Kuinka usein naiset sanovat nämä sanat lapsilleen?

pieni.raksamies

"Minä rakastan sinua"

4

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanomattakin_selvää

      Lapseni ovat 44v ja 35v, Lapsenlapset ovat 0-19 ikävuoden välillä. Äitini on 89v ja minä 64v.
      En ole sanonut, emmekä ole sanoneet kertaakaan toisillemme noin. Siitä huolimatta tiedämme puoli ja toisin olevamme toisillemme maailman rakkaimmat ihmiset. Sen vain tietää, se on sanomattakin itsestään selvää. Rakkaus näkyy siinä miten kohtelemme toisiamme joka päivä/tavatessamme, kuuluu puheissa ja tuntuu kosketuksen kautta.

    • Kolmenäiti

      Aika harvoin, en ainakaan noilla sanoin. Enemmänkin "olet tärkeä" jne. Ja joskus myös yhdessä mieheni kanssa "rakastamme sinua". Lapsemme ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan, ehkä tämäkin vaikuttaa siihen, ettei noita sanoja sanota.

      Omassa lapsuudessani en kuullut koskaan tuota tai muutakaan vastaavaa.

    • Kandeeko_kokeilla

      Kuinka usein vanhemmat sanovat nämä sanat lapsilleen? Ja kuinka kauan aikaa kestää siihen kun oven takana on poliisi ja lastensuojelun sossutädit?

    • Anonyymi

      Minä sanon sen vähintään 10 kertaa päivässä lapsilleni. Lasten äidin rakkaudentunnustus kuitenkin pitää ansaita, eikä hän juurikaan kerro rakastavansa lapsiamme (ei hän sitä minullekaan sano). Tiedän että hän rakastaa sekä lapsia että minua, mutta ei sano. Johtuisikohan sitten lapsuudenkodin tavoista. Vaimoni kotona on tapeltu ja lopulta erottu. Mikään ei koskaan ole riittävää.

      Hyvä esimerkki yleisestä asenteesta kuvaa tilannetta. Yksi lapsista on tehnyt ihan hirveän ison duunin koulussa. 7,5 keskiarvon oppilas ahkeroi ja ahkeroi niin että todistuksessa keskiarvo oli nyt 8,6. Minä olin haljeta ylpeydestä ja kehuin kaikille, millaisen duunin tämä nuori on tehnyt. Äidinäiti totesi, että jäi siinä parannettavaa vielä reippaasti. Vaimoni, siis lapsen äiti, puolestaan huomautti vain parista lukuaineen numerosta, että miksi ne oli vaan seiskoja. Toki se lapsi on rakas numeroista huolimatta, mutta edes tuollaista työmäärää ei osata ylistää. Saati sitten, että kerrottaisiin ihan pyytettää toisen olevan rakas ja tärkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe