Ruotsin naisilla on kyllä asiat hyvin, jännämiehiä on sullottu varastot täyteen niin niitä varmaan riittää siellä tulevaisuudessakin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsin-vankilat-ovat-liian-taynna-kayttoaste-jopa-99-prosenttia-suomessakin-vankiluku-kasvaa-mutta-meilla-ei-silla-tavalla-ole-ongelmaa/7154380
Suomessa tilanne on paljon surkempi, käyköhän niin että tulevaisuudessa osa suomen naisista joutuu hakemaan jännämiehensä Ruotsista? Niistä tuontivehkeistä kun aina ei tiedä miten luotettavia ja historiakin hämärän peitossa nii n varmaan olisi parempi kun olisi omasta takaa riittävästi naisille jännämiehiä.
Ruotsin jännämiesvarastot täynnä
7
153
Vastaukset 7
- asjakuntoo
Tuomioita pitää lieventää, eihän vankila poista tekoa.
Suomen malli, esim taposta ensikertalainen istuu pari vuotta ja loput ehdollista. - jaksaajsksaa
Jaksaa kaksaa jaksaa kaks saa
- Joo.o
Eikö niissä Ruotsin varastoissa ole enimmäkseen sitä parempaa tummaa ainesta? Suominaisethan kiimoissaan repisi toisensa kappaleiksi jos niitä tulisi markkinoille.
- Kaisanoasaa
Naiset joutuu sinkkuja olemaan koska jännämiehet on vankilassa ja syntyvyys on sen takia vähentynyt suomessakin huomattavasti. Naisille pitää taata vapaa pääsy vankiloihin jotta saavat lapsia tehtyä.
Ei se sitä tarkoita, etteikö muut tavalliset miehet saisi lapsia hankituksi, vaikka sä itse oletkin joku naisettomuudesta kärsivä ätmluuseri. Sulla varmaan on aika huonot sosiaaliset taidot. kun et ole osanut naisia missään lähestyä. Turha sun siitä on naisia syyllistää, kun ei se heidän vikansa ole, jos sä oot itse ätmi ja sosiaalisilta taidoiltasi ihan surkea.
- Kaisanoasaa
DarkFear kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita, etteikö muut tavalliset miehet saisi lapsia hankituksi, vaikka sä itse oletkin joku naisettomuudesta kärsivä ätmluuseri. Sulla varmaan on aika huonot sosiaaliset taidot. kun et ole osanut naisia missään lähestyä. Turha sun siitä on naisia syyllistää, kun ei se heidän vikansa ole, jos sä oot itse ätmi ja sosiaalisilta taidoiltasi ihan surkea.
Sinäkin olet ätmiluuseri etkä koskaan saa naista.
Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451394
- 741244
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun1051006Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50935- 78832
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40808- 45801
- 67673
- 115668
- 77643