Facebookissa ja on kuulemma vuosia yrittänyt löytää miestä aktiivisesti ja ystäviä Nainen kysyi mitä tehdä kun ei yrityksistä huolimatta ole löytänyt ketään. Sanoin naiselle että laske sitten rimaa alas niin alkaa helposti miehiä löytymään. Nainen vastasi ettei etsi mitään miesmallia kun ei itsekkään ole missi. Pyysin naista heti treffeille vaikka jääkiekkoa katsomaan mutta sainkin heti sitten pakit. No siinäpäs nähtiin taas että nainen haluaa komean miehen. Naisella on kuvallinen profiili ja näkee myös minun kuvani ja tietenkin sain pakit rumuuteni takia.
Nainen valitteli yksinäisyyttä
57
928
Vastaukset
- JossainMuualla
Minullekin naikkonen valitti, ettei miestä löydy.
Ja tottahan se oli.
Heti kun kaikki humalaiset, absolutistit, ulkomaalaiset, liian vanhat, liian nuoret, liian röyhkeät, liian ujot, liian lyhyet, liian pitkät, väärässä paikassa lähestyvät, väärään aikaan lähestyvät, väärällä tavalla lähestyvät, baarissa lähestyvät, kadulla lähestyvät, liian rumat, liian komeat ja mitähän vielä oli jätetty pois niin ketään ei todellakaan löytynyt.
Kehotin naista hankkimaan koiran, rasian suklaata ja vierailemaan erotiikkakaupan välineosastolla. - ätminelämää
Se on ihan mahdotonta että nainen laskee rimaa koska sitten nainen myöntäisi itse olevansa ruma.
- 89898908
Eihän kukaan halua olla ventovieraan ihmisen kanssa, jota pitää rumana. Se idea on siinä, että jossain on se, joka pitää kauniina/komeana sitä, jota toinen ei pidä. Ei kenenkään väkisin tarvitse treffeille lähteä kenenkään kanssa.
Ei se kauneus/komeus ole niin yksiselitteistä muutenkaan. Tiedän monia hyvinkin komeita miehiä, jotka eivät juuri vähempää voisi kiinnostusta herättää. Sisällä pitää syntyä jonkinlainen tunne - niin jo ennen niitä treffejä. Ei ole rakettitiedettä.- 78645657786878
Ei tartte joo jollei halua, mutta pointti on se että yleensä se naisten halu tulee miehen ulkonäöstä eikä esimerkiksi siitä että tykkäisi lähteä lätkää tms. katsomaan. Ruman miehen kanssa ei haluta tehdä edes sellaista mitä haluaisi tehdä muutenkin.
- 987988978
78645657786878 kirjoitti:
Ei tartte joo jollei halua, mutta pointti on se että yleensä se naisten halu tulee miehen ulkonäöstä eikä esimerkiksi siitä että tykkäisi lähteä lätkää tms. katsomaan. Ruman miehen kanssa ei haluta tehdä edes sellaista mitä haluaisi tehdä muutenkin.
Älä jaksa yleistää asioita. Olen itsekin tällä hetkellä hyvinkin ihastunut ns ätmiin. Lyhyt, ruma mies, mutta sydän on kultaa.
- mjhbn
Mistäs se miesten halu naisia kohtaan tulee? Ettei vain ulkonäöstä?
- suomennos
987988978 kirjoitti:
Älä jaksa yleistää asioita. Olen itsekin tällä hetkellä hyvinkin ihastunut ns ätmiin. Lyhyt, ruma mies, mutta sydän on kultaa.
Siis paksu ja avonainen lompakko.
- Nainen39vee
Miten jonkun halu (miestä kohtaan) voisi tulla siitä, että on kiva mennä katsomaan lätkää? Siis puhutko nyt seksuaalisesta halusta vai ihan vaan siitä, että haluaa lähteä jonkun randomin kanssa hengailemaan?
- 897897898
suomennos kirjoitti:
Siis paksu ja avonainen lompakko.
Älä jaksa lässyttää. Oman lompakon paksuus on ollut riittävä itselle koko elämän ajan, ja toisten lompakoiden paksuudet eivät voisi vähempää kiinnostaa. On ihan ikioma talo ja muut systeemit - siihen en ikinä ole miestä tarvinnut. Muuten: puhun suomea, ei tarvitse suomentaa. Tapana on ollut sanoa asiat tarkalleen niin, kuin olen ajatellut.
- josjos
mjhbn kirjoitti:
Mistäs se miesten halu naisia kohtaan tulee? Ettei vain ulkonäöstä?
Ainakin se olisi parempi jos se myönnettäisiin se alkuun eikä ympäripyöreitä jutellen.
Mutta sehän ei sovi tietysti.
Ympäripyöreisiin tapaa ihan liian usein. - ovatmieluumminyksin
Nainen39vee kirjoitti:
Miten jonkun halu (miestä kohtaan) voisi tulla siitä, että on kiva mennä katsomaan lätkää? Siis puhutko nyt seksuaalisesta halusta vai ihan vaan siitä, että haluaa lähteä jonkun randomin kanssa hengailemaan?
Siitä että naiset valittavat yksinäisyyttä mutta nainen tekee asioita mieluummin yksin kuin epäkiihottavan miehen kanssa. Mutta jos mies kiihottaa niin silloin kyllä tekevät asioita mitkä eivät välttämättä edes kiinnosta.
- perseentuoksu
Sulle oikein.
Jospa ikä ei kohdannut?
- Kaisanoasaa
32 vuotiaan naisen ei pitäisi nirsoilla. Naiset vaatii komeaa top 10 miestä.
- keleton
Voisiko syynä olla sinun liian voimakkaat mielipiteet toisesta? Jyrkät kannan otot asioihin? Tuli mieleen vaan, kun tuot julki, ettei toisen pitäisi nirsoilla, kun sinusta on jo tietyn ikäinen?
- pitkätukka-68
En mäkään lähtis lätkää katsomaan vaikka kuka pyytäis.
- mazy
super-ytm kirjoitti:
En minäkään
Äläs taas valehtele, näin sut tänään hokkarit jalassa ja maila kädessä peliareenan pihalla....pihan kuralätäkössä näytit vetävän itkupotkuraivareita.
Ja kuka se nainen oli, joka huusi sulle pälli punasena, " viddu nyt autoon sieltä ja heti tai mä lähen tästä"?
Eiii kai se ollu sun äiti!?🙄 mazy kirjoitti:
Äläs taas valehtele, näin sut tänään hokkarit jalassa ja maila kädessä peliareenan pihalla....pihan kuralätäkössä näytit vetävän itkupotkuraivareita.
Ja kuka se nainen oli, joka huusi sulle pälli punasena, " viddu nyt autoon sieltä ja heti tai mä lähen tästä"?
Eiii kai se ollu sun äiti!?🙄'Eiii kai se ollu sun äiti!?🙄' Ei se oli psykiatrisen osaston osastonhoitaja
- mazy
super-ytm kirjoitti:
'Eiii kai se ollu sun äiti!?🙄' Ei se oli psykiatrisen osaston osastonhoitaja
Woah, ai sitä ollaan viimein päästy avohoidosta suljettujen piiriin. Jonkinlainen vapaus on sentään säilytetty, kun nettiinkin pääset möykkäämään. :D
No ei se mitään, kivahan se on että ei tarvi yksinään täällä hullua "esittää". ;)
- haukotus
Sun kohdalla kyse tuskin oli pelkästä ulkonäöstä. Olet niin uskomattoman tylsä ja ykstotinen tyyppi, ettei kai kukaan oikeasti sun seurassa viihdy.
- oletlortto
Kerrot selvästi itsestäsi, lortto.
- syvä.huokaus
Naisten valitukseen ei kannata luottaa koska se on tekopyhää/valheellista.
Kävin kerran treffeillä naisen kanssa joka valitteli että on kohdannut vain pelimiehiä tai varattuja miehiä. Mitä nainen tekee?
Antoi mulle tietenkin "vaikutat mukavalta mutta" -pakit.
Onhan se nyt parempi jatkossakin yrittää niitä pelimiehiä ja varattuja. Mun kanssa olisi voinut saada ihan sen parisuhteen..- ahdistaa
Juuri näin se usein menee. Tinderissä nainen valitteli kuinka miehet vain pelaavat ja sitten halusi ilmeisesti päästä takaisin pelien pariin koska lopetti kirjoittelun.
- Herrasmies24
Mullekin mennyt samalla kaavalla että "vaikutat mukavalta" mut ei jatkoon joko sanoin tai sitten vaan lopettaa viestittelyn sanomatta mitään. Kovin usein mennyt niin. En sit tiedä ylipäätään nuorista sekä miehistä että naisista että elävätkö vain hetkessä vai myös tulevaisuutta ajatellen,moni ainakin ei näyttäisi olevan valmiita panostamaan pitkään parisuhteeseen.
No joo mut ainakin selvinnyt että nettideittailussa,myös livenä, on vaikeaa olla tavismies ja saada jotain suhdetta. Katoaa massaan josko sitten riippuu ulkonäöstäsi vai normaalista käytöstavoistasi. Olen saannut kuulla yheltä jota tapailin että olin niin tavallinen ja sen takia varmaankin minua ei huomata. Sen huomaa myös jos viestittelee jonkun naisen kanssa että tavallisilla asiallisilla aloituksilla ja kysymyksillä hänestä niin ei herätä mitään kiinnostusta edes yrittää jatkaa keskustelua ellei jokin toinen asia ole herättänyt kiinnostusta naisessa että hän haluaa tutustua just sinuun. - sitämitäeisaa
Kyllä miehetkin tähän samaan sortuu. Olen saanut olla vuosikausia olkapäänä "kun kaikki naiset vaan jättää yhyyyhyyy ja haluaa pelkkää rahaa mitä ei ole ja voivoivoi" ja kuunnella niitä juttuja kyllästymiseen asti. Minä sitten mukavana ja hyväsydämisenä rahasta piittaamattomana naisena kelpaan vain friendzoneen. Samaa pinnallista tekopyhää paskaa sukupuolesta riippumati.
- Herrasmies24
sitämitäeisaa kirjoitti:
Kyllä miehetkin tähän samaan sortuu. Olen saanut olla vuosikausia olkapäänä "kun kaikki naiset vaan jättää yhyyyhyyy ja haluaa pelkkää rahaa mitä ei ole ja voivoivoi" ja kuunnella niitä juttuja kyllästymiseen asti. Minä sitten mukavana ja hyväsydämisenä rahasta piittaamattomana naisena kelpaan vain friendzoneen. Samaa pinnallista tekopyhää paskaa sukupuolesta riippumati.
Olet aivan oikeassa että molemmista sukupuolista löytyy. Ei voi kaikkia laittaa samaan joukkoon. Ihmiset ovat erilaisia ja ajattelevat eri tavalla.
- herraspaska
Herrasmies24 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa että molemmista sukupuolista löytyy. Ei voi kaikkia laittaa samaan joukkoon. Ihmiset ovat erilaisia ja ajattelevat eri tavalla.
Herrasmies24 = Valkoritari24
- hbhjhjhjk
En ikinä lähtisi minnekään tyypin kanssa, joka puhuu jotain jääkiekosta ja vielä sen katsomiseen menemisestä. Siitä tietää, että se on loppuelämä sitä hemmetin huutamisen kuuntelemista telkkarista tasasin väliajoin. Mulla ei voi olla mitään yhteistä sellasen tyypin kanssa, joka on kiinnostunut jostain niinkin mieltä ylentävästä jutusta kuin jääkiekko.... Voisin olettaa, että harvassa ova ne naiset, joita laji kiinnostaa.
- Kaisanoasaa
En minä huuda mitään. Ja se jääkiekko oli vaan ehdotus, ei ole pakko toteuttaa. Ei naiset kuitenkaan koskaan itse mitään ehdota vaan miehen pitää keksiä mitä treffeillä tehdään.
- hohhoijaaa
Kaisanoasaa kirjoitti:
En minä huuda mitään. Ja se jääkiekko oli vaan ehdotus, ei ole pakko toteuttaa. Ei naiset kuitenkaan koskaan itse mitään ehdota vaan miehen pitää keksiä mitä treffeillä tehdään.
Mies voisi yrittää keksiä sellaista tekemistä, joka mahdollisesti kiinnostaa sekä miehiä, että naisia (vaikka jotain bändiä kattoon), eikä ehdotella sellaista joka vain häntä itseään kiinnostaa.
- Kaisanoasaa
Olet kuin ensitreffit ohjelman rosa jolle ei mikään kelpaa. Kova arvostelemaan mutta itse ei keksi mitään.
- eiraksahommia
hohhoijaaa kirjoitti:
Mies voisi yrittää keksiä sellaista tekemistä, joka mahdollisesti kiinnostaa sekä miehiä, että naisia (vaikka jotain bändiä kattoon), eikä ehdotella sellaista joka vain häntä itseään kiinnostaa.
(vaikka jotain bändiä kattoon)
Ei tuokaan kiinnosta pätkän vertaa, kädetkin väsyy jos joutuu pitkään kannatella bändiä ja toinen lyö sitä kattoon kiinni. Naulapyssy vähintään pitää olla, pelkkä vasara olisi liian työläs. - hhkjhjhjkl
Kaisanoasaa kirjoitti:
Olet kuin ensitreffit ohjelman rosa jolle ei mikään kelpaa. Kova arvostelemaan mutta itse ei keksi mitään.
Olit ilmeisesti mulle vielä vastannut. Opettele muuten lukemaan ajatuksella, jotta sisäistät sanoman. En puhunut sun huutamisesta yhtään mitään.
Ei mulle ole ongelma järjestää ohjelmaa treffeille. Mies tulee mun luokseni ehdottomasti. Ei mua kiinnosta muut aktiviteetit, jos tarkoitus on tutustua mieheen. Sinne drinkkiä, kahvia, teetä, syötävää, pikkupurtavaa - miehen toiveiden mukaan. Mua ahdistaa jotkut elokuviin menot tai ulkona syömiset, kun en voi keskittyä olennaiseen. Ei mulle siitä elokuvasta jää yhtään mitään mieleen, eli ihan turhaan saa sen kaks tuntia siellä istua, kun senkin olisi voinut käyttää tutustumalla toiseen. hhkjhjhjkl kirjoitti:
Olit ilmeisesti mulle vielä vastannut. Opettele muuten lukemaan ajatuksella, jotta sisäistät sanoman. En puhunut sun huutamisesta yhtään mitään.
Ei mulle ole ongelma järjestää ohjelmaa treffeille. Mies tulee mun luokseni ehdottomasti. Ei mua kiinnosta muut aktiviteetit, jos tarkoitus on tutustua mieheen. Sinne drinkkiä, kahvia, teetä, syötävää, pikkupurtavaa - miehen toiveiden mukaan. Mua ahdistaa jotkut elokuviin menot tai ulkona syömiset, kun en voi keskittyä olennaiseen. Ei mulle siitä elokuvasta jää yhtään mitään mieleen, eli ihan turhaan saa sen kaks tuntia siellä istua, kun senkin olisi voinut käyttää tutustumalla toiseen.Entä vaikkapa kolmen kuukauden päästä? Mitä silloin teette? Minulle tuo on ollut ongelma. Miehet vaativat aktiviteetteja, mutta itse viihdyn ennemmin kotona, kuin suuressa ihmisvilinässä. Toki välillä on kivaa käydä jossain. Olen yrittänyt mennä puolitiehen vastaan, ja sen ylikin. Jossain vaiheessa kuitenkin väsyn liikaan hektisyyteen. Taidan olla erityisherkkä introvertti. Tätä ei tunnu kukaan ymmärtävän.
Mariaaaaa kirjoitti:
Entä vaikkapa kolmen kuukauden päästä? Mitä silloin teette? Minulle tuo on ollut ongelma. Miehet vaativat aktiviteetteja, mutta itse viihdyn ennemmin kotona, kuin suuressa ihmisvilinässä. Toki välillä on kivaa käydä jossain. Olen yrittänyt mennä puolitiehen vastaan, ja sen ylikin. Jossain vaiheessa kuitenkin väsyn liikaan hektisyyteen. Taidan olla erityisherkkä introvertti. Tätä ei tunnu kukaan ymmärtävän.
.. Toinen SamanMoinen Ymmärtää.. Luonnostaan.. ;P
.. YksinKertaista&ItsestäänSelvää.. Ja Niin Totta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. YksinKertaista&ItsestäänSelvää.. Ja Niin Totta.. ;PNo mukavaa, että edes joku ymmärtää.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. YksinKertaista&ItsestäänSelvää.. Ja Niin Totta.. ;P.. HSP sekoittaa (myös) noita Verttiys Käsitteitä Aikast paljonkin "pahimmillaan".. Jos on esim. Tietyissä HSP OsaAlueissa Vahvasti Herkkä, niin vaikka olisi EktroVerttiyteen kallellaan, niin helposti moni (jopa itse) voi ajatella kyseisen Yksilön olevan enemmän Verttiydessä Introon kallellaan.. ;P
- hjklkljkj
Mariaaaaa kirjoitti:
Entä vaikkapa kolmen kuukauden päästä? Mitä silloin teette? Minulle tuo on ollut ongelma. Miehet vaativat aktiviteetteja, mutta itse viihdyn ennemmin kotona, kuin suuressa ihmisvilinässä. Toki välillä on kivaa käydä jossain. Olen yrittänyt mennä puolitiehen vastaan, ja sen ylikin. Jossain vaiheessa kuitenkin väsyn liikaan hektisyyteen. Taidan olla erityisherkkä introvertti. Tätä ei tunnu kukaan ymmärtävän.
Luulen, että pojat vaativat niitä aktiviteetteja ja pysyvät muuten suht pitkään poikasina. Miehistyttyään viihtyvät paremmin myös kotona. Toki jotkut viihtyvät nuorempanakin kotona ja sellanen tietysti ja ehdottomasti kannattaa valita, jos ei itse jaksa enää leikkiä ja täristä esim jääkiekkokaukalon laidalla.
Sanoisin sulle, että on ihan miehestä kiinni noi asiat. Jos pääsisin ajassa taaksepäin, et tekisi yhtään kompromissia asian suhteen vaan etsisin sen mulle just sopivan puoliskon. hjklkljkj kirjoitti:
Luulen, että pojat vaativat niitä aktiviteetteja ja pysyvät muuten suht pitkään poikasina. Miehistyttyään viihtyvät paremmin myös kotona. Toki jotkut viihtyvät nuorempanakin kotona ja sellanen tietysti ja ehdottomasti kannattaa valita, jos ei itse jaksa enää leikkiä ja täristä esim jääkiekkokaukalon laidalla.
Sanoisin sulle, että on ihan miehestä kiinni noi asiat. Jos pääsisin ajassa taaksepäin, et tekisi yhtään kompromissia asian suhteen vaan etsisin sen mulle just sopivan puoliskon.Helposti jää yksin, jos vaatii liikaa. Toisaalta on ahdistavaa olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole yhtään samoilla linjoilla. Parisuhteet niin haastavia, että olen oikeastaan jo luopunut toivosta. On onneksi myös edes jonkinlainen mielenrauha asian suhteen.
Mariaaaaa kirjoitti:
Olen samaa mieltä sun kanssa :) Olen myös mielummin kotona kuin menossa koko ajan saadakseen aikaansa kulumaan. Tärkeämpänä mulle olisi viettää aika kumppanin kanssa missä oltaiskin kotona tai muualla. Ujona ja enemmän introverttina en myös tykkää siitä kun on liika ihmisiä ympäri, pienemmässä porukassa on parempi olla.
Se kumppani vaan elämästä puuttuu ei ole vielä tullut vastaan nainen jonka kanssa synkattaisiin hyvin.garfield94 kirjoitti:
Olen samaa mieltä sun kanssa :) Olen myös mielummin kotona kuin menossa koko ajan saadakseen aikaansa kulumaan. Tärkeämpänä mulle olisi viettää aika kumppanin kanssa missä oltaiskin kotona tai muualla. Ujona ja enemmän introverttina en myös tykkää siitä kun on liika ihmisiä ympäri, pienemmässä porukassa on parempi olla.
Se kumppani vaan elämästä puuttuu ei ole vielä tullut vastaan nainen jonka kanssa synkattaisiin hyvin.Kyllä siellä kotonakin voi olla pidemmän päälle tylsää, jos ainoa aktiviteetti on katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, laittaa ruokaa tai keskustella. Itse tykkään tehdä kaikkea luovaa, mutta siitä kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut.
Mariaaaaa kirjoitti:
Kyllä siellä kotonakin voi olla pidemmän päälle tylsää, jos ainoa aktiviteetti on katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, laittaa ruokaa tai keskustella. Itse tykkään tehdä kaikkea luovaa, mutta siitä kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut.
Joo kyllä sekin tulee tylsäksi välillä. Mutta tärkeimpänä olisi viettää aikaa yhessä. Ei tietenkään että pelkästään istuisi kotona vaan myös tekisi muuta, muttei niin että on pakko mennä vaikka baariin joka viikonloppu.
- Kaisanoasaa
Naisten ei pidä valittaa että on yksin jos seuraa olisi tarjolla.
- Nainen59
Pehmokoira hankittu, suklaarasia syöty ja vierailtu erotiikkakaupassa.
Mitä sitten piti tehdä .....- Nainen59
Unohdin vielä mainita tattikuvasto selailtu ....
- Nainen59
Nainen59 kirjoitti:
Unohdin vielä mainita tattikuvasto selailtu ....
Shit ... hitto, kun on väsynyt.
Onhan minulla mies... Pitikö antaa, tallettaa vai panna? - eeeeeeiiii
Nainen59 kirjoitti:
Shit ... hitto, kun on väsynyt.
Onhan minulla mies... Pitikö antaa, tallettaa vai panna?Entä jos miestä ei kiinnosta..
Tuosta sun nimimerkistä tupsahti miäleen, että sepä täsmää, on se sitten ikä, tai syntymävuosi..
Mä saan odottaa vuoteen 2038..
Hmm...onkohan mulla liikaa aikaa?
- Paavo_III
No se nyt vain on valitettava totuus että suuri osa naisista on näitä nirsoilijoita. Näihin naisiin on ihan turha tuhlata aikaansa. Jos näyttää siltä että naisella ei ole mitään kiinnostusta sinua kohtaan niin kannattaa samantien unohtaa ja siirtyä seuraavaan niin kauan että löytyy kiinnostunut.
Itse kahlasin läpi varmaan yli 30 naista ennenkuin löysin sellaisen kumppanin joka oikeasti oli minusta kiinnostunut. Minun puolesta saavat nirsoilla vaikka lopun elämäänsä.- Lottoaja
Siinäpä se on kun monenkaan into ei riitä kahlata niin monen läpi. Kymmenen samaa kun on nähty on vaikea uskoa seuraavan kymmenen olevan sen parempia. Ja aina vaan usko pienenee kun useampi kymmen on nähty.
No pelataanhan sitä lottoakin ihan siinä toivossa että voittaa vaikka tietää ettei voita.
Se voitto pitää olla suuri että jaksaa lotota. Miten sen parisuhteeseen voisi saada, ei mitenkään käytännössä voitto ona vain neljä oikein korkeintaan, joten montaa kertaa ei sen takia jaksa lotota.
Jos uskoo voittavansa pääpotin voi tietysti pelata niin kauan kun aamulla on herännyt.
Sen järkevyydestä en mene kuitenkaan takuuseen.
- expertti
On vielä naisia joille merkitsee se kliseinen henkinen yhteys, mutta oman havaintoni mukaan valtaosa kääntää kelkan sen siliän tien kun eteen tulee koulutetumpi tai varakkaampi (mielellään molemmat) :(
Ap., treffit saat järkättyä aina, vaan taidat itsekin tietää millainen naisen kanssa.. - Kaisanoasaa
Työnsin makkaran paskarööriini.
- etköparempaakeksinyt
Lähteä nyt sinne meteliin treffeille? Just.
- Tasopoliisi
Tylsyyteen nainen kyllästyi. Olisit vaan vonkannut pillua heti niin treffit olisi varma juttu.
- näinhänsemenee
Siis jos nainen valittaa yksinäisyyttä ja epäkiihottava mies ehdottaa että tehdään jotain, mitä tahansa, niin nainen mieluummin litkii yksin viiniä tai siideriä ja valittaa yksinäisyyttään facessa.
Ensin täytyy todeta että hienosti kuitenkin teit kun seuraasi tarjosit. Minusta miehekäs ja arvostettava teko vaikka ei nyt onnellisesti päättynyt.
En osaa ulkonäköasiaan kommentoida mutta jotenkin kuulostaa naiselta jonka profiilitekstissä lukisi tyyliin " miehen pitää olla avarakatseinen, ulospäinsuuntautuva, ennakkoluuloton ja valmis heittäytymään uusiin haasteisiin ja kokemuksiin, en tätä vaatisi mieheltä jos en olisi vastaavilla ominaisuuksilla varustettu nainen"
Sitten kirjeenvaihto tyyliin "mies: oletko käynyt joskus kiekkoa katsomassa? Lauantaina olisi kotipeli. lähdetkö" "Nainen; En ole enkä lähde."
Eihän siinä mitään mutta Suomimies on sitten sissänpäinkääntynyt juntti jos ei jaksa täysillä eläytyä neljän tunnin elokuvaan jossa laiva matkaa Southamptonista New Yorkiin tietäen että se törmää jäävuoreen ja uppoaa.
En tiedä mille paikkakunnalle olisit naisen peliin vienyt mutta mitä noita uusimpia halleja olen kuvista nähnyt niin kyllähän siellä puitteet on kunnossa vaikka ravintolailtaan. Katsoo vaikka vaan ekan erän ja sitten vie naisen raintolaan. Jos sitten on intoa niin kolma erä vielä katsomossa tai jäädään ravintolaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180