On The Rock's

Kävimme eilen Mikonkadulla. Risto, joka tuntuu olevan aina kuin kuusta, on kuin maasta, jolla en ole koskaan astellut. On kuin en tietäisi missä olen. Risto osaa osoittaa minulle sanoilla sen, jota en näe, tai entuudeltaan en tunne.

Kiipesin eturiviin selkänojien yli kahden lasin kanssa.


(Naurua)

12

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina, olen palasina.

    • leoleonardo

      Kävelin äsken katua pitkin

      (Hirnumista)

      • Toisinaan minusta tuntuu että osaan ainoastaan lauseita muodostamalla olla kaunis.

        (Reps)


    • Jännäähkijä

      Haluan päästä ähkimään!

      (äh äh ÄH!!!)

      • Kiitos

        Makaan puolialastomana vuoteellani ja koen eilisen sekalaisena joukkona lauseita ja huudahduksia, iloa. Välähdysksiä. Alusvaatteet ovat CK:n, koska ne jostain kummallisesta syystä sopivat minulle paremmin kuin mitkään muut. Ne istuvat ja ovat mukavat. Mustat.

        Minua yritettiin eilen iskeä kuusi kertaa. Kieltäydyin kaikesta. Tunnen olevani seksuaalinen nolla.

        Donna


      • donnadonatello kirjoitti:

        Kiitos

        Makaan puolialastomana vuoteellani ja koen eilisen sekalaisena joukkona lauseita ja huudahduksia, iloa. Välähdysksiä. Alusvaatteet ovat CK:n, koska ne jostain kummallisesta syystä sopivat minulle paremmin kuin mitkään muut. Ne istuvat ja ovat mukavat. Mustat.

        Minua yritettiin eilen iskeä kuusi kertaa. Kieltäydyin kaikesta. Tunnen olevani seksuaalinen nolla.

        Donna

        Erityisesti minulle jä eilisestä mieleen kaunis vaalea nainen, joka istui samassa ravintolassa Viidennellä linjalla kuin me. Hänen läsnäolonsa selvästi häiritsi minua, enkä tiennyt tähän syytä.
        Minä nautin hänen kauneudestaan kuin se olisi ollut loputonta. Hohtavaa lunta. Koskettelin ikuisuuden portteja tuossa solisevassa sanojen purossa, ja siinä valossa, jota hän ympärilleen lähetti. Hän vilkaisi yöhön yhden hetken verran, eikä hän nähnyt minua, vain kuoreni.

        Samassa jokin veitsen tapainen välähdys sivalsi lävitse katseen. Koin olevani murskattu.


        https://www.youtube.com/watch?v=e7PQDNRIpHg


    • Totuus100

      Risto on varattu.

    • On the rocksissa on töykeä henkilökunta...paska mesta.

      • No höh! Mulla on paikasta aivan erilaisia kokemuksia. En tosin ole käynnyt siellä kesän jälkeen ja silloinkin vain pari kertaa, mutta aina ne ovat olleet ystävällisiä ja kohteliaita. Jos on ruuhkaa, siellä vaan pitää odottaaa vuoroaan.
        Me oltiin isomman porukan kanssa terassilla ja kaikki saivat lopulta juomansa (toiset hakivat sisältä baarista, osa osti ulkona olevalta tiskiltä).


      • tosi..typy kirjoitti:

        No höh! Mulla on paikasta aivan erilaisia kokemuksia. En tosin ole käynnyt siellä kesän jälkeen ja silloinkin vain pari kertaa, mutta aina ne ovat olleet ystävällisiä ja kohteliaita. Jos on ruuhkaa, siellä vaan pitää odottaaa vuoroaan.
        Me oltiin isomman porukan kanssa terassilla ja kaikki saivat lopulta juomansa (toiset hakivat sisältä baarista, osa osti ulkona olevalta tiskiltä).

        Minä olen käynyt siellä viimeksi viisi vuotta sitten.

        Ehkä meininki on muuttunut.

        Silloin kokemukseni oli kuitenkin sellainen, että kun olin pois lähdössä ja yritin etsiä narikkalappuani ja tarvitsin valoa sen löytämiseen lomapakostani menin ruletti vai mikä lie pelipöytä oli luo niin minut ajettiin siitä vain tylysti pois. Ei auttanut selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen valoisaa, ajettiin pois vaan syytä sen kummemmin kertomatta.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Minä olen käynyt siellä viimeksi viisi vuotta sitten.

        Ehkä meininki on muuttunut.

        Silloin kokemukseni oli kuitenkin sellainen, että kun olin pois lähdössä ja yritin etsiä narikkalappuani ja tarvitsin valoa sen löytämiseen lomapakostani menin ruletti vai mikä lie pelipöytä oli luo niin minut ajettiin siitä vain tylysti pois. Ei auttanut selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen valoisaa, ajettiin pois vaan syytä sen kummemmin kertomatta.

        Ihmisten tylyydelle nyt ei vaan voi mitään, mutta sitä ei pidä yleistää koko ravintolan henkilökunnan viaksi. En mitenkään puolustele töykeää käytöstä, tuo nyt oli vaan yhden tyypin asenne asiakkaita kohtaan. Joukkoon mahtuu aina yksi "mätä omena". Ei siitä pidä mieltään pahoittaa.

        Itse poistun ravintolasta aina wc:n kautta ja etsin mahdollisen narikkalappuni siellä valossa. Tosin viime kesänä terassilla ei paljon takkia ja nuttua tarvinnut. Mulla oli siellä ihan kiva ilta silloin, ei mitään valittamista. :)


      • darkfeareikirj
        hullu_ukko kirjoitti:

        Minä olen käynyt siellä viimeksi viisi vuotta sitten.

        Ehkä meininki on muuttunut.

        Silloin kokemukseni oli kuitenkin sellainen, että kun olin pois lähdössä ja yritin etsiä narikkalappuani ja tarvitsin valoa sen löytämiseen lomapakostani menin ruletti vai mikä lie pelipöytä oli luo niin minut ajettiin siitä vain tylysti pois. Ei auttanut selittää mihin tarkoitukseen tarvitsen valoisaa, ajettiin pois vaan syytä sen kummemmin kertomatta.

        Sähän sitä tietysti olitkin mennyt yksin sinne baariin. Yksinäisetä nuoresta miehestähän baarissa ajatellaan aina kaikkea negatiivista. Säkin sitä tietysti olet joku naisettomuudesta kärsivä ätmijuntti joka äänestää Perussuomalaisia kun kerran olit yksin sinne baariin mennyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe