättömälle miehelle. sinä et varmaan itse osaa antaa mitään

    • Anonyymi

      Eipä ole onneks moista ongelmaa, vaimo kyllä antaa.

    • Anonyymi

      Kyllä sun vaimos ainakin mulle on antanu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmettelen näitä avioliitossa tai vakiintuneessa parisuhteessa esiintyviä vonkaamis- ja pihtaamisjuttuja!
      Jos arki sujuu ja ajatukset kulkevat suunnilleen samoja latusia niin epäbalanssi seksissä tuntuu omituiselle.
      52v kestäneen avioliiton aikana vaimoni ei ole kertaakaan pannut jalkoja ristiin ja ainoastaan pari kertaa on ilmaissut olevansa vähemmän kiinnostunut.
      Toinen kiinnostamattomuuden kerta oli kun tulimme rahtilaivalla Saksasta Suomeen ja muun tekemisen puutteessa osoitin huomiotani vaimolle parin tunnin välein. Jossakin vaihessa hän sanoi, ettei ole parkkinahkaa. Tietenkin kunnioitin mielipidettä.

      Elämme stressitöntä, huoletonta ja ongelmavapaata eläkeläisten elämää eikä meistä kumpikaan vonkaa. Vaimoni on "heikompi astia" joten hän saa tehdä aloitteet. Pari kertaa viikossa käy kimppuuni ja hoitaa asian haluamallaan tavalla.

      Joskus liittomme aikana on ollut muutama lyhyehkö asioiden selvittelytilanne. Varsinaisista riidoista ei ollut kyse mutta sen verran asiat hiersivät, ettei seksi käynyt mielessä.
      Kun arki sujuu niin sujuu kaikki muukin. Ainakin jos vaatimukset eivät ole hurjat eikä 8-kymppiä lähestyvä ukko osaa enää hurjia odottaakaan.
      Laulun sanoin: "Tuomme toisillemme vain hyvää mieltä". Kaikessa.

    • Anonyymi

      30v yhdessä vaimon kanssa ja pillua tulee aina kun on tarve. te narisija ämmät ja ukko lapaset tehkää jotain elämällenne. en tiedä mistä johtuu mutta vaimo on aina munissa kiinni sohvalla sängyssä jopa kun kävellään toistemme ohi niin saattaa koskettaa kullia.pannaan pikasia keittönpöytää vasten ja autossakin joskus kuin teinit. miehen pitää olla mies eikä mikään helvetin lapanen niin kyllä nainen antaa. naisen pitää olla naaras eikä mikään vitun kitisijä. ja jos muija ramppais vieraissa niin antasin remmiä et se siitä.

      • Anonyymi

        Saman ukon lurituksia, sillä on onkelmia.


      • Anonyymi

        Buhahaaa, ei sulla mitään vaimoa ole.😂


    • Anonyymi

      Kovin itsekäs ja mekaaninen lähestymistapa!

    • Anonyymi

      Hääkakku on maailman suurin ehkäisypilleri.

    • Anonyymi

      Otsikko jotenkin surkea panemaan? Kyllä naiset antaa jos nekin nauttii.

    • Anonyymi

      Asianajaja sai asiansa ajeltua.

    • Anonyymi

      Arvoisat miehet, kun perhe on perustettu. Tarkoitan siis yhteisiä lapsianne, tulee teidän huolehtia heistä.
      Nyt kuitenkin tuo seksin tarpeenne näkyy menevän niin, että lapset ei ole mitään.
      Kukaan ei kirjoittanut ainakaan tuntevansa mitään lapsiaan kohtaan.

      Ja siitä seksi hurjastelustanne aiheutuu monesti se, että enää puoliso ei voi osallistua kovin seksiin, koska olette rikkoneet hänet täysin. Puoliso kärsii monella tapaa, hän haluaa tuota kosketusta aivan samalla tavalla, mutta kun on aivan vereslihalla, ei mitenkään onnistu.

      Ja niin olisi se puoliso odottanut niitä suudelmia, huomaamista, ei todellakaan raiskauksen kaltaista seksiä.
      Silti hän ei lähde ja jos lähtee ei ainakaan uutta miestä etsimään ja varmasti pitää lapsista huolta.

      Mutta kas tähän suhteeseen kuuluu myös nuo raha-asiat, kun niiden turvin sitä elämää eletään ja lapsille katto pään päälle ja ruokaa pöytään ja pitäisi heille antaa vähän harrastusrahaa ym. Mutta sinä ukkokulta ajattelet vain sitä omaa alapäätäsi, joka suurin piirtein on syy siihen, mikä olotilasi on nyt.

      Kun kunnioitat puolisoasi ja lapsiasi ja työtä tekemällä tuot leipää pöytään, elämä yleensä luistaa joka taholla.

      Monet teistä miehistä on nostanut elämisen arvoksi vain tuon alapään .

      Meitä naisia on paljon, jotka voisimme kertoa karuja tarinoita.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus! Niin totta!


      • Anonyymi

        Olen aina kantanut vastuuni ja turvannut kaikki elämisen puitteet.
        Kotivuosinakin vaimollani oli kaikki varat käytettävissä ilman minun kontrolliani.
        Jo seurusteluaikana, muun keskustelun yhteydessä ilmeni periaatteemme olan tuossakin yhtäläiset.

        Minun ei ole tarvinnut koskaan "vongata"! Minusta ko. termissä on jotain nöyryyttävää.
        Vuosien saatossa vaimoni muuttui aloitteellisemmaksi ja se on sopinut meille molemmille.
        Viimeiset vuodet ovat menneet sopuisasti vaimoni aloitteiden mukaisessa tahdissa.
        Eilen tuli ensimmäisen kerran järkyttävä takaisku jota osasin joskus odottaakin. 40-luvun alkupuoliskolla syntyneellä ukolla ei toiminut!
        Muutama lohdutuksen sana ja päivähän se on huomennakin.


      • Anonyymi

        Tyhmä ja kylmä sekä itsekäs ämmäntekele!


      • Anonyymi

        Monelta osin totta ja jos mies hoida osuuttaan arjesta niin turha odottaa kovin lämmintä kohtelua on turha odottaa väsyneeltä kumppanilta joka hoitaa kotona ns. kaiken. Vaikka toisikin leivän pöytään ja työpäivä on pitkä. Varsinkin ruuhkavuosiaikana jolloin paljon erotaan.

        Itse olen haluttoman naisen aviopuoliso, tai nykyisin entinen sellainen. Väitän että kaltaisiani miehiä on nykyään kyllä jo melko paljon. Näytään kotona muutoinkin kuin nettotulona. On leikitty lasten kanssa lauantai aamuna vesisateessa lähi puistossa, käyty kaupassa ja laitettu ruokaa, hoidettu kuskaukset päiväkotiin, kouluun, harrastuksiin. Järjestetty toiselle omaa aikaa ja kahden keskistä aikaa. Ja tätä on tehty jatkuvasti, ei vain edellisenä iltana kun pitäisi saada säkit tyhjäksi.

        Osa naisista ei vain halua. Niinkuin ei miehetkään kaikki halua. Halujen eripura on suurin syy eroon tänäpäivänä. Joku haluaa kerran viikossa tai kuukaudessa, joku kerranpäivässä. Jos erot haluissa on isot niin toinen kuluu äkkiä loppuun, jos ei sille yhdessä keksitä mitään korviketta. Yhtä väärin on pitää toista puutteessa, kuin vaatia vastentahtoisesti seksiin.

        Oma vaimo ei vain osannut enää haluta. Vaikka olisi halunnut haluta. Suhde kaikinpuolin kunnossa ja olimme toistemme vastinparit monella tapaa. Kaikkialla muualla paitsi makuuhuoneessa. Siellä olimme lähinnä vastakohdat. Seksittömyys kun alkoi muuttua kuukausista vuosiksi niin nostin kytkintä, vaikka oli lapsia ja yhteistä elämää yli 2 vuoden ajalta. Käytännössä erosin seksin vuoksi, kyllä. Enkä kadu pätkääkään, elämää pitää elää lähtökohtaisesti itselleen ja sitten muille. Ei tämä ole ollut keneltäkään loppujen lopuksi pois kun yhteishuoltajuudella mennään. Lapset on minulle edelleen tärkeitä ja ei ollut ajatuskaan luopua heitä yhtään mitenkään. Seksiä on taas ja tässätoisessa aallossa sitä tuntuu riittävän. Pari sellaista naistakin joiden kanssa on kiva viettää aikaa myös vaatteet päällä, eronneita hekin kumpikin. Pienintäkään aikomusta ei ole enääksokaan alkaa monogamiseen parisuhteeseen.


    • Anonyymi

      En minäkään antanut, kun ukko oli niin epämiellyttävä. En viitsinyt edes naamaansa katsella.

    • Anonyymi

      30v naimisissa ja vaimoni antaa joka päivä. Joku nyt sanoo että miten jaksat panna samaa pillua 30v. Hyvin jaksan. Menkkojen aikaan on pantava peppua. Anaalikin mukavaa vaihtelua. On hienoa tulla kotiin töistä, syödä ja sen jälkeen rentoutua nuolemalla pillua, saada suihinotto. Ja naimalla loppuilta. Jos asiat kiikastaa niin puhutaan ja sit pannaan asiat halki... Lapset jo lentäneet pesästä niin ei tarvi varoa, huutoa. Vaimo on aikas kovaääninen...

    • Anonyymi

      Vaimoni velvollisuus on antaa pillua aina kun haluan. Mitään "päänsärkyä" tai menkkajuttuja ei meillä suvaita. Samoin kun, että selityksiä, että jos teini-ikäinen tyttäremme herää yms. Minä panen aina silloin kun minua panettaa.

      • Anonyymi

        Ethän sä tehnyt mitään muuta, kun nukuit, Mies"mies".


    • Anonyymi

      Ikä 55-59 v

    • Anonyymi

      Nii ja etkö ymmärrä. Hän ei halua sinua enää pihtaamisesi jälkeen, vanha gub..

    • Anonyymi

      Voit hakee vikaa itsestäs. Pitäiskös sun tehdä jotain? Alotetas vaikka siitä,, että kasvaisit mieheksi. "Kynäsi" jälki viittaa enemmän korvantaustat märkinä olevaan 15 vuotiaaseen kloppiin.

    • Anonyymi

      Hirteen?

    • Anonyymi

      Äijä ei ole hoitanut tehtäväänsä.

    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      Mulla (o- li) jumaleischön tollanen mykkä umpio.
      Nyt on mulla uusi elämä.
      Rietas, jos ja kun haluan.

    • Anonyymi

      Ota ero heti! Oman vaimon haluttomuutta katselin liian pitkään. Kun suhde jäähtyy ja libido kuivuu kasaan niin ei se siitä enää miksikään muutu kuin hyvin marginaalisella osalla. Sanoisin että ei kannata jäädä sitä ihmettä odottelemaan, jos seksi on sulle suhteessa tärkeää. Eikä se alakerta tosiaan ala kostua imuroimalla, pyykkiä pesemällä ja essu päällä keittiössä hyörimällä. Osalla naisista sekin aiheuttaa ihan päinvastaisen reakion kun heittäytyy nöyräksi kynnysmatoksi. Naisellesi seksi ei ilmiselvästi ole kovin tärkeää, joku saattaa pettää tai olla kulissiavioliitossa piilotellen seksuaalista suuntautumistaan. Mutta nekin on kyllä harvinaisempia kuin se että ei vaan tee mieli eikä pysty virittymään seksiä varten oikeaan fiilikseen. Yksi hyvä merkki on se, masturboiko nainen koskaan yksin. Jos ei niin juokse! Jos toisinaan selaa vihkoa niin ei vain tee mieli sun kanssa, joku toinen saattaa kaivaa hänestä ulos jotain uutta. Ei sitäkään tiedä ennalta. Toisen roskaon toisen arre. Mutta lopputulos on sama, pillua saat vain muualta kuin kotona.

      Mutta eroa heti jos seksissä on merkittävä eripura joka aiheuttaa sulle pahaa mieltä.

    • Anonyymi

      En minäkään vaimonasi sinulle antaisi.

    • Anonyymi

      Hyi yäk

    • Anonyymi

      Et mitään ansaitse.

    • Anonyymi

      Kauanko sun akti kestää? Mä vpisin harkita.
      Faktaa nyt.

    • Anonyymi

      Tämä avautuminen kertoo koko avioliiton ideasta eli varmaa tyydytystä omaan elimeen jossa lopulta mitään järkeä vaan alapään vaatimus!
      Älapäällä eläminen ja ajattelu on avioliiton idea?....SAIRASTA!

      Ihmiset ajautuvat alapään syystä avioliittoon jotta voivat elää onnellista elämää?????????? Mitä ihmeen sieniä silloin syödään?

      Ihmiset on hulluja sen elimensä tarpeista ja eivät mukamas voi itse sitä koskea vaan tarvitsee siihen toisen???? Miten alas voikaan vajota kun aktin syystä velkaa otetaan taloon vähintään puolimiljoonaa euroa?....

      Ihminen on todella nolo olento ja toimii luonnon julman juonen mukaan jossa pitää lisääntyä ja kaverit ympärilläkin sitä painostavat kun itse poikkitelon asettuu!

