Vakava vetoomuus ja ehdotus palstan naisille

hardcoreATM

Haluaisin vedota kaikkiin palstan naisiin ja samalla esittää ehdotuksen toimintatavoista suhteessa (HC)ATM luokituksen omaviin miehiin.

Kun nyt monet naiset muutenkin on mukana erilaisessa hyväntekeväisyystoiminnassa, niin olisiko se aivan mahdoton ajatus, että tämän palstan naiset aloittaisivat Suomessa uuden trendin&hyväntekeväisyyskohteen ja tämä kohde olisi nimenomaan (hc)ätmit?

En tarkoita pelkästään sitä että palstan naiset alkaisivat antamaan seksiä ätmeille (vaikka se olisi tietty yksi tärkeä osa), kyse olisi huomattavasti laajemmasta ajatuksesta, jonkinlaisesta "uudesta hyväntekeväisyystrendistä" jossa palstanaiset ottaisivat ätmien naisenpuutekärsimyksen esille eri keskusteluissa ja aivan eritoten naisten omissa keskusteluissa baareissa ym.

Palstan naiset voisivat esimerkiksi aivan suorasukaisesti sanoa muille tuttavanaisille antavansa mahdollisuuden nykyään myös tosi rumille ätmeille ja samalla kertoa heille ätmien kokemasta elinikäisestä tuskasta. Pieni valhekaan ei tässä tapauksessa haittaisi, pääasia olisi että a) ätmien kokema naisenpuutetuska ja b) palstanaisen valmius tehdä asialle jotain (= antaa seksiä tai muuten vain mahdollisuuden tutustua) tulisi muille naisille selväksi.

Tällä tavalla (hc)ätmien tuska tulisi enemmän ja paljon vahvemmin naisten tietoisuuteen Suomessa noin yleisesti jolloin saattaisi löytyä enemmän naisia jotka ottaisivat tämän asian omaan "hyväntekeväisyysvalikoimaansa". Syy miksi vetoan palstanaisiin on se, että te tiedätte/tiedostatte palstaa lukeneena keskimääräistä naista huomattavasti enemmän ätmien tuskasta. Teistä tämä pitää lähteä liikkeelle ja levitä pikkuhiljaa muualle.

Miettikää ja sulatelkaa asiaa kaikessa rauhassa. Kiitos ajastanne.

28

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätni_kysäisee

No niin. Kuvitellaan, että HC-ätni on juuri harrastanut seksiä HC-ätmin kanssa. Sen jälkeen HC-ätmi ilmoittaa HC-ätnille, ettei ole kiinnostunut mistään seksiä vakavammasta.

Miksi HC-ätni ei näissä olosuhteissa harrastaisi seksiä YTM:n kanssa, jos hän saisi seksiä lähes kaiken tasoisilta mutta parisuhdetta ei kenenkään kanssa?

• neverevernever

muuten hyvä, mutta HC-ätni on taruolento (ätni on kyllä olemassa) eikä ätni ikinä antaisi samantaoiselle ätmille, never ever never

• pitkätukka-68

Ruikuti ruikuti.
      Tehkää itse jotain sen naisenpuutteenne eteen.

• lopettakaa.vikinä

Yrittäkööt itse parantaa omaa markkina-arvoaan. Tuo ongelma ei valittamalla parane. Ei ole olemassa "ilmaisia lounaita". Yleisesti ottaen, naiset kammoksuvat tuollaisia hyväntekeväisyyskohteita ja vässykkä miehiä. Ryhdistäytykää!

• Wurtzi

Veikkaan, että naiset eivät lämpene tälle ajatukselle osittain siksi, että palstan miehet ovat haukkuneet niin törkeästi naisia iät ja ajat

• miksipitäisi

Minkäs takia joidenkin pitäisi keskittyä auttamaan "ätmejä" kun ei meillä muillakaan miehillä niin helppoa ole. Keski-ikäinen mies ilman statusta tai omaisuutta on pitkälti ilmaa yhtään mielenkiintoisten naisten silmissä.

• Yrjösedät

Millainen se yhtään mielenkiintoinen nainen sitten on? Joku nuori ja kaunis vai

• juupa.juuu
        Yrjösedät kirjoitti:

Tietenkin, kukas muuten.
        Eihän niille keski-ikäisille miehille ilman statusta, nyt sentään kukaan oman tasoisensa nainen kelpaa.....

• miksipitäisi
        Yrjösedät kirjoitti:

Siis tottakai kaikki haluavat kauniin/komean, mitä se nyt sitten on kullekin on aivan eri asia. Itse en pissiksistä välitä mutta myytinmurtajien Kari Byronin tapainen nainen kyllä tykästyttää. Se että on kiinnostunut muustakin kuin juoruamisesta, salkkareista tms., eikä ole vielä luovuttanut ja vetänyt jotain harmaata tunikaa päälleen ja tukkaa nutturalle.

• tasoteoreetikko
        miksipitäisi kirjoitti:

Siis tottakai kaikki haluavat kauniin/komean, mitä se nyt sitten on kullekin on aivan eri asia. Itse en pissiksistä välitä mutta myytinmurtajien Kari Byronin tapainen nainen kyllä tykästyttää. Se että on kiinnostunut muustakin kuin juoruamisesta, salkkareista tms., eikä ole vielä luovuttanut ja vetänyt jotain harmaata tunikaa päälleen ja tukkaa nutturalle.

Mitäs sulla olis tarjota sille?

• Voidaanko puhua miehestä, jos ei naista saa?

• Eikös sillon puhuta ätmistä?☺️

Sitten onko ätmi mies? Juu on koska kulkuset ja lenkki..

• kaikysyäsaa

Mitä itse teet naisten hyvinvoinnin eteen?

• wanhaämmä

Luotat aika vahvasti siihen, että nainen on naiselle susi. Mä en rupee...

• alaxolee

..et rupee ok, mut alax olee?;D

• syyttähuoriteltunainen

Harkitsin tätä vakavasti kokonaista puoli sekuntia mutta spontaani oksennusrefleksi keskeytti harkinnan.
      Sori, no can do.

• Yhtätyhjää

Vetoomus on turha. Ihan kuten luonnonsuojelussakin halutaan suojella vain söpöjä eläimiä ei rumia. Sama ihmismaailmassakin. Ei naisia kiinnosta rumat ätmit. Vaan komeat ja söpöt miehet. Kaikki perustuu vaan visuaalisuuteen.

• Riiiiiiiiiii

Määrittele nyt se HC-Ätmi, etten vahingossa sekoita vaikka tavalliseen ätmiin.
      Käsittääksenihän tuo luokittelu oli tyyliä niin outo, että pelottaa. Tunnen tuollaisia ehkä kolme. En uskalla suositella tältä istumalta kavereilleni, vaikka pyrin kyllä seurassa keskustelemaan kaikkien kanssa.

• X-Pilot

hc-ätmi eli hardcore alemman tason mies on mies joka ei ole koskaan saanut pillua, tai jos on saanut niin vain kerran tai pari todella rumalta ja lihavalta naiselta. Puhutaan siis todella rumasta miehestä joka on vielä rumuuden lisäksi todennäköisesti sosiaalisesti hyvin rajoittunut.

Jotkut MAT-asiantuntijat ovat sitä mieltä että jos on kerrankin saanut pillua keltä tahansa naiselta ilman että käteinen vaihtaa omistajaa niin silloin nousee tasoluokituksessa hcätmistä ätmiksi, mutta yksi palstan kahdesta super MAT-asiantuntijasta, eli Naisasialooseri (toinen super MAT-asiantuntija on 12121212 jonka mielipidettä en tiedä tähän asiaan) on sitä mieltä että todella ruman pullukan paneminen ei nosta hcätmin luokitusta ätmiksi.

• höhööö

Eihän sen tarvitse olla yhdyntää:):) Naiset voisivat käydä halaamassa tai edes antamassa vaikka käsityön ätmeille, niin sekin voisi jo parantaa heidän tuskaansa.

• Jos se naisen ja seksin kaipuu on niin valtava,miksei käytä maksullista? Helppo ratkaisu eikä kenenkään tartte kärsiä ^_^

• Vade28

no siihen maksulliseen ätmit lopulta sortuvat - minä mukaanlukien - mutta olisi luokkaa 100x parempaa ätmille jos nainen antaisi koska haluaa antaa, ei rahasta vaan antamisen ilosta. Nostaisi ätmin itsetuntoa ja mielenterveyttä todella paljon. Siksi odotin itsekin kunnes olin 27v ennen kuin menin maksulliselle, 9v yritin saada naista baarista - tuloksetta:(

• dinatur
        Vade28 kirjoitti:

no siihen maksulliseen ätmit lopulta sortuvat - minä mukaanlukien - mutta olisi luokkaa 100x parempaa ätmille jos nainen antaisi koska haluaa antaa, ei rahasta vaan antamisen ilosta. Nostaisi ätmin itsetuntoa ja mielenterveyttä todella paljon. Siksi odotin itsekin kunnes olin 27v ennen kuin menin maksulliselle, 9v yritin saada naista baarista - tuloksetta:(

Toiset joutuu käyttämään pyörätuoliakin, vaikka muut kävelee. Ei ole itsestäänselvyys kävely ja seksi.

• Mä puhun hyvien ja kunnollisten miestan puolesta mielelläni, samoin sen puolesta ettei toljotettais ihmisissä pelkkää pintaa ja tutustuttas rohkeemmin ihmisiin ihan ihmisenä ja ihmisyyden vuoksi. Niin sitten löytäs paremmin sen käsityksenkin mimmosia ihmisiä kohtaan herää mielenkiinto...

Ettei oltais suorilta käsin ennakkoluuloisia jonkun ulkonäön takia, toki mikä on totaali nou can do se on...mutta jos on mahdollista voi joustaakin tiukoista kriteereistä mm. ulkonäön suhteen. Se rakkaus voi löytyä sieltä mistä ennen et uskaltanut tai mitä ennen vähättelit jne..☺️

Kyllä mä varmaan painotan ja olen painottanutkn omienkin lasteni kanssa höpistessä, ettei ihmisen ulkonäkö ole niin tärkeä juttu kun ihmisen sisin ja se miten kohtelee ja kohtaa muita ihmisiä...

Kaikista ei tykkää eikä tarvikaan tykätä, jotkut on jopa tympeitä...mutta itellekin mukavempaa ja helpompaa,kun ei ole liian kriittinen ainakaan jonon jatkona...tai tykkää jostain muiden mieliksi. Pitää olla rehellinen itelleen ja siten toisiakin kohtaan syntyy aidompia kohtaamisia...ja osaa ehkä sitten vältteleekin. 🤔

Silleen et miettii ite mistä tykkää, eikä anna muiden manipuloida liikaa..oma sydän tietää.

• Mut se hyvä ja kunnollinen mieskään ei ole manipuloija, vaan hyväksyy myös erilaisuutta ja antaa toisille tilaa olla omanlaisiaan. Vaikka ei pahantekoa hyväksykkään...tms.

Silleen reilu mies, ettei mitätöi muita ihmisiä vaikka itse on erilainen versus muut..

• mazy kirjoitti:

Mut se hyvä ja kunnollinen mieskään ei ole manipuloija, vaan hyväksyy myös erilaisuutta ja antaa toisille tilaa olla omanlaisiaan. Vaikka ei pahantekoa hyväksykkään...tms.

Silleen reilu mies, ettei mitätöi muita ihmisiä vaikka itse on erilainen versus muut..

Että toivon mukaan liiallinen ulkonäkökriittisyys ja pinnallisuus ainakin jälkikasvun suhteen on silleen mallilla, etteivät olis niin väheksyviä hyviä ihmisiä kohtaan, vaikka ulkonäkö oliskin vajavainen.

Tuttaviin ja aikuisiin tuskin voin juuri vaikuttaa...manipuloimatta rajusti. Mutta ainahan asioista voi jutella...ehkä sitä kautta kukin sit aattelee mitä aattelee...

Muistakaa myös oman onnen seppyys...

• mikäsuvaitsevuus
        mazy kirjoitti:

Mut se hyvä ja kunnollinen mieskään ei ole manipuloija, vaan hyväksyy myös erilaisuutta ja antaa toisille tilaa olla omanlaisiaan. Vaikka ei pahantekoa hyväksykkään...tms.

Mä olen ihmetelly tätä nykypäivän "suvaitsevuutta" On lähes pakko suvaita homot, eri rotuiset jne jne eikä heistä saa olla mitään muuta kuin yhtä mieltä. Jos arvomaailmaasi/uskontoosi ei sovi homous sinä olet automaattisesti homofoobikko, jos et hyväksy että tänne tuodaan elintasoelättejä suomalaisen veronmaksajan elätettäväksi, vaikka et millään muotoa muuten ulkomaalaisia edes vihaa olet automaattisesti rasisti.
        MUTTA kun pitäisi suvaita ruma mies hän onkin jo kategoriassa missä sanaa suvaitsevuus ei tarvi käyttää. On yleisesti oikeutettua pilkata rumia miehiä, haukkua heitä adjektiiveilla mitä he eivät edes ole yms. Tuohan on lähes vastaavaa kun menisi haukkumaan pyörätuolissa eistuvaa sanoin "hahaa siinähän rullaat, vtuttaako kun et pysty kävelemään"
        Eli ns suvaitsevuus on kuten luonnonsuojelu. Jos kohde miellyttää itseään on hän ilmanmuuta positiivisen mielipiteen ansainnut. Kuten on paljon myyvempää suojella ihanaa saimaannorppaa kuin rumaa "yök iik" inhoittavaa mutta harvinaista rantakäärmettä.

• Parempaa ideaa tuskin voisi enää esittää, mutta taitaa olla nykynaiselle aivan mahdoton ajatus. Olen käsittänyt, että nainen voi pussailla sammakoita, harrastaa puiden halaamista tai asua 10 vuotta viidakossa apinoiden kanssa. Mutta jonkun järkevän tekemisen eteen, vaikka kanssanterveyden edistämiseen avauksessa esitettävällä tavalla, ei olla valmiita tekemään mitään.

Jos ajatellaan asiaa toisin päin, niin miehet olisivat varmasti auliisti uhraamassa itsensä kaiken yhteisen hyvän eduksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      176
      5167
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4959
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      94
      4444
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2723
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2718
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2247
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2164
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      228
      1913
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      91
      1848
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1821
    Aihe