Auvoisen avioliiton suurin uhka

7470

Maidon juominen suoraan tölkistä.
Vaimollani on laktoosihäiriö joten minä olen ainoa maidon käyttäjä. Kulutukseni on 1 -1,5l/vrk.
Pikkutarpeeseen nappaan jääkaapista tölkin ja hörppään siitä muutaman suullisen.
Eilen vaimoni huomautti tavastani ( esiintyy satunnaisesti ja vain jääkaapin edessä ) jota hän pitää epämiellyttävänä.
En aio luopua siitä koska ainakin nyt on tuo pahin karikko tiedossa.

Pöydässä juon maitoni lasista.

16

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jack.power

      Semmosta...

    • KokemustaOn

      Usein suhteessa nainen tahtoo poistaa kaikki miehensä ärsyttävät piirteet ja stailata miehen, jotta hän näyttäytyisi (kuvitellun)hyvältä kavereiden ja sukulaisten edessä. Jos se onnistuu, on mies kuohittu ja tylsä, eikä enää kiinnosta. Juo maitosi tölkistä vaikka ruokapöydässä ja rutistele ärtymys pois.

      • Näinsekäy

        Jos se onnistuu, nainen vaihtaa miehen jännempään.


    • Tyhjättölkitoliongelma

      Jos jotain haluat muuttaa tuosta tavastasi, niin voit laittaa nimesi paksulla tussilla jokaiseen kaupasta tuomaasi maitotölkkiin. Sitten vaan näytät vaimolle nimeäsi tölkissä ja sanot tyyliin: "tämä on minun tölkki" ja otat taas hörpyn. Toki voit pitää jääkaapissa yhtä täyttä tölkkiä ilman nimeä myönnytyksenä vaimolle.

    • jotainrajaakuitenkin

      Onhan tuo ällöttävä tapa. Ei onnistuisi meillä
      Meille piipahtaa kylään joku harva se päivä, käyttävät kahvissaan maitoa, olisi aika sairasta jos pöytään nostaisi sellaisen tölkin josta joku on suoraan juonut.

      • 7470

        Me käytämme kahvimaitona täysmaitoa, punaista. Minä olen ainoa rasvattoman juoja enkä kävele tölkki suussani ympäri asuntoa vaan hörppään pari suullista jääkaapin edessä.

        Vieraille vaimon nostaa pöytään kermanekan jossa on punaista maitoa jota en ole kaatanut suuhuni tölkistä enkä lasista.


      • Sivusta
        7470 kirjoitti:

        Me käytämme kahvimaitona täysmaitoa, punaista. Minä olen ainoa rasvattoman juoja enkä kävele tölkki suussani ympäri asuntoa vaan hörppään pari suullista jääkaapin edessä.

        Vieraille vaimon nostaa pöytään kermanekan jossa on punaista maitoa jota en ole kaatanut suuhuni tölkistä enkä lasista.

        Mietin tuota kun meillä mies vetää hilloa tai salaattia suoraan kulhosta jota voi toisetkin käyttää. Se tuntuu tympeältä ja siitä on sanottukin että ottaa omalle lautaselleen sen mitä syö. On toisen kunnioittamista jos huomioi tämän. Se että maitotölkki on vain sinun käytössäsi on hieman toinen juttu. Kirjoita siihen nimesi tussilla niin kuin joku jo ehdottikin, jokainen sen näkee että se on vain henkilökohtaisessa käytössäsi.


      • 7470
        Sivusta kirjoitti:

        Mietin tuota kun meillä mies vetää hilloa tai salaattia suoraan kulhosta jota voi toisetkin käyttää. Se tuntuu tympeältä ja siitä on sanottukin että ottaa omalle lautaselleen sen mitä syö. On toisen kunnioittamista jos huomioi tämän. Se että maitotölkki on vain sinun käytössäsi on hieman toinen juttu. Kirjoita siihen nimesi tussilla niin kuin joku jo ehdottikin, jokainen sen näkee että se on vain henkilökohtaisessa käytössäsi.

        Ainoa jokainen näkijä on laktoosihäirikkö vaimoni joka ei vahingossakaan juo maitoa mistään astiasta joten omistusmerkintä on tarpeeton.
        Jos nyt aloittaisin tölkkien merkinnän niin vaimoni tulkitsisi sen jonkin sortin mielen osoitukseksi ja todennäköisesti kysyisi, että mistäs nyt tuulee?

        Eli yritän hörpätä tölkkisuulliset salaa. Minusta tämä on loppujen lopuksi melko vähäinen särö suhteessamme ja eipähän tarvitse keksiä uutta!


      • Rehellisestivaan
        7470 kirjoitti:

        Ainoa jokainen näkijä on laktoosihäirikkö vaimoni joka ei vahingossakaan juo maitoa mistään astiasta joten omistusmerkintä on tarpeeton.
        Jos nyt aloittaisin tölkkien merkinnän niin vaimoni tulkitsisi sen jonkin sortin mielen osoitukseksi ja todennäköisesti kysyisi, että mistäs nyt tuulee?

        Eli yritän hörpätä tölkkisuulliset salaa. Minusta tämä on loppujen lopuksi melko vähäinen särö suhteessamme ja eipähän tarvitse keksiä uutta!

        Älä suostu kuohittavaksi. Salaa tekeminen on muutoinkin naisen mielestä kaikkein pahin mitä voit tehdä.

        Näytä olevasi mies ja sano suoraan naiselle että katsoo hetken toiseen suuntaan sillä aikaa kun otat hörpyt. Ei ole mikään pakko tuijottaa juomista jos mokoma ärsyttää.


      • 7470
        Rehellisestivaan kirjoitti:

        Älä suostu kuohittavaksi. Salaa tekeminen on muutoinkin naisen mielestä kaikkein pahin mitä voit tehdä.

        Näytä olevasi mies ja sano suoraan naiselle että katsoo hetken toiseen suuntaan sillä aikaa kun otat hörpyt. Ei ole mikään pakko tuijottaa juomista jos mokoma ärsyttää.

        Eli toisin sanoen kuten Itä-Ukrainassa, "jäätynyt konflikti"?

        Salassa tekemisen suhteen olen eri mieltä kanssasi. Vaimoni olisi hyvillään jos kuoputtelisin kiveksiäni salassa enkä sohvalla puolimakuulla katsoessani tv:a.


      • 7470
        Rehellisestivaan kirjoitti:

        Älä suostu kuohittavaksi. Salaa tekeminen on muutoinkin naisen mielestä kaikkein pahin mitä voit tehdä.

        Näytä olevasi mies ja sano suoraan naiselle että katsoo hetken toiseen suuntaan sillä aikaa kun otat hörpyt. Ei ole mikään pakko tuijottaa juomista jos mokoma ärsyttää.

        Olen tottunut nöyrtymään. Aikanaan työpaikalleni tuli eri toimittajilta nivaska seinämallin "taidekalentereita". Tietenkin toin sellaisen kotiin mutta vuorokauden sisällä se katosi seinältä.Kun hämmästelin ilmiötä niin vaimoni sanoi, ettei jän hyväksy seinällään rumis kuvia. Yritin puolustella kuvien laatua sekä tekniikan, että mallin suhteen, mutta ei tehonnut.

        Toinen kuvaongelma syntyi kun muuttaessamme nykyiseen asuntoomme löysin vanhan valokuvan jossa esiinnyn kalsareissa 40v ikäisenä. Aikaisemman punttiharrastuksen jäljet olivat vielä näkyvissä. Vyötärö 78cm, paino 85kg, pituus 176cm.
        Otin kuvasta A4 valokopion ja teippasin sen jääkaapin oveen omaksi motivaatiokseni. Lieneekö kontrasti sen hetkiseen tilanteeseen, 60v, aiheuttanut sen, ettei vaimoni hyväksynyt sitäkään.

        Nöyryyteni lienee auvoisen 49 vuotta kestäneen liittomme salaisuus!


      • tyhjänpäiväistänarinaa
        7470 kirjoitti:

        Me käytämme kahvimaitona täysmaitoa, punaista. Minä olen ainoa rasvattoman juoja enkä kävele tölkki suussani ympäri asuntoa vaan hörppään pari suullista jääkaapin edessä.

        Vieraille vaimon nostaa pöytään kermanekan jossa on punaista maitoa jota en ole kaatanut suuhuni tölkistä enkä lasista.

        Jos se kerran ei ole sinulle, eikä vaimollesikaan mikään oikea ongelma, niin miksi kitiset asiasta täällä?


      • 7470
        tyhjänpäiväistänarinaa kirjoitti:

        Jos se kerran ei ole sinulle, eikä vaimollesikaan mikään oikea ongelma, niin miksi kitiset asiasta täällä?

        Enhän minä kitise! Kysehän on vaimoni ongelmasta!


      • tyhjänpäiväistänarinaa
        7470 kirjoitti:

        Enhän minä kitise! Kysehän on vaimoni ongelmasta!

        No, ei se vaimosi ongelmalta vaikuta, katsos kun, jos vaimosi haluaisi omista ongelmistaan täällä kertoilla, hän kirjoittaisi niistä tänne itse.


      • 7470
        tyhjänpäiväistänarinaa kirjoitti:

        No, ei se vaimosi ongelmalta vaikuta, katsos kun, jos vaimosi haluaisi omista ongelmistaan täällä kertoilla, hän kirjoittaisi niistä tänne itse.

        No katsos, onhan se minun ongelmani kun vaimoni vaivautuu aina joskus mainitsemaan tuosta omasta ongelmastaan!


    • john.d.high

      Kieltämättä hankala paikka. Joitakin kertoja vaimo jopa tukasta tarttunut ja mielinyt tukkapöllyä minulle toimittaa samasta asiasta kuin aloittajalle.Tilanteeseen luonnollisesti myös kuului kova-ääninen mekkalointi irouvan taholta. Noh,,jätin kuitenkin moisen tavan pois ihan itse,eihän se mitään kivaa ole muiden siitä samasta purkista edes lasiin kaadella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe