Narsisti työpailla

Vertaistukea

Tarvitsen vertaistukea. Ensi viikolla esimiehet pitää kanssamme palaveria hyvin pienen työyhteisömme ongelmissa. Meillä on vain 3 työntekijää ja yksi näistä on hyvin itsekeskeinen, jo eläkeikään päässy nainen. Meidän työ on ollu itsenäistä mutta viimeistään aikoina on pitänyt tehdä yhteisesti tiimityötä. Olemme olleet pitkään vaikeuksissa tämän haastavan omaehtoisen henkilön kanssa. Jossakin vaiheessa katkaisin välit häneen kokonaan. Olen onneksi muussa rakennuksessa töissä ja nään tätä kollegaa harvemmin kuin toinen kollegani.
Olen lukenut paljon rajattomista epäluuloisisista personista. Nyt oon lukenut narsistisen henkilön persoonallisuudesta ja tuntuu että oireet täsmentyy tähän henkilöön.
Ensi viikon palaveri pelottaa koska joudumme hänen kans vastakkain. Puolella tulee olemaan esimiehet mutta silti aiemman kokemuksen myötä pelkään palaveria. Tää haasteellinen ihminen saattaa jankata ja huutaa ja olla hyvin pelottava. Varsin kun esimiehet eivät nää. Kostaa myös. Puuttuu henkilökohtaisuuksiin. Miten saisin luottamuksellisemman fiiliksen lähteä palaveriin. Asia on aiheuttanut meille altavastaajille rytmihäiriöitä ja pelkoja. Aiemmin esimiehet eivät ole voineet tälle haastavalla henkilölle mitään vaikka ovat yrittäneet. Eläkkeelle ei voi pakottaa. Varoituksia voi antaa.

3

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työpailla

Hanki nauhuri ja nauhoita . Asioida kannattaa vain sähköpostilla ja erilaisilla tallennusvehkeillä. Yhteistyö minimiin tai mieluiten selkeä jako hommissa.

• ajattelekaunista

Siis vanha jo eläkeikäinen "mummeli" on pelottava??
      "Olen lukenut paljon rajattomista epäluuloisisista personista. Nyt oon lukenut narsistisen henkilön persoonallisuudesta ja tuntuu että oireet täsmentyy tähän henkilöön"
      Varsin erikoista lukemistoa sinulla?? Kannattaisiko lukea jotain muuta kehittävää tai viihdyttävää.
      On helppo leimata toinen ihminen narsistiksi. Se on nykyään epideeminen ilmiö. Sellainen ajattelu kuitenkin lukitsee oman ajattelun täysin. Ratkaisua ei sellaisista lähtökohdista löydy. Kun menet keskusteluihin niin ajattele hänestä kuitenkin jotain hyvää ja kaunista.

• Exkiusattu

Katso sivuilta Työsuojelu.fi ja häirintä mitä kannattaa tehdä. Jos hänen käytös vaarantaa terveytesi on se laitonta. Sano hänelle että pidät huutamista epäasiallisena ja ettei hän saa enään tehdä niin. Jos hän ei lopeta vie asia esimiehen tietoon. Voit myös äänittää huudon todisteeksi älypuhelimeen ladattavalla ilmaisella ohjelmalla. Jos ilmaiset sähköpostilla hänelle että suhteenne ei ole muuta kuin ammattimainen ja olet yllättynyt kuinka hän ei toimi ammattimaisella äänesävyllä ja pyydät häntä lopettamaan niin sinulle jää myös todiste että olet ilmoittanut siitä hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe