Blondi vai brunette

Kaikysyäsaa

Ajattelin iskeä naisen joten ovatko blondit kivempiä kuin brunettet?

24

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

      Blondit on lapsellisia kakaroita. Brunetti on aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa.

    • Enpä tiiä, oon kuullut joskus väitteen että meillä blondeilla olis hauskempaa...tiiä sitten.😄

      • Ootko säkin löytänyt jonkun nukkefiltterin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ootko säkin löytänyt jonkun nukkefiltterin?

        Juu, itseasiassa löysin koko nuken ( etsin dolls hakusanalla lelua muksuille, haku toi ihan muita nukkeja aikuisille ) jonka työnsin filtterin läpi. Ihan kurillani aattelin katsoa mimmosta on palaute..😃

        Katohan, miehiäkin löytyy...

        https://goo.gl/images/cZzBQw


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Juu, itseasiassa löysin koko nuken ( etsin dolls hakusanalla lelua muksuille, haku toi ihan muita nukkeja aikuisille ) jonka työnsin filtterin läpi. Ihan kurillani aattelin katsoa mimmosta on palaute..😃

        Katohan, miehiäkin löytyy...

        https://goo.gl/images/cZzBQw

        Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.

        Naisille riittää yleensä se olennaisin osa miehestä..😋


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Naisille riittää yleensä se olennaisin osa miehestä..😋

        Aivot. :D


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.

        Oho, vaikee ajatella että noita ostaisi kukaan. Kuollut esine paijattavana, vaatii hirmuista mielikuvitusta tai lelufetissiä. En pystyis... :)


      • mä luulin et toi kuva on joku pelihahmo taas:D mutta sä oot blondi? sultahan tulee niin järkevää ajatusta ulos,et voi olla blondi har har;D


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Oho, vaikee ajatella että noita ostaisi kukaan. Kuollut esine paijattavana, vaatii hirmuista mielikuvitusta tai lelufetissiä. En pystyis... :)

        On telkkarissa ollut juttua myös naisista jotka rakastelee aitojen, Eiffel-tornin ja muiden rakennusten kans. Objektiseksualisuus on sen suuntauksen nimitys.

        Sekä miehistä jotka nussii autoja ihan kirjaimellisesti.

        Itse taidan olla lopultakin aika normaali ihminen.


      • peppupupu kirjoitti:

        mä luulin et toi kuva on joku pelihahmo taas:D mutta sä oot blondi? sultahan tulee niin järkevää ajatusta ulos,et voi olla blondi har har;D

        Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

        Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...


      • mazy kirjoitti:

        Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

        Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...

        Tyttärillä oli vauvana kummallakin punertavat blondit hiukset...hauskan väriset. Mut niiltä jäi se vaahteramäen eemeli- pellava pois mikä mulla taas on ollut lapsena vuosikausia..😃 Eikä heillä ole pisamia, ainaka vielä...mitä mulla taas on aina ollut ja on edelleen keväällä auringossa hetken jo oltua.

        https://goo.gl/images/6HzNan

        Isukin ruskeatukkaisuus kai vaikuttaa geeneissä..? Mut hälläkin on pisamia nenässä, punapigmentti kuultaa myös hiuksista ja parrasta..et jotakin mixereitä ollaa. ☺️


      • mazy kirjoitti:

        Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

        Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...

        Talvella tätä sävyä liki ja nytkin on ton sävynen piä..
        https://goo.gl/images/Cf3Epi

        toi blondi sanana muuten luo mielikuvan hirmu vaaleasta, niistä ultra vaaleista...vai onko vaan itellä vinoutunut sanan merkitys mielleyhtymään..


    • pitkätukka-68

      Punapäät (aidot sellaiset) on sit varattu mulle.

    • Blondius on eräänlainen valoilmiö. Brunetit taas päinvastoin, eli yöeläimiä.

      Punapäät taas ovat vähän kuin... aamu- tai iltarusko.

      Paletti on suhteellisen suppea ilman shokkivärejä.

      (Naurua)

      • pitkätukka-68

        Mä olenkin aamuihminen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mä olenkin aamuihminen.

        Mä olen iltaihminen, koiraihminen ja ennenkaikkea palstanainen.


      • Hei et kai sä vaan väitä, että mäkin oisin joku valopää??! >:D


      • muistissa-on
        mazy kirjoitti:

        Hei et kai sä vaan väitä, että mäkin oisin joku valopää??! >:D

        Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?


      • muistissa-on kirjoitti:

        Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?

        En mahtanut, kuka söi sun huumorinkukkasi? :(


      • pitkätukka-68
        muistissa-on kirjoitti:

        Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?

        Ai että messy on hommannut tekoälyn?


    • sähkömies

      Mitäpä jos tutustuisit ihan itse ja tekisit sitten omat johtopäätöksesi?

    • Minne maantieharmaaruskeet sitten joutuu? Ollaanko me näkymättömiä?:D mä en ole ikinä kyllä ymmärtänyt mitä väliä jollain hiustenvärillä on koska useimmat kuitenkin värjää sen jossainvälissä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe