Blondi vai brunette

Kaikysyäsaa

Ajattelin iskeä naisen joten ovatko blondit kivempiä kuin brunettet?

24

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

Blondit on lapsellisia kakaroita. Brunetti on aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa.

• Enpä tiiä, oon kuullut joskus väitteen että meillä blondeilla olis hauskempaa...tiiä sitten.😄

• Ootko säkin löytänyt jonkun nukkefiltterin?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ootko säkin löytänyt jonkun nukkefiltterin?

Juu, itseasiassa löysin koko nuken ( etsin dolls hakusanalla lelua muksuille, haku toi ihan muita nukkeja aikuisille ) jonka työnsin filtterin läpi. Ihan kurillani aattelin katsoa mimmosta on palaute..😃

Katohan, miehiäkin löytyy...

https://goo.gl/images/cZzBQw

• pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

Juu, itseasiassa löysin koko nuken ( etsin dolls hakusanalla lelua muksuille, haku toi ihan muita nukkeja aikuisille ) jonka työnsin filtterin läpi. Ihan kurillani aattelin katsoa mimmosta on palaute..😃

Katohan, miehiäkin löytyy...

https://goo.gl/images/cZzBQw

Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.

Naisille riittää yleensä se olennaisin osa miehestä..😋

• Wwuwuw kirjoitti:

Naisille riittää yleensä se olennaisin osa miehestä..😋

Aivot. :D

Oho, vaikee ajatella että noita ostaisi kukaan. Kuollut esine paijattavana, vaatii hirmuista mielikuvitusta tai lelufetissiä. En pystyis... :)

• mä luulin et toi kuva on joku pelihahmo taas:D mutta sä oot blondi? sultahan tulee niin järkevää ajatusta ulos,et voi olla blondi har har;D

• pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

Oho, vaikee ajatella että noita ostaisi kukaan. Kuollut esine paijattavana, vaatii hirmuista mielikuvitusta tai lelufetissiä. En pystyis... :)

On telkkarissa ollut juttua myös naisista jotka rakastelee aitojen, Eiffel-tornin ja muiden rakennusten kans. Objektiseksualisuus on sen suuntauksen nimitys.

Sekä miehistä jotka nussii autoja ihan kirjaimellisesti.

Itse taidan olla lopultakin aika normaali ihminen.

• peppupupu kirjoitti:

mä luulin et toi kuva on joku pelihahmo taas:D mutta sä oot blondi? sultahan tulee niin järkevää ajatusta ulos,et voi olla blondi har har;D

Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...

• mazy kirjoitti:

Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...

Tyttärillä oli vauvana kummallakin punertavat blondit hiukset...hauskan väriset. Mut niiltä jäi se vaahteramäen eemeli- pellava pois mikä mulla taas on ollut lapsena vuosikausia..😃 Eikä heillä ole pisamia, ainaka vielä...mitä mulla taas on aina ollut ja on edelleen keväällä auringossa hetken jo oltua.

https://goo.gl/images/6HzNan

Isukin ruskeatukkaisuus kai vaikuttaa geeneissä..? Mut hälläkin on pisamia nenässä, punapigmentti kuultaa myös hiuksista ja parrasta..et jotakin mixereitä ollaa. ☺️

• mazy kirjoitti:

Talvella tätä sävyä liki ja nytkin on ton sävynen piä..
        https://goo.gl/images/Cf3Epi

toi blondi sanana muuten luo mielikuvan hirmu vaaleasta, niistä ultra vaaleista...vai onko vaan itellä vinoutunut sanan merkitys mielleyhtymään..

• pitkätukka-68

Punapäät (aidot sellaiset) on sit varattu mulle.

• Blondius on eräänlainen valoilmiö. Brunetit taas päinvastoin, eli yöeläimiä.

Punapäät taas ovat vähän kuin... aamu- tai iltarusko.

Paletti on suhteellisen suppea ilman shokkivärejä.

(Naurua)

• pitkätukka-68

Mä olenkin aamuihminen.

Mä olenkin aamuihminen.

Mä olen iltaihminen, koiraihminen ja ennenkaikkea palstanainen.

• Hei et kai sä vaan väitä, että mäkin oisin joku valopää??! >:D

• muistissa-on
        mazy kirjoitti:

Hei et kai sä vaan väitä, että mäkin oisin joku valopää??! >:D

Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?

• muistissa-on kirjoitti:

Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?

En mahtanut, kuka söi sun huumorinkukkasi? :(

• pitkätukka-68
        muistissa-on kirjoitti:

Ai että messy on hommannut tekoälyn?

• sähkömies

Mitäpä jos tutustuisit ihan itse ja tekisit sitten omat johtopäätöksesi?

• Minne maantieharmaaruskeet sitten joutuu? Ollaanko me näkymättömiä?:D mä en ole ikinä kyllä ymmärtänyt mitä väliä jollain hiustenvärillä on koska useimmat kuitenkin värjää sen jossainvälissä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe