Suomeen pitäisi saada lapsettomien päivä

eilastaeikäpask

On ihan väärin että äideille ja isille on oma päivä, mutta meille lapsettomille ei.

Mihin päivämäärään haluaisitte lapsettomien päivän sijoitettavan?

25

402

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfdsfsdf

      Silloin kun on kansainvälinen lapsettomien päivä.

    • Nainen39vee

      Lapsettomien lauantai on joka vuosi toukokuussa.

      • tokalauantai

        Taitaa "äitienpäivän aatto" olla hyvä kohta, siis 7.-13.5. välinen lauantai.


    • Kumma ettei oo vielä nämä sukupuolettomat vanhemmat alkanu omaa päiväänsä huutamaan, tai varmaan ovatkin.

    • Sekin on eroteltava vielä omasta halustaan lapsettomiin ja sitten tavan tuhkamuniin ja tuhkavittuihin.

    • sinkku_m

      Minulla on joka päivä lapseton päivä.

    • Mihin tarvii mitään erityistä juhlapäivää, lapsettomat tai vanhemmat? Joka päivä on isänpäivä ja äidinpäivä tai lapsettoman päivä..tai pitäs olla. Juhlapäivät on markkinataloutta varten eritoten..jotta olisi sekin päivä yhtä kulutusjuhlaa.

      Kuolleitakin voi muistella joka ikinen päivä, siihinkään mitään erityistä päivää tarvita.

      • Isänpäivä on hyvä juttu, mutta äitienpäivä on joutava kulutusjuhla. Isillä ei mopo karkaa käsistä vaan me osaamme juhlia pienieleisesti.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Isänpäivä on hyvä juttu, mutta äitienpäivä on joutava kulutusjuhla. Isillä ei mopo karkaa käsistä vaan me osaamme juhlia pienieleisesti.

        No meillä ne menee molemmat päivät samalla kaavalla. Lapsilta tulee kortti tai pari, mahdollisesti hoidossa tehty lahjakin. Minä teen isukille täytekakun ja isäntä tekee, jos jaksaa kääretortun tai kakun mulle. Ei se aina ole muistanut koko päivää.🤣

        Joskus käydään syömässä jossain tai mun vanhemmilla ( isän/äidin päivänä)..huomenna ei suunnitelmia. Paitsi teen lasten kanssa kakun..muksut antaa lahjansa/ korttinsa. Mä annan halin ja suukon,kippaan kahvit ja kakut sänkyyn tai pöydälle.😆


      • mazy kirjoitti:

        No meillä ne menee molemmat päivät samalla kaavalla. Lapsilta tulee kortti tai pari, mahdollisesti hoidossa tehty lahjakin. Minä teen isukille täytekakun ja isäntä tekee, jos jaksaa kääretortun tai kakun mulle. Ei se aina ole muistanut koko päivää.🤣

        Joskus käydään syömässä jossain tai mun vanhemmilla ( isän/äidin päivänä)..huomenna ei suunnitelmia. Paitsi teen lasten kanssa kakun..muksut antaa lahjansa/ korttinsa. Mä annan halin ja suukon,kippaan kahvit ja kakut sänkyyn tai pöydälle.😆

        Että kai tuo on isistä ja äitistä kii, kuinka pal kulutusjuhlaan tykkää sijottaa..😃


      • mazy kirjoitti:

        Että kai tuo on isistä ja äitistä kii, kuinka pal kulutusjuhlaan tykkää sijottaa..😃

        .. Kaupallinen KulutusJuhla Manipulointi jne. Pitäisi kieltää ihan Lailla.. Eiköhän Homma siitä aikast nopeasti Rauhoituisi.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kaupallinen KulutusJuhla Manipulointi jne. Pitäisi kieltää ihan Lailla.. Eiköhän Homma siitä aikast nopeasti Rauhoituisi.. ;P

        Ei kai bisnesihmiset semmosta nyt anna kieltää...sama kun eläimistä maksaminen pitäis kieltää kokonaan. Loppus eläimien tehtailukin, kun ei niillä voi tienata. Myös kaikki manipuloiminen geeneillä...ei heru rahaa, ei heru eläimienkään kauppatavarana pitämistä. Bisnekset alas...

        Kyllä se vaan itte tarttee kaikki älytä ja kieltäytyä semmosesta mitä ei kannata..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Isänpäivä on hyvä juttu, mutta äitienpäivä on joutava kulutusjuhla. Isillä ei mopo karkaa käsistä vaan me osaamme juhlia pienieleisesti.

        Kyllä musta enemmänkin nykyään isänpäivä on enemmänkin tavarajuhla kun kaikki jutut on muutenkin käännetty päälaelleen. Ja tottahan se on että miehille myydään joitain tuotteita kallimmaalla ihan sen varjolla että se on "miesten", niinku esimerkiksi miesten hammastahna, no tämä nyt on ääriesimerkki ja hulluin tietenkin kaikista.


      • mazy kirjoitti:

        Ei kai bisnesihmiset semmosta nyt anna kieltää...sama kun eläimistä maksaminen pitäis kieltää kokonaan. Loppus eläimien tehtailukin, kun ei niillä voi tienata. Myös kaikki manipuloiminen geeneillä...ei heru rahaa, ei heru eläimienkään kauppatavarana pitämistä. Bisnekset alas...

        Kyllä se vaan itte tarttee kaikki älytä ja kieltäytyä semmosesta mitä ei kannata..

        .. No Ei Anna Ei.. ;D

        .. Ja, kun (Varsinkin Nyky..) Poliitikot/Päättäjät ovat niiden MarioNettejä, niin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. No Ei Anna Ei.. ;D

        .. Ja, kun (Varsinkin Nyky..) Poliitikot/Päättäjät ovat niiden MarioNettejä, niin.. ;P

        No nIImPä!! Raha raha raha.... go and go. Just juttelin pitkät tovin vanhempieni kanssa näistä kaikenmaailman rahahommista, rakkaudesta, lahjoista, perinnöistä yms. Toisen ihmisen aika ja auttaminen on rahaakin parempi lahja.

        On se semmosta.. :(


      • mazy kirjoitti:

        No nIImPä!! Raha raha raha.... go and go. Just juttelin pitkät tovin vanhempieni kanssa näistä kaikenmaailman rahahommista, rakkaudesta, lahjoista, perinnöistä yms. Toisen ihmisen aika ja auttaminen on rahaakin parempi lahja.

        On se semmosta.. :(

        .. Jeps.. Harmi vain, että TodMonet Persestelevät&Outoilevat aikast paljon noissa Auttamis&AjanAntamisJutuissakin.. Ihan Laskelmoidusti&Tahallisesti.. ;P

        .. Silloin kun Silmät Alkoivat aueta, niin Tajus tuonkin jutun Paremmin.. SiniSilmänä, kun sitä on niin Syvällä Siellä omassa SatuMaassa, mikä Poikkeaa Aikast Paljonkin tästä NarsuMarsuLandiasta.. ;P

        .. Mut joo.. Sellasta Se.. Vain Elämää.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Harmi vain, että TodMonet Persestelevät&Outoilevat aikast paljon noissa Auttamis&AjanAntamisJutuissakin.. Ihan Laskelmoidusti&Tahallisesti.. ;P

        .. Silloin kun Silmät Alkoivat aueta, niin Tajus tuonkin jutun Paremmin.. SiniSilmänä, kun sitä on niin Syvällä Siellä omassa SatuMaassa, mikä Poikkeaa Aikast Paljonkin tästä NarsuMarsuLandiasta.. ;P

        .. Mut joo.. Sellasta Se.. Vain Elämää.. ;D

        Parempi pysytellä omassa landiassa, pysyy asiat järjestyksessä. ☺️👍

        Oma kupla on aika kiva kupla....oon huomannu


      • mazy kirjoitti:

        Parempi pysytellä omassa landiassa, pysyy asiat järjestyksessä. ☺️👍

        Oma kupla on aika kiva kupla....oon huomannu

        .. Se on Helpommin sanottu, kuin Tehty.. Tiäl.. NarsuMarsujenPlaneetalla.. ;D

        .. Mut joo.. Elämä on Valintoja.. Ja Valinnoilla Hintansa.. TämäTästä.. Taas Tällä Kertaa.. =)


    • ahdistaa

      Ajattelin tehdä pyhäinpäivästä oman juhlapäivän. Olen jäänyt yksinäiseksi ja lapsettomaksi, olen kuollut henkisesti ja toivottavasti kohta myös fyysisesti. Se olisi voisi olla sopiva päivä juhlia niitä aikoja kun oli vielä elossa.

    • Ötmitys

      Ätmille ja rumille miehille myöskin pitää saada oma päivä tai mielellään kokonainen viikko.
      Sopiva ajankohta on juhannus, jolloin yleensäkin miehet ja naiset muhinoi keskenään.
      Ätmien ja rumien miesten viikolla voitaisiin valistaa ja muistuttaa ns. normaaleja miehiä ja naisia, joilla ei ole kumppanin saamisen suhteen mitään ongelmia, ettei se ole ätmeillä ja rumille miehillä yhtä helppoa ja autuasta.

      • Sitähän ne on kaikki uskonnolliset juhlapyhät, pappien markkyyriysvihkimystä munaellen.


    • Mitä ihmeessä lapsettomat miehet millään päivällä tekisivät kun ei kukaan niille ostaisi mitään lahjoja kuitenkaan eivätkä naiset antaisi lämpöä ja hellyyttä sinäkään päivänä. Sityten ymmärtäisin jos ihan hallistustasolta semmoisena päivänä muistettaisiin lapsettomille erityisesti vittuilla, määrättäisiin jokin lapsettomuusvero vaikka niin muistaisivat että ovat täällä ainoastaan lapsellisten kuluja kattamassa työmuurahaisina, Päivän uutisanti voisi olla vaikka ihanaa mamutusta ja muuta, yle esittäisi koko päivän onnellisia suomiakka-ulkkisukko pariskuntia värikkäinen lapsineen.

    • niinsemenee

      Siis avioehtoa ehdottaneitten päivä olisi sama asia.

    • huomennanähdään

      Voitaisi vielä viettää lapsellisten aikuisten päivää niin tulisi loputkin kuitattua.

      Kaikilla syntyneillä on äiti ja isä tavalla jos toisella joten yksikään asiasta arvosteleva ei ole asian ulkopuolella. Muu on turhaa lätinää.

    • Järjetöntätouhua

      Ei hyvää päivää tätä touhua! Tämä yhteiskunta menee niin väärään suuntaan, ku kellekkää ei saa tulla paha mieli! Entäs sinkut? Pitäiskö juhlia? Liputuspäivän kera? Leksitäänkö lisää? Päästään juhlimaan joka päivä jotaki, ei tartte lippuakaa ottaa tangosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe