Hyvät tutut ja kylän miehet, sananen nettideittailusta.Kun saatte vetävän näköisiä kuvia niin naisista tai miehistä niin JUMALAUTA TEHKÄÄ GOOGLEEN KUVAHAKU,!!!! niin tein minä.Johan alkoi tulla tutun näköisiä kuvia mutta aivan eri nimellä, ja löytyi viellä tämä DEUTSCHES ANTISCAM FORUM RUSSIAN BRIDE-SCAM. Suosittelen ps; jäitä hatuun ja järki käteen,
Google kuvahaku
9
659
Vastaukset
- KerroPois
Kerro vielä lyhyesti miten tuo kuvahaku toimii?
- ru.....bies
Voisiko tietsikka nero kertoa tämän kuvahaun kuinka se tehdään siis yksinkertainen ohje,Jos minä kerron kuinka se tehdään sitä ei ymmärrä kukaan.onnistuin vahingossa.Löytää se sokkea kana, jne,jne.
- t34t433g4g43
Sen voi tehdä esim. osoitteessa: tineye.com
Näköjään edellinen viestini poistettiin jossa tämän asian jo kerroin ???? - ru.....bies
Tämä on hyvä.Kiitos 34t433g4g43
https://www.google.com/imghp?hl=fi
Tuolla voi tehdä kuvahaun.- Täti48
Tuo on oikea paikka, mutta mielestäni toimii vaan tietokoneella ollessa. Ei kännykällä.
Mä olen ensiksi tallentanut kuvan tietsikalle. Tämän jälkeen menen tietokoneella tuohon linkin mukaiseen paikkaan. Tässä paikassa haen tallennetun kuvan tietokoneelta.
Tämän jälkeen Google kuvahaku näyttää missä muualla sama tai samankaltainen kuva on käytössä.
Tätä on hyvä välillä tehdä omalle kuvalle, jotta näkee onko kuva jossain luvattomassa käytössä.
- EikaitVoikkaan
Minä olen juuri tuolta kopsannut edustavan henkilökuvan deittiin , kundit ovat hyvin innokkaita ja uskon juuri kuvan olevan kiinnostuksen peruste.
- Kaukaahaettua
Niin mitähän järkeä olis jonku toisen kuvalla pyrkiä treffeille?
- gfdgfdgfdgfdgd
Koska ne treffit ei tule koskaan toteutumaan oikeassa elämässä.
Sen sijaan tulee joku viesti että "tarvitsen 500 dollaria lentolippuun että pääsen luoksesi kulta!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1517632Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2015634Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.344570KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104196Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753914Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,303636Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122971Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1032884Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,712406Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1122295