    • Anonyymi

      Hiukan outoa, että ajauduin kirjoittamaan tänne, mutta.........
      Olen ollut naimisissa vaimoni kanssa 33-vuotta.
      Emme olleet sängyssä "silleen" ennen avioliittoa.
      Häiden jälkeen hyvin nopeasti kävi selväksi, ettei hän pitänyt yllättäen koskettamisesta tai extempore lähentelystä.
      Seksi on ollut hänelle nämä vuodet pakkopullaa, josta hän ei nauti, vaan kokee ahdistusta.
      Syynä on selvinnyt lapsuudesta jääneet traumat, jolloin hänen Isänsä oli käyttänyt hyväksi siskojaan, niin että oli joutunut siitä vankilaankin, ( Onneksi vaimoni ei ollut nuoruutensa tähden suoraan isänsä kohteena)
      Mutta suuret traumat jäi ja ne ovat haitanneet normaalia avioliitto-elämää.

      En ole ottanut avioeroa, koska olemme kumpakin uskovia ja en ole ollut uskoton näinä vuosina vaimolleni.
      Mutta seksiä ei ole ja jos siitä puhun, niin se saa hänet kiukkuiseksi ja vihaiseksi ja jos sitä joskus harvoin on, niin hän on siinä mukana kuin ulkopuolinen.
      Harmittaa, mitään ei kai ole tehtävissä?

    • Anonyymi

      Millaista teidän välinen seksi on, jos vaimon halut ovat noin lopahtaneet? Vaimo ei ilmeisesti nauti seksistä kanssasi? Halut eivät hyppää takaisin vaatimalla ja pakottamalla, päinvastoin! Mitä jos ihan rauhassa keskustelisitte asiasta? Usein siinä parisuhtessa jokin mättää, jos seksihalut loppuvat. Aloittajan asenne kertoo aika karua kieltä

    • Sellaista se pitkässäjuoksussa tuppaa olemaan.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä, hyvässä parisuhteessa pidetään huolta, myös seksistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä, hyvässä parisuhteessa pidetään huolta, myös seksistä.

        Totta niinkin. Se kielii kyllä aina ongelmista suhteessa, kun alkaa seksikerrat vähetä ilman mitään elimellistä syytä.


    • Anonyymi

      Siis miksi et ota eroa. Miksi tyydyt?

    • Anonyymi

      Haiseeko kyllä siltä ettet anna muuten läheisyyttä vaimollesi. Läheisyys on kaikki kaikessa.
      Naiset niinkuin miehetkin tarvitsevat läheisyyttä puolisolta.
      Halailu, suutelu, toisen huomioon ottaminen päivittäisessä arjessa on kaiken ao.
      Mies ja muna siinä vasta parivaljakko.
      T. mies +20v. liitossa.

    • Anonyymi

      Ole Hellä ja Rakastava puolisollesi ja jos ei onnistu ota vierasta

    • Anonyymi

      Meillä kanssa vaimo ei suostu seksiin. Ollaan oltu yhdessä reilu 20 vuotta ja lapsia on siunaantunut. Ennen seksiä oli kiitettävästi, mutta viime vuodet ehkä kerran kuussa ja silloinkin, jos uskallan tehdä aloitteen. Vaimo valittaa väsymystä ja uupumista. Joskus pyykkiä laittaessa olen houmannut, että vaimon pikkarit on täynnä valkoista eritettä. On käynyt mielessä, että kävisi vieraalla itteensä nussittamassa. Enää ei uskalla edes tehdä aloitetta, kun pelkään tulevani liian nopeasti harvojen seksikertojen takia. Olen miettinyt vieraissa käymistä, jos vain sopiva kumppani löytyisi. On myös ero käynyt monesti mielessä

      • Anonyymi

        Minun ukkoni ei pysty eikä haluakkaan , ukko jo 68 v ja tupakoinut yli 50 v putkeen ja olut myös maistuu, hänellä on apnea , ahtautumaa ja verenpainetauti, ja ylipainoa.
        Hän ei liiku, muuta, kun takapihalle tupakalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ukkoni ei pysty eikä haluakkaan , ukko jo 68 v ja tupakoinut yli 50 v putkeen ja olut myös maistuu, hänellä on apnea , ahtautumaa ja verenpainetauti, ja ylipainoa.
        Hän ei liiku, muuta, kun takapihalle tupakalle.

        Meillä sama tilanne.


    • Anonyymi

      täällä muuten samoin mutta pikkareita en ole mennyt tutkimaan. Vaimo saattaa mykkäytyä kun tule lähelle jutteleen kosketteleen koska hällä nyt yhtäkkiä kausi ettei lämpene läheisyydelle tai seksille. miehen pitäs tehdä aloitteita kuulemma koska ei itse jaksa. sitten taas stressaantuu jos teen. ei myöskään muista useinkaan noin viikon kahden päähän milloin viimeksi oli seksiä. suukon saan kerran viikossa ja kokeilun onko hevoset tallissa. elämä on.

      • Anonyymi

        Näimpä se tahtoo menemään pitkässä suhteessa. Meillä rouva mieluummin hiplaa puhelinta, kun miestään. En edes muista millonka olis vaimolta hellyyttä saanu. Seksiä tasan kerran kuussa. Jotenkii kyllästyny tekemään alotteita, kun tietää että pakit tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näimpä se tahtoo menemään pitkässä suhteessa. Meillä rouva mieluummin hiplaa puhelinta, kun miestään. En edes muista millonka olis vaimolta hellyyttä saanu. Seksiä tasan kerran kuussa. Jotenkii kyllästyny tekemään alotteita, kun tietää että pakit tulee

        Sama juttu...kerran kuussa antaa. Aiemmin pantiin useamman kerran päivässä..viime vuosina tullut nämä perinteiset "sori, menkat" tai "pääkipeä ei nyt"

        Sen verran iso osa suhdetta seksi, että mietin jo vaimon jättöä..pettämään en ala vaikka mieli välillä tehnytkin.. ja oisi ollut vieraan kanssa mahdollisuus naida mm laivalla.


    • Anonyymi

      Vaimo ei anna pillua= elämä ihminen on toisen tyhjennyskolo, en mäkään "antaisi".

    • Anonyymi

      Kohta 18 v ilman pillua. Ei naurata. Yrittänyt kyllä olen. No kostan kaiken jotenkin.

      • Anonyymi

        Mä olen nyt ollut viisi vuotta ilman munaa, ukkoni kuoli viis vuotta sitte.


    • Anonyymi

      Minusta tulee erilainen vaimo. 😌
      -sivunainen

    • Anonyymi

      Mene mummotunneliin. Siellä on avonaisia.

    • Anonyymi

      Sinulla on viisas vaimo.

    • Anonyymi

      Ehkä puuttuu romantiikka. Parisuhde ja seksi on muutakin kuin munan työntäminen pilluun. Seksi on huomioimista halaamista yhteisen ajan ottamista.
      Otin kyllä eron kun ei edes läheisyyttä saanut. Mielestäni jos läheisyys ei toimi niin ei pilluakaan silloin saa. Niin on myös jos lapsiperhe ja lasten hoito vie äidin koko ajan.

    • Anonyymi

      2, kax, kaksi, kakkonen on ykkönen.

      Ja sitten kun joku esittää sen yhtälön, miten äänestämättä vaikutetaan.

      Tuen Li Anderssonia 2 presidentiksi, sillä haluan nähdä mitä tapahtuu, kun maassa on äärioikeistolainen hallitus ja vasuri pressa.

      Ajatuskin tilanteesta on niin kutkuttava, että pitää varata popparit ja colat kaappiin.

      Lisäksi muut ehdokkaat ovat järkyttäviä sotahaukkoja ja terroristivaltio ISISraelin varauksettomia ja fanaattisia tukijoita.

      Äänestämättömyys ei ole vaihtoehto, sillä ei saavuteta mitään, päinvastoin.

      Maailmaa hallitseva rikollinen korruptioeliitti haluaa suunnitelmissaan poistaa demokratian ja äänestysoikeuden, äänestyshaluttomat tahtomattaan tukevat tätä agendaa.

      "Eiväthän ne edes halua äänestää, niin miksi sitten ylläpitää moista tapaa".

      Rikollisella korruptioeliitillä on tuhansia tapoja hajottaa ja hallita rahvasta, yksi tapa on manipuloida kansaa pysymään kotona ja pois äänestysuurnilta.

      Rikollisen korruptioeliitin kannattajat kyllä menevät äänestämään suosikkejaan, ja näin voittavat.

      Jos joku luulee, että äänestämättä jättäminen, ja siitä seuraava alhainen äänestysprosentti saa hallituksen kyyneliin ja muuttamaan käytäntöjä ja poliittista linjaansa, on totaalisesti väärässä.

      Ketään ei myöskään kiinnosta äänestyslippuihin piirretyt sydämet ja kirkkoveneet, se on turhaa toimintaa.

      Li Andersson 2 on koulutettu, kokenut, asiantunteva, harkitseva, diplomaattinen, yhteistyökykyinen, miellyttävä nuori nainen, jolla on kaikki edellytykset presidenttinä hoitaa suhteita joka ilmansuuntaan.

      2, kax, kaksi, kakkonen on ykkönen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seksiä saa..,.10 v ilman pillua parisuhteessa

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe