Miksi muuten olisivat tinderissä?
Naiset ei saa kosketusta eikä läheisyyttä tarpeeksi ja siksi ovat tinderissä koko ajan. Miksei naiset hommaa kunnollista miestä elämänkumppaniksi eikä mitään jännämiestä kertapanoksi?
Naiset on seksin puutteessa
56
773
Vastaukset
Sitten kun saavat sen hyvän miehen, ja muuttamaan Samaan asuntoon niin sitten alkaa se pihtaaminen, väsyttää ja päätäsärkee, seurustelu vaiheessa ei koskaan väsytä eikä koske päähän
- Kaikysyäsaa
Kymmeniä tuhansia naisia on deittipalveluissa mutta eivät löydä miestä, mikä vika teissä naisissa on kun ette kelpaa miehille?
- TotuusKirpaisee
Taitaa olla se vika naisissa, kun eivät kelpuuta edes tavallista miestä, vaan pitää olla top-10 mies.
Nainen voi olla ulkonäöltään siiderivalas kurppa petolinnut perheestä, mutta pitää itseään top-5 kuningattarena, eikä kelpuuta, kuin jotain top-10 tason miestä. - Kaisanoasaa
Rumuus, ikä ja liika kokeneisuus tämän ätmipalstan mukaan ainakin. Vaikka kyllähän sinä samaa levyä vääntävänä trollina sen jo tiesitkin.
- JossainMuualla
Naiset eivät ole niin kovassa puutteessa, että sinä kelpaisit.
- Naisasialooser11
Kyllä ovat koska naiset ovat itse huomattavasti rumempia, ainakin jokainen yli 30v nainen on.
- JossainMuualla
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä ovat koska naiset ovat itse huomattavasti rumempia, ainakin jokainen yli 30v nainen on.
Ymmärryksesi naisista vaikuttaa kenties hieman rajoittuneelta.
Tai sitten se on toiveajattelua.
Kuinka vain.
- wanhaämmä
Ruokaostoksilla käydään normaalisti sen vuoksi, ettei nälkä yllättäisi. Nälkäisenä on tyhmää lähteä ostoksille.
Mikä selittää yöllisen suolakurkkuhimon?
Se on niin kova, että sitä/niitä on vaan saatava.
On järkyttänyt jopa itseäni.
Toistuvaa.- Näin.on
Paksuna röllötät.
.. Öhöm.. Onkos sulla OmenainenOlo, jos on niin Oletko ollut TodLäheisissä Tekemisissä MiesOlete(t)tu(je)n kanssa?.. *Tekee Diagnoosia*.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Öhöm.. Onkos sulla OmenainenOlo, jos on niin Oletko ollut TodLäheisissä Tekemisissä MiesOlete(t)tu(je)n kanssa?.. *Tekee Diagnoosia*.. ;D
.. Tai onko jotain Tiettyjä Siemeniä voinut muuten päätyä jollakin tavalla Tiettyyn paikkaan?.. ;D
.. Tai onko jotain Tiettyjä Siemeniä voinut muuten päätyä jollakin tavalla Tiettyyn paikkaan?.. ;D
No viinirypäleissä näin aamulla talouspaperin päällä...
Ei saa säikytellä.
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei saa säikytellä.
.. Kirjataanko, että "Potilas ei halua Vastata jostain syystä Kysymykseen, mutta vastaus antaa viitteitä siitä, että TodLäheistä Puuhastelua on MiesOlete(t)tu(je)n kanssa Suurella TodNäköisyydellä Tapahtunut"?.. ;P
.. Kirjataanko, että "Potilas ei halua Vastata jostain syystä Kysymykseen, mutta vastaus antaa viitteitä siitä, että TodLäheistä Puuhastelua on MiesOlete(t)tu(je)n kanssa Suurella TodNäköisyydellä Tapahtunut"?.. ;P
Minkäslaiset paperit Herra Tohtorilla on? Onko vesileimat ja hologrammit, mielellään Suomen yliopistoista? :D
Vähän nyt tuntuu, että kuulostelet mun masua sellaisella vanhanajan puutorvella, joka muistuttaa trumpettia (ks. Pieni talo preerialla-jakso).
Itse epäilen, että Natriumin puutostila? Se kun tulee aina tasaisesti 02-03 välillä.
Himo on kova.
Ostin tänään bonuksia jakavasta kaupasta suurehkon suolakurkkupöntön. Siinä on aika monta pötkylää. Eivätpähän heti lopu...misspönttöuuni kirjoitti:
Minkäslaiset paperit Herra Tohtorilla on? Onko vesileimat ja hologrammit, mielellään Suomen yliopistoista? :D
Vähän nyt tuntuu, että kuulostelet mun masua sellaisella vanhanajan puutorvella, joka muistuttaa trumpettia (ks. Pieni talo preerialla-jakso).
Itse epäilen, että Natriumin puutostila? Se kun tulee aina tasaisesti 02-03 välillä.
Himo on kova.
Ostin tänään bonuksia jakavasta kaupasta suurehkon suolakurkkupöntön. Siinä on aika monta pötkylää. Eivätpähän heti lopu..... Yritäppäs itse tehdä EtäDiagnoosia, jos/kun EtäPotilas ei ole edes EtäYhteistyöHaluinen.. ;D
.. Mut joo.. EtäPotilas on nyt EtäKirjattu Sisälle.. Ja EtäDiagnoosi tehty.. Leima Kyleen "Etäisesti Erittäin Salainen".. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Yritäppäs itse tehdä EtäDiagnoosia, jos/kun EtäPotilas ei ole edes EtäYhteistyöHaluinen.. ;D
.. Mut joo.. EtäPotilas on nyt EtäKirjattu Sisälle.. Ja EtäDiagnoosi tehty.. Leima Kyleen "Etäisesti Erittäin Salainen".. ;DHeh, mokoma höppänä Nuusku, tuupa Pöntön haliin. :D
Mutta mitä sitten jos satuitkin osumaan oikeaan.
Sitten vasta järkyttynyt olen.
(salattu ilme)misspönttöuuni kirjoitti:
Heh, mokoma höppänä Nuusku, tuupa Pöntön haliin. :D
Mutta mitä sitten jos satuitkin osumaan oikeaan.
Sitten vasta järkyttynyt olen.
(salattu ilme).. Eli Kirjataan myös, että "Potilas ei pysty/kykene antamaan vahvistusta sille, ettei olisi ollut TodLäheisissä tekemisissä MiesOlete(t)tu(je)n kanssa.. "Sillee".. Syynä se, ettei halua JulkiTuoda sitä asiaa tai sitten se, että on ollut Sellaisessa Tilassa.. Sellaisessa Tilanteessa, ettei potilas ole ihan varma itsekään mitä kaikkea on mahtanut tapahtua..".. *Raapustaa Paperille..*.. ;D
.. Eli Kirjataan myös, että "Potilas ei pysty/kykene antamaan vahvistusta sille, ettei olisi ollut TodLäheisissä tekemisissä MiesOlete(t)tu(je)n kanssa.. "Sillee".. Syynä se, ettei halua JulkiTuoda sitä asiaa tai sitten se, että on ollut Sellaisessa Tilassa.. Sellaisessa Tilanteessa, ettei potilas ole ihan varma itsekään mitä kaikkea on mahtanut tapahtua..".. *Raapustaa Paperille..*.. ;D
Onko tohtori varma ettei itse ole ollut paikalla
haha.misspönttöuuni kirjoitti:
Onko tohtori varma ettei itse ole ollut paikalla
haha... Outoja kyselet.. ;D
.. Voin sanoa 99,999999999999999% varmuudella, etten ole ollut paikalla.. ;D.. Jos joku ei ole TodTaidokkaasti onnistunut Huumaamaan Mua jne, niin en ole.. Ja Siihen en nyt Usko.. En sitten Millään.. ;D- siihen-tarkoitukseen
Mutta syötäväksi et tietenkään niitä himoitse yöllä ;) onko se suolakurkku niin kova..
- Pillujen--asiantuntija
Palsta naiset ne vasta tosi kovassa puutteessa ovat. Täällä ne palstalla vaan joka päivä yrittävät saada huomiota miehiltä mutta eivät saa koska miehet haluaa nuorempia. Miltä tuntuu olla ätmien palstalla, eikö komeat miehet halua teitä?
- Trollipeikko
Eivät kelpaa nuoremmatkaan naiset. Itse olen 17-vuotias, kaunis ja hoikka, mutta hyvin harvinaisia ovat olleet palstamiesten huomionosoitukset.
Kamalassa puutteessa täytyy elää joka päivä, vaikka mieluummin sitä nyt miestä rakastelisi kuin mitään silikonisauvoja. - TotuusKirpaisee
Trollipeikko kirjoitti:
Eivät kelpaa nuoremmatkaan naiset. Itse olen 17-vuotias, kaunis ja hoikka, mutta hyvin harvinaisia ovat olleet palstamiesten huomionosoitukset.
Kamalassa puutteessa täytyy elää joka päivä, vaikka mieluummin sitä nyt miestä rakastelisi kuin mitään silikonisauvoja.Kuka järkevä mies nyt kanaa haluaisi kotiinsa.
Kaikki alle 20 vuotiaat teinipillut on kanoja.
Sen jälkeen ovat muutaman vuoden naisia ja 30 vuotiaana alkaa naisella lintuvaihe 2 eli kurppavaihe.
45 ikävuoden jälkeen naisella alkaa lintuvaihe 3 eli koppelo.
Koppelovaihe muuttuu, kun nainen täyttää 55.
Sen jälkeen alkaa lintuvaihe 4 kalkkuna, jona nainen onkin loppuelämänsä. - Trollipeikko
TotuusKirpaisee kirjoitti:
Kuka järkevä mies nyt kanaa haluaisi kotiinsa.
Sen jälkeen ovat muutaman vuoden naisia ja 30 vuotiaana alkaa naisella lintuvaihe 2 eli kurppavaihe.
Sen jälkeen alkaa lintuvaihe 4 kalkkuna, jona nainen onkin loppuelämänsä.Noh. Täytän kolmen kuukauden kuluttua kahdeksantoista. Enää siis reilut pari vuotta siihen, että minusta tulee Nainen.
👠👠 - wanhaämmä
Trollipeikko kirjoitti:
Noh. Täytän kolmen kuukauden kuluttua kahdeksantoista. Enää siis reilut pari vuotta siihen, että minusta tulee Nainen.
👠👠Sulla on yli nelikymppisen äijän ääni ;)
- Trollipeikko
wanhaämmä kirjoitti:
Sulla on yli nelikymppisen äijän ääni ;)
Hupsista.
Trollipeikko kirjoitti:
Hupsista.
Anteeksi nyt, mutta te olette erittäin tuttu.
(kurnauskis)- Trollipeikko
(kurnauskis)Nyt menee mielenkiintoiseksi.
- Trollipeikko
(kurnauskis)Suunnitteletteko rakastuvanne minuun, Ms Toilet Oven?
Trollipeikko kirjoitti:
Suunnitteletteko rakastuvanne minuun, Ms Toilet Oven?
Suunnittelen. Toilet ouven goddam. Nyt on luistettu englannin lyhyen oppimäärän luennoilta(kin).
(naurua)
Best regards
Ms Brick Oven covered with sheet metal
Voi pikku peikkoa...- Trollipeikko
Suunnittelen. Toilet ouven goddam. Nyt on luistettu englannin lyhyen oppimäärän luennoilta(kin).
(naurua)
Best regards
Ms Brick Oven covered with sheet metal
Voi pikku peikkoa...Voi moro. Nyt sinä ilmeisesti ihan oikeasti luulet minua mieheksi. 🙈
Trollipeikko kirjoitti:
Voi moro. Nyt sinä ilmeisesti ihan oikeasti luulet minua mieheksi. 🙈
En luule. Vaan tiedän : )
Kutsutaanko tuota apinahämäykseksi?
(naurua)- Trollipeikko
En luule. Vaan tiedän : )
Kutsutaanko tuota apinahämäykseksi?
(naurua)Ihan rauhassa nyt. Nainen minä olen. 😮
Trollipeikko kirjoitti:
Ihan rauhassa nyt. Nainen minä olen. 😮
Jos olet nainen, sitten meitä on jo kolme :D
- Trollipeikko
Jos olet nainen, sitten meitä on jo kolme :D
En tiedä mihin joukkoon olen nyt liittynyt, mutta kyllä minulla naisen genitaalit on. Useimmat tunnistavat minut naiseksi, kun näkevät minut. Kaikki jotka kuuntelevat minua, ovat vakuuttuneita siitä, että olen mies. Siitä huolimatta väitän, että sukupuoli-identiteettini on biologisen sukupuoleni mukainen.
Trollipeikko kirjoitti:
En tiedä mihin joukkoon olen nyt liittynyt, mutta kyllä minulla naisen genitaalit on. Useimmat tunnistavat minut naiseksi, kun näkevät minut. Kaikki jotka kuuntelevat minua, ovat vakuuttuneita siitä, että olen mies. Siitä huolimatta väitän, että sukupuoli-identiteettini on biologisen sukupuoleni mukainen.
En kyllä oikein vieläkään usko sinua...
Olet liittynyt Kardemumman yöhön ja sen iloiseen rosvojoukkoon; kolme naista ja yksi mies.
(naurua)Trollipeikko kirjoitti:
Nyt menee mielenkiintoiseksi.
Kanssani on aina mielenkiintoista.
Uskallapas vain tarpeeksi lähelle.
(naurua)- Trollipeikko
wanhaämmä kirjoitti:
Sulla on yli nelikymppisen äijän ääni ;)
Voi jumalauta! Kaksi tykkäystä jo! 😡
Donna, onko sinulla tähän mitään sanottavaa?! TotuusKirpaisee kirjoitti:
Kuka järkevä mies nyt kanaa haluaisi kotiinsa.
Sen jälkeen alkaa lintuvaihe 4 kalkkuna, jona nainen onkin loppuelämänsä.Missä kohtaa on haahka?
Ehkä se tulee koppelon ja kalkkunan jälkeen.
Ornitologillamme lipsuu :D- TotuusKirpaisee
Missä kohtaa on haahka?
Ehkä se tulee koppelon ja kalkkunan jälkeen.
Ornitologillamme lipsuu :DOrnolooogi ei lipsu. Naisesta tulee haahka eli haaska 65 vuoden iässä.
Silloin nainen on päätepisteessä, ettei kelpaa ryppyisenä, nahistuneena ja ötmötys tuoksuisena edes ätmille.
Naisesta tulee siis haaska, nahka roikkuu, pinkeät rinnat ovat muuttuneet riippuviksi ryppyisiksi lättänahka rinnoiksi.
Naisen pillukin on kuiva rypistynyt rusina, kuin erämaa ja korkeintaan vinkuu.
Silloin naisen elämä on ohi miesten suhteen.
Ainoa seuraelämän löytyy enää muiden haahkojen seurasta ompelukerhosta marttatalolla tai seurakunnan sukkien kudonta piiristä, jossa hörpitään kahvia ja mässytetään ikenillä pehmeää, mutta kintiää pitkopullaa, jonka pitkonpalaa suussa sitten koko illan mäyhitään. TotuusKirpaisee kirjoitti:
Ornolooogi ei lipsu. Naisesta tulee haahka eli haaska 65 vuoden iässä.
Silloin nainen on päätepisteessä, ettei kelpaa ryppyisenä, nahistuneena ja ötmötys tuoksuisena edes ätmille.
Naisesta tulee siis haaska, nahka roikkuu, pinkeät rinnat ovat muuttuneet riippuviksi ryppyisiksi lättänahka rinnoiksi.
Naisen pillukin on kuiva rypistynyt rusina, kuin erämaa ja korkeintaan vinkuu.
Silloin naisen elämä on ohi miesten suhteen.
Ainoa seuraelämän löytyy enää muiden haahkojen seurasta ompelukerhosta marttatalolla tai seurakunnan sukkien kudonta piiristä, jossa hörpitään kahvia ja mässytetään ikenillä pehmeää, mutta kintiää pitkopullaa, jonka pitkonpalaa suussa sitten koko illan mäyhitään.Tyrskäytin kylmät kahvit ruudulle. Mjahas, kovin oli siinä tietoa. Naisen elämänkaaren analysaattori sattui olemaan paikalla. Minua lykästi.
Odotas (kuuntelen)
Ei, ei se viellä vingu (haloo kuuleeko v.ttu, jaha ei sano mitään, antaa sen nukkua),
tissejä voin pykälän verran liivin nyörityksellä nostaa, oisko vasen vähän viistossa(?) hmmm,
nahka on aika hyvin vielä kohdillaan (katson selkää käsipeilillä, juu hyvä)
Femmen parfyymi ei tuoksu "ötmötykseltä" tai siitä ei ainakaan kuvastossa mainittu.
Mutta: Pullaa mun on tällä hetkellä tosi vaikea niellä. Se on jo miinus.
:'D
Kultapieni murunen.- TotuusKirpaisee
Meinaakos pönttöneito päivystää palstalla myöhääkin ja onko pidetty taukoa?
Ootsä nauttinut jotain piristystä, kun noin virkeällä huppelituulella.
Jaa kylmää kahvia, eikös kahvi kannattaa lämmittää vaikka vatsan päällä, ni olisi mahanlämpöstä 37.1 lämmintä ☕️
- ahdistaa
Naiset ovat Tinderissä että voisivat sanoa ja ajatella tehneensä edes jotain. Ehkä se vähän lohduttaa omatuntoa että on sellainen pyydys järvessä. Mitään järkevää he tuskin siellä saavat aikaan.
En oo kyllä huomannu, että puutteessa tarttisi olla. Pikemminkin päinvastoin, meinaa saaha vähän liikaakin. Enempi kun ees kaipais. :D
- Jokuroti
Saahan sitä kun ympäri kyliä reidet levällään makaa. Kuten sä teet.
En nyt kuitenkaan kauheasti kehuskelisi asialla, saa helposti vaikka minkälaisia lisänimiä :/ Jokuroti kirjoitti:
Saahan sitä kun ympäri kyliä reidet levällään makaa. Kuten sä teet.
En nyt kuitenkaan kauheasti kehuskelisi asialla, saa helposti vaikka minkälaisia lisänimiä :/Väärin, en makaa ympäri kyliä vaan makaan oman avomieheni kanssa, joka sattuu olemaan seksuaalisesti aika aktiivinen edelleen. Aktiivisempi ko minä.
Että pitää vähän toppuutellakin...ei sitä aina vaan jaksa.
" Miksei naiset hommaa kunnollista miestä elämänkumppaniksi eikä mitään jännämiestä kertapanoksi?"
Koska 2000-luvun naiset on sairaita, ne tulostelee kirjastoissa klitoriksia ja dildoja:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005898525.html?ref=rss
Eipä kyllä yllätä että urhea tulostelija on myös ylen toimittelijatar.- Kiitos-
Eipä yllätä ei. Kirjastokaan ei ole enää sitä mitä se on joskus ollut, vaan siitäkin täytyy näköjään ihan pakolla tehdä vasemmistolaisten irstailupaikka.
- KukkaPensas
"Huumausaineisiin liittyvää ei kirjaston 3D tulostimella saa tulostaa"
Siis pystyykö kirjaston 3D tulostimella tulostamaan huumeita, no sellainen tulostin pitää ehdottomasti saada.
- Viinamies--
Pikkujoulu kautena nainen antaa puutteessaan pillua sille rumimmallekiin miehelle kun vaan mies menee baariin.
Paremman näköiset haluavat testata ja kilpailla haluttavuudella. Eivät he sieltä mitään seuraa halua, mutta tahtovat nähdä markkina-arvonsa.
- Kaisanoasaa
Tinderissä on ne kaikkein epätoivoisimmat rumat kurpat yrittämässä komeita miehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473