nomitäsnyt

meniköpieleen

Olen 34v mies ja avovaimo 32v.
Ollaan 5v yhdessä. Ei lasta eikä paskaa niin sanotusti. Mä niin kovasti haluaisin lapsia ja niin pitkään olen haaveillut että kun löydän ihanan naisen niin asetutaan ja aletaan hommiin.
Mutta kun ei!
Nainen sanoo mulle ettei ole synnytyskone eikä lapset nyt pahemmin kiinnostaa "tällä hetkellä" niin kuin aina tässä vuosien varrella.
Mutta nyt hogaan että eihän se muija taida edes varmaan pahemmin tykätä lapsista.
Koko ajan joku ongelma ja valivali ja pelko ja epävarmuus elämä on kamalaa. Mulle tulee ikäkriisi ettei ole vieläkään lapsia prkllll!

Olen suorastaan kyllästynyt tähän suhteeseen. Seksi on edelleen sellaista että mä teen aina aloitteen. Enpä ole tehnyt 2kk nii eipä mitään ole ollut.
Onko se tätä ettei vaan millään tahdo erota ja epäonnistua. Sitten kaikki alusta :S
Suomessa elämä on helppoa ja apua saa.
Silti ei jakseta naida ja väsyttää ja yhyyh ja rahat ei muka riitä.
On se kummaa kun tunnen 2 kaveria yhdellä 6lasta mun ikäinen pariskunta ja toisella 5lasta yh äiti.
Toki on välillä tiukkaa jne mutta kukaan ei näe nälkää eivätkä ole mitään rikkaita todellakaan.

4

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostässänyt

      Mun järki sanoo et teidän pitäis istua pöydän ääreen ja keskustella rehellisesti kaikesta. Omalta osaltas kerrot mitä haluat elämältä, kysyt mitä puoliso haluaa. Kerrot että tuntuu pahalta kun toinen ei halua sua seksuaalisesti. Voitko sä tehä jotain hänen mielestään mikä auttais häntä haluttomuuden yli. Jos asioita ei pystytä aikuismaisesti keskustelemaan ilman tappelemista tai syyttämistä/syyllistymistä ni en mä näe tossa mitään järkeä. Mieti kunnolla ensin oma asenne ja mielipiteet, toiveet ja halut valmiiksi. Mieti mitä haluat saavuttaa ja mihin olet valmis. Missä voit joustaa missä et. Tsemppiä!

    • Ghjjkk

      Puhukaa kunnolla jos ei halua lasta, parempi että etsit uuden rouvan, on monia jotka haluaa äidiksi ja haluavat perheen. Kylmää naista ei kannata väkisin tehdä äidiksi, kärsii lapsi kun kylmä äiti suhde.

      Tuon ikäisellä tulee jo ikä vastaan 34v synnytys voi olla jo hankalampaa kun ei ole aiemmin lapsi synnyttänyt.

    • Äitiitsekin

      Kysyt suoraan lapsista ja eukko vaihtoon jos ei tahdo niitä. Turhaan hukkaat aikaasi jos oikeasti tahdot lapsia. Eukko löytää kyl hengenheimolaisen.

    • kokenutkehäkettu

      Joo tuossa iässä ei enää ajatella "ehkä sitten joskus"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe