Perjantain lällyt

Pujis kuulolla?

58

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. KamuMiesPalvelut on nyt Tauolla.. ;D

• #KamuMiestenHyväksiKäyttölleStop.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

#KamuMiestenHyväksiKäyttölleStop.. ;D

Eläs nyt ala Nuusku!! Kamumiehiä tarvitaan, ne voi piristää päivää kuten kaverit piristää!☺️

Pujis laittaa kivoja lällyjä, sä taas laitat romanttisia tanssibiisejä...👍 Aika pehmoja poikia täällä...hyvä vaan. Pehmikset on kivoja, kovikset ei ole.🤘

• mazy kirjoitti:

Eläs nyt ala Nuusku!! Kamumiehiä tarvitaan, ne voi piristää päivää kuten kaverit piristää!☺️

Pujis laittaa kivoja lällyjä, sä taas laitat romanttisia tanssibiisejä...👍 Aika pehmoja poikia täällä...hyvä vaan. Pehmikset on kivoja, kovikset ei ole.🤘

.. Eipäs Yhtään Yritetä Siellä!!!.. ;D

.. Esitän RikinKatkuisen VastaLauseeni Naisten Harrastamalle KamuMiesten HyväksiKäytölle.. ;P

.. Pitäiskö perustaa oikein Järjestö?.. Vaiks sellainen, kuin.. HyväksiKäytetytKamuMiehet ry.. Vai olisko KamuMiesKäyttäjienUhrit ry parempi?.. Noh.. Täytynee pohtia tätä asiaan.. TodPahaksi menneestä Tilanteesta on kuitenkin kyse.. Tärkeällä asialla siis oltais.. ;P

#PelastakaaKamuMiehet

.. Eipäs Yhtään Yritetä Siellä!!!.. ;D

.. Esitän RikinKatkuisen VastaLauseeni Naisten Harrastamalle KamuMiesten HyväksiKäytölle.. ;P

.. Pitäiskö perustaa oikein Järjestö?.. Vaiks sellainen, kuin.. HyväksiKäytetytKamuMiehet ry.. Vai olisko KamuMiesKäyttäjienUhrit ry parempi?.. Noh.. Täytynee pohtia tätä asiaan.. TodPahaksi menneestä Tilanteesta on kuitenkin kyse.. Tärkeällä asialla siis oltais.. ;P

#PelastakaaKamuMiehet

Hehe, eiii täällä yritetä hyväksikäyttää, houkutella esiin vaan koloistaan.😃

Hei kuules nyt, miehet on kokemukseni mukaan vallan mainioita kamuja, ei tietenkään kaikki pysty tai haluakaan olla, mutta ne jotka pystyy ja haluaa...

Eihän kamuja käytetä hyväksi, päinvastoin. Kamuja vaalitaan.😊

• mazy kirjoitti:

Hehe, eiii täällä yritetä hyväksikäyttää, houkutella esiin vaan koloistaan.😃

Hei kuules nyt, miehet on kokemukseni mukaan vallan mainioita kamuja, ei tietenkään kaikki pysty tai haluakaan olla, mutta ne jotka pystyy ja haluaa...

Eihän kamuja käytetä hyväksi, päinvastoin. Kamuja vaalitaan.😊

.. Juuri Tuollaista MustanValkoiseksi Maalausta ja SeireeninLaulantaa Kaikki KamuMiesten(kin) HyväksiKäyttäjät Aina Harrastaa.. ;D

.. Alkaa tuntumaan siltä, että täytyy alkaa pitämään Enemmän&Vahvemmin tätä(kin) aihetta Framilla.. ;P

#TörkeetHyväksKäyttöö.. ;D

.. Juuri Tuollaista MustanValkoiseksi Maalausta ja SeireeninLaulantaa Kaikki KamuMiesten(kin) HyväksiKäyttäjät Aina Harrastaa.. ;D

.. Alkaa tuntumaan siltä, että täytyy alkaa pitämään Enemmän&Vahvemmin tätä(kin) aihetta Framilla.. ;P

#TörkeetHyväksKäyttöö.. ;D

Höpsi pöpsis...kunhan jekkuilet!

:D

https://www.youtube.com/watch?v=3x2ABSAMVno

Sulle...

• mazy kirjoitti:

Höpsi pöpsis...kunhan jekkuilet!

:D

https://www.youtube.com/watch?v=3x2ABSAMVno

Sulle...

.. Eipäs kuule Aleta Vitsailee Vakavalla Aiheella.. ;P

.. Biisistä.. Juuri noin Varmaan TodMonelle KamuMiehelle Just Käy.. Jos/kun eivät toimi/käyttäydy jne. Tahdotulla Tavalla.. ;(

#TörkeetKäytöst.. ;D

.. Eipäs kuule Aleta Vitsailee Vakavalla Aiheella.. ;P

.. Biisistä.. Juuri noin Varmaan TodMonelle KamuMiehelle Just Käy.. Jos/kun eivät toimi/käyttäydy jne. Tahdotulla Tavalla.. ;(

#TörkeetKäytöst.. ;D

Nuuskumuusku, enhän minä vitsaile. Ihan vakavissani olen, niinko aina. :D

Bang bang...

https://www.youtube.com/watch?v=0AIlz08fZos

Queen...

• reiskaa.eetteriin
      • Siinä on tunnetta, rakkauteen kannattaa uskoa. Rakkaus on kantava voima, se on voimista voimakkain...👍

• otasyliin

• Tää olikin ihan uus mulle, hyvät sanat. Toteutuuko?☺️

• Jannaaaaa
      • Ooooo, kiitos. 😀

Oli kaunista, kyllä iski tuonne romantikon sisimpään sulosesti. Kiitos.☺️

• mazy kirjoitti:

Ooooo, kiitos. 😀

Oli kaunista, kyllä iski tuonne romantikon sisimpään sulosesti. Kiitos.☺️

Aloituksen voisi tulkita myös niin, että minulle on lälly tulossa :D

• pujotteIija kirjoitti:

On! Mä vielä mietin mikä olis hyvä. :D

• pujotteIija kirjoitti:

No tässä on lälly sulle. :)

https://youtu.be/W379rP-rzDU

onko liika imelää? :D

• mazy kirjoitti:

Katos kun teitä romanttisia miehiä tää maailma tarttis enemmänkin, niin lällyjä vaan enempi tänne. Pidetään se romanttisuus hengissä. :D

• mazy kirjoitti:

Ei ollenkaan liian imelä, juuri tuollainen lällyn täytyykin olla, kaunis laulajakin

• mazy kirjoitti:

Katos kun teitä romanttisia miehiä tää maailma tarttis enemmänkin, niin lällyjä vaan enempi tänne. Pidetään se romanttisuus hengissä. :D

Ja sinkut palsta tarvis enemmän romanttisia naisia :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ei ollenkaan liian imelä, juuri tuollainen lällyn täytyykin olla, kaunis laulajakin

Mainiota!!! :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ja sinkut palsta tarvis enemmän romanttisia naisia :D

Niin tarviskin, sit vapaita naisia mitkä kaappais tommoset ukkokullat mukaansa, eikä päästäs koskaan kainalostaan pois. Paitsi pissalle ja syömään. ;D

• Late.laulaa
      • Mä kuuntelen korvat höröllään näitä läppäriltä...sanat toimii. Aika asenteella vetää..

https://youtu.be/7wUQj7k1PLU

Kimpale kultaa..😃

• Vesterinen
    • rannoilla.autioilla
      • Dissident puskasta pois , ota nikkis käyttöön. :D

• vaiks.sais.kyllä.olla
        mazy kirjoitti:

Dissident puskasta pois , ota nikkis käyttöön. :D

Ei ollut nyt Disse.

• vaiks.sais.kyllä.olla kirjoitti:

Ei ollut nyt Disse.

Höh, tutka meni rikki. :D

• kukkuluuruuta
        mazy kirjoitti:

Dissident puskasta pois , ota nikkis käyttöön. :D

No joko on ikävä? :oD

Minusta tässä ois hyvää Edua...

https://youtu.be/G5qRA47zMP0

Sä oot rekannut Mazyn näköjään? :o)

• kukkuluuruuta kirjoitti:

No joko on ikävä? :oD

Minusta tässä ois hyvää Edua...

https://youtu.be/G5qRA47zMP0

Sä oot rekannut Mazyn näköjään? :o)

OLI IKÄVÄ!!!!! :D

Missä oot luurannut, no hölmö kysymys. Mussukkas viekussa tietty. <3

• hitsinpimpulasentään
        mazy kirjoitti:

OLI IKÄVÄ!!!!! :D

Missä oot luurannut, no hölmö kysymys. Mussukkas viekussa tietty. <3

NO VOI PENTELE! :oD

No mä oon tietoisesti pitänyt taukoa ja vieläkään en samalle höngälle haluis takaisin palstalle, oon ihan mietiskellyt itsekseen ja tietty sen murusen kanssa kahden asioita. :o)

Ehkä sellaista kevyttä rupattelua on ikävä tietty... tää on mukavaa. :o)

• sopiipalstalle
        hitsinpimpulasentään kirjoitti:

No mä oon tietoisesti pitänyt taukoa ja vieläkään en samalle höngälle haluis takaisin palstalle, oon ihan mietiskellyt itsekseen ja tietty sen murusen kanssa kahden asioita. :o)

Ei ehkä ihan lälly, mutta hyvä...

https://youtu.be/K7wBGozsLDo

Hectori on hyvä... :o)

• hitsinpimpulasentään kirjoitti:

Pikku breikit on joskus tarpeen. Mä aattelin kans kohtsilleen hiukan vetäytyä enemmän kotihommiin. Joulu lähestyy ja tänä vuonna ei ole enää näyttöjä, helpottas olemista ja elämistä. Vain töitä ja työn parissa oppimista, mut ei koulutuntejakaan.

Sit olen leikkausjonossa, voip tulla koska vaan peruutuspaikka ja sit maataan laverilla. Niin ehtis touhuu kotona vähän rästihommia alta pois. ☺️

Ja muksut tarttis mun aikaa enempi.

• sopiipalstalle kirjoitti:

Ei ehkä ihan lälly, mutta hyvä...

https://youtu.be/K7wBGozsLDo

Hectori on hyvä... :o)

Kyllähän tähän saa laittaa lällyjen lisäksi mistä tykkää..🤘

Vai saako?!

Pikkujoulun viettäjä palas jo reissultaan ( ei jaksanu lähteä jatkoille), tartten mennä turistamaan sen kanssa kuin huomenna olikaan aikomus kenties päivää viettää...😛

Hyvää isänpäivää iseille...muille hyvää sunnuntaipäivää kummiskin. ☺️ Öits!

• huii
        mazy kirjoitti:

Pikku breikit on joskus tarpeen. Mä aattelin kans kohtsilleen hiukan vetäytyä enemmän kotihommiin. Joulu lähestyy ja tänä vuonna ei ole enää näyttöjä, helpottas olemista ja elämistä. Vain töitä ja työn parissa oppimista, mut ei koulutuntejakaan.

Sit olen leikkausjonossa, voip tulla koska vaan peruutuspaikka ja sit maataan laverilla. Niin ehtis touhuu kotona vähän rästihommia alta pois. ☺️

Mikä leikataan?

• lukutoukkana
        mazy kirjoitti:

Joo, ne on. Oikeastaan mietin, että olikin aika jo ottaa uusia suuntia kaikellatapaa. Ehkä palstahommat oli yksi etappi. Kivoja tyyppejä tullut vastaan, niinkuin sä, mutta oikea elämä se on oikeaa elämää. Siihen pitää panostaa. :o)

No samat hommat, että leikkausta odotellaan täälläkin. Vähän urheiluvammaa pukkas, niin ehkä piakoin joutuu saikulle ja itsekseen asuvana omakotitalossa asettaa hiukkasen haastetta täällä syrjäkylillä. Mutta eiköhän se jotenkin siitä. :o)

Mä oon lukenut sellaisen kirjailijan kirjaa kuin Mark Manson ja kirja on kuinka olla piittaamatta paskaakaan. Ihan huikean hyvä opus. Siis aikalailla mun omaa mantraa, mutta saa siihen toisenlaista näkökulmaa. Oman itsensä vastuuttaminen on siinä selostettu hyvin ja arvomaailman uudelleenarviointi, ynnä se, miten sen mittaa, on hyvin siinä huomioitu. Suosittelen.... Siinä näet miten oikeilla jäljillä oletkaan tuossa lapsille ajan antamisessa. :o)

• nukunmasamoi
        mazy kirjoitti:

Kyllähän tähän saa laittaa lällyjen lisäksi mistä tykkää..🤘

Vai saako?!

Pikkujoulun viettäjä palas jo reissultaan ( ei jaksanu lähteä jatkoille), tartten mennä turistamaan sen kanssa kuin huomenna olikaan aikomus kenties päivää viettää...😛

Hyvää isänpäivää iseille...muille hyvää sunnuntaipäivää kummiskin. ☺️ Öits!

Öits vaan....

• Kurkelan.Jossu
      • No ainakin nukkua tarttis välillä. x)

Johanna on <3

• Samppaaaa
    • chisu.hoilottaa
    • Putroa
    • putro.osaa
    • helmiä_sioille
      • On vieläkin biisi joka vaikuttaa..

• MuttaHyvä
      • Tää on hyvä, bittersweet sanoisin. Nick Gaven maskuliininen ääni ja Kylien naisellinen pehmeä ääni, istuu hyvin samaan biisiin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1514
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1465
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1134
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      122
      1082
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      756
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      701
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      141
      671
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      376
      582
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe