Google kuvahaku

ru......bies

Hyvät tutut ja kylän miehet, sananen nettideittailusta.Kun saatte vetävän näköisiä kuvia niin naisista tai miehistä niin JUMALAUTA TEHKÄÄ GOOGLEEN KUVAHAKU,!!!! niin tein minä.Johan alkoi tulla tutun näköisiä kuvia mutta aivan eri nimellä, ja löytyi viellä tämä DEUTSCHES ANTISCAM FORUM RUSSIAN BRIDE-SCAM. Suosittelen ps; jäitä hatuun ja järki käteen,

9

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroPois

Kerro vielä lyhyesti miten tuo kuvahaku toimii?

• ru.....bies

Voisiko tietsikka nero kertoa tämän kuvahaun kuinka se tehdään siis yksinkertainen ohje,Jos minä kerron kuinka se tehdään sitä ei ymmärrä kukaan.onnistuin vahingossa.Löytää se sokkea kana, jne,jne.

• t34t433g4g43

Sen voi tehdä esim. osoitteessa: tineye.com

Näköjään edellinen viestini poistettiin jossa tämän asian jo kerroin ????

• ru.....bies

Tämä on hyvä.Kiitos 34t433g4g43

• Täti48

Tuo on oikea paikka, mutta mielestäni toimii vaan tietokoneella ollessa. Ei kännykällä.

Mä olen ensiksi tallentanut kuvan tietsikalle. Tämän jälkeen menen tietokoneella tuohon linkin mukaiseen paikkaan. Tässä paikassa haen tallennetun kuvan tietokoneelta.

Tämän jälkeen Google kuvahaku näyttää missä muualla sama tai samankaltainen kuva on käytössä.
        Tätä on hyvä välillä tehdä omalle kuvalle, jotta näkee onko kuva jossain luvattomassa käytössä.

• EikaitVoikkaan

Minä olen juuri tuolta kopsannut edustavan henkilökuvan deittiin , kundit ovat hyvin innokkaita ja uskon juuri kuvan olevan kiinnostuksen peruste.

• Kaukaahaettua

Niin mitähän järkeä olis jonku toisen kuvalla pyrkiä treffeille?

• gfdgfdgfdgfdgd

Koska ne treffit ei tule koskaan toteutumaan oikeassa elämässä.
        Sen sijaan tulee joku viesti että "tarvitsen 500 dollaria lentolippuun että pääsen luoksesi kulta!"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe