- Mistä saa ja millä nimellä myydään renkaiden kiinnitys akseleita/mutteria pikalinkkujen tilalle?
- mistä saa pyörän penkin pikalinkun tilalle myös mutterilla olevan kiinnikkeen?
Tarkoitus olisi kaikki pikalinkut saada vaihdettua kuusiokolo tai mutteri kiinnityksiin koska idiiootteja eli rosvoja löytyy aina.
Maastopyörän lukkomutterit
8
1114
Vastaukset
- OivallistaAsiaa
Vastausta kysymykseen en tiedä, mutta kohtuullisen turhauttavaa pitää hienoa ja kallista fillaria, kun joku sen kuitenkin pöllii jos se jää huonoon paikkaan.
Näin siis pk-seudulla.- Pikalinkut_pois
Kunnon lukot ja hälytin sekä lisäksi voi vielä gps jäljittimen vaikka vanhasta androidista rakentaa niin luulisi pysyvän tallessa ainakin lyhyissä kauppa asioinneissa ja aina löytyy jos joku pöllii.
Itseäni tuo renkaiden ja penkkien pikalukitukset ärsyttää, miksi sellaisia pitää edes pyörissä olla.
- murrr
Voit katsoa esimerkiksi Bikesterin sivuilta: Kiekot ja navat Kiekko- & napatarvikkeet Pikalinkut & akselit
- Pikalinkut_pois
Ulkomailla tuo liike, onkohan luotettava?
Siellä ainakin näyttää olevan, kumma kun ei suomen kaupoista tunnu löytyvän.
Millähän nimellä nämä osat on englanniksi niin voisi kiinasta katella. - Pikalinkut_pois
Pikalinkut_pois kirjoitti:
Millähän nimellä nämä osat on englanniksi niin voisi kiinasta katella.Löysinkin englanninkielen sanan ja aliexpressissä on näitä runsain määrin.
Pitää mittailla akseli ja laittaa tilaukseen. - murrr
Millähän nimellä nämä osat on englanniksi niin voisi kiinasta katella.Bikester on luotettva saksalainen putiikki. Yleensä isot englantilaiset ja saksalaiset pöyräkaupat ovat luotettavia.
- joojooei
Löysinkin englanninkielen sanan ja aliexpressissä on näitä runsain määrin.
Pitää mittailla akseli ja laittaa tilaukseen.Tai Biltemasta https://www.biltema.fi/vapaa-aika/pyoraily/pyoran-huolto/pyoratyokalut/pikalukitsin-2000018862
- Pikalinkut_pois
joojooei kirjoitti:
Tai Biltemasta https://www.biltema.fi/vapaa-aika/pyoraily/pyoran-huolto/pyoratyokalut/pikalukitsin-2000018862
Katohan, en sitten millään saanut löydettyä itse mutta tuossahan nuita näyttää olevankin.
Pitääpä käydä ostamassa pois jos mitta on sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350