Onko kukaan parisuhteessa narsistin kanssa? Haluisin kuulla kokemuksia. Miten suhteeseen päädyin, missä vaiheessa huomasin ongelmia, oletko eronnut hänestä. Jos teillä on yhteisiä lapsia, niin miten narsisti vanhempi on vaikuttanut lapsiin? Onko suhteesta narsistiseen henkilöön seurannut mielenterveysongelmia, oletko joutunut käymää terapiassa yms? Jos et ole enää suhteessa häneen, niin miten olet selvinnyt vai oletko selvinnyt? Jos ei ole kokemuksia sinulla, mutta tiedät esim blogeja, niin voisitko linkata?
Narsistin kanssa suhteessa
8
219
Vastaukset
- Googleta
Googleta vaikkapa näitä:
suomi24 narsismi avioliitto mieheni erosimme jne."Googleta vaikkapa näitä:
suomi24 narsismi avioliitto mieheni erosimme jne. "
No mun mielestä ny kannattaa hakea tietoa ja lukea muualtakin kuin täältä suomi24 palstalta.
Esim. sanat narsisti vanhemmuus, antoi googlessa parisen sataa tulosta ja joukossa on ihan virallista ja tutkittua tietoakin.
Ei kannata pitäytyä pelkästään tämän suomi 24 narsismi palstan annissayhteenlaskutoimitus kirjoitti:
"Googleta vaikkapa näitä:
No mun mielestä ny kannattaa hakea tietoa ja lukea muualtakin kuin täältä suomi24 palstalta.
Esim. sanat narsisti vanhemmuus, antoi googlessa parisen sataa tulosta ja joukossa on ihan virallista ja tutkittua tietoakin.
Ei kannata pitäytyä pelkästään tämän suomi 24 narsismi palstan annissaedelliseen korjaus parisensataatuhatta tulosta
- HailAchtung
yhteenlaskutoimitus kirjoitti:
"Googleta vaikkapa näitä:
Ei kannata pitäytyä pelkästään tämän suomi 24 narsismi palstan annissaKas kun oletin että aloittaja tietää mistä kysyy ja on omalla tahollaan tehnyt tutkimusta jo toisaallakin ja ajattelin että hän on kiinnostunut myös näistä ei niin julkisista kertomuksista...
Että näin sitä oletellaan. Toinen olettaa että tietää mistä kysyy, toinen tietää että ei tiedä ja on syytä toimia toisin.
- Nocontact
Katselen Outi Nevanlinnan videoita Youtubelta. Tarinamme ovat erilaiset, mutta tuo todella tietää mistä puhuu!
- Ex-poika
Minulla on myös kokemusta parisuhteesta narsistin kanssa. Löysin aiheesta aivan uuden blogin narsistien uhrien foorumilta. Blogiin oli jo ehtinyt ilmestyä hyvää asiaa. Suosittelen! Osoite on https://vulne.ro
- pitkätaival
Alkoi vähän ennen yhteen menoa.
Luulin tilapäiseksi, mutta jäi jatkuvaksi. - Åouteq
34 vuotta. Helvettiä, minä rikki ja lapset rikki. Ai miksikö niin pitkään? Siitä helvetistä ei osaa irrota ja sitten kun lopulta osaisi, on liian paskana tehdäkseen enää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754