Minä ainakaan en muista ikinä täällä rauhallisessa Suomessa tällaista tapahtuneen:
https://demokraatti.fi/kuka-piilottelee-neuloja-elintarvikkeisiin-merikarvialla-poliisi-pyytaa-vihjeita/
Semmmoista se on kun liianpa paljon erilaisuutta tungetaan samaan kattilaan. Kun kansakunta ei ole enää homogeeninen alkaa näitä tulla. Melkinpä tekis mieli sanoa että mitäs minä sanoin.
Ei ollut ennen neuloja elintarvikkeissa
5
124
Vastaukset 5
- lihavihatipunen
Ai erilaisuutta..? Ei pröttikarvialla mitään erilaisuutta ole. Vai mitä vihjailet?
- nyyyyyyhkis
Voi kyynel, nyyh nyyh taas.
- yhyyhyy
Kyynel on silmässäsi kun neulaa puret.
Savossa on iät ajat syöty neulamuikkua tai neulasmuikkua. Njamnjam.
Saattaa tulla vielä semmoinenkin päivä että alkaa savossakin neulamuikut tarttumaan kitusiin tavallista tiukemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479