Mistä te sinkut tunnette toisenne ja tiedätte toisistanne vaikka mitä? Täältä palstalta?
Voiko tänne kirjoitella tällaiset uudetkin sinkut, jotka ei kuulu piireihin?
Siis tunnetteko te täällä kaikki toisenne?
33
692
Vastaukset
Osahan on TV:sta tuttuja. Ei niitä ehkä tunne, mutta tietää.
Ei tunneta kuitenkaan kovin hyvin ainakaan useimmat.
Juu, tervetuloa vaan, ei tänne ole pääsymaskua ja/tai -vaatimuksia.Totta kai tunnetaan kaikki. Minä olen haastatellut teidät sillä ei tuntemattomien kanssa ole soveliasta puhua?
Äitikkämamma on sanonut ettei vieraille miehille pidä jutella eikä tuntemattomien kyytiin tule lähteä -vain tuttujen :D
Että siltä pohjalta.misspönttöuuni kirjoitti:
Totta kai tunnetaan kaikki. Minä olen haastatellut teidät sillä ei tuntemattomien kanssa ole soveliasta puhua?
Äitikkämamma on sanonut ettei vieraille miehille pidä jutella eikä tuntemattomien kyytiin tule lähteä -vain tuttujen :D
Että siltä pohjalta.Sulla on viisas äitikkämamma, noudata vaan noita ohjeita ja vältä jännämiehiä tuttavuuksissa niin pärjäät hyvin.
- gjhljkl
Oletko nuori ja kaunis nainen? Jos et niin mene muualle koskka kurppia täällä on jo tarpeeksi.
- Mitäsitten
Niin, olin kyllä joskus nuori ja kaunis, mutta kurppaosastolle taitaa nykyään mennä. Kurpat voi kyllä olla tosi kivoja, jos yhtään auttaa.
- lkdkls
Olen kuullut tarpeeksi. Ala kalppia kurppa!
- Mitäsitten
Saanko mä heti potkut täältä?
- lkdkls
Mitäsitten kirjoitti:
Saanko mä heti potkut täältä?
Kyllä saat. Teille kurpille pitäisi olla omat palstanne. Tänne pitäisi saada kirjoitella vain alle nelikymppisten ja niistäkin yli 30-vuotiaat naiset saisivat olla vain ilkeilyn kohteena koska syrjivät ATM:iä nuorempana ja ovat nyt rupsahtaneita.
- Mitäsitten
No, ei mee hyvin. Heti jouduin kurppakiintiön uhriksi. Mikä on ATM?
Että osaan sitten syrjiä. Ainoastaan keskustelujen kautta tunnetaan, ei muuten. Olen muutamien kanssa keskustellut jo pitempään, jotkut tulevat muilta palstoilta (vanhoja tuttuja, vuosien takaa) ja täällä olen törmännyt myös uusiin, mukaviin tuttavuuksiin.
Itse en ole tällä palstalla palstaillut vielä pitkään, joten kyllä tänne mahtuu. Sopu tilaa antaa.
Tervetuloa! :)- Apin34
Hei kiva juttu, että sain tulla. :-)
Apin34 kirjoitti:
Hei kiva juttu, että sain tulla. :-)
Toki. Onhan se mukavaa, kun on enemmän keskustelijoita. Mukaan mahtuu monenlaista mielipidettä ja ajatuksenvirtaa.
Rohkeasti vaan eri ketjuihin keskustelemaan.- Lääkelehtinen
tosi..typy kirjoitti:
Toki. Onhan se mukavaa, kun on enemmän keskustelijoita. Mukaan mahtuu monenlaista mielipidettä ja ajatuksenvirtaa.
Rohkeasti vaan eri ketjuihin keskustelemaan.Mitenkäs betoninraudoitushommat ovat viime aikoina sujuneet?
Lääkelehtinen kirjoitti:
Mitenkäs betoninraudoitushommat ovat viime aikoina sujuneet?
Anna olla jo, älä aina kiusaa!
- Apin34
Joo samaa minäkin raapustan.. voiko liittyä piiriin?
.. "Piirit" On Trollien Keksimä Trollaus.. ;P
.. Tunnen Niiren LäsnäOlon.. Ja Tieränkin.. ;D.. Muuta en Sitten Kauheesti Tunne, enkä Tierä.. ;D
.. Noh.. Joo.. Väsynyttä LäpänDeerusta.. Taas.. TerveTuloa.. OmituistenOtustenKerhoon.. =)- teretulemasta
Epäilen että kerhossa riittää jäseniä.
teretulemasta kirjoitti:
Epäilen että kerhossa riittää jäseniä.
.. Jeps.. OmituisimpienOtustenKerho on Sit.. Tuolla Ulkona.. ;D
- MysteeriAvautuu
Olen sanonut about sata kertaa, että kehäkolmosen sisällä on massiivinen asuntovaunupuisto. Tämä palsta on toiselta nimeltään "asuntovaunupuisto", jossa naapurit moikkaavat toisiaan kun eivät vilkuttaa ikkunasta.
Asuntovaunupuiston lupaehtoihin näyttää myös kuuluvan kirjautuminen Suomi24:een, miksi he väistämättä kasautuvat tänne. Ehkä kyseisen puiston huoltomies päivystää tälläpalstalla, jos pitää jossakin vaunuissa käydä asentamassa sähköjohtoa tai kiksauttamassa vähän emäntää. Tarkkaile ja lue palstaa rivien välistä, niin tunnistat asuntovaunupuiston huoltomiehen aivan varmasti!" Kehäkolmosen sisällä on massiivinen asuntovaunupuisto" sata kertaa? Tulee mieleen klassinen koulurangaistus, jossa jokin pitää kirjoittaa sata kertaa... Toi lause olisi oikeasti vaikea jos olisi alkoholin vaikutuksen alaisena enemmän kuin hiukan, toimisikohan testinä, ettei nyt kannata enää ottaa huikkaa..?
Tervetuloa! Aina mukavaa, jos tulee uusia ihmisiä palstalle.
- Pillujen--asiantuntija
Täällä on monia jännäsinkkuja ja sitten palstan naiset rakastuu niihin.
No ei tunneta, eikä ainakaan myönnetä jos tunnettaiskin. :D
- Mitäsitten
Kiitos vaan kaikille. Suurin osa toivotti tervetulleeks ja vaan yhet potkut. Plussalle taitaa jäädä.
Mäkin tässä muutamia päiviä vähän lueskellut tätä palstaa. Jos uutta nuorta verta saa tulla mukaan niin keskustelen mielellään uusien ihmisten kanssa.
Olen Donna
Kaikki tuntevat minut, mutta minä en ketään.
(Hirn)- h567jh67
Johtuisiko kenties siitä että olet niin täynnä itseäsi ettet muita edes huomaa?
h567jh67 kirjoitti:
Johtuisiko kenties siitä että olet niin täynnä itseäsi ettet muita edes huomaa?
Kyllä johtuu. Olen omahyväinen idiootti, child molesteri olen myös.
(Naurua)- ilmiantoa.kehiin
donnadonateIIo kirjoitti:
Kyllä johtuu. Olen omahyväinen idiootti, child molesteri olen myös.
(Naurua)Hyi h*lvetti tiedoksi väliinkirjoittaneelle, että donatello on miehen trolli kuten lähes kaikki varsinkin tämäntyyppisten ketjujen hahmot, mutta tuo lapsiinsekaantumisjuttu menee jo yli ymmärryksen
- pääpoisperseestä
ilmiantoa.kehiin kirjoitti:
Hyi h*lvetti tiedoksi väliinkirjoittaneelle, että donatello on miehen trolli kuten lähes kaikki varsinkin tämäntyyppisten ketjujen hahmot, mutta tuo lapsiinsekaantumisjuttu menee jo yli ymmärryksen
Nimimerkki kirjoittaa toiselle tuntemattomalle nimimerkille. Mikä täällä siis kaipaisi ilmiantoa?
- mklbgflrt
Kyllähän tuo kantaporukka toisensa jo aika hyvin tuntee, kun he käyvät pitkiä keskusteluja yhdestä jos toisestakin asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739