Blondi vai brunette

Kaikysyäsaa

Ajattelin iskeä naisen joten ovatko blondit kivempiä kuin brunettet?

24

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

      Blondit on lapsellisia kakaroita. Brunetti on aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa.

    • Enpä tiiä, oon kuullut joskus väitteen että meillä blondeilla olis hauskempaa...tiiä sitten.😄

      • Ootko säkin löytänyt jonkun nukkefiltterin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ootko säkin löytänyt jonkun nukkefiltterin?

        Juu, itseasiassa löysin koko nuken ( etsin dolls hakusanalla lelua muksuille, haku toi ihan muita nukkeja aikuisille ) jonka työnsin filtterin läpi. Ihan kurillani aattelin katsoa mimmosta on palaute..😃

        Katohan, miehiäkin löytyy...

        https://goo.gl/images/cZzBQw


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Juu, itseasiassa löysin koko nuken ( etsin dolls hakusanalla lelua muksuille, haku toi ihan muita nukkeja aikuisille ) jonka työnsin filtterin läpi. Ihan kurillani aattelin katsoa mimmosta on palaute..😃

        Katohan, miehiäkin löytyy...

        https://goo.gl/images/cZzBQw

        Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.

        Naisille riittää yleensä se olennaisin osa miehestä..😋


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Naisille riittää yleensä se olennaisin osa miehestä..😋

        Aivot. :D


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Friiltä tulevassa Kysy seksistä -ohjelmassa kerrottiin, että noitakin ostavat yleensä miehet.

        Oho, vaikee ajatella että noita ostaisi kukaan. Kuollut esine paijattavana, vaatii hirmuista mielikuvitusta tai lelufetissiä. En pystyis... :)


      • mä luulin et toi kuva on joku pelihahmo taas:D mutta sä oot blondi? sultahan tulee niin järkevää ajatusta ulos,et voi olla blondi har har;D


      • pitkätukka-68
        mazy kirjoitti:

        Oho, vaikee ajatella että noita ostaisi kukaan. Kuollut esine paijattavana, vaatii hirmuista mielikuvitusta tai lelufetissiä. En pystyis... :)

        On telkkarissa ollut juttua myös naisista jotka rakastelee aitojen, Eiffel-tornin ja muiden rakennusten kans. Objektiseksualisuus on sen suuntauksen nimitys.

        Sekä miehistä jotka nussii autoja ihan kirjaimellisesti.

        Itse taidan olla lopultakin aika normaali ihminen.


      • peppupupu kirjoitti:

        mä luulin et toi kuva on joku pelihahmo taas:D mutta sä oot blondi? sultahan tulee niin järkevää ajatusta ulos,et voi olla blondi har har;D

        Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

        Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...


      • mazy kirjoitti:

        Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

        Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...

        Tyttärillä oli vauvana kummallakin punertavat blondit hiukset...hauskan väriset. Mut niiltä jäi se vaahteramäen eemeli- pellava pois mikä mulla taas on ollut lapsena vuosikausia..😃 Eikä heillä ole pisamia, ainaka vielä...mitä mulla taas on aina ollut ja on edelleen keväällä auringossa hetken jo oltua.

        https://goo.gl/images/6HzNan

        Isukin ruskeatukkaisuus kai vaikuttaa geeneissä..? Mut hälläkin on pisamia nenässä, punapigmentti kuultaa myös hiuksista ja parrasta..et jotakin mixereitä ollaa. ☺️


      • mazy kirjoitti:

        Hihi, mä olen tumma blondi eli lähempänä just sitä maantienharmaata kun kirkkaan vaaleeta!🤣

        Kesällä tukka on kultablondi ja talvella tummuu reilummin just ei minkään väriseksi...mulla on punapigmenttiä hiuksissa luonnostaan sen verran, että taittaa punaseen tai platinaan...

        Talvella tätä sävyä liki ja nytkin on ton sävynen piä..
        https://goo.gl/images/Cf3Epi

        toi blondi sanana muuten luo mielikuvan hirmu vaaleasta, niistä ultra vaaleista...vai onko vaan itellä vinoutunut sanan merkitys mielleyhtymään..


    • pitkätukka-68

      Punapäät (aidot sellaiset) on sit varattu mulle.

    • Blondius on eräänlainen valoilmiö. Brunetit taas päinvastoin, eli yöeläimiä.

      Punapäät taas ovat vähän kuin... aamu- tai iltarusko.

      Paletti on suhteellisen suppea ilman shokkivärejä.

      (Naurua)

      • pitkätukka-68

        Mä olenkin aamuihminen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mä olenkin aamuihminen.

        Mä olen iltaihminen, koiraihminen ja ennenkaikkea palstanainen.


      • Hei et kai sä vaan väitä, että mäkin oisin joku valopää??! >:D


      • muistissa-on
        mazy kirjoitti:

        Hei et kai sä vaan väitä, että mäkin oisin joku valopää??! >:D

        Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?


      • muistissa-on kirjoitti:

        Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?

        En mahtanut, kuka söi sun huumorinkukkasi? :(


      • pitkätukka-68
        muistissa-on kirjoitti:

        Kyllä nyt kaikille on tullut selväksi, että olen alkujasi blondi, ei tarvitse lisätä enää yhtään kommenttia tähän ketjuun. Mahdoitko olla jopa aloittaja itse?

        Ai että messy on hommannut tekoälyn?


    • sähkömies

      Mitäpä jos tutustuisit ihan itse ja tekisit sitten omat johtopäätöksesi?

    • Minne maantieharmaaruskeet sitten joutuu? Ollaanko me näkymättömiä?:D mä en ole ikinä kyllä ymmärtänyt mitä väliä jollain hiustenvärillä on koska useimmat kuitenkin värjää sen jossainvälissä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe