Nettitreffi viesti

enoletoyboy

Hyvät naiset kertokaapa miksi rehellinen nettideitti profiili ei kelpaa vaan kun kirjoitaa täyttä so.....ta.Johan treffi viestejä pukkaa,Nimimerkki kokemusta on.Minäpä kerron ,laitoin kahdelle eri nettideitti sivulle profiilini ,olivat kaksi kuukautta ei mitään kuulunut.Kerroin rehellisesti itsestäni,siis ei mitään.Noh eipä hätiä mitiä,sitten nakkasi piru loin uuden profiilin, kirjoitin täyttä soopaa.johan rupes lyytit kirjoittamaan.Sieltä oltiin tulossa hameet korvissa, yhden tunnin varoitus ajalla tapamisiin kun vain ilmoittaisisin ajan ja paikan.Vastatkaa hyvät naiset miksi rehti suomalainen mies ei kelpaa,kyllä kaiken maailman rentut ja playboit kelpaa,sitte ollaan naama happamana kun homma menee puihin,että silleen.

37

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemuksestaTiedän

      Tuota.... kuule.... Jospa lukisit aikaisempia aiheita kysymykseesi liittyen. Täällä kaikki miehet kysyvät samaa asiaa erikseen monta kertaa, eikä oikein enää huvita vastata ainakaan perusteellisesti viestiisi. Oletko harkinnut siirtyä nettimaailmasta ulkopuolelle? Siellä ne todelliset naiset on. Täällä kaikki esittää aivan muuta, kuin todellisuudessa on ja etsivät myös sellaista, mitä ei ole.

      • enoletoyboy

        Kuulenhan minä,Sekin puoli on käyty,Heti kun on renttu moodi päällä on naista tarjolla,ja kun palaa omaksi itseksi eipä seura enää kiinnosta,on muuta kiinnostavaa.Ei oikein huvittas alkaa kulkemaan ovelta ovelle.Onkohan aika siirtyä katselemaan Olgia ja irinoita,


      • KokemuksestaTiedän

        Juu... Siis itse puheen ollen löysin ulkomailta naisen. Naiset on todella erilaisia, kun lähtee Suomea kauemmas matkalle. Kannattaa katsoa venäjän- tai aasian naismarkkinoita. Sivustoja ainakin löytyy, mutta muista varoa huijareita. Niitäkin on yhtä paljon kuin "oikeita" naisia. Toivotaan onnea etsintään.


      • enoletoyboy
        enoletoyboy kirjoitti:

        Kuulenhan minä,Sekin puoli on käyty,Heti kun on renttu moodi päällä on naista tarjolla,ja kun palaa omaksi itseksi eipä seura enää kiinnosta,on muuta kiinnostavaa.Ei oikein huvittas alkaa kulkemaan ovelta ovelle.Onkohan aika siirtyä katselemaan Olgia ja irinoita,

        Sain kaverin yli puhuttua ja hän laittoi toden mukaisen profiilin yhdelle venäläiselle nettitreffi saitille . ei mennyt noin 5 tuntia kun tuli TREFFI VIESTEJÄ (HUOM MONTA).Minulla on vielä omat profiilit suomalaisilla saitilla,on mennyt yli kaksi kuukautta ei ole tullut yhtikäs mitään.MITÄ sanotte??? Varmaan seassa on huijareita,mutta kuitenkin viestejä tuli...


      • KokemuksestaTiedän

        Juu.... Äläkä anna mitään rahaa, vaikka pyydetään. He haluavat nähdä sinut mahdollisimman pian, mutta ei ole varaa viisumiin, eikä passiakaan varten. Huijarit osaavat odottaa ja kirjoitella pidemmän aikaa ja saada vakuuteltua luottamuksen itselleen. Mulla oli onnea oman naiseni kanssa, joka osoittautui tosi helmeksi näiden joukosta. Aikaahan vie, kun tutustuu kirjoitellen, mutta se oli kannattavaa.


    • mukavakelpaamaton

      Kokeilin samaa. Asiallisella todenmukaisella profiililla ei ketään käynyt profiilissa, mutta kun kirjoitin olevani naistenmiehiä ja annoin ymmärtää, että naisia on ollut pilvin pimein karheaan mulkvisti tyyliin, niin johan alko porukkaa lappaamaan. Valitettavasti en voinut vastata, koska en ole se mies jota esitin.

      Naiset ovat vammasia ihan oikeasti. He hakevat huoraa ja sitten he valittavat kun miehet ovat pelimiehiä. Vittu kun mä haluaisin oikeasti ampua avaruuteen nämä idiootit.

      Jospa jonain päivänä löytyisi se kunnollinen jolle kelpaa kunnollinen mies. Noh, eipä ole vielä löytynyt ja tuskin löytyy.

      • enoletoyboy

        Puhut vähän mutta asiaa veliseni.Surullista todella,Silti meissä miehissä on aina,AINA, syy


    • Mereen2

      Itse olen ollut vain vajaan kuukauden treffipalstalla ja olen kohta 60 vuotta täyttävä nainen. Ainakin tämä Suomi24 treffipalsta on huonontunut, sillä ihmettelen suuresti, kun laitoin profiiliini etten hae alle 59 vuotiasta miestä. Koko ajan kuitenkin alle 50 vuotiaat miehet lähettelee flirttejä. No sen kyllä tietää mitä hakevat ja toiset sen myös suoraan kirjoittaa. On ollut vain muutamia miehiä, jotka kirjoittavat asiallisesti. Ajattelin jo että poistan koko profiilin, mutta sitten ajattelin että ollaan nyt vähän aikaa. Suuri osa sieltä hakee vain seksiä, eikä mitään muuta.

      • Minulle tuli ekat kikkelikuvat parin viikon aktiivikäytön jälkeen. Mutta kyllä sieltä kunnollisiakin miehiä löytyy. Huomaathan, että voit myös vähän rajata sitä, kuka voi ottaa yhteyttä, mm. iällä ja asuinpaikalla? Sieltä käyttäjätilin alta.


    • ExmetsästäjäN

      Netti on täynnä paskaa, oikeasti. Itse en kirjoittele vaan olen se passiivinen metsästäjä. Eli saalis tulee mun luo. Tämä takaa sen, että yhteydenottaja on varmemmin kiinnostunut musta. Sitten katson profiilin eli mitä nyt ikinä löytyy. Pelimiehet ja pervot sivutan, koska kuka ny niiden kanssa tahtois särkeä sydämen. Kuva ratkaisee aikapaljon, miten on otettu ja mitä näkyy. Eli panostakaa kuviin. Mahd.vähän jaarittelua ja joku suht naseva slogan itsestä. Itse löysin ukon kylältä, en netistä. Joten voin verkot jättää seinustalle.

      • PiristäväHuppeli

        Jos panostaa aika paljon kuviin, niin ei todellakaan näytä siltä, miltä livenä oikeasti. Tottakai kiusaus on suuri parannella kuvaa nykytekniikan avulla, että on liiankin hyvä ollakseen totta. Ja mikä olisi hyvä slogan? Naiset kitisevät lehtien ja nettipalstoilla sitä, että pitäisi keksiä uusi iskurepliikki, kun kaikki muut ovat käytetty loppuun. Miksi täytyy rakastumisesta tehdä vaikeaa sekä itselle, että toiselle?


      • ExmetsästäjäN

        Sen kuvan ei tarvi olla photoshopattu. Siistit vaatteet ja hapitus riittää. Mielipuolihymyn voi korvata sellaisella perushymynkaarrella. Taustasta, et kuka ny vessan tahtoo nähdä tai tyhjiä tölkkejä yms. Kyl sitä kuvaa katsotaan laajalla kaavalla.

        Eikä se slogan mistään kirjasta löydy, sehän tulis susta itsestäsi. Ei rakkaus vaikeaa ole, mut mielikuvat vääristää etsintää. Siksi se on arpapeliä koko nettitouhu.


    • Mikä estää kirjoittamasta soopaa?

      Jos naiset haluavat "kreivi lindgrenin", niin tarjotkaa heille sitä. Ostaja päättää mitä haluaa.

      • Ei kai mikään muu kuin se, että jos oikeasti itselleen etsii kumppania, niin ei sitä huijaamalla löydy, koska se huijaus jossain vaiheessa kuitenkin paljastuu.


      • enoletoyboy

        Ei sitä jaksa kauan kauhoa pa****ka käy luonteen päälle.Olkoon naisten häpeä kun rehdit miehet ei kelpaa,hyysätkää niitä s****tanan renttuja.Niitähän riittää.


      • Syyssinikka kirjoitti:

        Ei kai mikään muu kuin se, että jos oikeasti itselleen etsii kumppania, niin ei sitä huijaamalla löydy, koska se huijaus jossain vaiheessa kuitenkin paljastuu.

        Huijauksen paljastuttua on toivottavasti päästy tekemään temput.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Huijauksen paljastuttua on toivottavasti päästy tekemään temput.

        Minun kohdallani ei kyllä onnistu, niin sinisilmäinen saati hätäinen en ole.


      • Syyssinikka kirjoitti:

        Minun kohdallani ei kyllä onnistu, niin sinisilmäinen saati hätäinen en ole.

        Hyvä tietää.


    • luusereilla_on_eroja

      Katoko jos sä kirjotat et sä oot persaukinen niin ei huijareita kiinnosta, mut jos sä oot menestyvän pörssiyhtiön toimari ja massimies niin sillä profiililla pääsisit eroon rahoistas.

    • Ikäviätapauksia

      Tuo vain todistaa sen ettei naiset ole luonteen perässä vaan karkkipussin. Tarjotkaa heille tuntemuksia, niitä naiset kaipaaa. Elämyksiä, tunteita ja tapahtumia. Niitä jos ei voi tarjota miten eroaistte sitten muista, ette mitenkään. Ei nainen halua samaa kuin muillakin on, no ehkä jopa niinkin voi nähdä, mutta se on vaan sisarkateutta. Oikeasti rakastunut nainen haluaa vain sen yhden miehen.
      Mutta tunteet täytyy herättää. Ei voi odottaa että mopo lähtee käymään jos vaan seisoo vieressä.

      Muistakaa silti että mopo vi samua myös jos ei pysty pitämään sitä käynnissä. Bensatankki pitää täyttää välillä ettei se mopo sammu.
      Toiset naiset käyttää enemmän bensaa kuin toiset kaikki tarvitsee sitä kuitenkin.
      Huoltamaton mopo on sama kuin kohta pitää ostaa uusi. Pitäkää huolta niistä.
      Jos ette halua huoltaa, silloin on odotettavissa huolia. Sillin on parempi keskittyä vain itseensä tai vain vuokrata se mopo.
      Uusi mopo kyllä toimii moitteettomasti jos se on laadukas, mutta monta väliin jätettyä öljynvaihtoa ja kolhittua kulmaa ei moposta paljon ole jäljellä.
      SE joko varastetaan tai sitten se vain katoaa elämästä.
      Teidän PITÄÄ huolehtia naisesta kuin se olisi teidän arvokkain asia elämässä, silloin teillä voi olla mahdollisuus onnistua missä muut ovat epäonnistuneet.
      Siihen kuuluu ne asiat mitkä te kuvittelette kuuluvan jollekkin toiselle mutta ei teille.
      Älkää myös valitko väärin vaan valitkaa se jolla on se arvo teille jonka se ansaitsee.
      Ei kannata olla ylitse itsensä vaan se joka oikeasti on. Jos ette osaa olla se jota nainen kaipaa miten nainen osaisi olla se jota te kaipaatte.

      • xxxxx_

        Ehkäpä mopo poikien ei tarttis tulla tänne ketään ainakaan neuvomaan.
        Stupid fuck.


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Naiset on sellaisia että joku pahis kelpaa heti oitis voi valehdella ihan mitä vaan. Rehellinen mies ei kelpaa joka on tavis ja elämässä kaikki hyvin niin ei kelpaa ollenkaan. Joskus testasin naisia ja kirjoitin niille että olen pettänyt monta kertaa ja sain heti treffi pyyntöjä ja kerran menin treffeille ja kerroin etten ole pettänyt. Nainen harmistui eikä tullut uusia treffejä. Uskollinen luotettava kiltti mies ei kelpaa ja rikollinen väkivaltainen mies kelpaa heti naisille.

      • enoletoyboy

        NYT HYVÄT NAISET kertokaa meille luotettaville,rehellisille miehille miksi me ei kelvata teille rehellisiä vastauksia ei tyhjän päiväisiä liirum laarumia VAAN TOTUUS PÖYTÄÄN.Tässäkin keskustelussa on monta hyvää miestä jotka ei ole kelvannut.


    • Katkeraeikelpaa

      Se perimmäinen totuus on aina sama, yhä edelleen. Kukaan täysjärkinen nainen ei katsele katkeraa, naisvihaaja- miestä. Ja niitä ne tälläkin palstalla on suurin osa.

      Itse löysin omani vajaa viikko sitten. Sokkotreffeille mentiin, enkä tiennyt miehestä muuta kuin iän, ja mitä hän oli hiukan ulkonäköään kuvaillut. Kipinä iski välittömästi. Ja miksikö? Mies on minun silmääni miellyttävä, vaikka jonkun toisen mielestä ylipainoinen. Tulotasoaan en kysellyt. Auto on vanha ja vuokralla asuu. Mutta ihan se ja sama minulle. Tärkeintä oli se, että hän on huomaavainen, ja elämä kaikilta osin kunnossa. Ei hauku eksiään, ei öykkäröi julkisella paikalla ja osaa todella kohdella naista! Kyllä tuohon voisi vaikka rakastua. Vahvaa ihastusta ainakin on ilmassa.

      • enoletoyboy

        Aivan olen samaa mieltä,Mutta kun ei tule treffi viestijä/tarjous kun on asiallinen kuvaus itsestä.En ole naisten vihaaja,miksi luulet niin.Jos olisit hyvä ja lukisit edelliset viestini.


      • Katkeraeikelpaa

        Minä luin ne viestisi. Jospa sinä sitten lukisit sen minunkin viestini kunnolla. Niitä naisten vihaajia on tosiaan tämä palsta täysi, vaikket sinä ehkä sellainen olekaan. Mutta minne tahansa kääntyykin, miehet haukkuvat naisia naurettavaksi, säälittäväksi, puumaksi, typerykseksi, joka tähtää tasoaan korkeammalle... Niitä naisten haukkumatopiceja on suurin osa kaikista aloituksista.

        Johan minä kerroin, mikä on vikana. Naisten vihaaja et ehkä ole, mutta katkeruus paistaa viesteistäsi jo kauaksi. Mikset sitten kykene nielemään sitä totuutta, kun sitä niin kovasti kaipailit?


      • enoletoyboy
        Katkeraeikelpaa kirjoitti:

        Minä luin ne viestisi. Jospa sinä sitten lukisit sen minunkin viestini kunnolla. Niitä naisten vihaajia on tosiaan tämä palsta täysi, vaikket sinä ehkä sellainen olekaan. Mutta minne tahansa kääntyykin, miehet haukkuvat naisia naurettavaksi, säälittäväksi, puumaksi, typerykseksi, joka tähtää tasoaan korkeammalle... Niitä naisten haukkumatopiceja on suurin osa kaikista aloituksista.

        Johan minä kerroin, mikä on vikana. Naisten vihaaja et ehkä ole, mutta katkeruus paistaa viesteistäsi jo kauaksi. Mikset sitten kykene nielemään sitä totuutta, kun sitä niin kovasti kaipailit?

        Katkeraeikelpaa. Ymmärsinkö oikein että minun täytyy alkaa rentuksi jotta saisin naisten hoiva vaiston heräämään minua kohtaan ja sitä kautta he ottavat kontaktia.No kerroppa mikä niissä renttuissa kiinnostaa?


      • Erytu

        Ihmettelen miten miehet ylipäätään luulee kenenkään naisen kiinnostuvan miehestä jonka motivaatio on löytää vain joku, ihan sama kuka ja jos kotimaasta ei löydy niin kielitaidoton postimyyntimorsiankin kelpaa. Eli ei edes etsitä elämänkumppania ja sitä omaa rakasta vaan pelkkää seksinukkea mihin tyhjentää lastit.


      • Husband

        Erytu.
        Minusta nyt vaikuttaa siltä että et ole lukenut ENOLETOYBOY aloitusta. Olisitko hyvä ja lukisitko sen. Kiitos


      • Erytu

        Sinä haluat vastauksen aloitukseen erityisesti, Kyllähän sen saa. On ihan sama mitä siinä deitti-ilmoituksessa lukee koska miehet valehtelee aina, joko itselleen tai itselleen ja muille. Jos ilmoituksessa lukee " olen rehellinen, luotettava ja liikuntaa harrastava mies" sen osaa lukea aikuinen nainen niin, että siinä lukee aivan päinvastoin koska kun muutaman tällaisen on tavannut ja ystävillä samat kokemukset, niin se on vain totuus. Myös kun elämän aikana oppii tuntemaan miesten ajatusmaailmaa ja miten he hahmottaa todellisuutta ja syy -ja seuraussuhteita niin tietää että miehestä ei juuri itseään arvioimaan ole. Kaikkein parasta olisi jos ex puoliso( t ) kirjoittaisi sen deitti-ilmoituksen niin saisi todenmukaisen kuvan ihmisestä, Miehestä itsestään ei siihen ole koska miehiä ei kasvateta realistiseen itsearviointiin eikä kritiikkiin mikä on tietysti etu työtä hakiessa mutta ei silloin kun hakee parisuhdetta. Joskus ollaan naisten kanssa ihmetelty miten ihmeessä te pärjäätte tässä maailmassa ja on todettu että aina miehellä jokin nainen on siivoamassa edeltä ja jälkiä takanapäin jotta teille jäisi sellainen harhaluulo että olette jotenkin kartalla tästä elämästä, oikeasti selkänne takana pyörii kokonainen koneisto näkymättömissä, jotta teidän olisi suhteellisen siedettävä olla. Törmäätte todellisuuteen vain silloin kun teille ei ole kukaan nainen sitä sumuverhoa rakentamassa ja petaamassa elämäänne. Tässä on myös yksi syy miksi miestä ei mielellään hyvin helposti ota, koska elämä ilman miestä on todella sujuvaa ja helppoa. Mies on aina rasite. Naiset voi paremmin kun ei ole parisuhteessa ja sinkkunaisten terveys on parempi kuin parisuhteessa olevien naisten kun taas miehillä on päinvastoin ja se on juuri se tekijä kun miehillä ei ole sitä naista huolehtimassa, nainen taas on sinkkuna vapaa taakasta ja voi keskittyä itseensä ja antaa sen energian itselleen jonka mies imee omaksi hyödykseen parisuhteessa, siksi myös mies kokee eron raskaammin yleensä koska kannattava tekijä poistuu, naisen olotila taas kohenee hyvin nopeasti. Ottaisitko sinä haitan elämääsi? Kyllä sitä monta kertaa miettii että kun on kerran onnellinen sinkkuna niin miksi pilata elämänsä parisuhteella. Miehessä pitää olla jotain todella erityistä että riski kannattaa ottaa.


      • husband
        Erytu kirjoitti:

        Sinä haluat vastauksen aloitukseen erityisesti, Kyllähän sen saa. On ihan sama mitä siinä deitti-ilmoituksessa lukee koska miehet valehtelee aina, joko itselleen tai itselleen ja muille. Jos ilmoituksessa lukee " olen rehellinen, luotettava ja liikuntaa harrastava mies" sen osaa lukea aikuinen nainen niin, että siinä lukee aivan päinvastoin koska kun muutaman tällaisen on tavannut ja ystävillä samat kokemukset, niin se on vain totuus. Myös kun elämän aikana oppii tuntemaan miesten ajatusmaailmaa ja miten he hahmottaa todellisuutta ja syy -ja seuraussuhteita niin tietää että miehestä ei juuri itseään arvioimaan ole. Kaikkein parasta olisi jos ex puoliso( t ) kirjoittaisi sen deitti-ilmoituksen niin saisi todenmukaisen kuvan ihmisestä, Miehestä itsestään ei siihen ole koska miehiä ei kasvateta realistiseen itsearviointiin eikä kritiikkiin mikä on tietysti etu työtä hakiessa mutta ei silloin kun hakee parisuhdetta. Joskus ollaan naisten kanssa ihmetelty miten ihmeessä te pärjäätte tässä maailmassa ja on todettu että aina miehellä jokin nainen on siivoamassa edeltä ja jälkiä takanapäin jotta teille jäisi sellainen harhaluulo että olette jotenkin kartalla tästä elämästä, oikeasti selkänne takana pyörii kokonainen koneisto näkymättömissä, jotta teidän olisi suhteellisen siedettävä olla. Törmäätte todellisuuteen vain silloin kun teille ei ole kukaan nainen sitä sumuverhoa rakentamassa ja petaamassa elämäänne. Tässä on myös yksi syy miksi miestä ei mielellään hyvin helposti ota, koska elämä ilman miestä on todella sujuvaa ja helppoa. Mies on aina rasite. Naiset voi paremmin kun ei ole parisuhteessa ja sinkkunaisten terveys on parempi kuin parisuhteessa olevien naisten kun taas miehillä on päinvastoin ja se on juuri se tekijä kun miehillä ei ole sitä naista huolehtimassa, nainen taas on sinkkuna vapaa taakasta ja voi keskittyä itseensä ja antaa sen energian itselleen jonka mies imee omaksi hyödykseen parisuhteessa, siksi myös mies kokee eron raskaammin yleensä koska kannattava tekijä poistuu, naisen olotila taas kohenee hyvin nopeasti. Ottaisitko sinä haitan elämääsi? Kyllä sitä monta kertaa miettii että kun on kerran onnellinen sinkkuna niin miksi pilata elämänsä parisuhteella. Miehessä pitää olla jotain todella erityistä että riski kannattaa ottaa.

        Kiitos tyhjentävästä lausunnosta, Olisi vielä yksi kysymys. Naisetko ei valehtele?


      • MunVastaus
        Erytu kirjoitti:

        Sinä haluat vastauksen aloitukseen erityisesti, Kyllähän sen saa. On ihan sama mitä siinä deitti-ilmoituksessa lukee koska miehet valehtelee aina, joko itselleen tai itselleen ja muille. Jos ilmoituksessa lukee " olen rehellinen, luotettava ja liikuntaa harrastava mies" sen osaa lukea aikuinen nainen niin, että siinä lukee aivan päinvastoin koska kun muutaman tällaisen on tavannut ja ystävillä samat kokemukset, niin se on vain totuus. Myös kun elämän aikana oppii tuntemaan miesten ajatusmaailmaa ja miten he hahmottaa todellisuutta ja syy -ja seuraussuhteita niin tietää että miehestä ei juuri itseään arvioimaan ole. Kaikkein parasta olisi jos ex puoliso( t ) kirjoittaisi sen deitti-ilmoituksen niin saisi todenmukaisen kuvan ihmisestä, Miehestä itsestään ei siihen ole koska miehiä ei kasvateta realistiseen itsearviointiin eikä kritiikkiin mikä on tietysti etu työtä hakiessa mutta ei silloin kun hakee parisuhdetta. Joskus ollaan naisten kanssa ihmetelty miten ihmeessä te pärjäätte tässä maailmassa ja on todettu että aina miehellä jokin nainen on siivoamassa edeltä ja jälkiä takanapäin jotta teille jäisi sellainen harhaluulo että olette jotenkin kartalla tästä elämästä, oikeasti selkänne takana pyörii kokonainen koneisto näkymättömissä, jotta teidän olisi suhteellisen siedettävä olla. Törmäätte todellisuuteen vain silloin kun teille ei ole kukaan nainen sitä sumuverhoa rakentamassa ja petaamassa elämäänne. Tässä on myös yksi syy miksi miestä ei mielellään hyvin helposti ota, koska elämä ilman miestä on todella sujuvaa ja helppoa. Mies on aina rasite. Naiset voi paremmin kun ei ole parisuhteessa ja sinkkunaisten terveys on parempi kuin parisuhteessa olevien naisten kun taas miehillä on päinvastoin ja se on juuri se tekijä kun miehillä ei ole sitä naista huolehtimassa, nainen taas on sinkkuna vapaa taakasta ja voi keskittyä itseensä ja antaa sen energian itselleen jonka mies imee omaksi hyödykseen parisuhteessa, siksi myös mies kokee eron raskaammin yleensä koska kannattava tekijä poistuu, naisen olotila taas kohenee hyvin nopeasti. Ottaisitko sinä haitan elämääsi? Kyllä sitä monta kertaa miettii että kun on kerran onnellinen sinkkuna niin miksi pilata elämänsä parisuhteella. Miehessä pitää olla jotain todella erityistä että riski kannattaa ottaa.

        Tää oli kyllä todella hyvä kuvaus keski-ikäisestä keskivertomiehestä. Nuoremmat miehet ovat jo alkaneet oppia huolehtimaan itsestään, ja itsekritiikkiäkin.

        Eipä ole minullekaan tullut yhtään rehellistä deittiä vastaan, vaikka olen kymmeniä "tavallisia" miehiä tavannut vuosien varrella. Useimmiten valehdellaan/vääristellään tupakoinnista, työssäkäynnistä, ulkonäöstä(vanha kuva profiilissa), harrastuksista(niitä on profiilissa paljon, mutta ne kaikki on "tauolla" ollut jopa 10-20 vuotta....

        Eronneet miehet ovat aika hukassa, ovat jumiutuneet yksioikoiseen ajattelu/elämäntapaan. ExVaimo on pyörittänyt arkea ja mies ollut siinä kuun iso vauva "hoidossa". Eikä mtn kykyä itsekritiikkiin ole...

        Tuossa alempana joku kysyy, "eikö muka naiset valehtele..." Varmasti valehtelee, mutta netissä on takuulla enemmän rehellisiä naisia fiksuine profiileineen, kuin miehiä. Miehistä 80-90% etsii seksiseuraa tai ei aio sitoutua vaikka niin väittää. Loputkin 20% todnäk valehtelevat ainakin osittain, tai ovat liian katkeroituneita pystyäkseen terveeseen ihmissuhteeseen. Tää otanta on siis 40 miehistä. Varmasti nuoremmissa ikäluokissa on enemmän rehellisiä.


    • Katkeraeikelpaa

      Ja taas! MIksihän turhaan edes yritän, kun kerran olet jo päättänyt, että naiset ovat nirsoja ja meille kelpaa vain rentut. Ryve sitten katkeruudessasi, kun kerran haluat. Naista et tule tuolla keinoin löytämään. Kaipa täällä palstalla on tilaa vielä yhdelle luuserille valittajalle.

      Onnekseni sentään löysin jo miehen, joka on kiltti ja rehellinen. Ei ehkä monenkaan mielestä mikään saalis, mutta minä pidän hänestä juuri sellaisena kuin hän on.

      Sanotaan se nyt vielä kerran: ainakaan tätä naista eivät rentut kiinnosta. Hyi!

      • enoletoyboy

        Minä kiitän näistä tiedoista ja otan läppärini ja lähden venäjänkielen kurssille.


      • enoletoyboy

        AUTSS!!!


      • enoletoyboy

        Katkeraeikelpaa
        En vielä ehtiny lähteä.KATKERAEIKELPAA oletko lukenut naisen logikkaa keskusteluja?


      • Anunki18
        enoletoyboy kirjoitti:

        Minä kiitän näistä tiedoista ja otan läppärini ja lähden venäjänkielen kurssille.

        Olen venäläistaustainen ja opetan näitä kursseja jo muutaman vuoden )
        Nettideittipalstalla parisen vuotta. Saan kyllä joskus viestiä miehiltä jotka ihan alusta alkaen haukkuvat suomalaisia naisia. Sitten heti tulee mieleen, no kohta minäkin olen huono. Ja näin se menee, muutaman viestien kuluttua se kundi on haukkumassa jo minua.
        Vinkki: ne "rehellisiä" profiileja ja viesteja on usein niin kuolemaan tylsiä että ei voi edes vastata mitään. Pitäähän se olla kiinnostavaa, romanttista, vähän huumoria ym ym. Klovnia ei kannattaa esittelä, mutta toki. Seksiäkin voi ehdota, mutta oikealla tavalla ))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe