Miksi nainen ei panosta ulkonäköön...ei meikkaa ym

einimimerkkiä

Olen tapaillut muutaman kerran erästä naista jonka kanssa olimme lyhyen aikaa työkavereita. Silloin hän käytti jotain kevyttä meikkiä ja oli hyvin viehättävän näköinen. Myös jossain facebookin kuvissa hän näyttää hyvältä. Emme olleet nähneet noin vuoteen kun nainen pyysi minua kahville ja sen jälkeen olemme käyneet elokuvissa, markkinoilla, baarissa jonkun random bändin keikalla ja istuneet iltaa naisen luona mutta koskaan hän ei millään tavalla panosta ulkonäköönsä. Nainen on muuten todella herttainen ihminen mutta kun pitäisi siirtyä suhteessa seuraavalle tasolle eli olla sitä läheisyyttä niin taidan jättää väliin koska nainen ei enää kiinnosta ulkonäöllisesti. Ei hän ruma ole mutta miksi hän ei koskaan minun kanssa liikkuessa laita ollenkaan meikkiä tai pukeudu jotenkin paremmin. Luulen että hän on minusta kiinnostuneempi kuin minä hänestä ja siksi olettaisin että hän haluaisi tehdä jonkunlaisen vaikutuksen mutta ei....aina näytetään siltä kuin olisi haudasta noussut. Tummat silmänaluset, vaalea iho jossa finnejä tai jotain kissan raapimia naarmuja ja hiukset vähän miten sattuu. Saattaa tulla hienoon kahvilaan verkkareissa ja tuulitakissa vaikka kuvien perusteella omistaa parempiakin vaatteita. Tunnen itseni täydeksi paskaksi mutta kun itse yritän näyttää edes jollain tavalla siedettävältä niin alkaa näin pitkäaikaisena sinkkuna epätoivo hiipimään että mikä minussa on vialla kun minua varten ei haluta ollenkaan panostaa....Itse olen ostanut pari kauluspaitaa ja jonkun neuleen ja uudet farkut että en olisi aina samoissa vanhoissa paskoissa kun tapaamme. Lankkaan nahkakengät, ajan parran ja käyn säännöllisesti parturissa tukan leikkauttamassa...

Onko täällä naisia jotka tunnistaa itsensä kuvauksesta? jos on niin miksi ette panosta yhtään? En minä odota mitään ihmisbarbieta vaan sitä että ihminen voisi ulkonäöllään tuoda esille sen että kiinnostaa pitää itsestään huolta ja että hän voi hyvin.

13

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiskymppinen_nainen

      Näin naisena ihmettelen miksi naisesi noin toimii. Tiedän, että on naisia, jotka joutuvat töihin meikkaamaan (itsekin niin teen), mutta vapaalla sitä eivät tee (itse kyllä meikkaan, jos olen menossa johonkin).

      Älä jatka suhdetta, luulen että häntä ei kiinnosta miltä hän näyttää työajan ulkopuolella. Jos vaatetus on verkkarit kun mennään yhdessä ulos, niin ei hyvä. Kyllä niitä naisia löytyy, jotka itseään laittavat.

    • Anomyymi

      Ymmärrätkö että jotkut naiset eivät ole kiinnostuneita siitä? Ja jos se on vain sen ihmisen tyyli tms. Toi on aika alentavaa että moitit hänen ulkonäköään koska kaikkien pitäisi saada olla omanlaisiaan. Jos et voi hyväksyä häntä sellaisena, niin pitäiskö lopettaa tapailu?

    • Meikkaaitseitsesibb

      Joo, varmaan tapailemasi nainen miettii, että miksiköhän tapailemani mies ei panosta ulkonäköönsä, kuten meikkaa. Rupee itse ensin meikkaamaan ja katso tuottaako tulosta. Ja aja säärikarvat, tee bikinivahaus, värjää hiuksesi, laita korkkarit, sukkahousut ja minihame. Katso itseäsi sen jälkeen peilistä ja tunnustele, miltä tuntuu. Hah, naiseus on päälle liimattua muovia. Jos et itsekään maalaa itseäsi, et voi sitä naiseltasikaan vaatia.

      • Panostaenemmän

        Juuri näin! Ei AP sun vaivannäkösi ole luultavasti yhtään enempää kuin hänen (vaikkei meikkaa, niin saattaa ajella karvat säännöllisesti ja leikata tukan, kosteuttaa ihoa, käyttää deodoranttia jne. ja vaatteita ei kukaan vastuullinen ihminen näinä aikoina jatkuvasti shoppaile), oletat vain automaattisesti että naisen tulee käyttää miestä enemmän aikaa itsensä puunaamiseen. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita, mutta eipä sellainen pinnallisia ja vanhoillisia kiinnosta. Sulle sopisi kieltämättä paremmin joku bimbo, mutta älä valita kun alkaa käydä tyhmyyttään hermoille.


    • lensikka-leino

      Jos ulkonäkö on sinulle tärkeä asia naisessa, etsi toinen joka panostaa ulkonäköönsä. Itse ottaisin naisen mieluummin luonteen perusteella, mutta en aio sun mieltymyksiisi puutua

    • Realisti_

      Kyllä nainen voi näyttää hyvältä verkkareissakin, mutta jos nainen on ylipainoinen "sohvaperuna" ei siinä auta meikit eikä vaatteet. Seuranhaku sivuilla pullukat ihmettelevät kun ei löydy seuraa, kuka sellaista läskiä viitsis katsella?

    • venakko.on.ihana

      "Vasiljev ilmoitti tietävänsä, että suomalaiset naiset eivät seuraa muotia, toisin kuin venäläiset, eikä Suomea muutenkaan voida pitää erityisemmin muodista kiinnostuneena maana. Ei siis ole ihme, Vasiljev jatkoi, että suomalaisnainen ihmettelee, miksi naisen pitäisi meikata, käyttää korkokenkiä, värjätä hiuksiaan tai muokata pukeutumistaan.

      Lännessä naiset ovat Vasiljevin mukaan ottaneet miehen roolin ja johtavat yrityksiä ja ovat hallituksissa. Näin ei ole Venäjällä, missä naiset näkevät, että ulkoista olemusta muuttamalla heillä on mahdollisuudet edetä sekä uralla että yksityiselämässä

      Suomessa ei siis tarvitse huolehtia meikkauksesta tai hiusten värjäyksestä, Vasiljev tarinoi, silllä kaikki naiset kulkevat siellä kuin tšuhonkat eli naispuoliset tšuhnat".

      • Juu_ei_

        ...ulkoista olemusta muuttamalla heillä on mahdollisuudet edetä sekä uralla että yksityiselämässä...

        Onko viestissä nyt sisäinen ristiriita? Ensin todistetaan, että pitää olla muodikas ja meikata, sekä pysyä poissa miesten töistä. Sitten kuitenkin se avaa yhtäkkiä uran.

        Kyllähän se Venäjällä on niin, että nainen pitää itsensä haluttavan näköisenä ja mies hoitaa elättämisen, ajattelemisen ja johtamisen. Siirrytäänkö Suomessakin samaan?

        Aloittaja kirjoittaa "...on muuten todella herttainen ihminen mutta..." Olisiko ihan itse mietittävä, mitä arvostaa? Jos toisen ulkonäkö on kynnyskysymys, lähde menemään. Helppoa.


    • Odjrwch

      venakot ovat karmea näky korkkareineen ja hirveän hajuisilla hajuvesillä, mieleen tulee maksulliset naiset.

    • bluu

      Ehkä nainen on niin itsevarma, ettei tarvitse meikkiä koristeekseen tai "hienoja" vaatteita. Joillekkin meikatut näkyvät aivan hirveännäköisinä ja naturellit paremmannäköisinä. Oletko kysynyt naiselta itseltään, ei me hän olla ? Saattaisit saada uutta näkökulmaa, turha lopettaa suhdetta tuon takia vaivautumatta puhumaan asiasta,. Syy saattaa olla jokin aivan luonnollinen, voi olla, että hän on allerginen kosmetiikalle. Nyt vaivaa miestä ajattelukyvyn puute, on ajauduttu liiaksi kaupalliseen maailmankuvaan. Usea mies haluaa meikittömän, luonnonkauniin ja pitää itsestä huolehtimista eri asiana kuin peiliin tuijottamista.

    • Rakastava

      Ei vaan kaikki naiset laita pakkelia naamaan. Minunkin meikkaaminen loppui kuin seinään, kun sain aivoinfarktin. Voimat menivät, eikä jaksa panostaa enää meikkaukseen. Nyt muut asiat paljon tärkeämpiä muutenkin.

    • Parixi

      Anna toisen olla semmoinen kun on, mitäs sitä ihmettelemään. Eikä se sinusta johdu millainen hän on.
      Parisuhteeseen olette ilmeisesti silti liian erilaisia.

      Minä en ole pakkelibarbi tai muotiluomus, mutta pidän sopivasti huolta ulkonäöstäni, eikä tulisi mieleenkään mennä treffeille, kylään tai kahvilaan siistiytymättä. Samaa odota mieheltäni; parturissa käynti säännöllisesti, tilaisuuteen sopivat vaatteet ja parta ajettu/siistitty. Se on toisen kunnioittamista mielestäni.

      Ennen vanhaan laitettiin ”pyhävaatteet” päälle. Ei se ole yhtään pöllömpää tai pinnallista odottaa hieman samaa nykypäivänäkin. Jos toisen tyyli on sama pihatöissä ja treffeillä, olette tuossa asiassa varmaankin liian erilaisia.

    • Juujuujoojoo

      Pintaliitopaskat pakkelit naamansa ja siitäkin huolimatta paska ja hiki voi haista...kerran oli joku hieno nainen kampaajalla Helsingissä, täitä päässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe