Miehet, kysyttävää

18vtytsy

Hei!
Olen 18v nainen ja kyselisin nyt teiltä palstan miehiltä että onko minun mahdollista löytää kumppani
Olen tosiaan 18 (pian 19)
166cm
60kg
Punaiset hiukset
Vihreät silmät
En aseta miehelle mitään ulkonäkövaatimuksia mutta luonteesta toivottuja asioita olisi:
Ystävällinen
Rakastava
Helliminen plussaa
Ainoa mitä mieheltä oikeastaan vaadin on se että jos naimisiin päädytään niin haluan lapsia. 4-6 lasta olisi hyvä. Nimet minulla on valmina mietittynä, mies saisi toki ehdotella lisää ja kertoa omat mielipiteensä mutta minä haluan päättää loppupeleissä itse. Olen niitä nimiä lapsesta asti miettinyt ja täydelliset löytänyt.
En aio harrastaa seksiä ennen naimisiin menoa (en kuulu mihinkään uskontoon eli ei johdu siitä) koska haluan varmistua että mies on se oikea. Hellittelyn ja hyväilyn hyväksyn kyllä, samoin kuin yökylät yms mutta ei seksiä.
Onko noi kolme vaatimusta liikaa?
Luonteeltani olen pirtsakka, ujo uusien seurassa mutta kun tutustuu niin rohkeampi, tykkään elokuvien katsomisesta ja lukemisesta, oikeastaan lähes kaikki tekeminen käy.
Miehet, toivoisin vastauksia :))
(Olisi myös mukava jos voisin jäädä kotiäidiksi mahdollisimman pitkään, hoitamaan taloa ja lapsia. Ainakin olisi kiva jos pikkulapsiajan voisin olla kotona lasten kanssa, elikkäs noin kolmevuotiaaksi)

16

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Eli haluat vaan olla...
      Tehdä vauvoi...
      Miehen pitää elättää sinut ja lapset...
      Oot viel aikas nuori...
      Eikö kannattaisi..opiskella ensin hyvä ammatti..olisit vapaa nainen...et riippuvainen miehestä....ja miehellä helpompaa..kun tuet elämääne...
      No tiedän..on miehiä..mitkä haluaa sexsin avioliittoon...ei siinä mitään jokainen tyylillään..itse kyllä neuvoisin vähän katsomaan niitä miehiäkin muutamia...ettei kaduta myöhemmin...
      Me ihmiset vaan ollaan erilaisia...
      Kun olet nuori tyttö...juokse tukka hulmuten...naura..iloitse..ole nuori ja vapaa...
      Nuoruus kestää niin vähän aikaa..
      Äitinä rakastettuna ..perheellisenä...saat olla lopun elämää...mut nuori..vain kerran...❤️

      • Elluhalloyb

        Tälläi naisena..
        Vaikka halusit miesten vastauksia...💫☀️


      • 18vtytsy

        Olen opiskellut unelma-ammattiini ja aion kyllä miehen kanssa(sitkun sellainen löytyy) kerätä rahaa ennen lapsien hankkimista säästöön että riittää. Lapsia haluan alkaa hankkimaan 20-23 vuotiaana, 35 vuotiaana (viimeistään) lapsiluku täyteen niin saa sitten vanhempana nauttia miehen kanssa ajasta kaksistaan. Kotiäitinä haluan olla koska haluan kokea lapseni ensimäisten vuosien kehityksen jäämättä mistään paitsi. Olen jo lapsesta asti tiennyt että haluan ison perheen eikä kyse ole siitä että haluan vain vauvoja vaan odotan yhtä innolla lapsen kaikkia ikävaiheita.


    • realistinykyään

      Olet kohta 19 vee, mutta vaikutat tekstisi perusteella vasta joltain 13 kesäiseltä.

      Ei riitä että on opiskellut, pitäisi olla myös työpaikka ja vakituiset tulot, muuten vanhempainraha jää mitättömäksi. Työpaikkaa ei pysty pitämään jos on poissa duunista 3-6 vuotta. Kyllä se lähtee sinulta alta viimeistään toisen vanhempainvapaan aikana. Sori, mutta näin se vaan nyt on, koska jos olet poissa duunista pitkään, aika on ajanut ohitsesi. Et osaa tehdä enää mitään.

      Kannattaa laittaa vähän jäitä pipoon ja aloittaa itsensä elättämisestä oman asunnon hankinnasta säästämisestä pahan päivän varalle. Pahalla päivällä tarkoitan todella pahaa päivää. Siitä on omakohtaista kokemusta.

      Unelmia saa ja pitää olla, mutta hyvä on pitää myös järki päässä.
      Elämä ei mene aina kuin strömsössä, pahoihin päiviin kannattaa varautua edes hieman ennalta.

      • 18vtytsy

        Siis työpaikka ( vakituiset tulot) on kanssa. Lisäksi minulla on jo valmiina melkoisesti säästöjä mummin perinnöstä jonka laitoin heti talteen.


    • oppeliini1

      Opiskellut unelma-ammatin jo 18 vuotiaana? onko se siivoojan vai laitoskeittäjän apulaisen ammatti? vai postinjakajan? Kaikki hyviä ammatteja mutta noilla palkoilla kestää hyvin kauan säästää oma asunto ja varma taloudellinen itsenäisyys.

      Jatka opintoja ja keskittäydy kehittämään itsesi ( voit silti täydellisen hyvin harjoittaa unelma-ammattiasi iltaisin ja viikonloppuisin! Niin muutkin nuoret ovat tehneet!)

      • 18tytsy

        Lähihoitaja. En ole kiinnostunut opiskelemaan monia vuosia ammattiin jota tehdessäni en ole onnellinen. Omaan asuntoon on jo melkein rahat kasassa, tällä hetkellä asun vuokralla. Perinnöstä sain hyvän pesämunan josta puolet laitoin pahan päivän varalle ja puolet säästöön asuntoa varten.


    • siniristi

      Minusta vaikutat todella fiksulta ja määrätietoiselta nuorelta naiselta ja luulen, että nämä sinun toiveesi kyllä toteutuvat tulevaisuudessa. Siitä tahtoisin sinua muistuttaa, että vanhempi ja vanhemmat ovat vastuussa myös lapsen henkisestä ilmapiiristä. Suosittelenkin lämpimästi, että lukaisisit hieman raamattua ja tekisit sinne alleviivauksiakin :)

      Hyvää talven odottelua!

      • 18tytsy

        En usko Jumalaan enkä aio lapsiani kasvattaa mihinkään uskontoon. Saavat toki sitten tarpeeksi vanhoina itse päättämään liittyä johonkin uskontoon mutta minun huushollissani ei Raamattua iltasaduksi lueta :))


    • TotuusSattuuQC

      Aloittajalle huomauttaisin vain että elämässä ei ole kysymys vain siitä mitä sinä haluat vaan myös mitä puolisosi haluaa. Et voi olettaa että kaikessa mennään sinun halusi mukaan.

    • kaarlonkalossit

      Papin aamenella/maistraatin paprulla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa.
      Onneksi tänä päivänä yksikään tervepäinen mies ei suostu, eikä nainenkaan, hyppäämään suin päin avioliittoon jonkun kanssa. Luojan kiitos, nykyään asutaan yhdessä useampi vuosi, ennen kuin tehdään niitä lapsia tai käydään virallistamassa parisuhde.
      Katsos kun jää ne kaipaamasi lapsetkin tekemättä, jos mies on aivan munaton seksihommissa. Tai päinvastoin, mies lähtee lätkimään jos sinä olet kuin kuollut lahna. Ei sellaista kukaan paria vuotta enempää jaksa katsella.

      Joten onnea vaan miehen etsintään, ja otan osaa näin etukäteen, jos umpisokkona hyppäät avioon.
      Ja vielä; "hyväilyt" eivät ole sama asia kuin kunnon yhdyntä.

    • SaatOdottaa

      Kuten joku jo mainitsi, parisuhde ei ole sitä, että mennään vain sinun mielesi mukaan. Ei sellaista kukaan mies jaksa määräänsä enempää.

      Toisekseen, seksin odottaminen avioliittoon asti on aika vanha tapa. Se on hyvä ettei kaikille jakele, mutta harva mies jaksaa odottaa alttarille asti koska seksiä saa helposti muualta.

      • Anonyymi

        Vai helposti? En ole huomannutkaan. Kerro ny mullekin mistä, niin käyn vähän hakemassa


    • eläkkeelläjo

      Todella naiviia tekstiä aloittajalta.
      Jos minä olisin vielä 20 vuotias, ottaisin 100 kertaa mieluummin kunnollisen orgasmeihin johtavan päivittäisen seksielämän kuin lapset.

      • Niinpä. Siksi kai Suomessa syntyvyys laskeekin.


    • Anonyymi

      "En aio harrastaa seksiä ennen naimisiin menoa (en kuulu mihinkään uskontoon eli ei johdu siitä) koska haluan varmistua että mies on se oikea. "

      Se on kyllä just päinvastoin. Entä jos mies onkin pervo, itsekäs pzzkiainen, väkivaltainen tai surkea sängyssä? Sen saat sitten tietää vasta paavin aamenen jälkeen...
      Enkä usko että sitä suostuu odottamaan kuin luuseri tai tosi naivi tyyppi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe