Miellä tuolla "Palstan naiset" -ketjussa on mielmnkiintoinen keskustelunpätkä aiheesta naisten trollaaminen/puskista huutelu. Ana ei suostu millään uskomaan että naisetkin voisivat toisinaan syyllistyä puskista laittamaan anonyymiä kommenttia/pienimuotoista trollia. Itse väitän että se on ihan mahdollista.
Nyt siis palstan naistrollit, tunnustakaa heti! Saa huutaa vaikka puskista jos ei omalla vakinikllä kehtaa "tunnustaa". Sikälihän tämä on mielenkiintoinen kysymys että itsekin sitä aina vaistomaisesti olettaa että trollausten ja puskahuuteluiden takana on aina miehet mutta onkohan kuitenkaan?
Trollaako ne naisetkin?
105
831
Vastaukset
Naisethan trollaa jatkuvasti..
Laittavat buffetin näytille ja sitten sanovat ettei herkkuihin saa koskea. :D- Näkymätönherkku
Se ei ole trollausta, valitettavasti. Mistä ruudusta sä näet ne herkut? 😄
Näkymätönherkku kirjoitti:
Se ei ole trollausta, valitettavasti. Mistä ruudusta sä näet ne herkut? 😄
Ruutu?
- mazy
Kyllä mä provosoin,trollaanko? No kai mä sitten trollaankin. 😃
Ei täällä ole kyllä yhtään sellasta tyyppiä jolle en kehtais kirjottaa tällä nicilläkin ajatukseni julki. Emmä koe menettäväni kasvojani olemalla itteni. Ja mulla on sentään kasvotkin olleet näkyvillä monet kerrat nettihistorian aikana. 😋- Viljonkka
Mutta sanotaan,vaikka että Konnakettu siinä yläpuolella!!!
Senkin paskahousu!🤣
Katotaan suuttuuko se... "Löytyikö S24:lta nainen joka antoi naistrollaamiselle kasvot", No ei kai nyt sentään :D
- mazy
Harmaaritari kirjoitti:
"Löytyikö S24:lta nainen joka antoi naistrollaamiselle kasvot", No ei kai nyt sentään :D
Ei kai sentään. En anna kasvojani, ne on omat. :D
- rekattutrollinainen
Kyllä toki puskaillaan ja tunnen myös helposti muista puskista onko mies vai nainen kyseessä, vaikka esittäisi toista sukupuolta, joko nikissään tai muuten. Sen aavistaa siitä, jos voisi itsekin esiintyä miehenä kommentoiden suunnilleen samoin samalle henkilölle.
Ongelma on rooli, jota täällä vetää, vaikkei tahtoisikaan vetää. Jos jää kiinni trollaamisesta edes yhden kerran, maine on mennyt. Siksi en voi tässäkään paljastaa itseäni. Sen jälkeen kukaan ei usko mitään, mitä sanon. Vaikka rekattuna olenkin hyvin rehellinen. Ainakin pyrin rehellisyyteen hyvin pitkälti.
Olen trollaillut ihmiselle, jota kohtaan tunnen kiinnostusta tai josta pidän (esim. platonisesti) ja myös sellaiselle, jota pidän täytenä ääliönä. Molemmille sukupuolille siis. Syyt ovat moninaiset, itseni viihdyttämisestä mustasukkaisuuteen ja ärsytykseen.
Tässä siis vastaukseni, ole hyvä.- mazy
Mikä maine? xD
Maine sen kun kasvaa, jos jää kiinni että on peelo. .. Ei täällä ole (tällä hetkellä) kovinkaan monta "aktiivista" Rekattua NaisPalstaNikkiä.. ;P
.. Tein PikaAnaLyysin, mutta jätän sen Tuloksen nyt SanoMati.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei täällä ole (tällä hetkellä) kovinkaan monta "aktiivista" Rekattua NaisPalstaNikkiä.. ;P
.. Tein PikaAnaLyysin, mutta jätän sen Tuloksen nyt SanoMati.. ;DNe on kaikki menneet puskiin huutelemaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ne on kaikki menneet puskiin huutelemaan :D
.. Siellähän ne Varmasti Suurimman Aikaa Piileskee.. Niin kuin Kaikki Muutkin HameNiekat.. ;D
- trolli
Mikä kysymys tuo nyt oli? Katto mun nikkeni!
Mutt joo, on mulla muutama puska huuto mutt ihan sormin laskettavissa, naisasialuuserille 11, kerännyt taatusti puolet niistä! Yleensä kyllä kun mä uin liiveihin kiinni, jos on rekattu kaveri kysymyksessä käytän minäkin nikkeäni, tai olen antanut aivan selvän vihjeen siitä... kuka puhuu milloinkin suunsa puhtaaksi.
Se on reiluumpaa siten toimia, kun rakkina haukkua puskista rekattuja!
Yhdelle tietylle kiusatulle sielulle, mä en enää suoraan vastaa. Toisten kanssa kyllä saatan kyseisestä daamista mielipiteitä vaihtaa.
Kuten viimeeks kun kertoi sekstaileensa kylppärissä, ja parempi varmaan olikin pervoilla siellä, jäljet sai huuhdeltua ja sitt heti desinfioituvalla pestä pois... lapsiperheestä kun oli kysymys.
- jänniä.ihmisiä
sitä ihmettelen pystyykö joku esittämään esim mies naista kovin pitkään vai onko mies silloin homo ja pystyy eläytymään paremmin kuin naiset naiseksi niin ei kukaan normaali mies esiinny naisena paitsi leikkimielellä viestin verran niin ei pysty olemaan montaa viestiä uskottava eli kai mies ajattelee kuin mies ja nainen kuin nainen ellei ole homo tai lesbo ja mitä iloa trollailusta saa ja onko trolli ja vihalihatipunen trolleja jopa vihatipunen mies ja onko mazy trollikka mutta on täällä ollut omien sanojen mukaan miehiä mutta naisellisemmat kommentit kuin naisilla eli joko homo tai b nainen tai kummajainen tai transvenstiitti tai arabimies tai tinderiläinen ja varmana korkeastikoulutettujen jännää touhua trollaaminen
- mazy
Sukupuolet on aika häilyvä käsite, ihmiset on persoonia ja mieheltä vaikuttava voi olla nainen. Hyvin hetero tai naiselta vaikuttava hyvin hetero mies. Ulosanti on joskus hämäävää.
- oletko.mies
mazy kirjoitti:
Sukupuolet on aika häilyvä käsite, ihmiset on persoonia ja mieheltä vaikuttava voi olla nainen. Hyvin hetero tai naiselta vaikuttava hyvin hetero mies. Ulosanti on joskus hämäävää.
voi olla totta niin kumpi itse olet tai keitä olette kun ladyzorrona teillä meni miehesi kanssa huonosti ja ei seksiä ollut lainkaan ettekä rakastanut toisianne mutta mazynä rakastavaisia seksiä 2 tunnin välein ja rakkautta on niin olet eri ihminen vai vaihtuuko joka nimimerkin jälkeen roolihahmo ja käykö mummulassa nuoruusajan tyttökaverisi kylässä säännöllisesti
- mazy
oletko.mies kirjoitti:
voi olla totta niin kumpi itse olet tai keitä olette kun ladyzorrona teillä meni miehesi kanssa huonosti ja ei seksiä ollut lainkaan ettekä rakastanut toisianne mutta mazynä rakastavaisia seksiä 2 tunnin välein ja rakkautta on niin olet eri ihminen vai vaihtuuko joka nimimerkin jälkeen roolihahmo ja käykö mummulassa nuoruusajan tyttökaverisi kylässä säännöllisesti
Erimielisyyksiä tulee ja menee, kuminauhan tavoin joskus lähennytään ja joskus loitonnutaan. Pääasia, että ei loitonnuta erilleen. Erimielisyydet ei ole huonosti menemistä, ne on erimielisyyksiä.
Ja kyllä mä nainen olen edelleen. - koulu.kavereitako
mazy kirjoitti:
Erimielisyyksiä tulee ja menee, kuminauhan tavoin joskus lähennytään ja joskus loitonnutaan. Pääasia, että ei loitonnuta erilleen. Erimielisyydet ei ole huonosti menemistä, ne on erimielisyyksiä.
Ja kyllä mä nainen olen edelleen.tuleeko se vielä myöhään töistä kotiin ja menee pelaan biljardia toiseen huoneeseen ja nukkuu siellä ja lähtee sieltä töihin niin tunsiko ne entuudestaan toisenne sen mummolassa viihtyvän nuoruuden tyttöystäväsi eli oliko ne ennen kavereita
- mazy
koulu.kavereitako kirjoitti:
tuleeko se vielä myöhään töistä kotiin ja menee pelaan biljardia toiseen huoneeseen ja nukkuu siellä ja lähtee sieltä töihin niin tunsiko ne entuudestaan toisenne sen mummolassa viihtyvän nuoruuden tyttöystäväsi eli oliko ne ennen kavereita
Höpölöpölöpöhöpö. :D
- satu.täti.tai.setä
mazy kirjoitti:
Höpölöpölöpöhöpö. :D
vai etkö muista mitä olet sanonut eli keksitkö ja valehtelet ja etkä muista mitä olet sanonut
- mazy
satu.täti.tai.setä kirjoitti:
vai etkö muista mitä olet sanonut eli keksitkö ja valehtelet ja etkä muista mitä olet sanonut
Mä en jaksa jankuttaa sun kanssa, ei pahalla. :D
- trolli.hermostui
mazy kirjoitti:
Mä en jaksa jankuttaa sun kanssa, ei pahalla. :D
olet trolli etkä muista tai tiedä mitä olet sanonut
- mazy
trolli.hermostui kirjoitti:
Sovitaan sitten niin, jos sillä pääsee tästä pirun piinasta. :D
- trolli
trolli.hermostui kirjoitti:
Kissan pissat mä mistään ole nyt hermostunut... älä tuollaista edes väitä!
Kummat nyt yleensä on akkamaisempia: miehet vai naiset? Niin ettei puskista huutelu mikään yllätys pitäisi olla vaan pikemminkin sitä mitä sopii odottaakin.
- mieoonmuumi
Minusta onkin huvittavaa, että naisia ei uskota puskiksi. Puskathan suorastaan vilisevät naisia. Paitsi että on rekattuja, jotka aina luulevat sukupuolen väärin. Kun puskassa onkin mies, esim. valtakunta näkee hänet heti naisena. Ja kun puskassa on nainen, esim. Ananias näkee hänet ilman muuta miehenä. Tietyt rekatut haluavat väkisin luulla, että puskassa on aina kateellinen oman sukupuolen edustaja, vaikka puskahuutelun syy olisikin ärsytys vastakkaisen sukupuolen edustajaan.
- trolli
Äläs nyt sergei,mä en varmaan ole koskaan sulle puskista huudellut, vaikka joskus olenkin sua arvostellut... niin päin naamaa mä lataan. Ja vissiin kahdesti oon oikein tosissani ihmetellyt sun sanomaasi. Oli silloin niin mautonta, jossain mullakin raja kulkee... ja kun sen ylittää mä PUREN kyllä kinttuun kiinni.
Siitä Porvoon jutusta... se mua vieläkin jurppii, mä tykkään sarkasmista, mut sä alitit riman ... se oli sulta suoranainen limbo. Suuttumus tuli siitä, koska sä olet palstan yks älyköistä, ns. skarppi,
sä putosit silloin jalustaltasi... sullekin tulee näköjään erheitä.
Sen verran kunnioitan sua... en lähde trollaamaan sua.
Ihan varmasti olen nainen; lähdin ostamaan itselleni tänään nilkkureita... ja kun en sellaisia löytänyt mitä oisin itselleni ostanut... Tuli ostettua kangasvuoriset nahkasaapikkaat, polvipituiset
8cm koroilla, kun sopivat mun jalkaan ja olivat nätit. Nyt mä vaan ihmettelen missä mä niitä käytän, en todellakaan tarvitse niitä, kuin korkeintaan mielenpiristykseksi... lohdutuspalkinnoksi.
Koiran kanssa ulos... ja sitt menen nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti! trolli kirjoitti:
Äläs nyt sergei,mä en varmaan ole koskaan sulle puskista huudellut, vaikka joskus olenkin sua arvostellut... niin päin naamaa mä lataan. Ja vissiin kahdesti oon oikein tosissani ihmetellyt sun sanomaasi. Oli silloin niin mautonta, jossain mullakin raja kulkee... ja kun sen ylittää mä PUREN kyllä kinttuun kiinni.
Siitä Porvoon jutusta... se mua vieläkin jurppii, mä tykkään sarkasmista, mut sä alitit riman ... se oli sulta suoranainen limbo. Suuttumus tuli siitä, koska sä olet palstan yks älyköistä, ns. skarppi,
sä putosit silloin jalustaltasi... sullekin tulee näköjään erheitä.
Sen verran kunnioitan sua... en lähde trollaamaan sua.
Ihan varmasti olen nainen; lähdin ostamaan itselleni tänään nilkkureita... ja kun en sellaisia löytänyt mitä oisin itselleni ostanut... Tuli ostettua kangasvuoriset nahkasaapikkaat, polvipituiset
8cm koroilla, kun sopivat mun jalkaan ja olivat nätit. Nyt mä vaan ihmettelen missä mä niitä käytän, en todellakaan tarvitse niitä, kuin korkeintaan mielenpiristykseksi... lohdutuspalkinnoksi.
Koiran kanssa ulos... ja sitt menen nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!En mä mielestäni väittänyt että sinä, trolli, huutelisit puskasta. Tai että niin tekisi kukaan muukaan tietty, mutta joku tai jotkut sitä tekee. Ja saahan sitä huudella, oman pienuutensahan huutelija sillä vain alleviivaa. Nähtävästi mä lievästi ärsytän joitain ihmisiä ja sehän on tietty tarkoituskin. Tasoissapa silloin vain ollaan.
Mun missio ei ole vuorata pehmusteita ihmisille, joiden todellisuus kokee törmäyksiä. Porvoon casella ei edelleenkään kukaan enää mitään voi. Asian esille nostaminen oli varmaan makaaberia, mutta en näe pahana jos ihmiset osaisi tehdä asioille jotakin silloin kun niille jotakin tehdä voi.- trolli
scrg kirjoitti:
En mä mielestäni väittänyt että sinä, trolli, huutelisit puskasta. Tai että niin tekisi kukaan muukaan tietty, mutta joku tai jotkut sitä tekee. Ja saahan sitä huudella, oman pienuutensahan huutelija sillä vain alleviivaa. Nähtävästi mä lievästi ärsytän joitain ihmisiä ja sehän on tietty tarkoituskin. Tasoissapa silloin vain ollaan.
Mun missio ei ole vuorata pehmusteita ihmisille, joiden todellisuus kokee törmäyksiä. Porvoon casella ei edelleenkään kukaan enää mitään voi. Asian esille nostaminen oli varmaan makaaberia, mutta en näe pahana jos ihmiset osaisi tehdä asioille jotakin silloin kun niille jotakin tehdä voi.Niin kai asian noinkin voi nähdä... mutt minusta tuntui silloin kuin oisit sylkäissyt roskan päälle, ja asia kuitenkin vakavammin koski sitä pientä uhria, jonka elämä oli peruuntumattomasti päättynyt.
"Mutta en näe pahana jos ihmiset osaisi tehdä asioille jotakin silloin kun niille jotakin tehdä voi."
- Kuule kaikille asioille ei aina voi tehdä etukäteen mitään, tulevat eteen yllättäen, odottamattomasti ja silloin on ehkä myöhäistä enää katua... ettei ole muuttanut paikkakunnalta, tai koko maasta pois.
Ja narsistisia hulluja on valitettavasti joka maassa, ihan omasta takaa ja lisäksi suuri joukko maahan muuttaneita uusia kansalaisia... ilman kansalaisuutta ja ovat paperittomiakin sosiaalituilla asuvia... Kun meidän sivistyneet lakimme sallivat maan valtaukset tuntemattomille, tunnistamattomille sisseille!
Nyt vaan on oltava hiljaa kuin kusisukassa, ettei itänaapuri huomaa tulla ilman papereita rajan yli ja asuttaa maatamme, muutamalla miljoonalla pakolaisella.
Kymmenen vuoden kuluttua täällä asuisi slaavilainen kansa ja ihan meidän omien lakiemme puitteissa; täysin rauhanomaisesti maa olisi ilman sotimista vallattu ja haltuun otettu.
Alkuperäiset suomalaiset olisivat vähemmistökansana kuten nyt lappalaiset ovat Suomessa. =))
- 53535
Mitä on trollaaminen..
Tuen niitä joista pidän, ja lyttään niitä joista en pidä. Mukaville olen aina mukava.- mkjnml
Minäkin haluaisin tietää mitä se trollaaminen on.
Itse käytän mitä sattuu nikkeä koko ajan. En halua olla tunnistettava. Asiallisesti kuitenkin kommentoin, silloin harvoin, kun kommentoin.
.. Juuri Tuollaisia Trollaajia Lähes Kaikki Naiset Aina On.. ;D
- trolli
Saaks hihkaista Moikat, sulle!
trolli kirjoitti:
Saaks hihkaista Moikat, sulle!
.. Hihkasit Jo.. Eikä sellaiseen nyt mitään Lupia Tartte alkaa Kyselee.. =)
- trolli
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Hihkasit Jo.. Eikä sellaiseen nyt mitään Lupia Tartte alkaa Kyselee.. =)
"Juuri Tuollaisia Trollaajia Lähes Kaikki Naiset Aina On."
Hetkinen, hei!.... mä olen ollut puusilmä!
"juuri tuollaisia trollaajia (Lähes) kaikki naiset aina on" ... ja kenes motto tuo nyt olikaan?
Huomasin juuri, taas kerran, ett mulla on pitkät piuhat... ja hidas sytytys! Mutt nyt taitaa kipinöidä? trolli kirjoitti:
"Juuri Tuollaisia Trollaajia Lähes Kaikki Naiset Aina On."
Hetkinen, hei!.... mä olen ollut puusilmä!
"juuri tuollaisia trollaajia (Lähes) kaikki naiset aina on" ... ja kenes motto tuo nyt olikaan?
Huomasin juuri, taas kerran, ett mulla on pitkät piuhat... ja hidas sytytys! Mutt nyt taitaa kipinöidä?.. Muistaakseni se oli joku @Ätmel tjmv., joka tuon tapaisia Lauseita Viljeli.. En muista/tiedä, että oliko ihan hänen oma Bravuurinsa vai joltain muulta "kopsattu".. ;P
.. Mä olen kans Sitten Kylvänyt tuota SinneSunTänne.. Samoin, kuin Moni Muukin.. ;P
- NainenRuudunTakaa
Miksi naiset ei trollaisi? Aika naivia olettaa, että naiset olis aina kilttejä ja asiallisia, varsinkin jos palsta on tällainen kuin tämä, missä noin joka toisessa ketjussa dissataan naisia. Silloin harva nainen haluaa tuoda sukupuoltaan esiin ja varmaan miehenä esiintyminen on yleistä. Varsinkin sellaiset jotka on kiltimpiä haluaa pysyä turvassa "näkymättömissä" ja silti osallistua keskusteluun. Ja sit taas äkkivääremmät ehkä pistää kiusallaan lisää pökköä pesään.
Ja mistä kenenkään sukupuolta voi lopulta tietää. Toisaalta mitä väliä, tärkeintä lienee mitä sanotaan eikä kuka sen sanoo. Trollaamisen mahdollisuus kehittää lähdekriittisyyttä.No niinpä, mutta niin naiiveja me miehet ollaan pohjimmiltaan täällläkin että "pahat" jutut tulee oletettua miesten toimesta suoritetuiksi. Minutkin siellä toisessa ketjussa yllätti se että ei ole oikeastaan koskaan tullut edes mieleen että trollaaja voisi ollakin nainen mutta sitten kun sen hoksasi olevan mahdollista alkoi vaikuttamaan ihan loogiselta ajatukselta,
- en-myönnä-mitään
Jos täällä rekattuna myöntäisi, että kyllä: olen nainen ja trollaan välillä, Ananias kiljuisi täyttä kurkkua: "eeeet ole siis nainen, olet mies, tässä todiste!" Hän kun ei voi uskoa, että me naiset trollaamme. Ei välttämättä Pönttis trollaa, mutta monet muut. Siinä yksi syy, ettei sellaista voi täällä myöntää :-D
- tämäonfakta
Naiset eivät piere, trollaa eivätkä käy kakalla.
Minä edelleenkin uskon ettei noista ensimmäinen ja viimeinen ole naisille mahdollisia, trollaamisasiassa kun sen keksin päädyin loogisimpaan lopputulokseen.
- tämäonfakta
Harmaaritari kirjoitti:
Minä edelleenkin uskon ettei noista ensimmäinen ja viimeinen ole naisille mahdollisia, trollaamisasiassa kun sen keksin päädyin loogisimpaan lopputulokseen.
Olen muuten nainen:) Sen varmaan arvasit.
- Seonniinpuhtoinensielu
tämäonfakta kirjoitti:
Olen muuten nainen:) Sen varmaan arvasit.
Harmis ei voi ajatella naista istumassa paskalla piereskellen ja irvistellen. 😂😂😂 Kupla illuusiosta poksahtaa! 😂
Seonniinpuhtoinensielu kirjoitti:
Harmis ei voi ajatella naista istumassa paskalla piereskellen ja irvistellen. 😂😂😂 Kupla illuusiosta poksahtaa! 😂
Ei tietenkään, sehän on ihan mahdoton ajatus. Minä olen tavannut vain naisia jotka käy wc.ssä ainoastaan polttamassa tulitikkkuja ja laskemassa vettä käsienpesuhanasta. Ne ovat kai jonkinlaista korviketoimintaa niille brutaaleille toimille joita miehet wc:ssä suorittaa, kun ei naiset samaan pysty niin pitää sitten edes jotain käydä siellä tekemässä.
- mazy
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tietenkään, sehän on ihan mahdoton ajatus. Minä olen tavannut vain naisia jotka käy wc.ssä ainoastaan polttamassa tulitikkkuja ja laskemassa vettä käsienpesuhanasta. Ne ovat kai jonkinlaista korviketoimintaa niille brutaaleille toimille joita miehet wc:ssä suorittaa, kun ei naiset samaan pysty niin pitää sitten edes jotain käydä siellä tekemässä.
Ja miksihän naisilla on pyllyreikä sitten? hahaa? :D
- Tuokaahajusuolaa
mazy kirjoitti:
Kuulitko kun jossain työtuoli kaatui ja metallista ryminää kuului? 😂😂😂
mazy kirjoitti:
Tuossa ei ollut kyllä mitään hauskaa.
Tuokaahajusuolaa kirjoitti:
Miten tuo kaatuminen sitten liittyy oletettuihin naisten pyllyreikiin? On ne naiser outoja, sitä en tokikaan kiellä.
- mazy
Tuokaahajusuolaa kirjoitti:
Hahhaa, kuulin ja se kolahti muuten kovaa. :D Auts tais sattuakin vähän. ;D
- mazy
Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa ei ollut kyllä mitään hauskaa.
Oli oli, on sillä reiällä oikee tarkoituskin. Arvaatko yhtään mikä se voisi olla? :P
mazy kirjoitti:
Oli oli, on sillä reiällä oikee tarkoituskin. Arvaatko yhtään mikä se voisi olla? :P
Tuolin pystyssä pysyminen. Ei pysynyt, ei ole pyllyreikää, asia loppuun käsitelty.
- Oonkyylasunfani
Harmaaritari kirjoitti:
Miten tuo kaatuminen sitten liittyy oletettuihin naisten pyllyreikiin? On ne naiser outoja, sitä en tokikaan kiellä.
Siinähän mietit! 😝
Oot kyllä huikee tyyppi! Ihan uskomaton! 😃👌 - Eitunnuvissiinmissään
mazy kirjoitti:
Hahhaa, kuulin ja se kolahti muuten kovaa. :D Auts tais sattuakin vähän. ;D
Kuplamuovia koko haarniska täynnä.... liekö ne vaan poksanut siellä? Tuossahan tuo jo naputtaa näppstä ja oikoo kypäräänsä taas! 😝
- mazy
Harmaaritari kirjoitti:
Tuolin pystyssä pysyminen. Ei pysynyt, ei ole pyllyreikää, asia loppuun käsitelty.
Tuoli pysyy pystyssä pyllyreiällä? Hahhaa, no sähän nyt meinaat että se ihmeisiin pystyy, heh. Ei sentäs kai tuolin pystyssä pysyminen reiästä riipu. xD
On ja on, emme ole muumeja eikä ole persvako tyhjä, paitti reiän kohdalta ehkä vähän. :D
No ehkä joku sulle vielä näyttää mitä varten se on siellä. Selvästikään et halua kuulla aiheesta enempää tässä jaksossa. ;) - mazy
Eitunnuvissiinmissään kirjoitti:
Kuplamuovia koko haarniska täynnä.... liekö ne vaan poksanut siellä? Tuossahan tuo jo naputtaa näppstä ja oikoo kypäräänsä taas! 😝
Mitäs pienistä mustelmistakaan, kun ei nekään meistä miettii Harmis. xD
mazy kirjoitti:
Siitä kasvaa häntä :D
misspönttöuuni kirjoitti:
Tuo on paljon uskottavampi selitys kuin mitä veikkaan mazyn olevan tarjoilemassa, onneksi ei sanonut sitä ääneen.
- Harmisonhuippu
mazy kirjoitti:
Mitäs pienistä mustelmistakaan, kun ei nekään meistä miettii Harmis. xD
Joo. Huikean veikeä kaveri se on. 😃
En tajua miks jotkut sille äkäilee? 😳 Wuppiksenkin pitäis välillä nähdä kun se hassuttelee. Sehän lähtis mukaan oitis. 🤪 Harmaaritari kirjoitti:
Tuo on paljon uskottavampi selitys kuin mitä veikkaan mazyn olevan tarjoilemassa, onneksi ei sanonut sitä ääneen.
Joo, sitä on arkena tosi vaikea pitää piilossa.
Joo, sitä on arkena tosi vaikea pitää piilossa.
Meillä miehillä on häntä mutta se on toisella puolella, edessä. Sitäkään ei moni nainen usko, ainakaan kunnollinen, ennen kuin näkee. Sitten on niitä jotka on nähneet monta, ne ei ole kunnollisia naisia.
- mazy
Heh, juu. Toisinaan häntäkin käy kurkkaamassa. ;D
- mazy
Mut hei sustahan oli kyse, kun tuoli meni nurin. :D
Tuohon ympärille siis napakasti kurenarut ja jop pysyy pystyssä? On ihan oikee teema kyllä, kyllä se on. :)
Mut eikös kuvassa ole muumipeikko? Poika? vaikka eihän muumeilla ole pallejakaan.... - mazy
Harmisonhuippu kirjoitti:
Joo. Huikean veikeä kaveri se on. 😃
En tajua miks jotkut sille äkäilee? 😳 Wuppiksenkin pitäis välillä nähdä kun se hassuttelee. Sehän lähtis mukaan oitis. 🤪No jokainen näkee täällä kuka kenetkin mitenkin. :)
Huumorimieshän tuo Harmis on. mazy kirjoitti:
Mut hei sustahan oli kyse, kun tuoli meni nurin. :D
Tuohon ympärille siis napakasti kurenarut ja jop pysyy pystyssä? On ihan oikee teema kyllä, kyllä se on. :)
Mut eikös kuvassa ole muumipeikko? Poika? vaikka eihän muumeilla ole pallejakaan....kyllä mun tooli on tukevasti pystyssä, miellä miehillä kun on se pyllyreikä.
Joo mutta jos on muumeille suunniteltu tuoli se varmaan käy naisillekin kun ei ole sitä pyllyreikää muumeillakaan vai ootko muka nähny?Harmaaritari kirjoitti:
Meillä miehillä on häntä mutta se on toisella puolella, edessä. Sitäkään ei moni nainen usko, ainakaan kunnollinen, ennen kuin näkee. Sitten on niitä jotka on nähneet monta, ne ei ole kunnollisia naisia.
Teillä se on oudossa paikassa. Niinku vinksahtanut. En ymmärrä, kun evoluutio on luonut hännän tasapainoilemiseen. Että satuahan se täytyy olla se etupuolinen (ja siksikin etten ole nähnyt kunnolla). Meillä on sentään reikä ja paikka sille perässä.
:DEipäs käytetä karkeaa kieltä. Alan epäilemään että siellä on joku miestrolli puskissa :D
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä mun tooli on tukevasti pystyssä, miellä miehillä kun on se pyllyreikä.
Joo mutta jos on muumeille suunniteltu tuoli se varmaan käy naisillekin kun ei ole sitä pyllyreikää muumeillakaan vai ootko muka nähny?Muumeista olen ollut huolestunut aina.
Muumeista olen ollut huolestunut aina.
Samoin Ankkalinnan hahmoista. Kyllä olen yrittänyt katsoa, mutta en vaan näe.
Teillä se on oudossa paikassa. Niinku vinksahtanut. En ymmärrä, kun evoluutio on luonut hännän tasapainoilemiseen. Että satuahan se täytyy olla se etupuolinen (ja siksikin etten ole nähnyt kunnolla). Meillä on sentään reikä ja paikka sille perässä.
:DKieltämättä tuo on loogista. Miksiköhän se yksi tuolla aiemmin sitten tuolillaan kaatui kun kuitenkin vissiin tasapainohäntä oli olemassa? Outo homma kyllä.
Muumeista olen ollut huolestunut aina.
Joku joskus perusteli muumien pyöreyttä sillä kun ei ole sitä poistoreikää niin olisivat sitten niin täynnä sen vuoksi, tiedä häntä sitten.
Samoin Ankkalinnan hahmoista. Kyllä olen yrittänyt katsoa, mutta en vaan näe.
Ne ankkalinnalaiset noin muuten ihmepervoja, takit päällä muttei housuja. Muumit nyt vielä jotenkin voi ymmärtää.
Harmaaritari kirjoitti:
Kieltämättä tuo on loogista. Miksiköhän se yksi tuolla aiemmin sitten tuolillaan kaatui kun kuitenkin vissiin tasapainohäntä oli olemassa? Outo homma kyllä.
Se häntä pitäis suoristaa kunnolla. Ei se muuten auta.
Harmaaritari kirjoitti:
Joku joskus perusteli muumien pyöreyttä sillä kun ei ole sitä poistoreikää niin olisivat sitten niin täynnä sen vuoksi, tiedä häntä sitten.
Oon miettinyt, mitä ne Japanissa ajattelee. Niinku noista.
Ja sitä kautta meistä.misspönttöuuni kirjoitti:
Oon miettinyt, mitä ne Japanissa ajattelee. Niinku noista.
Ja sitä kautta meistä.Eikös ne jaappanissa fanita niitä muumeja, niillä on joku muumipuistoki siellä mutta nehän nyt on muutenkin vähän outoja, niin ku vaikka toi:
https://www.youtube.com/watch?v=xPx11f27jdY
No ny pitänee mennä nukkumaan, vaikka alkuillasta mienas vähän jutut karata taas niin eiköhän tää taas tästä, hyviä öitä misspönttikselle :)Harmaaritari kirjoitti:
Eikös ne jaappanissa fanita niitä muumeja, niillä on joku muumipuistoki siellä mutta nehän nyt on muutenkin vähän outoja, niin ku vaikka toi:
https://www.youtube.com/watch?v=xPx11f27jdY
No ny pitänee mennä nukkumaan, vaikka alkuillasta mienas vähän jutut karata taas niin eiköhän tää taas tästä, hyviä öitä misspönttikselle :)Hahah no tuota pitäisi joskus jokaisen kokeilla niin lähtisi liika jäykkyys, siinähän oli vähän samanlainen meno kun alkuillasta täällä, että aina tuli peräseinä ryskeellä vastaan. Nythän kaikki on fine eikö ookin :)
Menehän sie nukkumaan, rauhallisia unia,
minun osalta välit on kaikkiin ok.
-Jopa muumeihin ja niiden reiättömyyteen :D
- Palstanomajeesus
Niinkuin olen kauan jo sanonut ja sanon yhä. Nainen ja mies ovat ihmisiä molemmat. Ei eroa mitä vaikkapa täällä voisivat tehdä kumpikin. Vain muutama fyysinen ero ja siinä kaikki.
Aamen.Fyysinen ero. Tuolla pyyllyreiästä puhuivat, jäi vähän epäselväksi onko sitä vai ei, olen nitse uskonut että ei mutta mazy heitti ilmaan ajatuksen että olisi. Kuinkahan lienee todellisuudessa?
- Eiroiskulaidoille
Harmaaritari kirjoitti:
Fyysinen ero. Tuolla pyyllyreiästä puhuivat, jäi vähän epäselväksi onko sitä vai ei, olen nitse uskonut että ei mutta mazy heitti ilmaan ajatuksen että olisi. Kuinkahan lienee todellisuudessa?
No kyllä se on. Sillä on ihan samat käyttötarkoitukset kun meilläkin on sille. 😃
Minä tosiaan pidän naisia ihan samanlaisina ihmisinä kun meitä miehiä. Ja se heissä onkin upeeta. Ihan turauttelevat tarpeen tullen ja osaavat olla julmia, ihania, suoraselkäisiä, vastuuta pakenevia....niin... ihmisiä. Ei yhtään enempää tai vähempää kuin me miehet. Minäkin muuten käyn kusella usein istualteen. 😀👌 Eiroiskulaidoille kirjoitti:
No kyllä se on. Sillä on ihan samat käyttötarkoitukset kun meilläkin on sille. 😃
Minä tosiaan pidän naisia ihan samanlaisina ihmisinä kun meitä miehiä. Ja se heissä onkin upeeta. Ihan turauttelevat tarpeen tullen ja osaavat olla julmia, ihania, suoraselkäisiä, vastuuta pakenevia....niin... ihmisiä. Ei yhtään enempää tai vähempää kuin me miehet. Minäkin muuten käyn kusella usein istualteen. 😀👌Valehtelet, en usko.
Sinä olet tosiaan ihan sekaisin :D Pyllyreikä naisessa upeeta wtf? Eivätkä turauttele. Julmia ne kyllä osaa olla mutta onneks eivät turauttele, se on pääasia. Jaa., piti sitten tuokin saada kertoa :D- Kaboom
Harmaaritari kirjoitti:
Valehtelet, en usko.
Sinä olet tosiaan ihan sekaisin :D Pyllyreikä naisessa upeeta wtf? Eivätkä turauttele. Julmia ne kyllä osaa olla mutta onneks eivät turauttele, se on pääasia. Jaa., piti sitten tuokin saada kertoa :DNiin. No pidä sinä vaan se omituinen 50-luvun uumablondi siellä jalustalla. 😊
Mutta vinkki: Se saattaa räjähtää!!! 😂😂😂 Kaboom kirjoitti:
Niin. No pidä sinä vaan se omituinen 50-luvun uumablondi siellä jalustalla. 😊
Mutta vinkki: Se saattaa räjähtää!!! 😂😂😂Ei se mihinkään räjähdä kun ei se syökään mitään, siks se onkin uumablondi :) niin tai saa se olla brunettekin tai punapää, en oo ronkeli :)
Onhan se mahdollista. Provosoiminen ei katso sukupuoleen, vaan se on enemmänkin luonnekysymys. Usein naiset ovat verbaalisesti lahjakkaita, mutta tuskin palstoilla trollaamiseen tarvitaan suurtakaan lahjakkuutta.
Minun on vaikea ymmärtää, miksi kukaan nainen haaskaisi aikaansa trollaamiseen ja provoiluun? Sen ajan voisi käyttää paljon hyödyllisemmin.Itseasiassa kun Harmiksen kanssa oli puhetta siitä että hän tekisi aloituksen naisten trollaamisesta.
Ehdotin aiheeksi "mitkä ovat naisten motiivit trollailla?"
Mielestäni naisten kohdalla olisi järkevämpää pohtia motiiveja kuin sitä voiko naiset trollailla.Palstamäki kirjoitti:
Itseasiassa kun Harmiksen kanssa oli puhetta siitä että hän tekisi aloituksen naisten trollaamisesta.
Ehdotin aiheeksi "mitkä ovat naisten motiivit trollailla?"
Mielestäni naisten kohdalla olisi järkevämpää pohtia motiiveja kuin sitä voiko naiset trollailla.Mitä tuosta trollaamisesta oikein saa? Onko se ajanhaaskauksen väärtti? Yleensä naisilla on monta rautaa tulessa ja ovat moneen suuntaan menossa, en vaan voi tajuta tuollaista jumittamista. Ehkä lähestyn tätä asiaa liikaa omasta vinkkelistä? Tai sitten en vaan tajua trolleja ja sitä ajatusmaailmaa alkuunkaan (se ei välttämättä ole ollenkaan huono asia).
tosi..typy kirjoitti:
Mitä tuosta trollaamisesta oikein saa? Onko se ajanhaaskauksen väärtti? Yleensä naisilla on monta rautaa tulessa ja ovat moneen suuntaan menossa, en vaan voi tajuta tuollaista jumittamista. Ehkä lähestyn tätä asiaa liikaa omasta vinkkelistä? Tai sitten en vaan tajua trolleja ja sitä ajatusmaailmaa alkuunkaan (se ei välttämättä ole ollenkaan huono asia).
Minä luulen että ML-palstalla ja täällä trollailu on vähän erilaista mitä se on monella muulla alustalla.
Näillä kahdella palstalla se on liittynyt enemmän palstalaisten imagon rakentamiseen ja muiden uskottavuuden romuttamispyrkimyksiin. Lähinnä miesten hiekkalaatikkoleikkiä.Palstamäki kirjoitti:
Minä luulen että ML-palstalla ja täällä trollailu on vähän erilaista mitä se on monella muulla alustalla.
Näillä kahdella palstalla se on liittynyt enemmän palstalaisten imagon rakentamiseen ja muiden uskottavuuden romuttamispyrkimyksiin. Lähinnä miesten hiekkalaatikkoleikkiä.En tunne tämän palstan dynamiikkaa ja kiemuroita vielä kovinkaan hyvin, mutta ML-palstalla trollailu karkoitti kaikki hyvät kirjoittajat ja se oli lopulta palstan tuho. Surullista, mutta totta.
tosi..typy kirjoitti:
En tunne tämän palstan dynamiikkaa ja kiemuroita vielä kovinkaan hyvin, mutta ML-palstalla trollailu karkoitti kaikki hyvät kirjoittajat ja se oli lopulta palstan tuho. Surullista, mutta totta.
Minä en tuntenut ML-palstan dynamiikkaa, mutta oletan että kun samoja hihhuleita on sieltä liikkunut tänne, että jotakin yhteistä löytyy.
Tämähän on paikka jossa on ihan arkipäivää yrittää tehdä palstalaisista naurunalaista jollakin tehdyillä profiileilla. No, nyt se on vaikeaa kun jokainen tietää nuo koukut, mutta itse en tajunnut tänne tullessani mistä on kyse ja olinkin alkuun hukassa.Palstamäki kirjoitti:
Minä en tuntenut ML-palstan dynamiikkaa, mutta oletan että kun samoja hihhuleita on sieltä liikkunut tänne, että jotakin yhteistä löytyy.
Tämähän on paikka jossa on ihan arkipäivää yrittää tehdä palstalaisista naurunalaista jollakin tehdyillä profiileilla. No, nyt se on vaikeaa kun jokainen tietää nuo koukut, mutta itse en tajunnut tänne tullessani mistä on kyse ja olinkin alkuun hukassa.Onhan se totta, että tämä palstailu on opettavaista. Kerran kun mokaa, sen muistaa lopun ikänsä. Jos ei ala oppimaan, niin palstalla koulutetaan palstakelpoiseksi ja ainakin varomaan trollien ansoja.
Itse olin aikoinani liian sinisilmäinen ja luottavainen, ne ovat karisseet matkalla pois jo moneen kertaan.tosi..typy kirjoitti:
Onhan se totta, että tämä palstailu on opettavaista. Kerran kun mokaa, sen muistaa lopun ikänsä. Jos ei ala oppimaan, niin palstalla koulutetaan palstakelpoiseksi ja ainakin varomaan trollien ansoja.
Itse olin aikoinani liian sinisilmäinen ja luottavainen, ne ovat karisseet matkalla pois jo moneen kertaan.Tämä on kyllä opettavaista, mutta toisaalta joskus miettii mitä järkeä on opetella tajuamaan milloin on palstatrollin kanssa tekemisissä?
Missä oikeassa elämässä tuota taitoa tarvitsee.Palstamäki kirjoitti:
Tämä on kyllä opettavaista, mutta toisaalta joskus miettii mitä järkeä on opetella tajuamaan milloin on palstatrollin kanssa tekemisissä?
Missä oikeassa elämässä tuota taitoa tarvitsee.Tuskin oikeassa elämässä siitä taidosta on mitään hyötyä. Täällä bittiavaruudessakaan niihin tilanteisiin joutuu hyvin harvoin. Hyöty on minimaalinen, melkein tarpeeton.
Ainoastaa oppii olemaan varuillaan.tosi..typy kirjoitti:
Tuskin oikeassa elämässä siitä taidosta on mitään hyötyä. Täällä bittiavaruudessakaan niihin tilanteisiin joutuu hyvin harvoin. Hyöty on minimaalinen, melkein tarpeeton.
Ainoastaa oppii olemaan varuillaan.Luulen että tässä oppii vain sen, että iso osa ihmisistä on vailla oikeaa elämää.
Palstamäki kirjoitti:
Luulen että tässä oppii vain sen, että iso osa ihmisistä on vailla oikeaa elämää.
Viihteellistä sisältöä haetaan keskusteluforumeilta. Helppoa ja vaivatonta.
Tai niin, kuka mitäkin hakee?
Menin tähän taas oma näkökulma edellä. Aina ei ole helppoa samaistua kaikkien muiden toiveisiin ja tarpeisiin.tosi..typy kirjoitti:
Viihteellistä sisältöä haetaan keskusteluforumeilta. Helppoa ja vaivatonta.
Tai niin, kuka mitäkin hakee?
Menin tähän taas oma näkökulma edellä. Aina ei ole helppoa samaistua kaikkien muiden toiveisiin ja tarpeisiin.Minä kai tulin vähän kurkkimaan muita sinkkuja ja katsomaan voiko täältä saada vinkkiä miten löytää kiinnostavia naisia. Aikamoinen pettymyshän tämä palsta oli.
Nyttemmin tämä on vähän sellainen sosiaalinen yhteisö mulle, ja tavallaan viihdettä.
- wanhaämmä
Mähän olen trolli! Mut on helppo tunnistaa aina tästä samasta nikistä.
Sitten sellainen juttu, mikä on näemmä päässy unohtumaan: ei täällä ole naisia...- perkulesnii
E plsrtalla eelloo nstaia!
- wanhaämmä
perkulesnii kirjoitti:
E plsrtalla eelloo nstaia!
Juuri näin :)
- wanhaämmä
Wwuwuw kirjoitti:
Öhme prölläämistä...
Ptölä onb vheina jätmejjä, pjörkele.
- keskussei
wanhaämmä kirjoitti:
Ptölä onb vheina jätmejjä, pjörkele.
Mtäl tle olkeini asanottel?
Minä ainakin trollailen, en puskista vaan ihan vaan näin..tälleen.
Ja kohta trollaan ittelleni kupin kahvia..ja sitten trollaan vähän muita hommeleita..- trollienisioikein
Mijnä taijan muuten trollata itselleni toisen ruuan tuolta jääkaapista, kun kyllä trollinkin on jotain trollahtavaa saatava trollin masuunsa... Kyllä näin on trollit kuules!
- Trollallaatrallallaa
Trollaa. Täällä on ainakin pari selkeää trollia, jotka kirjoittelevat joko tunnistetun nimimerkkinsä takaa tai sitten huutelee puskista rekisteröimättömien tai lukuisten muiden rekisteröityjen nimimerkkien takaa.
Näitä on lähinnä hauska seurata. Jos eivät saa avauksiinsa tai mielipiteisiinsä tukea, ottavat käyttöön oman trolliarmeijansa ja komppaa näin omia kirjoituksiaan nikeillä, joita ei keskusteluissa muuten näy. Pikanttina lisänä omille kirjoituksilleen peukuttaminen.
Vaikka tätä tekee kumpikin sukupuoli, niin naisilla lienee yleisempää, koska eivät tavallaan kestä siinämäärin erimielisyyttä tai vastaväitteitä kuin miehet. Osa tietenkin omaa senverran hyvän itsetunnon, että trollaamiseen ei ole tarvetta lainkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1503344
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592658Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831524- 771518
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3661453- 911160
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086