Asun yksiössä

Mä sitä vittu olenkin semmoinen saatanan yksiössä asuva ahdasmielinen luuseripaska perkele, kun eipä sitä tälläinen mun kaltanen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole voinut ikinä mihinkään isompaan ja tilavampaan asuntoon muuttaa asumaan sen oman ahdasmielisyyteni takia perkele!!!
11477
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Maa tarvitsee presidentin!

Äänestä

Toi oli hyvä, pidä siitä kiinni.

Äänestä

Vaihda lääkitystä.

1Äänestä

Kannattais darkkis muuttaa omistus asuntoon. Pääset samalla hinnalla mitä maksat vuokraa muille maksamalla itsellesi 40 neliöö suurempaan asuntoon kuin maksat sitä yksiön reuhkaa renkinä isännälle kiskuri vuokralla.
Vai meneekö kaikki rahat hius siirännäisiin mitkä normi ihmisillä menee normi elämiseen?

Äänestä
  • Vuokralla asuminen tulee aluksi ainakin halvemmaksi. Itse maksan 500 euroa vuokraa kuussa 43 neliön kaksiosta. Jos olisin omistusasunnossa, joutuisin pelkkää lainanlyhennystä maksamaan tuon 500 euroa kuussa ja lisäksi sitten omistusasunnon yhtiönvastike.

Eli vuokralla on halvempi. Sitten vielä lisäksi se henkinen paine, joka ainakin minulle tulisi siitä tiedosta että olen pankille ihan helv..tisti velkaa. Joo, ei kiitos. Vuokralla hautaan asti. Piste.

Äänestä

Se on muuten jännä miten nuo asunnonluvut menee yksiö, kaksio, kolmio, neliö ja pentagoni onkin sit jo Amerikan presidentin asunto vai mikä armeijan beissi se nyt on. Oiskos muuten ympyrä sit tuon perusteella äärettömän kokonen asunto? Yks semmonen elokuva on kun "The Circle" en tiiä onko sitä suomennettukaa. Siinä joukko ihmisiä oisko jotai 50 on aluks ympyrässä ja sitten aletaan yks kerrallaan pudottamaan ja pitikö niitten nyt arvata kuka on paholainen tai jotain. Sama ideaha se oli siinä yhessä leffassa, jossa ne oli hississä ja se mummo oli sit lopussa se Perkele. Yleensähän hissiä ajatellaan et se tarvitaan vaan että päästään ylös mutta kyllähän se tulee myös alas. Käyttääköhän muuten jotenkin sitä energiaa hyödykseen jotenkii, luulis. Energiajuomat, meinooko ne nyt kieltee ne lapsilta. Saakos sitä Coca-colan uutta (tai vanhalla hyvällä reseptillähän se on, mistä nimikin tulee) kokaiini-juomaa jo Suomestakin?

1Äänestä

Köyhänkin on pysyttävä hiuksista kiinni vaikka siitä yhdestä

Äänestä
  • On se tosiaan niin, et vaikka minäkin olen köyhä, niin hiukset on silti ihan omat. Molemmat saparot.

Huonomminkin vois olla.

Äänestä

Yksin vuokrayksiössä, selvä merkki elämänhallinnan puutteesta.
Vähäiset neliöt johtavat mielenterveysongelmiin ja päihteiden käytön riski kasvaa.

Äänestä

Minkä ihmeen takia parhaissa nuoruusvuosissa oleva mies asuu jossain hikisessä yksiössä?!

Äänestä
  • Se on halvin ratkaisu. Vai oletko sitä mieltä että jos asuisi vuokralla kaksiossa tai halvassa omistusasunnossa lähiössä niin naisia tulisi huomattavasti enemmän :DDD

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

yksiö- kirjoitti:

Mä sitä vittu olenkin semmoinen saatanan yksiössä asuva ahdasmielinen luuseripaska perkele, kun eipä sitä tälläinen mun kaltanen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti ole voinut ikinä mihinkään isompaan ja tilavampaan asuntoon muuttaa asumaan sen oman ahdasmielisyyteni takia perkele!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu