Mitä te akat pakenette??

SpermaKuolema

Teillä on aina kiire johonkin: on kielikurssia, tankotansssia, lenkkiä , Brunssia, matkailua, seminaaria, lomaa, matkaa etc shittiä

Mihin teillä on niin kiire. Yritättekö eksyttää Kuolemaa?

42

808

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhfghftg

      LOL Mitä kurpparaivoa :DDD Turhaan vaahtoat kun nuoremmat on jo ottaneet paikkasi.

    • Hyvä ystäväni pakeni Intiaan ja vaipui transsiin täyteen ladattu Iphone kädessään. Itseäni matkustelu on alkanut kyllästyttää, joten matkustelen tästä lähtien luultavasti vain itsessäni, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

      Kysymys ei luultavasti ole pakenemisesta sanan täydellisessä merkityksessä, vaan perille hakeutumisessa poikkeuksellisia reittejä pitkin.

      (Naurua)

      • Trollipeikko

        Suosittelen astraalimatkailua. Siihen ei ihan heti kyllästy. Voihan senkin laskea omassa itsessään matkusteluksi.

        Ainoa huono puoli on, ettei siitä voi laittaa kuvia someen. 😂


      • Trollipeikko kirjoitti:

        Suosittelen astraalimatkailua. Siihen ei ihan heti kyllästy. Voihan senkin laskea omassa itsessään matkusteluksi.

        Ainoa huono puoli on, ettei siitä voi laittaa kuvia someen. 😂

        Mjoo

        Tuo sopisi mulle varmaan ihan hyvin, sillä en harrasta lainkaan itseni kuvailua.

        (Hirn)


      • Trollipeikko
        donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Tuo sopisi mulle varmaan ihan hyvin, sillä en harrasta lainkaan itseni kuvailua.

        (Hirn)

        Sinä kerrot tarinoita. (Kauniita sellaisia.)

        Oman itsen kuvailu voidaan nähdä samanlaisena tarinana kuin mikä tahansa muukin. Eihän oman itsen kuvailulla yleensä ole todellisuuden kanssa paljonkaan tekemistä.

        Tarina kuin tarina.


      • Trollipeikko kirjoitti:

        Sinä kerrot tarinoita. (Kauniita sellaisia.)

        Oman itsen kuvailu voidaan nähdä samanlaisena tarinana kuin mikä tahansa muukin. Eihän oman itsen kuvailulla yleensä ole todellisuuden kanssa paljonkaan tekemistä.

        Tarina kuin tarina.

        Mjoo

        Satunnaisen naputteluni oheistuotteena olen läytänyt peräti kolme eri seikkaa, joista en osaa sanoa mitään. Ensimmäinen on värit. Värejä ei voi kuvailla, vertaamatta niitä johonkin. Toinen seikka on minuus; sen kuvailu on mieletöntä. Kolmas ja äärimmäisen vaikea asia on seksi. Seksi, varsinkin kirjoitusaiheena, on hämmentävän padon tuolla puolen. Se tuntuu kohoavan kuin taivaisiin asti.

        Seikkoja voi olla lisää ääretön määrä, mutta nämä kolme ovat listani kärjessä.

        (Hirn)


      • Trollipeikko
        donnadonatello kirjoitti:

        Mjoo

        Satunnaisen naputteluni oheistuotteena olen läytänyt peräti kolme eri seikkaa, joista en osaa sanoa mitään. Ensimmäinen on värit. Värejä ei voi kuvailla, vertaamatta niitä johonkin. Toinen seikka on minuus; sen kuvailu on mieletöntä. Kolmas ja äärimmäisen vaikea asia on seksi. Seksi, varsinkin kirjoitusaiheena, on hämmentävän padon tuolla puolen. Se tuntuu kohoavan kuin taivaisiin asti.

        Seikkoja voi olla lisää ääretön määrä, mutta nämä kolme ovat listani kärjessä.

        (Hirn)

        ”Kolmas ja äärimmäisen vaikea asia on seksi. Seksi, varsinkin kirjoitusaiheena, on hämmentävän padon tuolla puolen. Se tuntuu kohoavan kuin taivaisiin asti.”

        Hyvä, että otit tämän itse puheeksi, niin minun ei tarvinnut tehdä sitä.

        Olen jo kauan miettinyt, miten ehdottaisin sinulle aikuisille suunnatun tarinan kirjoittamista. Se on nyt ratkaistu, sillä sinä tarvitset haasteita. Ei sellaisia haasteita, joissa tarinoitasi arvioitaisiin, vaan vain omien, taivaaseen asti ulottuvien patojesi murtamista. Sillä minä tiedän jo, millainen lopputulos on: kaunis ja kiihottava. Lisähaasteeksi asetan tämän: aikuisten tarinassasi voisi olla värien kuvailua. You know, yleensähän niissä on fyysisiä ja psyykkisiä tuntemuksia, ääniä, tuoksuja ja sen sellaista. Miksi ei värejä? Minuuden kuvailua en pyydä sisällyttämään aikuisten tarinaan. Henkilöasioiden suhteen ainoa toiveeni on, että Herra Ryynänen jäisi tarinan ulkopuolelle. Toki ymmärrän, että palstan ätmeillä voisi olla vastalauseensa sellaiseen valintaan.

        Mutta minne Donna tarinansa sijoittaisi? Kävin Suomi24:n aikuisten alueella. (Sinne päästäkseen täytyy antaa syntymäaika, ja minä ilmoitin syntymävuodekseni 1900.) Siellä olisi muuten sopiva osasto nimeltään ”Naisten kesken”, mutta koko aikuisten osasto on aivan liian brutaali Donnan herkkyydelle. En ole ratkaissut paikkaongelmaa.

        Oletko miettinyt, miksi seksistä kirjoittamiseen liittyvä patosi on korkea? Senkö vuoksi, että ihmisille uskotellaan syntymästä asti, että vain tietynlainen seksuaalisuus on hyväksyttävää? Vai sen vuoksi, että varsinkin meille naisille kerrotaan hyvin yksipuolista tarinaa siitä, miten toisen ihmisen läheisyys tulisi kokea? Vai jostain muusta syystä?

        Olen kuitenkin varma, että taivaaseen asti ulottuvan patosi takana on ”lukematon” määrä orgasmeja ja yhteyden tunnetta. Murtakoon ken uskaltaa.


    • pakolainen

      Ankeita, itsekkäitä, epäsiistejä miehiä paetaan. Noissa harrastuksissa ja muissa menoissa on mukavaa, energistä ja iloista seuraa ja siinä seurassa on ihanaa viettää vapaa-aikaa.

      • wanhaämmä

        Jos kyse on pakenemisesta niin varmasti noin. Normaalissa tilanteessa hakeudutaan hyvää tuoviin tilanteisiin.


    • Jenseits_der_Klöster

      Yritämme suoriutua elämästämme hengissä niin kauan kuin meidän on tarkoitus olla hengissä.

      Suoritukseen kuuluu kohtuullinen tuskan välttely ainakin silloin, jos tuskan kokeminen ei hyödytä elämässä ketään.

      Mutta ei minulla ole kiire minnekään. Aika on vain yksi fyysisen todellisuuden piirre eikä siitä kannata tehdä tärkeämpää kuin mikä on tarkoituksenmukaista. Kellot ja kalenterit ovat täysin ihmisen keksintöä eikä niitäkään kannata käyttää enempää kuin on pakko. Usein niitä vain on pakko käyttää hyvinkin runsaasti.

      Useimmilla palstailijoilla on jo vähintään neljäsosa elämästään takana. Kyllä se kuolema sieltä lähestyy, toisia hitaammin ja toisia nopeammin. Jos joku kokee tarpeelliseksi pitää itsensä kiireisenä näinä tulevina 70 - 90 vuoden aikana, minun puolestani hän voi tehdä niin myös perustelematta sitä minulle.

    • Joku viisas on joskus jossain sanonut (jotenkin tähän tapaan): - "Tärkeää ei ole päämäärä, vaan olla matkalla/ liikkeessä."
      Tuota nippelitietoa on kerääntynyt pääkopan sisään aivan liikaa ja sanat/ ajatukset menee jo sekaisin, mutta kyllä tuosta se asian ydin aukenee.

      On hyvä pitää itsensä pirteänä ja liikkeessä, ei saa jymähtää paikalleen.

      • Anshelm_Mulukku

        Eduard Bernstein, saksalainen demari niin sanoi.


      • mitenolis

        No kun olet kokoajan liikkeessä niin miten se vartalopuoli, hyvässä kondiksessa, bmi matala?
        Nauran aina kun näen tukevan ihmisen sanovan että salillakäynti ja lenkkeily kuuluu harrastuksiin.


      • mitenolis kirjoitti:

        No kun olet kokoajan liikkeessä niin miten se vartalopuoli, hyvässä kondiksessa, bmi matala?
        Nauran aina kun näen tukevan ihmisen sanovan että salillakäynti ja lenkkeily kuuluu harrastuksiin.

        Onko sulla joku kamera täällä? Missä olet mun vartalon nähnyt?
        Olen harrastat erilaisia juttuja jo pitkään, siinä pysyy mieli virkeänä ja samalla saa vähän omaa aikaa. Terve sielu, terveessä tomumajassa... vai miten se nyt oli?


      • Anshelm_Mulukku kirjoitti:

        Eduard Bernstein, saksalainen demari niin sanoi.

        Ok. Kiitos, tuon teoreetikon nimi oli unohtunut.


      • reppupystyssä
        tosi..typy kirjoitti:

        Ok. Kiitos, tuon teoreetikon nimi oli unohtunut.

        Kaikilla muilla ihmisillä on peppu, sulla se on reppu.


    • naisenavastaan

      Vierivä kivi ei sammaloidu.

    • Ihmisillä on valtava pätemisen tarve. Pitää ehtiä suorittaa paljon jotta voi päivittää someen tehneensä tätä ja tätä ja tätä. Lomatkin on nykyään yhtä suorittamista kun pitää pitää somea tikissä että muut pätijät näkevät mistä voivat olla kateellisia.

      Juuri luin tuon jutun, Untolla ei näytä olevan suorituspaineita:

      https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/unto-sammuttaa-kylan-viimeiset-valot-unto-kyllosen-lahin-naapuri-asuu-8-kilometrin-paassa/?shared=1046975-85fabc5e-500

    • Anna.vaihtoehtoja

      Mikä noissa kaikissa on väärin ja sulta pois? Mitä akkojen sitten pitäisi tehdä? Istua kotona kutomassa sukkaa hyväntekeväisyyteen ja itkeä yksinäistä ja mitätöntä elämäänsä netissä?

    • TotuusKirpaisee

      Naiset pakenee todellisuutta. Kadulla vastaan tulevista naisista yli 90% selailee älypuhelinta ja vielä kuulokkeet korvilla, ettei varmana kuule mitään muuta, kuin musiikki pauhaa kuulokkeita.
      Eikä kuule miehen ääntä, joka yrittää tehdä aloitteen naiselle.
      Naiset tekee kaikkensa, että miehillä olisi mahdollisimman vaikeaa tehdä aloitetta ja lähestyä naista.
      Nainen vielä tehostaa torjumista huutamalla miehelle: vittu, anna mun olla rauhassa, et sä nää, et mulla on tekemistä.

      • Expihtarikurppa

        Mä en ymmärrä, että mikä tässä on ongelma. Jos nainen ei halua miesten lähestymisiä ja seuraa, niin hänellä on täysi oikeus olla torjuva jo etukäteen ja vaikka hautautua siihen älypuhelimeen. Antakaa olla rauhassa, jos toinen kerran sitä haluaa.


    • Kiire on tehtyä, hyvällä suunnittelulla saa jaettua hommia silleen ettei tarvi kiirehtiä. Yleensä kiirus tulee vasta siinnä kohtaa, kun joku muu alkaa organisoimaan sun hommias...😣

      Rajallisuutensa on hyvä tiedostaa ja myöntää, työn alla on nää ja enempää en nyt pysty...näitten jälkeen sitten perehdyn noihin.. mulla se toimii noin. Aina sillon, kun muistan olla ottamatta paineita...

      Koulun ko saan alta pois, alan opiskella espanjaa...se on mun projekti sitten. Työn ja muun arjen ohessa...eikä siinä kiirehtiä tarvi.

    • jotainkehittävämpää

      Niin no teille miehille riittää se runkku, pleikka ja viina. Naiset on vähän monimuotoisempia ajan käyttönsä suhteen.

    • TotuusKirpaisee

      Se on naisen keino päästä eroon miehestä, josta nainen ei ole kiinnostunut ja jonka kanssa nainen ei halua olla.
      Nainen siis oikeasti valehtelee, ei naisella ole mihinkään kiire noista mainituista.
      Nainen vaan keksii, että hänellä on tärkeä kurssi, työtapaamisia, lenkki, kuntosali tai muu meno.
      Jos mies ehdottaa, että hän haluaa lähteä naisen kanssa lenkille, jos nainen sanoo lähtevänsä lenkille, niin nainen alkaa selittämään, ettei se käy ja nainen keksii uuden valheen, että se on naisten ryhmä lenkki, eikä miehet saa osallistua.
      Jos lähdet seuraamaan naista, niin nainen mihinkään lenkille mene, vaan pizzerian, Mac donaldsiin, hesburgeriin tai kotiin.
      Naiset 90% valehtelee, että heillä on menoa. Totuus on, että näin he pääsevät eroon miehestä, josta eivät tykkää.
      Se on rinnastettavissa pakkien antamiseen.
      Mies voi tehdä johtopäätöksen tuollaisesta naisesta: ei kannata tuhlata aikaa, eikä vaivaa tuollaiseen naiseen, ei sellainen ole miehestä kiinnostunut.
      Jos olisi, niin nainen karsisi omia menoja ja olisi miehen kanssa.

    • kerraneletään

      Eiköhän sohvalla makaaminen lähennä kuolemaa enemmän kuin vaikkapa liikkuminen. Täällä eletään vain kerran ja asioita pitäisi tehdä silloin kuin vielä kykenee koska tulee aika ettei milloin mihinkään enää kykene.

      • parempimyöhäänkuinajoiss

        Eli ne tiukat kriteerit miehen suhteen ehtii sitten vähän ennen kuolemaa höllätä koska sitä ei tehdä silloin kun se olisi viisainta.


      • eimitenkään
        parempimyöhäänkuinajoiss kirjoitti:

        Eli ne tiukat kriteerit miehen suhteen ehtii sitten vähän ennen kuolemaa höllätä koska sitä ei tehdä silloin kun se olisi viisainta.

        Mitä kriteerit miesten/naisten suhteen liittyy vaikkapa kielikursseilla käymiseen?


    • tggg

      Lol tankotanssi ei sovi yli kolmekymppisille kurpille sen paremmin kuin strippauskaan.

      • väärässäolet

        Ja pah. Mun muusikko nainen on 42 ja tankotanssii. Hänellä kotona tanko ja voin sanoa että ne priva showt mitä hän on minulle esittänyt sais monet ukot maksamaan näkemästään reilusti;)


    • Karhua.

      • Eikös kukaan sanonut Pönttikselle että karhu on aina vikkelämpi?

        Lopulta se sut nappaa itselleen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Eikös kukaan sanonut Pönttikselle että karhu on aina vikkelämpi?

        Lopulta se sut nappaa itselleen.

        Nam nam, paisti.

        Kyllä se 50 km/h maastossa menee. Minä pääsen marjasankon kanssa kahta :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nam nam, paisti.

        Kyllä se 50 km/h maastossa menee. Minä pääsen marjasankon kanssa kahta :)

        Olet helppo saalis.

        Ei se ole kuites ongelma jos karhulla on kunnialliset aikeet.



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei misspönttiksellä ole mitään hätää käsittääkseni:

        https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2374308

        Kuinkahan tuo oikeasti menee?

        Karhu kyllä normaalisti kiertää ihmisen, poikkeuksena omian pentujen suojeleminen.


      • Kyllä jutusta pääätellen toimii nuo vanhan kansan taiat vielä voimakkaammin nykyään:

        "Ääh pois karhu miu karhui tielt, tiä on syönt jo monta miestä!, komensi karjalainen mummo ennen metsässä vastaan tullutta mesikämmentä."

        Mikäpä olisikaan tehokkaampi karkoittaja kuin joku 2000-luvun tinder-tyttö? On varmasti käynyt monta miestä. Ja ne vielä sanoo ettei tinder-naisella tee mitään, olisi tosi väkevä karhunpyllyttäjä:

        "Paikoin naisenergian hyödyntäminen vietiin vieläkin pidemmälle. Muun muassa Pohjois-Karjalaan kehittyi aikoinaan erityinen karhunpyllyttäjien ammattikunta. Kun karhu uhkasi laidunta, karja voitiin suojata värväämällä väkevä nainen seisomaan takamus paljaana petoa häpäisemässä.

        Jos jaksoi pyllyttää vuorokauden, sai karhun pysymään vuoden poissa. Totena kerrotaan tarinaa naisesta, joka pyllytti haaskalla kokonaiset kolme vuorokautta."


      • oli-se-se
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä jutusta pääätellen toimii nuo vanhan kansan taiat vielä voimakkaammin nykyään:

        "Ääh pois karhu miu karhui tielt, tiä on syönt jo monta miestä!, komensi karjalainen mummo ennen metsässä vastaan tullutta mesikämmentä."

        Mikäpä olisikaan tehokkaampi karkoittaja kuin joku 2000-luvun tinder-tyttö? On varmasti käynyt monta miestä. Ja ne vielä sanoo ettei tinder-naisella tee mitään, olisi tosi väkevä karhunpyllyttäjä:

        "Paikoin naisenergian hyödyntäminen vietiin vieläkin pidemmälle. Muun muassa Pohjois-Karjalaan kehittyi aikoinaan erityinen karhunpyllyttäjien ammattikunta. Kun karhu uhkasi laidunta, karja voitiin suojata värväämällä väkevä nainen seisomaan takamus paljaana petoa häpäisemässä.

        Jos jaksoi pyllyttää vuorokauden, sai karhun pysymään vuoden poissa. Totena kerrotaan tarinaa naisesta, joka pyllytti haaskalla kokonaiset kolme vuorokautta."

        "Paikoin naisenergian hyödyntäminen vietiin vieläkin pidemmälle. Muun muassa Pohjois-Karjalaan kehittyi aikoinaan erityinen karhunpyllyttäjien ammattikunta.
        Jos jaksoi pyllyttää vuorokauden, sai karhun pysymään vuoden poissa. Totena kerrotaan tarinaa naisesta, joka pyllytti haaskalla kokonaiset kolme vuorokautta."

        Eikös se nainen ollut pönttis? Hänhän oli kerran poissa palstoilta 3 vuorokautta putkeen.


      • oli-se-se kirjoitti:

        "Paikoin naisenergian hyödyntäminen vietiin vieläkin pidemmälle. Muun muassa Pohjois-Karjalaan kehittyi aikoinaan erityinen karhunpyllyttäjien ammattikunta.
        Jos jaksoi pyllyttää vuorokauden, sai karhun pysymään vuoden poissa. Totena kerrotaan tarinaa naisesta, joka pyllytti haaskalla kokonaiset kolme vuorokautta."

        Eikös se nainen ollut pönttis? Hänhän oli kerran poissa palstoilta 3 vuorokautta putkeen.

        Oliko se se viikonloppu kun ana ikävissään vaikeroi palstalla? No oli kyllä sitten syystäkin huolissaan jos toinen karhunsyöttinä metsässä :( No onneksi kaikki on nyt kunnossa ja Karjalan metsät turvassa 3 vuotta :)

        Sorry misspönttis, tämähän oli vaan kuvitteelinen skenaario :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oliko se se viikonloppu kun ana ikävissään vaikeroi palstalla? No oli kyllä sitten syystäkin huolissaan jos toinen karhunsyöttinä metsässä :( No onneksi kaikki on nyt kunnossa ja Karjalan metsät turvassa 3 vuotta :)

        Sorry misspönttis, tämähän oli vaan kuvitteelinen skenaario :D

        Hah hah. Kiitos tästä merkillisestä keskustelupätkästä. Näillä salomailla vanhankansan viisaudet saattavat osin yhä päteä.

        :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hah hah. Kiitos tästä merkillisestä keskustelupätkästä. Näillä salomailla vanhankansan viisaudet saattavat osin yhä päteä.

        :D

        Kiva kun et suutahtanut, joku tiukkapipo ois voinut ja kun ei teistä naisista aina tiedä :) Minä meen ny nukkumaan, hyviä öitä misspönttikselle :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kiva kun et suutahtanut, joku tiukkapipo ois voinut ja kun ei teistä naisista aina tiedä :) Minä meen ny nukkumaan, hyviä öitä misspönttikselle :)

        Hyvää yötä. En suuttunu, seurasin hieman huvittuneena :)


    • Nainen39vee

      Minuakin kyllä kiinnostaisi, että mitä sitten oikein pitäisi tehdä?

      Onhan se ihan fiksua, että kun elämä kerran on rajallinen, niin tekee sitten sen lyhyen aikansa kivoja asioita, joista tykkää ja jotka antavat elämään jotain sisältöä - tai kuten esim. liikunta, voivat jopa pidentää sitä elinikää tai ainakin auttaa pysymään hyväkuntoisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe