Misogynistit eivät enää tunnistettavissa

Tuollainen juttu:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/04c9501b-8cb5-421d-b7f7-efafb977b9c5_ul.shtml

"Beierle oli myös tehnyt YouTubeen videoita, joissa hän kertoo muun muassa ”misogynismin uudelleensyntymisestä”. Videoissa hän purki naisvihaansa."

Katsotaanpas vähän tarkemmin tyyppiä:

https://www.dreshare.com/scott-paul-beierle/

Ei näytä ätmiltä, entinen sotilas nykyinen opettaja, hyvä koulutus. Voisi tuon ajatella olevan ainakin ketmi. Länsimainen nainen on kuitenkin hypergamiallaan saanut aikaan sen että ihan hyvin koulutetut, kunniallisessa ammatissa toimivat miehet on alkaneet salaa vihaamaan naisia ja saattavat tehdä ihan mitä tahansa.

Naiset varmaan ajattelee että tyypillinen naisvihaaja on helppo tunnistaa, se on joku työtön, vähävarainen ätmi ja että he ovat turvassa kun niitä vain välttelevät mutta ei taida riittää. Misogynistejä voi olla missä vaan missä on keksiluokkaisia ihmisiä, miten niiltä voi muka ennakkoon suojautua?

14

304

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

En jaksa lukea linkkejä. Ihmisen käytöksestä huomaa hyvin nopeasti, mikä se on eläviään. Enkä mä pidä peräkammarin poikia laumana naisvihaajina. Voi sieltäkin sellainen löytyä.

• Tervehdys palstalle.

Lähden ulkoilemaan, mutta nopeasti kommentoin tähän sen mitä olen ennenkin lausunut. Ätmiys on asenne, ja siihen liittyy naisviha.

Tuokin äijä olisi tappanut naisen joka olisi sortunut kanssaan suhteeseen.

Palaan asiaan myöhemmin.

• perpertsa

Meidän vihamme ja kostonhimomme on oikeutettu ja perusteltu reaktio vuosien yksinäisyyteen ja epäoikeudenmukaiseen kohteluun.

• ettämutkatsuoriksi

Epäilys ätmien naisvihasta on vain "parempiosaisten" kuvitelmaa. Sellaista jota ei haluta kohdata ja jonka ulkonäköä karsastetaan on helppo antaa itselleen kuvitelma "se varmasti vihaa naisia"
        Eikös sanonta "käyttäydy toisia kohtaan kuin haluat itsesi kohtaan käyttäytyvän" anna jo osviittaa sille että jos rumia ätmejä syrjitään ja heitä kohtaan käyttäydytään huonosti vaan heidän ulkoisten vajavuuksien takia niin odotatteko vielä että ätmit kiitoksella vastaavat käytökseenne?
        Miksi naisten pitäisi käyttäytyä huonommin rumia kohtaan kuin käyttäytyvät komeita kohtaan? Ihmisiä me kaikki ollaan.

• h567jh67

Ätmiys on asenne, mihin päätyy kun on riittävän pitkään jäänyt osattomaksi naisten huomiosta.

• Käytös ja asenne tulee puheissa julki nopeasti

• ainasamaasyyttämistä

Miksi sinunkin pitää aina puhua paskaa. Eiköhän sota aiheuta enemmän traumoja ja mielenterveysongelmia, joita voi olla jo valmiiksi ja sen takia monet liittyvät armeijaan.

• Sota toki voi aiheuttaa traumoja ja mielentervysongelmia jotka sitten laukaisee väkivaltaan mutta jos tuo tyyppi olisi ollut pelkästään traumainen sodasta sehän olisi ampunut ketä vaan eikä sillä olisi ollu tarvetta julkaista misogynisia videoita. On totta että sotatraumat osittain saattoivat tehdä siitä sen mikä se oli mutta pääsyy siihenkin olivat naiset jotka ikäänkuin ottivat muovailuvahan ja loivat misogynistin.

• ainasamaasyyttämistä
        Harmaaritari kirjoitti:

Sota toki voi aiheuttaa traumoja ja mielentervysongelmia jotka sitten laukaisee väkivaltaan mutta jos tuo tyyppi olisi ollut pelkästään traumainen sodasta sehän olisi ampunut ketä vaan eikä sillä olisi ollu tarvetta julkaista misogynisia videoita. On totta että sotatraumat osittain saattoivat tehdä siitä sen mikä se oli mutta pääsyy siihenkin olivat naiset jotka ikäänkuin ottivat muovailuvahan ja loivat misogynistin.

Psykopaatit, harhaiset yms. usein kehittävät itselleen "vihollisen" ja kohteen jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tossakin on todennäköisempää se että on aina kohdellut naisia paskasti eikä sitä egoistina ole ymmärtänyt vaan uhriutunut.

Aivan sama jos joku "kiltti ja kunniallinen" stalkkaa ja ahdistelee naista koska nainen ei hänen mielestään ymmärrä kuinka "kiltti ja kunniallinen" mies on.

• Misogynia kuulostaa joltain kauneushoitolan kynsioperaatiolta.

..gynia, tai hiusten kynimiseltä? Kynitään takaraivo kananpe.setukaksi.
      Joo antaapa olla, ei tule muuta mieleen.

• mklbgflrt

Et ole koskaan kuullut naisten ruumiintoimintoihin liittyvästä lääketieteen alasta nimeltä gynekologia?

Kyllä gyneily mun mielessäni yhdistyy aika helposti kaikkeen naisiin liittyvään. Miso sen sijaan tuo mieleen lähinnä keiton, mitä en ole koskaan maistanutkaan.

• p950412

Vai ei? Naamasta jo näkee että selvä ätmi.

• Sinähän se olet aina ensimmäisenä julistamassa, että kyllä sen paskan tunnistaa...ja nyt ei sitten tunnistakaan.

Että miten se nyt taas olikaan..

• Itseasiassa olin mainita tyypin ylimielisestä ilmeestä joka jo kertoo minulle paljon mutta se olisi sotinut itse asiaa vastaan kun en usko naisten olevan niin tarkkasilmäisiä eikä varmaan myöskään ne jotka opettajaksi tyypin palkanneet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe