Asun yksiössä

yksiö-

Mä sitä vittu olenkin semmoinen saatanan yksiössä asuva ahdasmielinen luuseripaska perkele, kun eipä sitä tälläinen mun kaltanen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole voinut ikinä mihinkään isompaan ja tilavampaan asuntoon muuttaa asumaan sen oman ahdasmielisyyteni takia perkele!!!

12

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maa tarvitsee presidentin!

    • LerppuLasse

      Toi oli hyvä, pidä siitä kiinni.

    • Oujee

      Vaihda lääkitystä.

    • Kaikkihiuksetlöytyy

      Kannattais darkkis muuttaa omistus asuntoon. Pääset samalla hinnalla mitä maksat vuokraa muille maksamalla itsellesi 40 neliöö suurempaan asuntoon kuin maksat sitä yksiön reuhkaa renkinä isännälle kiskuri vuokralla.
      Vai meneekö kaikki rahat hius siirännäisiin mitkä normi ihmisillä menee normi elämiseen?

      • SoliterniuM1977

        Vuokralla asuminen tulee aluksi ainakin halvemmaksi. Itse maksan 500 euroa vuokraa kuussa 43 neliön kaksiosta. Jos olisin omistusasunnossa, joutuisin pelkkää lainanlyhennystä maksamaan tuon 500 euroa kuussa ja lisäksi sitten omistusasunnon yhtiönvastike.

        Eli vuokralla on halvempi. Sitten vielä lisäksi se henkinen paine, joka ainakin minulle tulisi siitä tiedosta että olen pankille ihan helv..tisti velkaa. Joo, ei kiitos. Vuokralla hautaan asti. Piste.


    • Se on muuten jännä miten nuo asunnonluvut menee yksiö, kaksio, kolmio, neliö ja pentagoni onkin sit jo Amerikan presidentin asunto vai mikä armeijan beissi se nyt on. Oiskos muuten ympyrä sit tuon perusteella äärettömän kokonen asunto? Yks semmonen elokuva on kun "The Circle" en tiiä onko sitä suomennettukaa. Siinä joukko ihmisiä oisko jotai 50 on aluks ympyrässä ja sitten aletaan yks kerrallaan pudottamaan ja pitikö niitten nyt arvata kuka on paholainen tai jotain. Sama ideaha se oli siinä yhessä leffassa, jossa ne oli hississä ja se mummo oli sit lopussa se Perkele. Yleensähän hissiä ajatellaan et se tarvitaan vaan että päästään ylös mutta kyllähän se tulee myös alas. Käyttääköhän muuten jotenkin sitä energiaa hyödykseen jotenkii, luulis. Energiajuomat, meinooko ne nyt kieltee ne lapsilta. Saakos sitä Coca-colan uutta (tai vanhalla hyvällä reseptillähän se on, mistä nimikin tulee) kokaiini-juomaa jo Suomestakin?

    • Darkheard

      Köyhänkin on pysyttävä hiuksista kiinni vaikka siitä yhdestä

      • pitkätukka-68

        On se tosiaan niin, et vaikka minäkin olen köyhä, niin hiukset on silti ihan omat. Molemmat saparot.

        Huonomminkin vois olla.


    • 0makoti

      Yksin vuokrayksiössä, selvä merkki elämänhallinnan puutteesta.
      Vähäiset neliöt johtavat mielenterveysongelmiin ja päihteiden käytön riski kasvaa.

    • Parhaatnuoruusvuodet

      Minkä ihmeen takia parhaissa nuoruusvuosissa oleva mies asuu jossain hikisessä yksiössä?!

      • lightbrave

        Se on halvin ratkaisu. Vai oletko sitä mieltä että jos asuisi vuokralla kaksiossa tai halvassa omistusasunnossa lähiössä niin naisia tulisi huomattavasti enemmän :DDD


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe