Tiistain tykitys

...että pysytte tolkuissanne.

https://www.youtube.com/watch?v=Fwr1Z7uyXz4

Tänään keskitytään vain musiikkiin :)

Otetaan vastaan reipasta musiikkia , muu ei käy
(hitaat jätetään loppuviikolle).

Vauhtia. Ei nukuta siellä.

30

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä selvästi körötellään.

      Tiistai näyttää hyvin tahmealta. Luulen pian, että on maanantai. Voi ei mitä vätystelyä.

    • Reaktionopeus on luokkaa nolla...

      Tsaijai.

    • myötähäpeä

      Nolottaako?

      • Öh niin mikä nyt taas? Ei minulla ole mitään sellaista, mistä pitäisi nolostella. Kui?


      • misspönttöuuni

        Ja mulla jää vähemmän hommaa kun sinä teet sen aina mun puolesta :D

        Häpeä vaan pikku murmeli. Keksin kohta jotain lisää.

        Kiukuttaako taas? Niin kuin viimeiset viisi päivää on tehnyt. : )


      • UUU! hYväksytään!

        Kyllä virtakaapelit kipinöi täällä. Hienoa! Lauloin mukana :D

        Tulet myös saamaan ensimmäisen vastaajan palkinnon :D, toisilla ei rokkievä liikahdakaan.

        En muuten ymmärrä yhtään sitä, miksi ko. bändi saa kuraa niskaan; olen pitänyt siitä aina. Solistilla on hyvä ääni, erittäin hyvä...


      • Kuuntelepa koko ketju niin suortuu permanenttikin :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuuntelepa koko ketju niin suortuu permanenttikin :D

        Mä jo palasin 50-luvulla, mutta sitten takaisin 2010-luvulle

        https://www.youtube.com/watch?v=10wwUG0bJGc

        Henry Mancinia Hank Marvinin tapaan.


      • Mulla tuli tuosta jostain syystä tuo mieleen, sanoikohan ne siinä black sheep tai jotain:

        https://www.youtube.com/watch?v=u7aNKstBCM4

        Hauska ääni tuolla Ginillä, en tiedä jaksaisiko sitä jatkuvasti kuulla mutta toisinaan kiva.


      • scrg kirjoitti:

        Mä jo palasin 50-luvulla, mutta sitten takaisin 2010-luvulle

        https://www.youtube.com/watch?v=10wwUG0bJGc

        Henry Mancinia Hank Marvinin tapaan.

        Aika groovia, mua rupes ihan naurattamaan, hyväntuulen musaa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mulla tuli tuosta jostain syystä tuo mieleen, sanoikohan ne siinä black sheep tai jotain:

        https://www.youtube.com/watch?v=u7aNKstBCM4

        Hauska ääni tuolla Ginillä, en tiedä jaksaisiko sitä jatkuvasti kuulla mutta toisinaan kiva.

        Katohan kuka heräsi : )

        Tosi persoonallinen ääni muijalla (voisiko kuvailla määkivän lampaan, vihaisen naisen ja vinkulelun yhdistelmä positiivisella tavalla) ja sopivan 'räimeä' kappale.

        Hyväksytään reippaaksi alkuviikon ralliksi. Toisen vastaajan palkinnon saa Harmaaritari

        :D


    • Ihminen tarvitsee energiaa.

      Muutenhan sitä on kuin nahistunut siikli hinkalossa,
      joka ei kelpaa edes muussiin.

      Elämänviisauksia kannattaisi joskus kuunnella.

      • Nahistunut siikli hinkalossa on selviäjä kun ei kelpaa edes muussiin, muut syödään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nahistunut siikli hinkalossa on selviäjä kun ei kelpaa edes muussiin, muut syödään.

        Niin mutta jos se muussi on niinku parisuhdemarkkinat.
        Voi perunoillakin olla tasoteoria, eikö voikin :)

        Pitää päätyä joko uuniin, muussin tai laatikkoon. Mutta ei kompostiin.

        Katselen asioita ruohonjuuritasolta ja perunankin avulla voi joskus demonstroida (mutta en tajua, miksi teen sitä heavyrokki ketjussa, nevermind).


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin mutta jos se muussi on niinku parisuhdemarkkinat.
        Voi perunoillakin olla tasoteoria, eikö voikin :)

        Pitää päätyä joko uuniin, muussin tai laatikkoon. Mutta ei kompostiin.

        Katselen asioita ruohonjuuritasolta ja perunankin avulla voi joskus demonstroida (mutta en tajua, miksi teen sitä heavyrokki ketjussa, nevermind).

        Ei kun ne hyvät siiklit murskataan ja sistten syödään, nahistunujt siikli tyytyväisen jutkottaa laarin nurkassa turvassa :D Muussissa murskataan jollain terällä, laatikossa paistetaan elävältä, sanoisin että nahistunut siikli teki hyvän valinnan.


      • Jaha jaha, sinä kuuntelit siinä uutisia radiosta

        https://www.youtube.com/watch?v=L9ZbJrxloQ8

        ...ja minä kattelin perään sääennusteen - kohta sataa (tää oli kyllä nyt enemmän palstatytöille, mutta käännä kuva pois niin biisi ehkä menettelee, heh :D

        Oli siinä piiloviesti palstamiehillekin "mun mama sano tytöil ei saa leikkii", kirjoittakaa ylös veljeskunta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaha jaha, sinä kuuntelit siinä uutisia radiosta

        https://www.youtube.com/watch?v=L9ZbJrxloQ8

        ...ja minä kattelin perään sääennusteen - kohta sataa (tää oli kyllä nyt enemmän palstatytöille, mutta käännä kuva pois niin biisi ehkä menettelee, heh :D

        Oli siinä piiloviesti palstamiehillekin "mun mama sano tytöil ei saa leikkii", kirjoittakaa ylös veljeskunta.

        Nuo meni nyt väärinpäin. Mun ois pitänyt laittaa Parkkonen sulle, ja sun Stina mulle


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nuo meni nyt väärinpäin. Mun ois pitänyt laittaa Parkkonen sulle, ja sun Stina mulle

        Joo. Nyt lipsahti. Mitäs me houritaan tässä.

        (naurua)


    • mazy
      • Tää tuli ekan kerran tutuksi Anna Puustjärven kautta :D

        Kyllähän te nyt ilahduttavasti reipastuitti! Hyvääää, siitä se alkuviikko lähtee luistelemaan, vähän rokkia ja rumpua ja rairai.

        Mutta kohta minä alan analysoimaan ensitreffejä. Pitäähän se tietää, mikä on Miinan ja Heikin tilanne, ja miksi toinen pariskunta lukittautui suihkuun (aika töykeästi videoklipissä jätettiin kameramies keittiöön).


      • mazy

      • mazy
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tää tuli ekan kerran tutuksi Anna Puustjärven kautta :D

        Kyllähän te nyt ilahduttavasti reipastuitti! Hyvääää, siitä se alkuviikko lähtee luistelemaan, vähän rokkia ja rumpua ja rairai.

        Mutta kohta minä alan analysoimaan ensitreffejä. Pitäähän se tietää, mikä on Miinan ja Heikin tilanne, ja miksi toinen pariskunta lukittautui suihkuun (aika töykeästi videoklipissä jätettiin kameramies keittiöön).

        Mukavaa analysointia!😊


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tää tuli ekan kerran tutuksi Anna Puustjärven kautta :D

        Kyllähän te nyt ilahduttavasti reipastuitti! Hyvääää, siitä se alkuviikko lähtee luistelemaan, vähän rokkia ja rumpua ja rairai.

        Mutta kohta minä alan analysoimaan ensitreffejä. Pitäähän se tietää, mikä on Miinan ja Heikin tilanne, ja miksi toinen pariskunta lukittautui suihkuun (aika töykeästi videoklipissä jätettiin kameramies keittiöön).

        Ai siekii katot hömppää, mie katon kultakuumetta


    • mazy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe