Tanssii tähtien kanssa

Luulisitteko olevanne hyviä tuossa ohjelmassa? En ole tanssia juurikaan harrastanut, mutta luulisin oppivani ihan kunnon ketkuttelijaksi

49

873

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovapanomies

      Yrittäisin harjoituksissa päästä panemaan kaunista naispariani.

      • Sehän nyt on itsestään selvää, olethan kovapanomies :D


      • veikko.j

        Selvää on että panemista tapahtuu, suhteitakin on syntynyt.


    • Rumba. Maailman ihanin tanssi. Ehdottomasti suosikki. Opettelisin vaikka väkisin jos olis saumaa :D

      • Rumba on kävelytanssi.

        https://www.youtube.com/watch?v=Qgwyiyvz6FI

        Siitä vain viikonlopulle opettelemaan.

        Katsokaa erityisesti kuinka nilkka ojentuu & ranneliike. Pyörähdys pitää olla nopea, ei sellainen "hohhoijaa, mietitääs nyt..."


      • Minäkin opettelisin, jos olisi saumaa päästä kanssasi rumbaamaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minäkin opettelisin, jos olisi saumaa päästä kanssasi rumbaamaan

        En ole vielä kovin varma viejä, mutta yrittämättä ei opi. Lankkaahan kengät. Tuossa opetusvideolla mies pyörittää liikaa takapuolta, älä sinä tee niin. Kiinnitin vain alustavasti huomiota.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En ole vielä kovin varma viejä, mutta yrittämättä ei opi. Lankkaahan kengät. Tuossa opetusvideolla mies pyörittää liikaa takapuolta, älä sinä tee niin. Kiinnitin vain alustavasti huomiota.

        Ai nii, mullahan ei ole tanssikenkiä, käviskö lenkkarit?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ai nii, mullahan ei ole tanssikenkiä, käviskö lenkkarit?

        Tuohivirsutkin jos aloitetaan talleilta treenit. Turvakengätkin käy. Sthilin saappaat.

        Lupaatko ettet marise jos minä vien? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka tanssiessa pistää viennissä ja kiertosuunnassa vastaan. Minä vien. Se on selvääkin selkeämpää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuohivirsutkin jos aloitetaan talleilta treenit. Turvakengätkin käy. Sthilin saappaat.

        Lupaatko ettet marise jos minä vien? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka tanssiessa pistää viennissä ja kiertosuunnassa vastaan. Minä vien. Se on selvääkin selkeämpää.

        Tänään ostin uudet kumpparit, nekin varmaan käy?

        Antaudun vietäväksi


    • Ei siitä tulisi hevon v...kaan.

      Ketut ei tanssi. Ne vain juoksentelevat.

      • Mikäs se foxtrot sitten on. Nythän sinä. Sehän juuri on ’ketunravia’,


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikäs se foxtrot sitten on. Nythän sinä. Sehän juuri on ’ketunravia’,

        Neljällä raajalla on niin kömpelön näköistä tanssia tuota foxtrottiakaan. Tulee lähinnä kännikala mieleen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Neljällä raajalla on niin kömpelön näköistä tanssia tuota foxtrottiakaan. Tulee lähinnä kännikala mieleen.

        Kyllä kahvinporo auttaa. Sitä käytetään liukasteena.


      • Luulen kyllä että tulisi, jos olisi oikea tanssipari


    • Kovat kundit eivät tanssi.

      Se on muuten yksi raskassoutuisimpia kirjoja mitä olen lukenut.

      • Mutta aatteles jos pääsisi vaikkapa palstanaisen kanssa hidasta tanssimaan, vois vaikka kättä yrittää hivuttaa takamukselle :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mutta aatteles jos pääsisi vaikkapa palstanaisen kanssa hidasta tanssimaan, vois vaikka kättä yrittää hivuttaa takamukselle :D

        Ajatella:D:D


    • 'Luulisitteko olevanne hyviä tuossa ohjelmassa?' Minulla olisi kaksi vasenta jalkaa ja askeleet siksakkia

      • Siitähän voisi syntyä hyvät kuviot


    • Luulen ettei tuo formaatti ole minua varten (ei vähiten siksi että en ole tähti).

      Minä olen tottunut hempeään nojailuun samalla kun yritän lämmittää tanssipartneriani sänkykamarileikkeihin. Ravintolassa neljän drinkin jälkeen tuo toimii, mutta luulen ettei sitä sopisi näyttää perheohjelmille varattuun katseluaikaan.

      • Taivas paratkoon

        #tanssiidrinkkienkanssa

        #läikkyy

        Baarimikot ovat pöydän takainen ylituomaristo. Portsarit sanovat jossain kohtaa, ketkä joutuvat ulos. Puhelinäänestä ei tarvita.

        Mukana saa olla osallistujia, jotka ovat kokeilleet jo aiemmin.

        (naurua)


      • Voisit yrittää samaa kuin kovapanomies


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voisit yrittää samaa kuin kovapanomies

        Mitäs hää teki?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mitäs hää teki?

        Taitaa suunnitelmansa jäädä tekemättä :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taitaa suunnitelmansa jäädä tekemättä :D

        En tunne suunnitelmaa..


      • Palstamäki kirjoitti:

        En tunne suunnitelmaa..

        Tämän keskustelun ensimmäinen vastaus


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tämän keskustelun ensimmäinen vastaus

        Niin niin, tottakai. Tuohan on päämäärä, ei tuomariston pisteet ketään lämmitä jos jää pa.ematta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Taivas paratkoon

        #tanssiidrinkkienkanssa

        #läikkyy

        Baarimikot ovat pöydän takainen ylituomaristo. Portsarit sanovat jossain kohtaa, ketkä joutuvat ulos. Puhelinäänestä ei tarvita.

        Mukana saa olla osallistujia, jotka ovat kokeilleet jo aiemmin.

        (naurua)

        Olin kyllä ajatellut että lopullisen arvion taidoista tekee naispuolinen tanssipartneri, ihan kuin livessäkin.


    • Ihan takuulla ainakin nauttisin tanssimisesta, vielä kun olis hyvä tanssipartneri joka osaa viedä.😃

      • Oletkin muistaakseni täällä kertonut tanssimisestasi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Oletkin muistaakseni täällä kertonut tanssimisestasi

        Varmaan olen! Tanssiminen on mahtavaa, tulee sama hyvä fiilis mikä lapsena huvipuistossa jossain hurjassa laitteessa tai kun kirkonrottaa leikittiin ja jännitys tiivistyi, kun kirkkis käveli ohi eikä huomannut sua piilossasi.

        Tai kun ajat autolla kovaa mäennyppylään ja se hypähtää niin, että vatsanpohjassa kutkattaa..😀


      • wanhaämmä

        Osaat oikein oikeita tansseja?

        Mä en ole koskaan innostunut tanssimisesta, vaikka muuten tykkäänkin liikkua.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Osaat oikein oikeita tansseja?

        Mä en ole koskaan innostunut tanssimisesta, vaikka muuten tykkäänkin liikkua.

        Juu, vaikka rusteessa kyllä oon, kun en ole ylläpitänyt askelkuvioita, mutta kyllä tanssiminen on ollut intohimo siitä saakka kun ooin kävelemään..😀

        2- vuotiaana tanssin kuulemma jopa kurkonmenot telkusta jos ei muutakaan musiikkia sattunut kuulumaan..mulla kroppa reagoi aina miellyttävään musiikkiin ja tanssittavaan niin että alan haluta tanssia...mä tanssin kotona päivittäin. Joskin mieluiten vähäeleisesti, kun muut on paikalla..🙃


      • mazy kirjoitti:

        Juu, vaikka rusteessa kyllä oon, kun en ole ylläpitänyt askelkuvioita, mutta kyllä tanssiminen on ollut intohimo siitä saakka kun ooin kävelemään..😀

        2- vuotiaana tanssin kuulemma jopa kurkonmenot telkusta jos ei muutakaan musiikkia sattunut kuulumaan..mulla kroppa reagoi aina miellyttävään musiikkiin ja tanssittavaan niin että alan haluta tanssia...mä tanssin kotona päivittäin. Joskin mieluiten vähäeleisesti, kun muut on paikalla..🙃

        Huppis typoja..😌


      • Yläaste iässä oli kiirus kotio kirjaston kautta, lainasin kirjoja missä oli eri tanssien askelkuvioita..mä opettelin niitä tuntikausia olkkarissa. Kalusteet sivuun ja musa soimaan, niin meni valssit ja tangot, lambadat ja discot..vasta sitten pysty keskittyy läksyihin. ☺️

        Vähän keljuttaa, ettei porukat tukeneet tuota intoa aikoinaan, oisin halunnu tanssikouluun...mutta itse oppinut sitten.


      • wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

        Juu, vaikka rusteessa kyllä oon, kun en ole ylläpitänyt askelkuvioita, mutta kyllä tanssiminen on ollut intohimo siitä saakka kun ooin kävelemään..😀

        2- vuotiaana tanssin kuulemma jopa kurkonmenot telkusta jos ei muutakaan musiikkia sattunut kuulumaan..mulla kroppa reagoi aina miellyttävään musiikkiin ja tanssittavaan niin että alan haluta tanssia...mä tanssin kotona päivittäin. Joskin mieluiten vähäeleisesti, kun muut on paikalla..🙃

        Tenavana kuulemma juoksin aina. Voin kuvitella, sinkoilin paikasta toiseen ja aikuiset oli ihan hermona. Mattojarrutuksen muistan hyvin, räsymatot kasaan :) Siitäkin tuli sanomista... Olisivat olleet varmaan tyytyväisiä, jos olisin vain pyörinyt paikoillani. Balettitunnella kävin ihan nassikkana, mutta se oli mulle liian pitkäveteistä, taisin alkaa vähän häiriköimään siellä :)


      • wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

        Yläaste iässä oli kiirus kotio kirjaston kautta, lainasin kirjoja missä oli eri tanssien askelkuvioita..mä opettelin niitä tuntikausia olkkarissa. Kalusteet sivuun ja musa soimaan, niin meni valssit ja tangot, lambadat ja discot..vasta sitten pysty keskittyy läksyihin. ☺️

        Vähän keljuttaa, ettei porukat tukeneet tuota intoa aikoinaan, oisin halunnu tanssikouluun...mutta itse oppinut sitten.

        Vau, kuulostaa kivalta :) Kun saisikin tuollaisen inspiksen johonkin ihan uuteen juttuun, vanhempana ja vähän jo rauhallisempana voisin ehkä oppiakin.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Tenavana kuulemma juoksin aina. Voin kuvitella, sinkoilin paikasta toiseen ja aikuiset oli ihan hermona. Mattojarrutuksen muistan hyvin, räsymatot kasaan :) Siitäkin tuli sanomista... Olisivat olleet varmaan tyytyväisiä, jos olisin vain pyörinyt paikoillani. Balettitunnella kävin ihan nassikkana, mutta se oli mulle liian pitkäveteistä, taisin alkaa vähän häiriköimään siellä :)

        Heh, sama homma olin vilkas lapsi ja siitä muistaa aina kertoa...mun tanssiminen ei oo ollut balettia, en tykkää baletista. Liian orjallista ja vähäeleistä...reggaeton ja streetvtansdit on mun makuun. ☺️

        Ootko säkin ollut kun pahaiset pojanviikarit? Mä leikin lapsena usein poikien kanssa, kun meillä kävi vauhti ja leikit paremmin yksiin..tytöt nyhkötti liikaa paikollaan. Poikien kanssa sai juosta, painia, kiipeillä puissa, rekenneltiin majoja ja nepattiinpikkuautoilla, potkittii palloa, ajettii fillareilla maat ja mannut...kyl mä oon ollut kans hyvin liikkuva aina tuohon 30 ikään asti..😜


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Vau, kuulostaa kivalta :) Kun saisikin tuollaisen inspiksen johonkin ihan uuteen juttuun, vanhempana ja vähän jo rauhallisempana voisin ehkä oppiakin.

        Kyl sitä ihmeesti oppii, just kun on se inspis.😀👍


      • mazy kirjoitti:

        Heh, sama homma olin vilkas lapsi ja siitä muistaa aina kertoa...mun tanssiminen ei oo ollut balettia, en tykkää baletista. Liian orjallista ja vähäeleistä...reggaeton ja streetvtansdit on mun makuun. ☺️

        Ootko säkin ollut kun pahaiset pojanviikarit? Mä leikin lapsena usein poikien kanssa, kun meillä kävi vauhti ja leikit paremmin yksiin..tytöt nyhkötti liikaa paikollaan. Poikien kanssa sai juosta, painia, kiipeillä puissa, rekenneltiin majoja ja nepattiinpikkuautoilla, potkittii palloa, ajettii fillareilla maat ja mannut...kyl mä oon ollut kans hyvin liikkuva aina tuohon 30 ikään asti..😜

        Niiin lattarit ylipäänsä kiehtoo tansseina...ei niinkään tanhut..yöh..🤢
        Luovaa ja nopeatempoista ja avot oon myyty...


      • wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

        Heh, sama homma olin vilkas lapsi ja siitä muistaa aina kertoa...mun tanssiminen ei oo ollut balettia, en tykkää baletista. Liian orjallista ja vähäeleistä...reggaeton ja streetvtansdit on mun makuun. ☺️

        Ootko säkin ollut kun pahaiset pojanviikarit? Mä leikin lapsena usein poikien kanssa, kun meillä kävi vauhti ja leikit paremmin yksiin..tytöt nyhkötti liikaa paikollaan. Poikien kanssa sai juosta, painia, kiipeillä puissa, rekenneltiin majoja ja nepattiinpikkuautoilla, potkittii palloa, ajettii fillareilla maat ja mannut...kyl mä oon ollut kans hyvin liikkuva aina tuohon 30 ikään asti..😜

        Naapurin hienostelevan rouvan mielestä olin kauhukakara :) Se kasvatti omia tyttäriään kilteiksi söpöiksi tytöiksi ja mä taisin pilasin sen mielestä kaiken. Me juostiin kans pitkin metsiä ja rakennettiin majoja. Käveltiin puujaloilla ja väsättiin kaikenlaista vaarallista, isompia pommeja kiinalaisista ja kiipeiltiin kallioilla. Silloin leikittiin kulmakunnan lasten kanssa iltamyöhään rosvoa ja poliisia, pistettä, piilosta.. Etenkin näin syksyllä oli jännää, kun painettiin pitkin mantuja taskulamppujen kanssa. :)


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Naapurin hienostelevan rouvan mielestä olin kauhukakara :) Se kasvatti omia tyttäriään kilteiksi söpöiksi tytöiksi ja mä taisin pilasin sen mielestä kaiken. Me juostiin kans pitkin metsiä ja rakennettiin majoja. Käveltiin puujaloilla ja väsättiin kaikenlaista vaarallista, isompia pommeja kiinalaisista ja kiipeiltiin kallioilla. Silloin leikittiin kulmakunnan lasten kanssa iltamyöhään rosvoa ja poliisia, pistettä, piilosta.. Etenkin näin syksyllä oli jännää, kun painettiin pitkin mantuja taskulamppujen kanssa. :)

        Heheee, kivaa törmätä samanmoiseen naispuoliseen " viikariin"!

        Minuu on ikä rauhottanut, mutta ei se perus utelias ja " sähäkkä" luonne mihkään katoa, pitää tapahtua ja laittaa tapahtumaan...huomaa jo siinä, kun hutaampien kanssa meinaa kyllästyä.🙁

        Kauhukakara!! Me too..kaupassa sanoi mummu jos toinenkin, että ompas levoton lapsi toi teidän poika.😝


      • wanhaämmä
        mazy kirjoitti:

        Heheee, kivaa törmätä samanmoiseen naispuoliseen " viikariin"!

        Minuu on ikä rauhottanut, mutta ei se perus utelias ja " sähäkkä" luonne mihkään katoa, pitää tapahtua ja laittaa tapahtumaan...huomaa jo siinä, kun hutaampien kanssa meinaa kyllästyä.🙁

        Kauhukakara!! Me too..kaupassa sanoi mummu jos toinenkin, että ompas levoton lapsi toi teidän poika.😝

        Kotosalla oon nykyään ihan patalaiska enkä enää juokse paikasta toiseen ainakaan sisätiloissa, mutta töissä on vieläkin meno päällä. On sellainen oma rytmi, se pysyy läpi päivän ja on tekemistä ettei hermostu haahuilijoihin.

        Uups, pitäisi olla jo nukkumassa.. :)


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Kotosalla oon nykyään ihan patalaiska enkä enää juokse paikasta toiseen ainakaan sisätiloissa, mutta töissä on vieläkin meno päällä. On sellainen oma rytmi, se pysyy läpi päivän ja on tekemistä ettei hermostu haahuilijoihin.

        Uups, pitäisi olla jo nukkumassa.. :)

        Makoisia unia sulle wä!☺️



      • Lievä lälly


      • mazy kirjoitti:

        Heh, tuo on polkkaa...enkää oon Tähti ( aijaa nyt paljastu sydänkäpyses)...

        https://youtu.be/HBzAJ3eWXjk

        Käviskö?? Ojentaa käden?🙃

        .. Noh.. Ei ole.. Ja tuo oli Vasta Lähestymis&"Haistelu" Osuus.. ;P

        .. Mulla.. Mitään Käpyä Ole.. Aina pitää Yrittää Kiusii.. ;(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe