Nainen! Te haluatte olla niin tasa-arvoisia!

SepeteusKyrpäläinen

Mutta: Osaisitteko esimerkiksi kehittää oluthanan kromilla päällystämiseen tarvittavan kemiallisen reaktion prosessimallin teoreettisesti ja teollisesti?

(retorinen kysymys, HIRN)

Eli jos haluttaisiin naisista tasa-arvoisia meidän tarvitsisi muuttaa maailmaa niin että sen perustoiminnot koostuisivat chakra kivien insnööriyksestä ja horoskooppien tieteellisestä analyysistä.

(dont hold youre breth)

17

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh, se hanahan käy hyvin yhteen naisen tekemän keksinnön eli oluen kanssa.

      • Silti miehet käyttävät enimmän osan tuotetusta oluesta.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Silti miehet käyttävät enimmän osan tuotetusta oluesta.

        Heh, en mä oikeesti tiedä kuka sen oluen keksi.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Heh, en mä oikeesti tiedä kuka sen oluen keksi.

        En minäkään.

        Miehet sitä kuitenkin lipittävät. Persut, ätmit ja monet muut...kromatuista hanoista, pulloista, tölkeistä...


      • hipsteriolutta
        Palstamäki kirjoitti:

        En minäkään.

        Miehet sitä kuitenkin lipittävät. Persut, ätmit ja monet muut...kromatuista hanoista, pulloista, tölkeistä...

        Tarvitseeko sitä erikseen edes keksiä? Vedessä liotettu vilja alkaa käymään ihan itsekseen ja jonkinlaista kiljua saadaan.


      • hipsteriolutta kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä erikseen edes keksiä? Vedessä liotettu vilja alkaa käymään ihan itsekseen ja jonkinlaista kiljua saadaan.

        Noinhan se on mennyt.

        Jotakin oivallusta on silti vaadittu siihen että on ymmärretty mikä on ollut se prosessi joka on mahdollistanut käymisen. Ilman tuota oivallusta olisi jäänyt toinen satsi tekemättä.


      • hipsteriolutta
        Palstamäki kirjoitti:

        Noinhan se on mennyt.

        Jotakin oivallusta on silti vaadittu siihen että on ymmärretty mikä on ollut se prosessi joka on mahdollistanut käymisen. Ilman tuota oivallusta olisi jäänyt toinen satsi tekemättä.

        Häh? Ei lihan paistamiseenkaan tarvita ymmärrystä siitä, mitä prosesseja paistuvassa lihassa tapahtuu.


      • hipsteriolutta kirjoitti:

        Häh? Ei lihan paistamiseenkaan tarvita ymmärrystä siitä, mitä prosesseja paistuvassa lihassa tapahtuu.

        Lihan paistamisessa jokainen pystyy silmämääräisesti näkemään mitä siinä tapahtuu, ja yhdistämään mikä merkitys kuumentamisella on lihassa tapahtuvalle muutokselle.

        Alkoholin käymisprosessi on ehkä vaikeampi hahmottaa jos sitä ei ole sattunut seuraamaan kkäymisen aikana. Ja vaikka sen pulputtamisen olisi huomannutkin, niin vaatiihan se oivalluksen tajuta mikä käymisen aiheutti.


    • wanhaämmä

      Miksi keksiä pyörä uudelleen? Nykyiset systeemit toimivat oikein hyvin.

    • Mrwte

      Tapojeni mukaan alteregoni 5veisaa topic:issasta.
      Siis: Joku hyvä tumma Naisten panema olut.
      Löytyykö maailmanhistoriasta siis Folks ?

    • trolli

      Ei kuule tarvittaisi kromattuja hanoja olut tynnyreihin, loppuisi lyhyeen se oluen klittaaminen.
      Mä tekisin sahtia, sellaista vanhanajan 7-9 % janojuomaa miehille! Pullottaisin sitä ja pulloihin tulis aidosta korkista se korkki.
      Silloin kun sahti ei ole kelvollista enää juotavaksi, korkki siitä lentää luonnostaan mäelle... poks, ja mallasmehut valuu pullosta ulos!

      Sahtimallasta 90% ruismallasta 10%, pieni palanen leivinhiivaa, juomakelpoista kaivovettä
      Viereen keitto... ja keittämättä jättäminen, vaikuttaa makuun ja prosentti pitoisuuteen sekä sen sahdin säilyvyyteen... no en taidakkaan kertoa kaikkia saloja... sulle!Niin meinas unohtua humala tai kataja joista yleensä makua myös mukaan haetaan ja... Aluksi se liemi pitää ilmata hyvin, jotta alkaa edes käymään ja vesilukko vasta parin päivän kuluttua... jne.

      Tai kyllä kai te miehet nyt kunnon sahtia osaatte tehdä. Pappanikin teki sahtia itselleen ja lainas mamman mehumaijaa sen viereen keittoon...mä sitä pikkulikkana katselin, kun pappa ihka omaa mehua itselleen keitti.

    • SoriSiitä

      No varmasti naisten johtamassa maailmassa olisi hyvin vähän sotia, saasteita, ynnä muuta paskaa ja asiat tehtäisiin kestämään ja ottaen huomioon myös tulevat sukupolvet.

      • .. Ai.. Tän ketjun Idea olikin.. Kuka Keksii Parhaimman&Naurettavimman Vitsin.. ;D


      • tämäkinsarkasmia

        Niin naisethan eivät ikinä riitoja kehitä, eivätkä ole kostonhimoisia tai pitkävihaisia.


      • rauhanenkeli

        Kyllä näin on. Esimerkkinä käy Palestiinan ja Israelin naisten sisarellinen rinnakkainelo.


    • eikävauvat

      Kromihana vissiin pelastais maailman..

    • Mrwte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe