Palstabingo

Eilen palstalla harhaili uusi tulokas, niin tuli mieleen tällainen idea, ikään kuin uuden tulokkaan "perehdytys." Jos bingoruudukolle laittaisikin palstalla esiintyviä ilmiöitä, niin montako saisit? Palstabingossa "voittaminen" osoittaisi, että olet hengannut palstalla jo (liian) kauan ja olet täten palstakonkari. Mitä laittaisitte ruudukkoon? Tässä esimerkkejä:
- sinua on epäilty trolliksi
- sinut on ajettu tai yritetty ajaa palstalta
- olet lopettanut palstailun ja palannut palstalle
- tiedät, mikä on ätmi
jne. Keksikää lisää!

145

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillaanpas löytyisikö leikkimieltä näin illasta enemmän.. Lisää bingon rakseja ruutuun:
      - tiedät, keitä ovat Gentsu, Pertsa ja Pikkukakkonen

      • Minusta minun nimeäni ei kuuluisi laittaa listalle jossa on kavereita joilla on palvelusvuosia kait vuosikymmenen verran.

        On selvää etten ole niin tunnettu.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minusta minun nimeäni ei kuuluisi laittaa listalle jossa on kavereita joilla on palvelusvuosia kait vuosikymmenen verran.

        On selvää etten ole niin tunnettu.

        Jotkut pääsevät huipulle muita nopeammin.


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        Jotkut pääsevät huipulle muita nopeammin.

        Pönttis nousi joukkoon vuodessa, se lienee ennätys.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Pönttis nousi joukkoon vuodessa, se lienee ennätys.

        Mutta tietenkin itsestään selvää.
        Tavoitteet on asetettu saavutettaviksi.

        Pitäähän elämässä olla tällainen kunnia.
        Olen miettinyt, miten sen saisi järjellisesti curriculum vitaeen ja olisiko asialla merkitystä kun ihmistä palkataan.

        Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä herra mesoi itse täällä myös ihan näkyvästi
        ennen siilikannan ilmaantumista.

        Että ota vaan bingokunnia vastaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta tietenkin itsestään selvää.
        Tavoitteet on asetettu saavutettaviksi.

        Pitäähän elämässä olla tällainen kunnia.
        Olen miettinyt, miten sen saisi järjellisesti curriculum vitaeen ja olisiko asialla merkitystä kun ihmistä palkataan.

        Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä herra mesoi itse täällä myös ihan näkyvästi
        ennen siilikannan ilmaantumista.

        Että ota vaan bingokunnia vastaan.

        Mulla on ollut selkeä tavoite profiloitua palstan asiakirjoittajistoon, ei mihinkään rymygalleriaan.

        Nousu palstajulkisuuteen on ollut mahdollista vain sinnikkään ja asiallisen puurtamisen kautta. Luulen että lopullinen läpilyönti oli silti peppukuvani.


      • taaslensinulosDoO
        Palstamäki kirjoitti:

        Pönttis nousi joukkoon vuodessa, se lienee ennätys.

        Neiti Pönttöuunin saapuminen kyllä herätti huomiota melko välittömästi, mutta tarkoitatko että hän on kerännyt kaikki palstaruksit vuodessa? Vakkari ja konkarikin kyllä varmasti on.

        Pönttikselle, CV kun on kirjallinen tuotos, niin aivan varmasti saat sen ihan omalla tavallasi näkymään, jos vain et pitäydy formaalimmassa ilmaisussa. Vaikutus sitten palkkaamiseen voi olla vaihtelevampi, riippuen työn vaatimuksista


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mulla on ollut selkeä tavoite profiloitua palstan asiakirjoittajistoon, ei mihinkään rymygalleriaan.

        Nousu palstajulkisuuteen on ollut mahdollista vain sinnikkään ja asiallisen puurtamisen kautta. Luulen että lopullinen läpilyönti oli silti peppukuvani.

        Sehän se oli.

        Mulla on nyt parhain taustanäyttö ikinä. Onko kysytty, mistä galleriasta sain.

        (salattu outo ilme)


      • taaslensinulosDoO kirjoitti:

        Neiti Pönttöuunin saapuminen kyllä herätti huomiota melko välittömästi, mutta tarkoitatko että hän on kerännyt kaikki palstaruksit vuodessa? Vakkari ja konkarikin kyllä varmasti on.

        Pönttikselle, CV kun on kirjallinen tuotos, niin aivan varmasti saat sen ihan omalla tavallasi näkymään, jos vain et pitäydy formaalimmassa ilmaisussa. Vaikutus sitten palkkaamiseen voi olla vaihtelevampi, riippuen työn vaatimuksista

        Olen saapunut ensimmäisen kerran palstalle lokakuussa 2017. Se päivämäärä pitää. Nyt on vuosi täynnä.


      • taaslensinulosDoO kirjoitti:

        Neiti Pönttöuunin saapuminen kyllä herätti huomiota melko välittömästi, mutta tarkoitatko että hän on kerännyt kaikki palstaruksit vuodessa? Vakkari ja konkarikin kyllä varmasti on.

        Pönttikselle, CV kun on kirjallinen tuotos, niin aivan varmasti saat sen ihan omalla tavallasi näkymään, jos vain et pitäydy formaalimmassa ilmaisussa. Vaikutus sitten palkkaamiseen voi olla vaihtelevampi, riippuen työn vaatimuksista

        Näillä meriiteillä palkkaisitko ketään? Olen pääasiassa keskittynyt flirttiin.

        (naurua)


      • taaslensinulosDoO kirjoitti:

        Neiti Pönttöuunin saapuminen kyllä herätti huomiota melko välittömästi, mutta tarkoitatko että hän on kerännyt kaikki palstaruksit vuodessa? Vakkari ja konkarikin kyllä varmasti on.

        Pönttikselle, CV kun on kirjallinen tuotos, niin aivan varmasti saat sen ihan omalla tavallasi näkymään, jos vain et pitäydy formaalimmassa ilmaisussa. Vaikutus sitten palkkaamiseen voi olla vaihtelevampi, riippuen työn vaatimuksista

        Nythän puhuttiin siitä, ketkä kirjoittajat ovat sen luokan tekijöitä että heidän tuntemisestaan saa ruksin. Kyllä Pönttöneiti on ehdottomasti ruksin arvoinen tuttavuus.

        Epäiletkö ettei Pönttöneidin CV vakuuttaisi rekrytoijia? Voin sanoa että itselläkin on mielessä "työ"tehtäviä joihin rekrytoisin neidin oikopäätä, kyseessähän on kuitenkin multitalentti.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Nythän puhuttiin siitä, ketkä kirjoittajat ovat sen luokan tekijöitä että heidän tuntemisestaan saa ruksin. Kyllä Pönttöneiti on ehdottomasti ruksin arvoinen tuttavuus.

        Epäiletkö ettei Pönttöneidin CV vakuuttaisi rekrytoijia? Voin sanoa että itselläkin on mielessä "työ"tehtäviä joihin rekrytoisin neidin oikopäätä, kyseessähän on kuitenkin multitalentti.

        En palkkaisi häntä keittäjäksi. Vaikka menu olisi varmaan tavanomaista kiinnostavampaa luettavaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sehän se oli.

        Mulla on nyt parhain taustanäyttö ikinä. Onko kysytty, mistä galleriasta sain.

        (salattu outo ilme)

        Peppuani on nuorempana puristeltu naisten toimesta niin paljon, etten oikeastaan enää pidä ihmeellisenä siitä saamaani myönteistä palautetta.

        Eniten minua imarteli se, kun kysyit jostakin lauseesta kenen kirjoittama se oli. Arvasin sitä omakseni, ja vahvistit että se oli minun tekstiäni. Jäin pohtimaan muistitko sen ulkoa, vai olitko tallettanut sen johonkin?


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        En palkkaisi häntä keittäjäksi. Vaikka menu olisi varmaan tavanomaista kiinnostavampaa luettavaa.

        Keittäjäksi ehkä niinkin, mutta ei kylmäköksi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Peppuani on nuorempana puristeltu naisten toimesta niin paljon, etten oikeastaan enää pidä ihmeellisenä siitä saamaani myönteistä palautetta.

        Eniten minua imarteli se, kun kysyit jostakin lauseesta kenen kirjoittama se oli. Arvasin sitä omakseni, ja vahvistit että se oli minun tekstiäni. Jäin pohtimaan muistitko sen ulkoa, vai olitko tallettanut sen johonkin?

        Mä en mitään tallentele (no se nyt olisi jo outoa), mulla on hirveän hyvä kasvo- ja muu muisti. Muistan muuten tuonkin tilanteen.

        Sitä paitsi erotan sinut hyvin kirjoitustyylistä joka kerta vaikka et hiimailisi siinä Palstamäkenä :)
        - joka kerta.

        Sisälukutaito ja sykolookinen näkökyky.

        Mutta kyllähän se kuvan lähetys oli jotain, kerralla hall of fame:iin äläkä koskaan kadu :)

        Kehut olivat aitoja.


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        En palkkaisi häntä keittäjäksi. Vaikka menu olisi varmaan tavanomaista kiinnostavampaa luettavaa.

        Mitä, onko ruoassa valittamista? On se kumma, että nikotuttaa. Ei elämä kaadu yhteen pieneen, raakaan piimäkakkuun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä en mitään tallentele (no se nyt olisi jo outoa), mulla on hirveän hyvä kasvo- ja muu muisti. Muistan muuten tuonkin tilanteen.

        Sitä paitsi erotan sinut hyvin kirjoitustyylistä joka kerta vaikka et hiimailisi siinä Palstamäkenä :)
        - joka kerta.

        Sisälukutaito ja sykolookinen näkökyky.

        Mutta kyllähän se kuvan lähetys oli jotain, kerralla hall of fame:iin äläkä koskaan kadu :)

        Kehut olivat aitoja.

        Sinä mitään erota, huijaat vain.

        Kerran muistan sinun narauttaneen minut puskasta, mutta en tainnut edes kiistää olevani minä. Taisi olla silloin kun tulit ajamaan minua ketjusta jonka kommentit tuli inboxiisi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sinä mitään erota, huijaat vain.

        Kerran muistan sinun narauttaneen minut puskasta, mutta en tainnut edes kiistää olevani minä. Taisi olla silloin kun tulit ajamaan minua ketjusta jonka kommentit tuli inboxiisi.

        (raaps raaps leuan alta)

        ...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (raaps raaps leuan alta)

        ...

        Tunnistat vain jos haluan niin.

        https://youtu.be/mmCnQDUSO4I

        Kun laitoin sulle tuon, niin taisit tunnistaa minut vaikka et sitä sanonutkaan.

        Ja minähän en puskaile yleensä, mutta olin hetken ilman nikkiä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sinä mitään erota, huijaat vain.

        Kerran muistan sinun narauttaneen minut puskasta, mutta en tainnut edes kiistää olevani minä. Taisi olla silloin kun tulit ajamaan minua ketjusta jonka kommentit tuli inboxiisi.

        Tunnistin heti kun rupesit komentamaan minua siinä ja sitten taisit jo itsesi paljastaakin (siis ei pitkästä harmaasta takista vaan sanallisesti) :'D


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tunnistat vain jos haluan niin.

        https://youtu.be/mmCnQDUSO4I

        Kun laitoin sulle tuon, niin taisit tunnistaa minut vaikka et sitä sanonutkaan.

        Ja minähän en puskaile yleensä, mutta olin hetken ilman nikkiä.

        Tunnistin kyllä Shostakovichin. Sinä iltana juttelit mazyn kanssa (tai linkittelit musaa ; )

        On olemassa vain se yksi puskalause, mikä tuli yllärinä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tunnistin heti kun rupesit komentamaan minua siinä ja sitten taisit jo itsesi paljastaakin (siis ei pitkästä harmaasta takista vaan sanallisesti) :'D

        Meinaatko että isännän otteet paljastivat?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tunnistat vain jos haluan niin.

        https://youtu.be/mmCnQDUSO4I

        Kun laitoin sulle tuon, niin taisit tunnistaa minut vaikka et sitä sanonutkaan.

        Ja minähän en puskaile yleensä, mutta olin hetken ilman nikkiä.

        "Tunnistat vain jos haluan niin."

        Olisiko tuo nyt niinkään..

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tunnistin kyllä Shostakovichin. Sinä iltana juttelit mazyn kanssa (tai linkittelit musaa ; )

        On olemassa vain se yksi puskalause, mikä tuli yllärinä.

        Ja mikähän se nyt sitten oli?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Meinaatko että isännän otteet paljastivat?

        Vähän niinku joo.

        On ne vähän erilaiset 'otteet' ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Tunnistat vain jos haluan niin."

        Olisiko tuo nyt niinkään..

        :)

        Helppo se on sanoa tunnistavansa jos olen kaksi kertaa ollut puskassa ja molemmilla kerroilla mokannut erehdyksessä.

        Zorroa et tiennyt.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ja mikähän se nyt sitten oli?

        Etkö sinä nyt itse muista? (naurahdus)

        Kotoas laitoit pienoisessa hiprakassa baari-illan jälkeen
        oman jälkikirjoituksesi mukaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vähän niinku joo.

        On ne vähän erilaiset 'otteet' ;D

        Täytyypä joskus kokeilla taas puskaa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Helppo se on sanoa tunnistavansa jos olen kaksi kertaa ollut puskassa ja molemmilla kerroilla mokannut erehdyksessä.

        Zorroa et tiennyt.

        No tätä zorroa just. Sitä en tiennyt.

        Herra siellä sanoo nyt pokkana "kaksi kertaa",
        Ananias armas kippuravarvas...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Etkö sinä nyt itse muista? (naurahdus)

        Kotoas laitoit pienoisessa hiprakassa baari-illan jälkeen
        oman jälkikirjoituksesi mukaan.

        Ei kai sentään?

        Olin aika palstakäkenä, ja iski tunteet päälle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Täytyypä joskus kokeilla taas puskaa.

        Et rupea nyt testailemaan. :D


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ei kai sentään?

        Olin aika palstakäkenä, ja iski tunteet päälle.

        Niinpä tuntui...heh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No tätä zorroa just. Sitä en tiennyt.

        Herra siellä sanoo nyt pokkana "kaksi kertaa",
        Ananias armas kippuravarvas...

        Tuosta ananias armas kippuravarpaasta tunnistin sinut puskassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No tätä zorroa just. Sitä en tiennyt.

        Herra siellä sanoo nyt pokkana "kaksi kertaa",
        Ananias armas kippuravarvas...

        Ana "muistaa" vain ne puskailut joista itsekin uskoo jääneensä "kiinni". On se venkula :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niinpä tuntui...heh.

        Mielestäni on ihan inhimmillistä sortue tunteellisuuteen kerran vuodessa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et rupea nyt testailemaan. :D

        En tietenkään.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tuosta ananias armas kippuravarpaasta tunnistin sinut puskassa.

        En se minä ollut. Lausahdus oli vain kovin suloinen, että otin käyttöön.


      • Palstamäki kirjoitti:

        En tietenkään.

        Se kuulosti nyt yhtä luotettavalta kuin kouluttamattoman orin satuloiminen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Mielestäni on ihan inhimmillistä sortue tunteellisuuteen kerran vuodessa.

        Menköön sitten...:)

        (virn)

        Kyllä minua kiusasi pitkään. Kysyin monesti perään, kuka se oli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En se minä ollut. Lausahdus oli vain kovin suloinen, että otin käyttöön.

        Ehkä sitten niin.

        "Kotoas laitoit pienoisessa hiprakassa baari-illan jälkeen
        oman jälkikirjoituksesi mukaan."

        Tuota jäin pohtimaan. Se zorrojuttu on ainoa kerta kun olen baari-illan jälkeen laittanut kommenttia palstalle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä sitten niin.

        "Kotoas laitoit pienoisessa hiprakassa baari-illan jälkeen
        oman jälkikirjoituksesi mukaan."

        Tuota jäin pohtimaan. Se zorrojuttu on ainoa kerta kun olen baari-illan jälkeen laittanut kommenttia palstalle.

        Mitä siinä sitten tapahtui?

        :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ana "muistaa" vain ne puskailut joista itsekin uskoo jääneensä "kiinni". On se venkula :D

        Tunnistan minä sinutkin :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se kuulosti nyt yhtä luotettavalta kuin kouluttamattoman orin satuloiminen.

        "Kouluttamattoman orin"...saat tuon kuulostamaan siltä että lähtökohtaisesti orit tulisi kouluttaa.

        "Kouluttaminen" tappaa orin oman tahdon, en hyväksy sellaista toimintaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä siinä sitten tapahtui?

        :)

        Kerron kyllä mitä siinä tapahtui jos kerrot mihin viittasit tuolla kommentilla jota siteerasin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Menköön sitten...:)

        (virn)

        Kyllä minua kiusasi pitkään. Kysyin monesti perään, kuka se oli.

        Oliko se suuri yllätys että se oli minun kommenttini?


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Kouluttamattoman orin"...saat tuon kuulostamaan siltä että lähtökohtaisesti orit tulisi kouluttaa.

        "Kouluttaminen" tappaa orin oman tahdon, en hyväksy sellaista toimintaa.

        Kertanosto rinnuksista seinälle riittää yhdelle kouluttajalle koko elämän ajaksi. Vähän luotettavampaa menoa, kiitos.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tunnistan minä sinutkin :)

        Minut onkin helppo tunnistaa kun en puskaile :) Olen kyllä itsekin pari kertaa pistänyt merkille että ovelimmat trollit saattaa käyttää vastaavia sanoja kuin mitä minä olen käyttänyt niin voi olla että jossain trollissa olet luullut tunnistavasi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kerron kyllä mitä siinä tapahtui jos kerrot mihin viittasit tuolla kommentilla jota siteerasin?

        "Se zorrojuttu on ainoa kerta kun olen baari-illan jälkeen laittanut kommenttia palstalle."

        Tähän lauseeseen viittasin. Ja kun sanoit, että jäit itsekin pohtimaan?
        Miksipä ilta sellaisen kirvoitti?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Oliko se suuri yllätys että se oli minun kommenttini?

        Oli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minut onkin helppo tunnistaa kun en puskaile :) Olen kyllä itsekin pari kertaa pistänyt merkille että ovelimmat trollit saattaa käyttää vastaavia sanoja kuin mitä minä olen käyttänyt niin voi olla että jossain trollissa olet luullut tunnistavasi.

        *kutittaa Harmista kainaloista*

        Totuus nyt. Supata mulle korvaan. Een usko...

        Kerro nakero.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Se zorrojuttu on ainoa kerta kun olen baari-illan jälkeen laittanut kommenttia palstalle."

        Tähän lauseeseen viittasin. Ja kun sanoit, että jäit itsekin pohtimaan?
        Miksipä ilta sellaisen kirvoitti?

        Sinun flirttisi oli jäänyt takaraivooni. Sitten kun saavuin yöllä humalassa kotiini niin ajattelin laittaa sulle jotakin hellää, mutta en tohtinut laittaa sitä omalla nikilläni.

        Ei sen kummempaa. Olit käytökselläsi ansainnut sen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oli.

        Eikös sen olisi pitänyt olla aika ilmeistä mistä sellainen viesti tulee?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sinun flirttisi oli jäänyt takaraivooni. Sitten kun saavuin yöllä humalassa kotiini niin ajattelin laittaa sulle jotakin hellää, mutta en tohtinut laittaa sitä omalla nikilläni.

        Ei sen kummempaa. Olit käytökselläsi ansainnut sen.

        Kiitos tunnustuksesta.

        Eihän ne baaripimut mitään osaakaan.
        Toista se on täällä.

        ; )


      • Palstamäki kirjoitti:

        Eikös sen olisi pitänyt olla aika ilmeistä mistä sellainen viesti tulee?

        Siinä vaiheessa? No en minä silloin kyllä ymmärtänyt.
        Olin vissiin höntti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos tunnustuksesta.

        Eihän ne baaripimut mitään osaakaan.
        Toista se on täällä.

        ; )

        En käytä kantakapakkani baaripimuja. Niinä iltoina kun en käy muualla, tulen aina yksin kotiini.

        Syyt on aika loogisia, mutta en aio kailottaa niitä julkisella foorumilla.

        En silti vähättele flirttitaitoasi, se on hyvää tasoa.


      • Palstamäki kirjoitti:

        En käytä kantakapakkani baaripimuja. Niinä iltoina kun en käy muualla, tulen aina yksin kotiini.

        Syyt on aika loogisia, mutta en aio kailottaa niitä julkisella foorumilla.

        En silti vähättele flirttitaitoasi, se on hyvää tasoa.

        No niin no niin no niin.

        Selvä. Nyt jätetään tähän:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siinä vaiheessa? No en minä silloin kyllä ymmärtänyt.
        Olin vissiin höntti.

        Olit ehkä vähän höntti, mutta myöhemmässä vaiheessa olet päässyt kyllä hyvin kartalle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olit ehkä vähän höntti, mutta myöhemmässä vaiheessa olet päässyt kyllä hyvin kartalle.

        Mjaa :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mjaa :)

        Kaikki ei ole silti aina niin simppeliä, asioissa on monta puolta joita pitää arvioida.

        Jotakin me voimme nähdä, mutta kaikki ei ole välttämättä sitä miltä se näyttää. Joihinkin kysymyksiin voi joutua hakemaan vastauksia ennenkuin ymmärtää mikä mättää.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki ei ole silti aina niin simppeliä, asioissa on monta puolta joita pitää arvioida.

        Jotakin me voimme nähdä, mutta kaikki ei ole välttämättä sitä miltä se näyttää. Joihinkin kysymyksiin voi joutua hakemaan vastauksia ennenkuin ymmärtää mikä mättää.

        Putosin rattailta.

        Kryptistä tematiikkaa.


      • Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Putosin rattailta.

        Kryptistä tematiikkaa.

        Oikeastaan olen tehnyt lupauksen etten ruodi näitä asioita julkisesti, joten en vastaa edes sinulle.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Oikeastaan olen tehnyt lupauksen etten ruodi näitä asioita julkisesti, joten en vastaa edes sinulle.

        Pönttö ymmärtää yskän. Ihan hyvä juttu. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pönttö ymmärtää yskän. Ihan hyvä juttu. :)

        Minua hämmästyttää väitteesi siitä että sinä tunnistat minut puskasta, mutta olen ihan shokissa tiedosta että luet ajatuksianikin.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minua hämmästyttää väitteesi siitä että sinä tunnistat minut puskasta, mutta olen ihan shokissa tiedosta että luet ajatuksianikin.

        Se Ananias helpottaa hommia :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se Ananias helpottaa hommia :)

        On ehkä parempi etten kysele mistä hommista on kyse.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se Ananias helpottaa hommia :)

        On ehkä parempi etten kysele mistä hommista on kyse.


      • Palstamäki kirjoitti:

        On ehkä parempi etten kysele mistä hommista on kyse.

        Kädet tärisee, siitä tuplat.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kädet tärisee, siitä tuplat.

        Nyt on vähän syytäkin täristä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt on vähän syytäkin täristä.

        Älä hermoile, puspus.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Älä hermoile, puspus.

        Tarkoitin sinua. en minua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tarkoitin sinua. en minua.

        Tarkoitus oli tietenkin sanoa että rauhoitu, ei ole syytä kiukuta. Ollaan kavereita...


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tarkoitus oli tietenkin sanoa että rauhoitu, ei ole syytä kiukuta. Ollaan kavereita...

        Joo jooo, olen rauhallinen en kiukkua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo jooo, olen rauhallinen en kiukkua.

        Olet söpö suuttuessasi, mutta en silti ota tavakseni suututella sinua.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olet söpö suuttuessasi, mutta en silti ota tavakseni suututella sinua.

        Meinasin just sanoa, että ei ole kiva jos se suututtaminen otetaan tavaksi.
        Sitten ehdin lauseen loppuun...

        (ja sanoinkin puuhhh).

        Ok.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meinasin just sanoa, että ei ole kiva jos se suututtaminen otetaan tavaksi.
        Sitten ehdin lauseen loppuun...

        (ja sanoinkin puuhhh).

        Ok.

        En sitten suututtele sinua jos kaipaan huomiotasi, läppään mieluummin vaikka pepulle (ellet hiilly siitä).


    • -on nähnyt ainakin kerran SIILIN
      (sotkematta sitä marsuun tai hamsteriin).

      • Oliko tuo kuitti minulle (joka sotkee kaikki pienjyrsijät keskenään).


      • Palstamäki kirjoitti:

        Oliko tuo kuitti minulle (joka sotkee kaikki pienjyrsijät keskenään).

        Sulle? No ei kai. Vai sotkitko?

        Joku muu siitä kerran napisi ettei tiedä, mikä rotta siinä on.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulle? No ei kai. Vai sotkitko?

        Joku muu siitä kerran napisi ettei tiedä, mikä rotta siinä on.

        Sorry, sotkin nikit.


    • On epäilty trolliksi
      Tiedän mikä on ätmi

      Nuo osuivat omalta kohdaltani

      • Tästä tulikin mieleen uusi: kuka tekee herkkuja koskevat avaukset?


    • Ja kyllä sen verran pitää historiaakin tuntea, että tietää, kuka on sanonut, että "omasta elämästä on osattava ottaa vastuu".

      Lisäksi on tiedettävä, kuka on yleensä jukeboxin veivaajana vihreässä kaavussaan, ja myös Batwoman on tunnettava.

      Ei siitä rastituksesta muuten tule mitään. Se on ruvettava nyt opettelemaan. Hus!

    • .. Mä olen Ainakin NewBie.. Konkari kuulostaa(kin) jo niin.. Tylsältä.. ;D

      • .. Se on Just jotain.. Viimeisen Korinan.. Ja Viimesen Niitin Välissä olevaa.. Jämähtänyttä.. Ja Eltaantunutta.. Ja mitä Vielä.. ;D


      • - luet sujuvasti tekstiä vailla yhtään välimerkkiä tai ylimääräisillä isoilla kirjaimilla koristeltuja tekstejä


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        - luet sujuvasti tekstiä vailla yhtään välimerkkiä tai ylimääräisillä isoilla kirjaimilla koristeltuja tekstejä

        .. En Ymmärtänyt.. ;P

        -Kuka pyysi minulta tanssin viimeksi kun poistui palstalta.. ;P

        .. Jos Tän tietää, niin on Khyl Aikast PalstaPää.. ;D


      • se.oli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. En Ymmärtänyt.. ;P

        -Kuka pyysi minulta tanssin viimeksi kun poistui palstalta.. ;P

        .. Jos Tän tietää, niin on Khyl Aikast PalstaPää.. ;D

        Mazy.


    • Palstalla entinen tyttöystäväni on?

      • Tää on hyvä!


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        Tää on hyvä!

        Jep kukaan ei tiedä?


      • super-ytm kirjoitti:

        Jep kukaan ei tiedä?

        No jos kukaan ei tiedä, niin ei se sitten ole hyvä!


      • Minä tiedän tulevankin (anteeksi sinne vaimolle)

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä tiedän tulevankin (anteeksi sinne vaimolle)

        (naurua)

        Se on kova yllätys jos palstalaiset eivät ole olleet tarkkoina.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä tiedän tulevankin (anteeksi sinne vaimolle)

        (naurua)

        Aha kuka?

        ;-)


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        No jos kukaan ei tiedä, niin ei se sitten ole hyvä!

        Katsotaan nyt tietääkö


      • super-ytm kirjoitti:

        Aha kuka?

        ;-)

        Odotetaan. Älä nyt hätäile hyvä mies.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Odotetaan. Älä nyt hätäile hyvä mies.

        Odotetaan


        :-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Odotetaan


        :-)

        Kaikki hiljenivät :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikki hiljenivät :D

        Olikohan kysymys liian vaikea?


        :-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Olikohan kysymys liian vaikea?


        :-)

        Muistatko itse vastauksen? Mulle ainakin annoit tiedotteen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muistatko itse vastauksen? Mulle ainakin annoit tiedotteen.

        Muistan


        :-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Muistan


        :-)

        Hyvä. Odotamme aamuun ; )

        *kräääh*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvä. Odotamme aamuun ; )

        *kräääh*

        Hah hah haa


        ;-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Hah hah haa


        ;-)

        Mitä kauemmin paisti padassa hautuu, sitä mehevämpää se on.
        Lopputulos kun tässä on niinkin yllättävä.

        Viiden pisteen vihje: Herra Super-ytminkäisellä on ns. näppituntuma naisesta. Miettikööt sitä nyt yön yli ja aamulla sanot ite.

        Kas niin. Pidän arvoituksellisista illoista. Kohta opit sinäkin. Elämässä on oltava draamaa ja sen kaarta :)

        *kutikuti*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä kauemmin paisti padassa hautuu, sitä mehevämpää se on.
        Lopputulos kun tässä on niinkin yllättävä.

        Viiden pisteen vihje: Herra Super-ytminkäisellä on ns. näppituntuma naisesta. Miettikööt sitä nyt yön yli ja aamulla sanot ite.

        Kas niin. Pidän arvoituksellisista illoista. Kohta opit sinäkin. Elämässä on oltava draamaa ja sen kaarta :)

        *kutikuti*

        Viittaileeko misspönttis nyt niihin treffeihin joita vietti mahdollisesti superytmin kanssa silloin kun ana niin ikävissään täällä palstalla odotteli? ei muuten mutta kun niin noista vihjailuista näppituntumineen melkein on pääteltävä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Viittaileeko misspönttis nyt niihin treffeihin joita vietti mahdollisesti superytmin kanssa silloin kun ana niin ikävissään täällä palstalla odotteli? ei muuten mutta kun niin noista vihjailuista näppituntumineen melkein on pääteltävä.

        Pönttispöhköhömppis tukehtuu kohta nauruun ja veikkaan, että Superi(kin) on liidunvalkoinen.


      • filmtown

        tosi..typy?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä kauemmin paisti padassa hautuu, sitä mehevämpää se on.
        Lopputulos kun tässä on niinkin yllättävä.

        Viiden pisteen vihje: Herra Super-ytminkäisellä on ns. näppituntuma naisesta. Miettikööt sitä nyt yön yli ja aamulla sanot ite.

        Kas niin. Pidän arvoituksellisista illoista. Kohta opit sinäkin. Elämässä on oltava draamaa ja sen kaarta :)

        *kutikuti*

        "Kas niin. Pidän arvoituksellisista illoista. Kohta opit sinäkin. Elämässä on oltava draamaa ja sen kaarta :)"

        Mikäs juttu täällä on?

        Onko draamaa luvassa?


      • Palstamäki kirjoitti:

        "Kas niin. Pidän arvoituksellisista illoista. Kohta opit sinäkin. Elämässä on oltava draamaa ja sen kaarta :)"

        Mikäs juttu täällä on?

        Onko draamaa luvassa?

        Aina on draamaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aina on draamaa.

        Siltähän tuo näyttää.


      • filmtown kirjoitti:

        tosi..typy?

        Huti


        :-)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä kauemmin paisti padassa hautuu, sitä mehevämpää se on.
        Lopputulos kun tässä on niinkin yllättävä.

        Viiden pisteen vihje: Herra Super-ytminkäisellä on ns. näppituntuma naisesta. Miettikööt sitä nyt yön yli ja aamulla sanot ite.

        Kas niin. Pidän arvoituksellisista illoista. Kohta opit sinäkin. Elämässä on oltava draamaa ja sen kaarta :)

        *kutikuti*

        Taidan pitää salaisuuden salaisuutena


        ;-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Taidan pitää salaisuuden salaisuutena


        ;-)

        Huomentapäivää iltapäivään.

        Saanko minä kertoa sen?

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomentapäivää iltapäivään.

        Saanko minä kertoa sen?

        :)

        Ilmeisesti tunnet pakottavaa tarvetta kertoa? Kerro


        :-P


      • super-ytm kirjoitti:

        Ilmeisesti tunnet pakottavaa tarvetta kertoa? Kerro


        :-P

        Tunnen. Ihan vaikea olla tässä. Pitäisi saada pyjama vaihdettua päivävaatteisiin, joten minä paljastan:

        SARA SIEPPI, oli ilta-arvoituksen vastaus

        No niin.
        Nyt saat mennä (dude, yritä neuvotella tämä vaimon kanssa jotenkin.).

        Ja muutkin ympärillä kuhisijat.
        Hajaantukaa ulkoilma-aktiviteetteihin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tunnen. Ihan vaikea olla tässä. Pitäisi saada pyjama vaihdettua päivävaatteisiin, joten minä paljastan:

        SARA SIEPPI, oli ilta-arvoituksen vastaus

        No niin.
        Nyt saat mennä (dude, yritä neuvotella tämä vaimon kanssa jotenkin.).

        Ja muutkin ympärillä kuhisijat.
        Hajaantukaa ulkoilma-aktiviteetteihin.

        Sara Sieppi kelpaa


        :-D


      • super-ytm kirjoitti:

        Sara Sieppi kelpaa


        :-D

        Paras olis.
        Saa hengittää.

        :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tunnen. Ihan vaikea olla tässä. Pitäisi saada pyjama vaihdettua päivävaatteisiin, joten minä paljastan:

        SARA SIEPPI, oli ilta-arvoituksen vastaus

        No niin.
        Nyt saat mennä (dude, yritä neuvotella tämä vaimon kanssa jotenkin.).

        Ja muutkin ympärillä kuhisijat.
        Hajaantukaa ulkoilma-aktiviteetteihin.

        Sara Sieppi.

        Tämä on minulle huojentava tieto.


    • Ei mitään aavistusta yhtään mistään mulla.

      • Oletko koskaan pelannut bingoa? Nyt ei kerätä numeroita, vaan palstaa koskevia knoppeja.


      • DoubtofOrder kirjoitti:

        Oletko koskaan pelannut bingoa? Nyt ei kerätä numeroita, vaan palstaa koskevia knoppeja.

        En. En ole kartalla myöskään noista knopeista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En. En ole kartalla myöskään noista knopeista.

        KVG sivistyssanakirja: Knoppi = Usein toistuva (muistitietoa vaativa) koe-, kuulustelu- tai muu sellainen, tai muuta sellaista kysymys.


    • lukilukija

      Sisäpiiri pyörii jälleen vai ovatko tuhatnikkiset työssään? Whatever, jatkakaahan taas.

    • Mitäsitten

      Mä olen muuten toi uusi tulokas ja aika pihalla näistä jankkauksistanne. Kuulostatte ihan pitkään naimisissa olleeta parilta ja selkeesti teillä on yhteisiä muistoja (vaikkei aina niitä parhaita).

      • Ai se on ihana palaute, kuka on kenenkin vaimo ja aviomies? <3

        Me olemme yksi osa Forresterien suvun kuuluisesta rättifirman klaanista.

        (naurua)


      • Jos jostain kumman syystä jää palstaa lukemaan, niin aikast pian näihin pääsee jyvälle. Mutta palstalla esiintyy myös joitakin toistuvia käytäntöjä, yksi perinne on kiusata naiset pois palstalta. Palstalle kirjoittamaan uskaltavat naiset ovat monet varsin sanavalmiita ja omapäisiäkin niin ettei haukku haavaa tee (enää). Se vaan on jotenkin hassun outoa, että uusien yrittäjien tullessa sama kuvio toistuu. Lisäksi palstalla esiintyvät ajatusmallit poikkeavat vahvasti ulkomaailman todellisuudesta, näitä palstatotuuksia tässä bingossa voisi esitellä enemmän mutta vähän tämä on nyt tällainen henkilögalleria.


      • Satunnaisotettu
        DoubtofOrder kirjoitti:

        Jos jostain kumman syystä jää palstaa lukemaan, niin aikast pian näihin pääsee jyvälle. Mutta palstalla esiintyy myös joitakin toistuvia käytäntöjä, yksi perinne on kiusata naiset pois palstalta. Palstalle kirjoittamaan uskaltavat naiset ovat monet varsin sanavalmiita ja omapäisiäkin niin ettei haukku haavaa tee (enää). Se vaan on jotenkin hassun outoa, että uusien yrittäjien tullessa sama kuvio toistuu. Lisäksi palstalla esiintyvät ajatusmallit poikkeavat vahvasti ulkomaailman todellisuudesta, näitä palstatotuuksia tässä bingossa voisi esitellä enemmän mutta vähän tämä on nyt tällainen henkilögalleria.

        Käsi sydämelle: tällä palstalla olevat miehet ovat kamalimpia, mitä olen ikinä kohdannut missään. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

        Hauskinta on, että osa hirveimmistä miehistä valittelee naisen puutetta. 😂


      • Tyrnäväntorpedo

        Mahtavaa että minut huomataan kerrankin positiivisella tavalla <3


      • Whuhhuu! Pöksyt lensi lavalle

        (keikuttaa perzzzzettä)

        Hah hah


    • helmiä_sioille

      Paskamäki heti kommentoimassa. Ei mulla ole enää mitään lisättävää... :D

      • Oeltko kokeillut /sanonut hänelle koskaan mitään hyvää? Pään aukomisella vastataan yleensä samalla tapaa takaisin.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oeltko kokeillut /sanonut hänelle koskaan mitään hyvää? Pään aukomisella vastataan yleensä samalla tapaa takaisin.

        Paskalle on aika vaikeaa sanoa mitään hyvää... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Paskalle on aika vaikeaa sanoa mitään hyvää... :D

        Älä nyt aina viitsi. Joskus voisit kokeilla toisenlaista tapaa.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä nyt aina viitsi. Joskus voisit kokeilla toisenlaista tapaa.

        Toisenlaisen ihmisen kans kyllä. Paskamäen kanssa en. :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Toisenlaisen ihmisen kans kyllä. Paskamäen kanssa en. :D

        Oletko kuullut vanhaa sanontaa:

        Älä väitä Pöntölle vastaan.

        Kauhea jahnaaminen aina sulla ja sillä, mitä teidän välillä on?
        Pötkähdä sohvalle ja kerro mulle..:/


    • ikivanhapuskamies

      Palsta ja IRL

      1 piste: tiedät kuka palstanaisista on tavannut miehensä S24-palstalla
      2 pistettä: tiedät kenet palstanaisista 1. pisteen nainen on tavannut
      3 pistettä: muistat kenet palstanaisista hullu tiedemies tapasi
      4 pistettä: tiedät kuka pastanaisista on pikkukakkosen tuttu livenä
      5 pistettä: olet tavannut periaatteen miehen IRL

      Sain 5/5, mutta nämä asiat pysyvät mun tietonani. En paljasta mitään.

      Extrabonus: tiedät millä nimimerkillä kirjoittelin ennen kuin siirryin puskailemaan ;)

      • Mahdoton_suoritus

        1000000 pistettä: Olet tavannut Bickyn, Timpan tai DarkFearin ja et asu Periksen tai Jonaksen päässä kenenkään näiden kanssa.


      • ikivanhapuskamies
        Mahdoton_suoritus kirjoitti:

        1000000 pistettä: Olet tavannut Bickyn, Timpan tai DarkFearin ja et asu Periksen tai Jonaksen päässä kenenkään näiden kanssa.

        peris on oikea henkilö.

        Bicky, Timppa ja DF tietysti trollihahmoja.


      • Tiesin muut, paitsi en kolmosta ja vitosta.


      • mennyt-ohi
        Mariaaaaaa kirjoitti:

        Tiesin muut, paitsi en kolmosta ja vitosta.

        Kenet pikkukakkonen on tavannut/tuntee livenä?


    • Se.on

      Unohditte tärkeimmän ja kegendaarisimman sinkut-palstan henkilön. DarkFearin tietenkin.
      ML-palstalta tulleita ei lasketa. Pitäkööt sisäpiirinsä.

    • Mie en tiiä mittään, mut eiköhää kysymäl selvvii.😊

    • Teknodonna

      Mjoo

      Mua on ajettu nurkkaan, jätetty rauhaan, annettu tilaa, pyydetty jatkamaan, deletoitu.

      Eikö tuo nyt jo jotain selitä?

      Tähän "ätmiasiaan" mulla ei ole mitään kantaa. Sanavarastossani ei esiinny moista. Käyttökelvoton sana, jolle ei ole kontekstia.


      (Naurua)

      • Teknodonna

        Uudet kirjoittajat ovat eräänlainen hypoteesi, sillä vanhoissakin on jo tarpeeksi purtavaa.

        (Hirn)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe