Miten saan nopeasti rahaa.

Moi, oon 12 vutta vanha ja tarviisin nopeesti kasaan 300e uutta puhelinta varten?

6

357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimihenkilö

      Olet 12-vuotias, etkä tarvitse 300 euron puhelinta.

    • Omyritäjä

      Sinun iässäsi ei paljoa voi tehdä, pyydä joulu- syntymäpäivä lahjaksi rahaa. Voit ehkä myös kysyä sukulaisilta tai naapureilta jos nämä tarvitsisivat vaikka ikkunan pesussa apua tai nyt talven tullessa myöhemmin lumitöissä. Pulloja keräämällä. Oikein muuta en tuon ikäiselle keksi, mutta olen kyllä samaa mieltä ylemmän kanssa, tarvitsetko todella mitään 300 euron puhelinta.

    • kimmo266

      mene töihin:3

    • ipuopopo

      onko sun tikkarissa jo karvoja

    • karakallionmiika

      Sain viikossa auttamalla naapureita 180 euroo kun aloitin ja nyt on useita naapureita jota autan, saan nyt 250-300euroo viikossa.
      Ihan joka päivä on pyörällä ulkoiluttaa koiraa ja kaikenlaista hommaa, lumitöitä, kaupassa käyntiä ja yhden invaliidin seurana kauppamatkoilla.
      On mun tikkarissa jo karvoja ja jos näytän niin paljonko siitä saisi? Se on sellainen normaali tuppikalu 12-13cm kovana.

    • ffffdfdfdf

      näytä sitä naapurin mummolle
      ilman tekareita se voi tehdä sulle ns ienjumppaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2675
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2121
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      59
      2105
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1949
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      61
      1821
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1738
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1459
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1281
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1125
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1109
    Aihe