On The Rock's

Kävimme eilen Mikonkadulla. Risto, joka tuntuu olevan aina kuin kuusta, on kuin maasta, jolla en ole koskaan astellut. On kuin en tietäisi missä olen. Risto osaa osoittaa minulle sanoilla sen, jota en näe, tai entuudeltaan en tunne.

Kiipesin eturiviin selkänojien yli kahden lasin kanssa.


(Naurua)

12

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina, olen palasina.

    • leoleonardo

      Kävelin äsken katua pitkin

      (Hirnumista)

      • Toisinaan minusta tuntuu että osaan ainoastaan lauseita muodostamalla olla kaunis.

        (Reps)


    • Jännäähkijä

      Haluan päästä ähkimään!

      (äh äh ÄH!!!)

      • Kiitos

        Makaan puolialastomana vuoteellani ja koen eilisen sekalaisena joukkona lauseita ja huudahduksia, iloa. Välähdysksiä. Alusvaatteet ovat CK:n, koska ne jostain kummallisesta syystä sopivat minulle paremmin kuin mitkään muut. Ne istuvat ja ovat mukavat. Mustat.

        Minua yritettiin eilen iskeä kuusi kertaa. Kieltäydyin kaikesta. Tunnen olevani seksuaalinen nolla.

        Donna


      • donnadonatello kirjoitti:

        Kiitos

        Makaan puolialastomana vuoteellani ja koen eilisen sekalaisena joukkona lauseita ja huudahduksia, iloa. Välähdysksiä. Alusvaatteet ovat CK:n, koska ne jostain kummallisesta syystä sopivat minulle paremmin kuin mitkään muut. Ne istuvat ja ovat mukavat. Mustat.

        Minua yritettiin eilen iskeä kuusi kertaa. Kieltäydyin kaikesta. Tunnen olevani seksuaalinen nolla.

        Donna

        Erityisesti minulle jä eilisestä mieleen kaunis vaalea nainen, joka istui samassa ravintolassa Viidennellä linjalla kuin me. Hänen läsnäolonsa selvästi häiritsi minua, enkä tiennyt tähän syytä.
        Minä nautin hänen kauneudestaan kuin se olisi ollut loputonta. Hohtavaa lunta. Koskettelin ikuisuuden portteja tuossa solisevassa sanojen purossa, ja siinä valossa, jota hän ympärilleen lähetti. Hän vilkaisi yöhön yhden hetken verran, eikä hän nähnyt minua, vain kuoreni.

        Samassa jokin veitsen tapainen välähdys sivalsi lävitse katseen. Koin olevani murskattu.


        https://www.youtube.com/watch?v=e7PQDNRIpHg


    • Totuus100

      Risto on varattu.

    • On the rocksissa on töykeä henkilökunta...paska mesta.

      • No höh! Mulla on paikasta aivan erilaisia kokemuksia. En tosin ole käynnyt siellä kesän jälkeen ja silloinkin vain pari kertaa, mutta aina ne ovat olleet ystävällisiä ja kohteliaita. Jos on ruuhkaa, siellä vaan pitää odottaaa vuoroaan.
        Me oltiin isomman porukan kanssa terassilla ja kaikki saivat lopulta juomansa (toiset hakivat sisältä baarista, osa osti ulkona olevalta tiskiltä).


      • tosi..typy kirjoitti:

        No höh! Mulla on paikasta aivan erilaisia kokemuksia. En tosin ole käynnyt siellä kesän jälkeen ja silloinkin vain pari kertaa, mutta aina ne ovat olleet ystävällisiä ja kohteliaita. Jos on ruuhkaa, siellä vaan pitää odottaaa vuoroaan.
        Me oltiin isomman porukan kanssa terassilla ja kaikki saivat lopulta juomansa (toiset hakivat sisältä baarista, osa osti ulkona olevalta tiskiltä).

        Minä olen käynyt siellä viimeksi viisi vuotta sitten.

        Ehkä meininki on muuttunut.

        Silloin kokemukseni oli kuitenkin sellainen, että kun olin pois lähdössä ja yritin etsiä narikkalappuani ja tarvitsin valoa sen löytämiseen lomapakostani menin ruletti vai mikä lie pelipöytä oli luo niin minut ajettiin siitä vain tylysti pois. Ei auttanut selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen valoisaa, ajettiin pois vaan syytä sen kummemmin kertomatta.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Minä olen käynyt siellä viimeksi viisi vuotta sitten.

        Ehkä meininki on muuttunut.

        Silloin kokemukseni oli kuitenkin sellainen, että kun olin pois lähdössä ja yritin etsiä narikkalappuani ja tarvitsin valoa sen löytämiseen lomapakostani menin ruletti vai mikä lie pelipöytä oli luo niin minut ajettiin siitä vain tylysti pois. Ei auttanut selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen valoisaa, ajettiin pois vaan syytä sen kummemmin kertomatta.

        Ihmisten tylyydelle nyt ei vaan voi mitään, mutta sitä ei pidä yleistää koko ravintolan henkilökunnan viaksi. En mitenkään puolustele töykeää käytöstä, tuo nyt oli vaan yhden tyypin asenne asiakkaita kohtaan. Joukkoon mahtuu aina yksi "mätä omena". Ei siitä pidä mieltään pahoittaa.

        Itse poistun ravintolasta aina wc:n kautta ja etsin mahdollisen narikkalappuni siellä valossa. Tosin viime kesänä terassilla ei paljon takkia ja nuttua tarvinnut. Mulla oli siellä ihan kiva ilta silloin, ei mitään valittamista. :)


      • darkfeareikirj
        hullu_ukko kirjoitti:

        Minä olen käynyt siellä viimeksi viisi vuotta sitten.

        Ehkä meininki on muuttunut.

        Silloin kokemukseni oli kuitenkin sellainen, että kun olin pois lähdössä ja yritin etsiä narikkalappuani ja tarvitsin valoa sen löytämiseen lomapakostani menin ruletti vai mikä lie pelipöytä oli luo niin minut ajettiin siitä vain tylysti pois. Ei auttanut selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen valoisaa, ajettiin pois vaan syytä sen kummemmin kertomatta.

        Sähän sitä tietysti olitkin mennyt yksin sinne baariin. Yksinäisetä nuoresta miehestähän baarissa ajatellaan aina kaikkea negatiivista. Säkin sitä tietysti olet joku naisettomuudesta kärsivä ätmijuntti joka äänestää Perussuomalaisia kun kerran olit yksin sinne baariin mennyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe