KESKUSTAN TAOTTAVA VIHREISIIN JÄRKEÄ !

MUUTTOMAALLE

Ilmastonmuutosta voi torjua myös muuttamalla maalle. Kyllä, kuulit oikein. Tutkimukset nimittäin osoittavat, että kaupungistuminen kiihdyttää suuresti ilmastonmuutosta ja Suomessakin on todettu, että pääkaupunkiseudulla asuvan vuotuiset hiilidioksipäästöt ovat liki 30 prosenttia suuremmat kuin maalla asuvan.

17

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti Sipilän myötä, uskottavuus Keskustaan on mennyt lopullisesti. Keskusta on Suomelle vaarallinen puolue - edelleenkin, Kokoomuksen kanssa yhdessä hallituksessa - varsinainen tuohokaksikko.

    • Kokovartalolestapuolue

      Omilla aivoillaan ajattelemaan kykenemättömät lestakepulit takoisivat "järkeä" joillekin toisille, anna mun kaikki kestää, muhahaa!

    • Paljon.on.korjattavaa

      Tutkimuksen mukaan kerrostalo kuluttaa enemmän kuin omakotitalo.
      Väki pitäisi saadaa hajautettua laajaan maahan. Ei voi kuvitellakkaan
      tulevaisuudessa, että työtön menee helsinkiin asumaan kalliisti palveltavaksi, ja ei itse
      tee mitään elantonsa eteen.

      • JuuriNoin

        Maaseudulla tehdään ilmastotekoja lämmittämällä talo omasta metsästä ensiharvennusvaiheessa kaadetuilla puilla. Samoin voi syödä lähivesien kalaa ja metsien riistaa, joiden molempien hiilijalanjälki lähenee nollaa.


      • IhankoTottaÄläIhmeessä

        "Tutkimuksen mukaan kerrostalo kuluttaa enemmän kuin omakotitalo."

        Vain omilla aivoillaan ajattelemaan kykenemätön lestalahkolainen tarvitsee tutkimuksen moisen itsestään selvän asian todentamiseen, outo nollapäälahko ja sen lahkolaiset.


      • Olimitenoli
        IhankoTottaÄläIhmeessä kirjoitti:

        "Tutkimuksen mukaan kerrostalo kuluttaa enemmän kuin omakotitalo."

        Vain omilla aivoillaan ajattelemaan kykenemätön lestalahkolainen tarvitsee tutkimuksen moisen itsestään selvän asian todentamiseen, outo nollapäälahko ja sen lahkolaiset.

        Oman maatilan tuotteita hyödyntävä talonpoika se sitten vasta ilmastokansalainen onkin.


      • ghjfghjfghjfghjfghjg
        Olimitenoli kirjoitti:

        Oman maatilan tuotteita hyödyntävä talonpoika se sitten vasta ilmastokansalainen onkin.

        Onkin hullua, että kovimmat ilmastonmuutoksen torjujat hyökkäävät kotimaista maa- ja metsätaloutta sekä maaseutua vastaan, vaikka heidän pitäisi itsensä katsoa peiliin.


      • Tämäoli
        ghjfghjfghjfghjfghjg kirjoitti:

        Onkin hullua, että kovimmat ilmastonmuutoksen torjujat hyökkäävät kotimaista maa- ja metsätaloutta sekä maaseutua vastaan, vaikka heidän pitäisi itsensä katsoa peiliin.

        hyvä huomio,,,,,,,,,,,,,,,


      • UntamoKuusenkäpy
        IhankoTottaÄläIhmeessä kirjoitti:

        "Tutkimuksen mukaan kerrostalo kuluttaa enemmän kuin omakotitalo."

        Vain omilla aivoillaan ajattelemaan kykenemätön lestalahkolainen tarvitsee tutkimuksen moisen itsestään selvän asian todentamiseen, outo nollapäälahko ja sen lahkolaiset.

        No mä nyt vaan kysyn ja ihan pelkkää piruuttani, että mitä mä esimerkiksi tekisin maalla ?
        Olen pienen tovin asunut pienessä maalaiskylässä ja minulle se oli vankeurangaistus.
        Mutta näin myös sen, että osa jengistä siellä näkyi viihtyvän.
        Olen melkein koko ikäni, melkein 70 vuotta asunut kaupungissa, pääkaupunkiseudulla, lapseni ovat syntyneet Stadissa, käyneet koulunsa täällä ja osa on duunissa Stadissa.
        Työ on ollut pieniä keikkaluonteisia töitä lukkuunottamatta Stadissa, harrastukset on täällä jne.
        300 metrin päässä on suuri ostoskeskus, missä on n. 200 erikoisliikettä, isot ruokakaupat, apteekki, terveyskeskus, laboratio, 40 ravintolaa, metro jne. Stadin keskustaan meneen. 15 min.
        Niin kysyn, että mitä minä esim. maalla tekisin.
        No tietyst ajatushan olisi hieno, mutta toteutuskelvoton.
        Ei millään pahalla !


      • totuusesiin
        ghjfghjfghjfghjfghjg kirjoitti:

        Onkin hullua, että kovimmat ilmastonmuutoksen torjujat hyökkäävät kotimaista maa- ja metsätaloutta sekä maaseutua vastaan, vaikka heidän pitäisi itsensä katsoa peiliin.

        Maatalous on Suomen suurin luonnonpaskoja


      • itärajalta
        ghjfghjfghjfghjfghjg kirjoitti:

        Onkin hullua, että kovimmat ilmastonmuutoksen torjujat hyökkäävät kotimaista maa- ja metsätaloutta sekä maaseutua vastaan, vaikka heidän pitäisi itsensä katsoa peiliin.

        Minä luulen, että kun myö maalaisörvelöt katottaan peiliin
        niin on ihme, että meille ei oo säätetty erikoisverroo
        luonnon saastuttamisesta
        ja ulkonäkö on yks tekijä


      • Nyt.hesassa
        UntamoKuusenkäpy kirjoitti:

        No mä nyt vaan kysyn ja ihan pelkkää piruuttani, että mitä mä esimerkiksi tekisin maalla ?
        Olen pienen tovin asunut pienessä maalaiskylässä ja minulle se oli vankeurangaistus.
        Mutta näin myös sen, että osa jengistä siellä näkyi viihtyvän.
        Olen melkein koko ikäni, melkein 70 vuotta asunut kaupungissa, pääkaupunkiseudulla, lapseni ovat syntyneet Stadissa, käyneet koulunsa täällä ja osa on duunissa Stadissa.
        Työ on ollut pieniä keikkaluonteisia töitä lukkuunottamatta Stadissa, harrastukset on täällä jne.
        300 metrin päässä on suuri ostoskeskus, missä on n. 200 erikoisliikettä, isot ruokakaupat, apteekki, terveyskeskus, laboratio, 40 ravintolaa, metro jne. Stadin keskustaan meneen. 15 min.
        Niin kysyn, että mitä minä esim. maalla tekisin.
        No tietyst ajatushan olisi hieno, mutta toteutuskelvoton.
        Ei millään pahalla !

        Äsken olit Nivalassa.


    • hfdghdfghdfh

      Dieselauto jahdissa vihreä aate nousee kauniiseen kukkaan..

    • Lääniä.on.asuttaa

      Jos haluttaisiin päästöistä eroon, se olisi kaupunkien alasajo maalaismaisemiksi.
      Lentokoneet toinen pahis, ja hupilaivat. Se olisi siinä. Jopa kerrostalo asuminen on paljon saastuttavampi kuin maalaistyylinen omakotitalo. Omakotitalot on paljon kevytrakenteismpia kuin kerrostalot. Kun katsotaan isompien kaupunkien infraa, se tosi raskasta, verraten ihan mukavaan maalaiskaupungin vastaavaa, ja maaseutu tyyliseen asumiseen.

      Nyt vain opittu siithen, että isommissa kaupungeissa ei tehdä mitään elinympäristölle, jopa roskat käsistä heitetään siihen kadulle, jota imuautot käy imemessä. Asuminen vain pitäisi saada sellaisiksi että vastuita myös kanasalaisella, kuten maaseudulla on tilanne. Se on ihan puppua vihreitten malli että kerrostalo säästää energiaa, kun se juurikin on päinvastoin. Kun väkeä hajautetaan ei tuollaisia
      kauheita luomuksia tarvita lainkaan kuin kamalat kadut/tiet risteyksineen näin vähäväkisessä maassa.

    • sossutpoiss

      Pääkaupunki seudulta ajettava kaikki sossu-komukat maalle, kaupunkia pilaamasta.
      Siellä ne tosin kuolevat jo ensimmäisenä pakkastalvena, kun ne ressukat eivät osaa käsillään mitään tehdä.

    • Kepuliskot

      Meillä täällä maalla erityisavustajan kiusaaja kakara hyppäsi ikkunasta alas koulussa ja kolmen viikon päästä oli jälleen kiusaamassa muita. Minut pistettiin sairaalakouluun kiusauksen uhrina. Lomittaja orjan kakara meinattiin ottaa huostaan, mutta onneksi saivat heiltä kovaa vuokraa kiskoneen isännän valheet oikaistuksi. Kepulandia lisää ihmisten pahoinvointia ja sitä kautta ympäristön saastumista. Kepulandialaisethan haluaisivat tappaa naalit, ketut, ilvekset, metsot, ahmat, sudet ja kaikki petoeläimiksi kutsumansa sukupuuttoon.

      • TaasTätä

        Tommukkaa, maalla asuvat maamme onnellisimmat ihmist..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe