Pidättekö kielareista?

Eksyin vahingossa toiselle palstalle (romantiikka?), ja siellä oli ketju kielareista. Aihe on itsellenikin tuttu, joten kiinnostaa muiden mielipide.

Kielarit on mulle vähän sellainen turn off. Mikään ei ole yhtä ärsyttävää kuin kuumana käyvä epävarma nainen, joka haluaa vakuuttaa miehen siitä että nyt on tosi tilanne kyseessä ja miehelle olisi tarjolla kuuma kissa.

Jostakin syystä en ole koskaan törmännyt itsevarmaan naiseen joka tunkisi kieltään suuhuni, vaan kyse on aina naisista jotka eivät osaa edes suudella.

Mitä mieltä palstalaiset kielareista, pidättekö?

50

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yököttävääpaskaa

      En koske miestä kielellä enkä muullakaan.

      • Huulillasi?


      • yököttävääpaskaa
        Palstamäki kirjoitti:

        Huulillasi?

        Millään.


      • yököttävääpaskaa kirjoitti:

        Millään.

        Edes .itullasi?


      • yököttävääpaskaa
        Palstamäki kirjoitti:

        Edes .itullasi?

        Varsinkaan sillä.


      • yököttävääpaskaa kirjoitti:

        Varsinkaan sillä.

        Hahhah. Häivy vonkaamasta ketjussani.


    • Kuolaamiseksihan se yleensä menee..yyyyh,ei kiitos ^_^

    • No jos kumppani tykkää kielareista, niin sittenhän sen niitä tarvii saada. Tykkäänkö,niin kyllä ja ei.

      Enimmäkseen en. Sekopäänä taas menee muun kuolaamisen ohessa.

    • Lisäkysymys: Mikä tekee suudelmasta hyvän?

      • yököttävääpaskaa

        Kun mies pitää turpansa kaukana.


      • Intensiteetti, tunne suudelman antajaa kohtaan. Tunne sais välittyä...


      • mazy kirjoitti:

        Intensiteetti, tunne suudelman antajaa kohtaan. Tunne sais välittyä...

        Eikö mitään teknisiä vinkkejä?


      • Palstamäki kirjoitti:

        Eikö mitään teknisiä vinkkejä?

        Ei, kyllä sen sitten vaan tietää ja tuntee. Hyvä suudelma on sopiva tilanteeseen ja tunnelmaan.


      • saa.hävetä
        Palstamäki kirjoitti:

        Eikö mitään teknisiä vinkkejä?

        Noloa.


    • unissasi

      Pappa puutteessa. Pusut vain unessa. No haaveilkaa. :D

      • Pappa on tainnut pussailla enemmän kuin sinä tulet eläessäsi pussailemaan.


      • ei.irtoa
        Palstamäki kirjoitti:

        Pappa on tainnut pussailla enemmän kuin sinä tulet eläessäsi pussailemaan.

        Tainnut tosiaan, mutta eipä vaan enää irtoa muuta kuin hampaat yöksi lasiin. :D


      • ei.irtoa kirjoitti:

        Tainnut tosiaan, mutta eipä vaan enää irtoa muuta kuin hampaat yöksi lasiin. :D

        Omat hampaat, ja vieläpä erinomaisessa kunnossa.


    • pitkätukka-68

      »Jostakin syystä en ole koskaan törmännyt itsevarmaan naiseen joka tunkisi kieltään suuhuni, vaan kyse on aina naisista jotka eivät osaa edes suudella.»

      Olen sitten törmännyt ihan erilaisiin naisiin. Tai ehkä kyse on samasta kuin tanssissa; tarvitaan hyvä viejä.

      • Ehkä en vain osaa viedä kielitanssissa. Suudelmat sitävastoin sujuvat.


    • Köhii

      Vähän sama, kun herätä siihen, että tyyny on suun kohdasta kuolassa.

    • "Jostakin syystä en ole koskaan törmännyt itsevarmaan naiseen joka tunkisi kieltään suuhuni, vaan kyse on aina naisista jotka eivät osaa edes suudella. "

      Et ole tainnut törmätä itsevarmaan naiseen joka hyvä suutelija kielarilla tai ilman, sen siitä saa kun on kiire vain panemaan.

      • Nonono...

        Itsevarmat naiset osaavat suudella eivätkä yritä tunkea kieltä suuhun. Vain epätoivoiset naiset tunkevat kieltä suuhun kuvitellen sen olevan eroottista.


      • kiire

        Oikein.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Nonono...

        Itsevarmat naiset osaavat suudella eivätkä yritä tunkea kieltä suuhun. Vain epätoivoiset naiset tunkevat kieltä suuhun kuvitellen sen olevan eroottista.

        Ei sitä vain tungeta jos suudellaan eroottisesti kielisuudelma oikein, silloin maailma jää ulkopuolelle mutta turhaan kai koetan tätä selittää, jos et tiedä/osaa et voi tietää mitä tarkoitan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei sitä vain tungeta jos suudellaan eroottisesti kielisuudelma oikein, silloin maailma jää ulkopuolelle mutta turhaan kai koetan tätä selittää, jos et tiedä/osaa et voi tietää mitä tarkoitan.

        En ole koskaan käsittänyt mitä eroottista on kielisuudelmassa.

        Suutelemisesta pidän jos kumppani hallitsee taidon, mutta kielari on lähinnä säälittävää vonkaamista. Sen ainoa funktio on viestiä että nyt ollaan menossa panemaan.

        Suudelmassa on hellyyttä ja aistikkuutta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        En ole koskaan käsittänyt mitä eroottista on kielisuudelmassa.

        Suutelemisesta pidän jos kumppani hallitsee taidon, mutta kielari on lähinnä säälittävää vonkaamista. Sen ainoa funktio on viestiä että nyt ollaan menossa panemaan.

        Suudelmassa on hellyyttä ja aistikkuutta.

        Nimenomaan suudelmassa kielarinakin on hellyyttä ja aistikkuutta.

        Olet varmaan liikaa nuollut p..ua niin olet menettänyt kielestäsi herkyyden aistia, te p..nnuolijamiehethän toimitte kuin poottukoira tuossa videon lopussa näyttää:

        https://www.youtube.com/watch?v=HLmkzDyLsoM

        Ei ihme ettei aistilliset kielarit enää onnistu.


      • mikä.koira
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nimenomaan suudelmassa kielarinakin on hellyyttä ja aistikkuutta.

        Olet varmaan liikaa nuollut p..ua niin olet menettänyt kielestäsi herkyyden aistia, te p..nnuolijamiehethän toimitte kuin poottukoira tuossa videon lopussa näyttää:

        https://www.youtube.com/watch?v=HLmkzDyLsoM

        Ei ihme ettei aistilliset kielarit enää onnistu.

        Voe helev.ttiläinen :D


      • Sun kannattaisi katsella niitä daamenja muulata kuin lähipubista niin ei menisi survomiseksi. Toiset vaan osaa ja toiset ei mutta onhan se ymmärrettävää, itsekukin keskittyy siihen mitä pitää tärkeänä ja jos on tärkeää vain päästä panemaan on se suutelun taito ehkä jäänyt hätäisiltä opettelematta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sun kannattaisi katsella niitä daamenja muulata kuin lähipubista niin ei menisi survomiseksi. Toiset vaan osaa ja toiset ei mutta onhan se ymmärrettävää, itsekukin keskittyy siihen mitä pitää tärkeänä ja jos on tärkeää vain päästä panemaan on se suutelun taito ehkä jäänyt hätäisiltä opettelematta.

        En ole kiistänyt ettenkö olisi kohdannut hyviä suutelijoita, kyllä olen.

        Kielarit vain jostakin syystä tulee naisilta jotka eivät osaa edes suudella.


      • Palstamäki kirjoitti:

        En ole kiistänyt ettenkö olisi kohdannut hyviä suutelijoita, kyllä olen.

        Kielarit vain jostakin syystä tulee naisilta jotka eivät osaa edes suudella.

        Kyllä niitä on taitavia kielarinaisiakin. Vähän kokeneena ätminä jopa hieman ihmettelen ettet ole niitä siellä isolla kirkolla kohdannut. Jos olisin dissident varman kyökkäilisin nyt vian löytyvän suta itsestä mutta ehkä se on niissä naisissa. En tiedä mutta oliskohan tuosta opetusvideosta apua?:

        https://www.youtube.com/watch?v=MlsSrDjtpo8

        Sähän voisit siellä opiskeluissa ehdottaa niille ryhmäsi naisille että harjoittelisitte noita rankalaisia suudelmia porukalla kun on jäänyt semmoinen kuva ettei naiset osaa, ne varmaan intoa puhkuen tahtoisi näyttää että osaavatpas.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä niitä on taitavia kielarinaisiakin. Vähän kokeneena ätminä jopa hieman ihmettelen ettet ole niitä siellä isolla kirkolla kohdannut. Jos olisin dissident varman kyökkäilisin nyt vian löytyvän suta itsestä mutta ehkä se on niissä naisissa. En tiedä mutta oliskohan tuosta opetusvideosta apua?:

        https://www.youtube.com/watch?v=MlsSrDjtpo8

        Sähän voisit siellä opiskeluissa ehdottaa niille ryhmäsi naisille että harjoittelisitte noita rankalaisia suudelmia porukalla kun on jäänyt semmoinen kuva ettei naiset osaa, ne varmaan intoa puhkuen tahtoisi näyttää että osaavatpas.

        Suudelmista olen aina tykännyt kun on sattunut kohdalle hyvä suutelija, mutta kielarit ei vain toimi.

        Katsoin vähän tuota videota, tuossahan kieltä ei tungettu kurkkuun vaan touhu oli jopa lähempänä perinteistä suutelemista kuin sellaista kielisuutelua jota kiimaiset naiset harrastavat.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Suudelmista olen aina tykännyt kun on sattunut kohdalle hyvä suutelija, mutta kielarit ei vain toimi.

        Katsoin vähän tuota videota, tuossahan kieltä ei tungettu kurkkuun vaan touhu oli jopa lähempänä perinteistä suutelemista kuin sellaista kielisuutelua jota kiimaiset naiset harrastavat.

        No ei tietenkään tungeta kurkkuun, olen kyllä vähän ihmeissäni tästä ettet ole mistään saanut hyviä kielareita kun luulisi sulla kuitenkin tilaisuuksia olleen sen verran että olisi sattunut hyviäkin sekaan. Taidankin laittaa avauksen hieman tähänkin asiaan liittyen ennen kuin menen nukkumaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ei tietenkään tungeta kurkkuun, olen kyllä vähän ihmeissäni tästä ettet ole mistään saanut hyviä kielareita kun luulisi sulla kuitenkin tilaisuuksia olleen sen verran että olisi sattunut hyviäkin sekaan. Taidankin laittaa avauksen hieman tähänkin asiaan liittyen ennen kuin menen nukkumaan.

        Kielarit pitäisi ottaa oppiaineeksi toisen asteen oppilaitoksissa. On surullista kuinka huonoilla teknisillä taidoilla varustetut naiset survovat kieltään miesten suuhun.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kielarit pitäisi ottaa oppiaineeksi toisen asteen oppilaitoksissa. On surullista kuinka huonoilla teknisillä taidoilla varustetut naiset survovat kieltään miesten suuhun.

        Joo, tein avauksen kun itsekin taas kerran petyin naisiin. Ihan oikeasti olen yllättynyt sun avautumisesta tässä asiassa kun olisin kyllä luullut että olisit useinkin saanut hyviä kielareita. Minäpä olen, ainakin jokusen kerran. Ihan hyvin palstaätmiltä jos se tosiaan on noin harvinaista, nyt voin kuolla onnellisena olematta katkera panomiehille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tein avauksen kun itsekin taas kerran petyin naisiin. Ihan oikeasti olen yllättynyt sun avautumisesta tässä asiassa kun olisin kyllä luullut että olisit useinkin saanut hyviä kielareita. Minäpä olen, ainakin jokusen kerran. Ihan hyvin palstaätmiltä jos se tosiaan on noin harvinaista, nyt voin kuolla onnellisena olematta katkera panomiehille.

        Voit kuolla hymy huulillasi, hyvät kielisuutelut ovat harvinaisia. Tyypillisempää on kieli kurkkuun tyyliset naiset.


      • toivomus.ilmaan
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tein avauksen kun itsekin taas kerran petyin naisiin. Ihan oikeasti olen yllättynyt sun avautumisesta tässä asiassa kun olisin kyllä luullut että olisit useinkin saanut hyviä kielareita. Minäpä olen, ainakin jokusen kerran. Ihan hyvin palstaätmiltä jos se tosiaan on noin harvinaista, nyt voin kuolla onnellisena olematta katkera panomiehille.

        Jos voisin, niin pyytäisin sulta lupauksen, ettet leikilläsikään nimittäisi itseäsi ätmiksi (ks. ns. "sisäinen puhe").

        Syviä suudelmia ei varmasti voi kokea nautinnoksi, jos suutelijaa ei rakasta. Silloin ne ovat ällöttäviä, pelkkä ajatuskin sellaisesta ällöttää. Johtunee siitä, että suussa on valtavasti bakteereja.


    • viisas.pysyy.kaukana

      Voi vaan kuvitella, missä se miehen kieli on aiemmin ollut. Hyi hel.etti.

      • viisas.pysyy.kaukana

        Suu on syömistä varten. Työntäkää k.siset m.lkkunne ihan jonnekin muualle. Parhaiten toimii sullakin oma käsi. Ja siinäkin se voi lyhetä.

        Hyi. Mieti sitä.


    • elluhalloyb

      entisen kumppani.....hänen kanssaan kialarit ihanii...
      HARMAARITARI oikees kialari on taito laji...
      mut en harrastaisi enää..kun ei kukaan osaa oikein...

    • Kiihkeäkieli

      Kyllä. Aamulla pääsen taas kielileikkimään ;)

    • tykkäätaiei

      No se ettei sinulla ole kokemusta ei tarkoita etteikö sellaista olisi olemassa, jollet asiasta tykkää niin sitten et tykkää.

    • pitkätukka-68

      Mikä se sellainen suudelma on, jossa ei löydy yhteistä kieltä?

    • wanhaämmä

      Suuteleminen on tunnustelua. Jos siinä ei löydy yhteistä kehonkieltä, en jatka harjoituksia.

      • "Suuteleminen on tunnustelua."

        Juuri näin. Suurin osa naisista osaa suudella, mutta jostakin syystä ne jotka eivät osaa suudella, yrittävät ehkä jäljitellä kielareilla yhdyntää. Siltä se ainakin tuntuu.

        Kieli kurkkuun, silmät kiinni ja roikutaan miehessä kuin hukkuva oljenkorressa. Se on järkyttävää.


      • wanhaämmä
        Palstamäki kirjoitti:

        "Suuteleminen on tunnustelua."

        Juuri näin. Suurin osa naisista osaa suudella, mutta jostakin syystä ne jotka eivät osaa suudella, yrittävät ehkä jäljitellä kielareilla yhdyntää. Siltä se ainakin tuntuu.

        Kieli kurkkuun, silmät kiinni ja roikutaan miehessä kuin hukkuva oljenkorressa. Se on järkyttävää.

        Panetko silti?


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Panetko silti?

        En.

        Kyllä panemisen edellytyksenä on se, että voin edes humalassa kokea viehätyksen tuntua. Kielellään minua raiskaava nainen etoo.


      • wanhaämmä
        Palstamäki kirjoitti:

        En.

        Kyllä panemisen edellytyksenä on se, että voin edes humalassa kokea viehätyksen tuntua. Kielellään minua raiskaava nainen etoo.

        On sulla murheet. Irtoseksiä pitäisi saada, mutta siihen suostuvat naiset ei osaa sua miellyttää :)


      • wanhaämmä kirjoitti:

        On sulla murheet. Irtoseksiä pitäisi saada, mutta siihen suostuvat naiset ei osaa sua miellyttää :)

        Vetelet mutkat suoriksi.

        Puhun tässä vain naisista jotka eivät osaa suudella. He ovat vähemmistö.


      • pitkätukka-68
        Palstamäki kirjoitti:

        Vetelet mutkat suoriksi.

        Puhun tässä vain naisista jotka eivät osaa suudella. He ovat vähemmistö.

        On todellakin vähemmistö ainakin omien kokemusten perusteella.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe